NFL


donprehn
 Share

Recommended Posts

  • Replies 744
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Green Bay WR Javon Walker har anmodet om at blive traded. :nonono:

Surt surt, at den efter min mening, bedste WR i Green & Gold uniformen, ikke længere ønsker at spille for holdet.

Packers GM Ted Thompson har dog afvist Walkers anmodning. Der også siger, at hvis ikke han får en økonomisk forbedret kontrakt, laver han holdout, ligesom i sidste sæson. :nonono:

Han står til at tjene $650,000 i 2006...

Link to comment
Share on other sites

Selvom salary cappen blev hævet fra 94.5 -> 102 mio $, har flere hold fortsat problemer med at komme under.

Tidsfristen for at komme under er midnat dansk tid.

Carolina Panthers er ½ mio. $ over.

Kansas City Chiefs er 2½ mio. $ over.

Indianapolis Colts er 5 mio. $ over.

Oakland Raiders er 4 mio. $ over.

Link to comment
Share on other sites

Selvom salary cappen blev hævet fra 94.5 -> 102 mio $, har flere hold fortsat problemer med at komme under.

Tidsfristen for at komme under er midnat dansk tid.

Carolina Panthers er ½ mio. $ over.

Kansas City Chiefs er 2½ mio. $ over.

Indianapolis Colts er 5 mio. $ over.

Oakland Raiders er 4 mio. $ over.

Og Redskins skulle være 7 millioner $ over stadig.

Culpepper, ingen ved hvor han skal hen.. mit gæt er, at han ender i Ravens eller i Oakland hvis de vil matche det tilbud der kommer frem.

Miami eller måske Vikings uden Culpepper og langt under salary cap, tror jeg ender med Brees, og det bliver farligt i begge tilfælde :cool:

Det jeg synes der ser mest spændende ud er tilgengæld de hold med masser af plads under salary cap.. lige nu er;

Vikings 31.5 mill. $ under

Green Bay 30 mill. $ under

Cardinals 26.5 mill. $ under

Browns 24.5 mill. $ under

De kan altså gå amok her i free agency! Skal blive spændende, at se hvad de gør med de penge + deres draft hvor de ligger i den gode ende.

Edited by Lynx
Link to comment
Share on other sites

Culpepper, ingen ved hvor han skal hen.. mit gæt er, at han ender i Ravens eller i Oakland hvis de vil matche det tilbud der kommer frem.

Miami eller måske Vikings uden Culpepper og langt under salary cap, tror jeg ender med Brees, og det bliver farligt i begge tilfælde :cool:

Vikings skulle efter sigende have en aftale på plads med et andet hold. Og den skulle gå igennem idag, inden free agency starter selvfølgelig.. Hvis man skal tro Adam Schefter, hvilket nok er en god idé :tongue: , da han oftest har ret, så er det IKKE Oakland Raiders. Raiders er nu i fuld gang med at finde ud af om de vil matche tilbuddet. Men de har endnu ikke cuttet Kerry Collins, så meget kan nå at ske.

Jeg kunne godt forestille mig det kunne være Jets vikings har en aftale med?

Link to comment
Share on other sites

Vikings skulle efter sigende have en aftale på plads med et andet hold. Og den skulle gå igennem idag, inden free agency starter selvfølgelig.. Hvis man skal tro Adam Schefter, hvilket nok er en god idé :tongue: , da han oftest har ret, så er det IKKE Oakland Raiders. Raiders er nu i fuld gang med at finde ud af om de vil matche tilbuddet. Men de har endnu ikke cuttet Kerry Collins, så meget kan nå at ske.

Jeg kunne godt forestille mig det kunne være Jets vikings har en aftale med?

Ja ved godt de har en aftale med et andet hold, men som du selv siger så overvejer Oakland om de vil matche det. Som Oakland fan har jeg et lidt anstrengt forhold til Kerry Collins, ser gerne noget frisk blod, men er usikker på om Culpepper er svaret selvom det ville sætte en af de farligste duoer sammen igen i Moss/Culpepper.

Ser helst de drafter et QB talent og starter på en frisk!

Jets skulle undre mig da de har valgt at beholde Pennington. Han er godt nok skadet og de skal nok havde en ekstra quarterback, så kunne man mere forestille sig de tog en mere afdanket og erfaren QB som reserve, eller self drafter en af de talenter der er i dette års draft! Men det kan da godt være, så står de med 2 skadede QB's.. ej, synes ikke det giver mening, men hvem ved :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja ved godt de har en aftale med et andet hold, men som du selv siger så overvejer Oakland om de vil matche det. Som Oakland fan har jeg et lidt anstrengt forhold til Kerry Collins, ser gerne noget frisk blod, men er usikker på om Culpepper er svaret selvom det ville sætte en af de farligste duoer sammen igen i Moss/Culpepper.

Ser helst de drafter et QB talent og starter på en frisk!

Jets skulle undre mig da de har valgt at beholde Pennington. Han er godt nok skadet og de skal nok havde en ekstra quarterback, så kunne man mere forestille sig de tog en mere afdanket og erfaren QB som reserve, eller self drafter en af de talenter der er i dette års draft! Men det kan da godt være, så står de med 2 skadede QB's.. ej, synes ikke det giver mening, men hvem ved :tongue:

Mht. Jets, går der rygter om at de trader ned i draften, de har pænt mange needs efterhånden.. Men svært at sige hvad de gør... :tongue:

Pennington er efter min overbevisning ikke værd at satse på, tror desværre ikke for ham, at hans skulder holder. Den er nu skadet i to sæsoner i streg.

Link to comment
Share on other sites

Mht. Jets, går der rygter om at de trader ned i draften, de har pænt mange needs efterhånden.. Men svært at sige hvad de gør... :tongue:

Pennington er efter min overbevisning ikke værd at satse på, tror desværre ikke for ham, at hans skulder holder. Den er nu skadet i to sæsoner i streg.

Han har imponerende stats gennem tiden, men det hjælper ham ikke når han er skadet.. så jeg tror heller ikke på ham, hans skulder tvivler jeg simpelthen på holder beatings fra en hel sæson. Rotator cuff skader er ikke behagelige, slet ikke for en QB :dry:

Link to comment
Share on other sites

Transfer nyt...

RB Edgerrin James, har nu signet med Arizona Cardinals. Kontrakten skulle være 30 mio. $ værd. med hele 14½ mio. $ i 2006 alene... Kontrakten gælder for 4 år..

WR Randle El har signet med Washington Redskins. en 5 årig kontrakt på 6 år.. Økonomien er jeg ikke sikker på..

Vikings har tilbudt Seahawks guard Steve Hutchinson en astronomisk kontrakt. 49 mio $ over 7 år. 16 af dem garanterede og 13 mio i 2006 alene. Seahawks har nu 7 dage til at matche tilbuddet, da Hutchinson er deres transition player.

QB Drew Brees vil ikke til Saints.. Han ønsker ikke en kort kontrakt for så at skulle være backup til en evt. Matt Leinart. Det ser nu ud til at Brees bli'r signet af Miami.

RB Jamal Lewis bliver i Baltimore.. De er blevet enige om en 3 årig kontrakt, økonomien er endnu ikke frigjort.

Link to comment
Share on other sites

Transfer nyt...

RB Edgerrin James, har nu signet med Arizona Cardinals. Kontrakten skulle være 30 mio. $ værd. med hele 14½ mio. $ i 2006 alene... Kontrakten gælder for 4 år..

WR Randle El har signet med Washington Redskins. en 5 årig kontrakt på 6 år.. Økonomien er jeg ikke sikker på..

Vikings har tilbudt Seahawks guard Steve Hutchinson en astronomisk kontrakt. 49 mio $ over 7 år. 16 af dem garanterede og 13 mio i 2006 alene. Seahawks har nu 7 dage til at matche tilbuddet, da Hutchinson er deres transition player.

QB Drew Brees vil ikke til Saints.. Han ønsker ikke en kort kontrakt for så at skulle være backup til en evt. Matt Leinart. Det ser nu ud til at Brees bli'r signet af Miami.

RB Jamal Lewis bliver i Baltimore.. De er blevet enige om en 3 årig kontrakt, økonomien er endnu ikke frigjort.

Synes aldrig det har virket logisk, at Saints skulle sign Brees når de har muligheden for Leinart. Klart Brees er en super god QB, men da hellere satse på en Leinart som virker rigtigt god og godt egnet til NFL.

Havde self håbet de ville sign ham, da det så ville rykke kraftigt rundt på draften og evt. give Raiders et bedre QB draft pick hvis de vælger den vej :tongue:

Næ nej, Dolphins og Brees har længe lignet en god match.. de bliver farlige næste år tror jeg hvis de får ham, da de allerede i slutningen af sidste sæson viste gode tegn.

Link to comment
Share on other sites

Synes aldrig det har virket logisk, at Saints skulle sign Brees når de har muligheden for Leinart. Klart Brees er en super god QB, men da hellere satse på en Leinart som virker rigtigt god og godt egnet til NFL.

Havde self håbet de ville sign ham, da det så ville rykke kraftigt rundt på draften og evt. give Raiders et bedre QB draft pick hvis de vælger den vej :tongue:

Næ nej, Dolphins og Brees har længe lignet en god match.. de bliver farlige næste år tror jeg hvis de får ham, da de allerede i slutningen af sidste sæson viste gode tegn.

Nu har Saints ledelse sagt at de ville gå efter Brees med alle de midler de har. Dvs. de ville betale ham noget højere end andre klubber. De har efter sigende tilbudt ham 3 mio. $ mere i garanterede penge end Miami.

Saints' grund til at signe Brees, ville være den samme som Giants havde da de signede Kurt Warner året hvor de draftede Eli Manning. Have en starter, der det første år, kunne 'lære' den nye unge QB op. Hvilket er en meget god idé. Så hvis de får en god veteran QB skal det altså ikke straks forventes at de trader ned i draften. Kontrakten er på to år, men reelt nok kun 1, ligesom med Warner.

Det ønsker Brees altså bare ikke, han vil være fuldtidsstarter hos den nye franchise han kommer til.

Miami har også et varmt øje til Culpepper, men tror nu ikke det bli'r ham. Vikings vil ikke lade Miamis egen læge undersøge ham..! :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Nu har Saints ledelse sagt at de ville gå efter Brees med alle de midler de har. Dvs. de ville betale ham noget højere end andre klubber. De har efter sigende tilbudt ham 3 mio. $ mere i garanterede penge end Miami.

Saints' grund til at signe Brees, ville være den samme som Giants havde da de signede Kurt Warner året hvor de draftede Eli Manning. Have en starter, der det første år, kunne 'lære' den nye unge QB op. Hvilket er en meget god idé. Så hvis de får en god veteran QB skal det altså ikke straks forventes at de trader ned i draften. Kontrakten er på to år, men reelt nok kun 1, ligesom med Warner.

Det ønsker Brees altså bare ikke, han vil være fuldtidsstarter hos den nye franchise han kommer til.

Miami har også et varmt øje til Culpepper, men tror nu ikke det bli'r ham. Vikings vil ikke lade Miamis egen læge undersøge ham..! :nonono:

Yeah, det er rigtigt.. altid en god ting at havde en rutineret QB til at lære en ny op, men Brees virker bare ikke som typen eller afdanket nok til at skulle tage den rolle, hvad han så heller ikke vil.

Link to comment
Share on other sites

Det er vist godt jeg ikke er GM for et NFL hold..! :blush:

Culpepper har nu skrevet under med Miami, og Brees har som følge deraf valgt at signe med Saints. :tongue:

Eagles har fritstillet den meget omdiskuterede WR Terrell Owens. Der nu frit kan signe med et andet hold. Mulige hold kunne være Cowboys, Chiefs eller Broncos...

Der går desuden rygter om, at Packers WR Javon Walker skulle være på vej til Eagles i et trade... :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Det er vist godt jeg ikke er GM for et NFL hold..! :blush:

Culpepper har nu skrevet under med Miami, og Brees har som følge deraf valgt at signe med Saints. :tongue:

Eagles har fritstillet den meget omdiskuterede WR Terrell Owens. Der nu frit kan signe med et andet hold. Mulige hold kunne være Cowboys, Chiefs eller Broncos...

Der går desuden rygter om, at Packers WR Javon Walker skulle være på vej til Eagles i et trade... :nonono:

Har ikke tid til den store comment, men det her kan havde kæmpe betydning for draften..

Link to comment
Share on other sites

Har ikke tid til den store comment, men det her kan havde kæmpe betydning for draften..

Potentielt ja.. Men de første meldinger jeg har hørt, er at Brees har skrevet under på en kort kontrakt, formentlig kun 1-2 år, hvor han skal lære Leinart op.. Så jeg tror stadig Saints vælger Leinart med det 2. valg i draften...

Men det kan jo være det ændre sig..

EDIT:

:nonono: Jeg var vist liiiige hurtig nok ude... Jeg har nu fundet frem til idt detaljer om den kontrakt Brees har skrevet med Saints. Og den er altså lang.. 6 år til 60 mio $ og en signing bonus på 10 mio $. Derfor tør jeg nu godt lægge hovedet på blokken, og sige at Saints trader ned i draften. De har tydeligt klargjort nu, at de ikke ønsker at vælge Matt Leinart.

Et hold der meget vel kunne finde på at handle med Saints, er Vikings. De har netop traded Culpepper til Miami og er nu i besiddelse af 3 valg i de 2 første runder (17, 48 og 51).. Det kunne være nok til et top 5 valg..

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Potentielt ja.. Men de første meldinger jeg har hørt, er at Brees har skrevet under på en kort kontrakt, formentlig kun 1-2 år, hvor han skal lære Leinart op.. Så jeg tror stadig Saints vælger Leinart med det 2. valg i draften...

Men det kan jo være det ændre sig..

EDIT:

:nonono: Jeg var vist liiiige hurtig nok ude... Jeg har nu fundet frem til idt detaljer om den kontrakt Brees har skrevet med Saints. Og den er altså lang.. 6 år til 60 mio $ og en signing bonus på 10 mio $. Derfor tør jeg nu godt lægge hovedet på blokken, og sige at Saints trader ned i draften. De har tydeligt klargjort nu, at de ikke ønsker at vælge Matt Leinart.

Et hold der meget vel kunne finde på at handle med Saints, er Vikings. De har netop traded Culpepper til Miami og er nu i besiddelse af 3 valg i de 2 første runder (17, 48 og 51).. Det kunne være nok til et top 5 valg..

Hey Anders

Da jeg ikke har så meget forstand på kontrakter, ville jeg lige høre hva du siger til denne comment.

Brees udtrykte tidligere, at han ikke ønskede at spille for Saints, der ifølge tidlige rygter havde tilbudt ham en toårig kontrakt med et lighedstegn ud for ”mentor for en ung quarterback”, men han valgte han alligevel New Orleans. Godt nok er kontrakten ikke på to år, men derimod tre gange så lang, men økonomien lugter langt væk af det samme lighedstegn.

Det tidligere andenrundevalg modtager otte millioner dollars for at sætte sit navn på kontrakten og to millioner i grundløn det første år. Så er pengene ligesom betalt, og det første år er helt klart et prøveår for Brees, for allerede i foråret 2007 står han til en kæmpe 12 millioner dollars option bonus og en grundløn på tre millioner dollars. Hvilken option den bonus skal udbetales som følge af er endnu ukendt, men selvom kontrakten er seksårig, så ligner det mere end ultrakort en af slagsen.

Saints har allerede været fremme i medierne for at shoppe deres valg i første runde. Efter sigende er de ikke interesseret i at vælge en quarterback med det andet valg i draften. Men hvor meget er spil for galleriet, og hvor meget er reel snak.

Kunne det tænkes, at Saints med kontrakten til Brees har overbetalt, som de i første omgang ville, for at få en mentor for Matt Leinart, men forsøger at skjule det?

Nogle vil sige, det lyder langt ude, men 25 af de 60 millioner er placeret i kontraktens første to år, og det kunne tyde på, at Saints i virkeligheden ikke ser Brees som en langtidsløsning, men måske mere som et kortsigtet svar. Det kunne betyde et valg af Leinart, hvor Saints ser Brees an det første år og beslutter om de vil betale de 12 millioner dollars i option bonus. Vælger de at gøre det, kan de trade Leinart for et førsterundevalg; vælger de ikke at betale Brees, har de fortsat en franchise quarterback i Leinart.

Hva tror du ? Tager Saints Leinart ? Trader de ned ? Tager de D'Brick eller A.J Hawk ?

Link to comment
Share on other sites

Hey Anders

Da jeg ikke har så meget forstand på kontrakter, ville jeg lige høre hva du siger til denne comment.

Hva tror du ? Tager Saints Leinart ? Trader de ned ? Tager de D'Brick eller A.J Hawk ?

Uha, det er et virkeligt godt spørgsmål...

Det er først nu jeg ser tallene bag kontrakten... 12 mio. $ i option bonus er meget..! Det kunne tyde på at det er et røgslør.. Det tyder på, som der også står i det du quotede, at det første år er et test år. Hvor de vil se Brees an. gør han det rigtig godt tror jeg de beholder ham, og trader Leinart.

Kontrakten taget i betragtning, tror jeg de vælger Leinart, medmindre de får et rigtig godt tilbud.

Der er kun 2 scenarier. Enten så vælger de Leinart, eller også trader de ned.

en A.J. Hawk eller D'Brick er trods deres styrker ikke det værd som de kan få af andre hold for draftens 2. valg.

Link to comment
Share on other sites

Uha, det er et virkeligt godt spørgsmål...

Det er først nu jeg ser tallene bag kontrakten... 12 mio. $ i option bonus er meget..! Det kunne tyde på at det er et røgslør.. Det tyder på, som der også står i det du quotede, at det første år er et test år. Hvor de vil se Brees an. gør han det rigtig godt tror jeg de beholder ham, og trader Leinart.

Kontrakten taget i betragtning, tror jeg de vælger Leinart, medmindre de får et rigtig godt tilbud.

Der er kun 2 scenarier. Enten så vælger de Leinart, eller også trader de ned.

en A.J. Hawk eller D'Brick er trods deres styrker ikke det værd som de kan få af andre hold for draftens 2. valg.

Jeg tror de 10 mill. $ som Saints skal udbetale for at forlænge kontrakten de efterfølgende 5 år er mere en garanti pga. Brees skulder end det er for, at de vil drafte en QB og så smide Brees på porten. De ville ikke få noget ud af, at drafte en QB og vise til Brees, at det var deres plan, for det har de helt sikkert ikke lagt frem for Brees som det er nu, hvor Brees ville være en klubs franchise QB og ikke en nødløsning eller mentor for en draftet QB(som du selv nævnte tidlgiere Anders). Det ville nok bare gøre Brees lidt muggen, og samtidig ville de aldrig udbetale en bonus på 10 mill. $ næste år for at beholde ham som Mentor.

Nej jeg tror de satser på Brees og de enten trader ned eller bare beholder deres pick og er på den måde sikre på, at få fat i D'Brickeshaw, Mario Williams, Vernon Davis eller AJ Hawk.. mit bud er D'Brick uanset hvis de får muligheden for, at vælge ham.

Skal de til, at trade så tror jeg ikke Titans ville opgive noget med deres 3. pick for at få fat i(være sikker på den de vil havde) i en QB. De vil nok se sig glade for både Leinart eller Cutler med McNair som mentor over sigt.

Jets vil nok rigtigt gerne havde fat i 2. pick, da de kommer til, at drafte en QB og jeg tror de kan lide Leinart. Spørgsmålet er så om Jets vil opgive deres 2 og 3 runde picks for, at være sikker på, at få fat i Leinart? Jeg tror det, men det ser vi nok først en afgørelse på om noget tid.

Så er vi nede ved mit hold Oakland, som jeg er helt sikker på vil havde en QB, men de vil tilgengæld nok ikke give hvad det koster af få fat i 2. pick. da det nok ville koste dem 2, 3, 5, 6 runde picks :blush:

Jeg kan ikke se hvorfor Vikings skulle ofre så meget for et 2. over all pick.. udover, at et 1 og to 2 runde picks ikke er nok for at rykke fra 17 til 2 i første runde, så er det også for meget når de ikke engang vil drafte en QB? Oven i købet, så tvivler jeg meget meget stærkt på, at Saints vil ned som nr. 17.. de vil trade, men med en sikkerhed for, at få en af de 4 nævnt oven for. Kan også være, at Saints slet ikke vil lavere end nr. 4 fordi de har forelsket sig i én af dem :smile:

Men uanset hvad, så dejligt, at se Brees gå til Saints.. det betyder sku nok at Oakland får som min. Vince Young hvis de vil havde ham(skummel type, ved ikke rigtigt om jeg kan lide ham) :wub:

Edited by Lynx
Link to comment
Share on other sites

Ok hørte lige, at Jets er ude efter QB Patrick Ramsey fra Redskins og Matt Schaub fra Falcons som reserve til Pennington. Det ville ændre draften markant igen.. Matt Schaub vil Falcons dog næppe væk med er rygtet og Ramsey er eftersøgt af andre hold, og så tror jeg heller ikke Redskins er meget for, at miste ham.

Oakland har følehornene ude efter netop frigivede QB Aaron Brooks.. ingen super gode stats gennem hans NFL karriere, men har heller ikke spillet for et rigtigt top hold endnu. Han har god mobilitet og en stærk arm, som kunne blive farligt med Moss.. men det er stadig kun rygter.

Jeg kom også lidt til, at tænke på Chargers.. de har mistet Brees og udadtil satser de på deres unge QB Phillip Rivers, men er det godt nok? Ud over han er utestet, så må det være underligt, at gå fra at havde et af de bedste offenses med en top QB til, at lade dette angreb lede af en ung utestet QB.

Man skulle tro de ville rykke på QB markedet, som ser ud til, at være langt fra mættet indtil videre.. hvilket gør draften mere og mere usikker fra hvad man sagde for bare 2 uger siden.

Link to comment
Share on other sites

Ok, så har Jets signed QB Patrick Ramsey! Han vil helt sikkert komme til, at blande sig i kampen om, at være startende QB der.. men det betyder også nu, at Jets nok ikke vil trade sig op for, at få 2. draft pick overall da de nok ikke vil havde fat i Matt Leinart. Redskins fik 'kun' et 6 runde draft pick fra Jets, hvilket virker billigt selvom jets ligger i toppen af draft order.

Jets er dog igang med, at bytte deres DE John Abraham.. Seahawks har tilbudt deres 1 runde pick (nr. 31), men den handel går kun igennem hvis han får tilbudt en stor kontrakt ved siden af hvad Seahawks ikke har tilbudt. Falcons har derimod tilbudt Abraham en stor kontrakt, så det bliver spændende, at se hvad der sker.. et er nok sikkert, Jets vil havde et 1 runde pick for Abraham.

Draften omkring QB's ser mere og mere sjov ud.. lige nu ser Titans ud til, at få frit valg mellem de bedste QB i draften. Men endnu bedre, så ser da faktisk ud til, at enten Matt Leinart eller Jay Cutler kan falde så langt ned som nr. 7.. Oakland :superman: Se det havde ingen regnet med for noget tid siden.

Link to comment
Share on other sites

Korrekt, med Jets QB signing af Patrick Ramsey, har de fundet en god backup til erklærede starter, Chad Pennington.

Og det kan potentielt ændre draften betydeligt.

Jets har et kæmpe need på defensive ends. Og den måske bedste defensive end i draften Mario Williams er, ifølge flere medier, den spiller som Jets er mest varm på i øjeblikket.

Draften omkring QB's ser mere og mere sjov ud.. lige nu ser Titans ud til, at få frit valg mellem de bedste QB i draften. Men endnu bedre, så ser da faktisk ud til, at enten Matt Leinart eller Jay Cutler kan falde så langt ned som nr. 7.. Oakland :superman: Se det havde ingen regnet med for noget tid siden.

Hvor har du Vince Young med i det regnestykke..? Hvis du mener Vince young ikke er værd at drafte så tidligt, skal du ikke regne med at hverken Leinart eller Cutler falder så langt som til Raiders. Og her er hvorfor:

Packers har set sig varm på Mario Williams, men tager Jets ham med det 2. pick og Bush nuppes af Texans. Giver det titans mulighed for at vælge mellem de 3 top QBs med 4. valget. Og drafter helt sikkert en af dem.

Packers har det 5. valg, og nu blir det interessant. Selvom de draftede Aaron Rodgers sidste år, kan det tænkes at TT (Ted Thompson) mener en af de tilbageværende QBs er bedre, og drafter ham, eller bruger muligheden til at trade ned! på et sådan tidspunkt kan det være svært ikke at tage BPA..

Cutler har lige holdt en fabelagtig Pro day, og Leinart er i mine øjne den bedste QB i feltet. Så hvis nogen skal falde til Raiders tror jeg det bli'r Vince Young. Selvom der går rygter om at Packers overvejer at tage ham, hvis han ikke allerede er det.

Bare lige mine 5 cents..! Har desværre ikke så meget mulighed for at følge med for tiden, da jeg læser til eksamen.. Men kommer stærkt igen..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Korrekt, med Jets QB signing af Patrick Ramsey, har de fundet en god backup til erklærede starter, Chad Pennington.

Og det kan potentielt ændre draften betydeligt.

Jets har et kæmpe need på defensive ends. Og den måske bedste defensive end i draften Mario Williams er, ifølge flere medier, den spiller som Jets er mest varm på i øjeblikket.

Hvor har du Vince Young med i det regnestykke..? Hvis du mener Vince young ikke er værd at drafte så tidligt, skal du ikke regne med at hverken Leinart eller Cutler falder så langt som til Raiders. Og her er hvorfor:

Packers har set sig varm på Mario Williams, men tager Jets ham med det 2. pick og Bush nuppes af Texans. Giver det titans mulighed for at vælge mellem de 3 top QBs med 4. valget. Og drafter helt sikkert en af dem.

Packers har det 5. valg, og nu blir det interessant. Selvom de draftede Aaron Rodgers sidste år, kan det tænkes at TT (Ted Thompson) mener en af de tilbageværende QBs er bedre, og drafter ham, eller bruger muligheden til at trade ned! på et sådan tidspunkt kan det være svært ikke at tage BPA..

Cutler har lige holdt en fabelagtig Pro day, og Leinart er i mine øjne den bedste QB i feltet. Så hvis nogen skal falde til Raiders tror jeg det bli'r Vince Young. Selvom der går rygter om at Packers overvejer at tage ham, hvis han ikke allerede er det.

Bare lige mine 5 cents..! Har desværre ikke så meget mulighed for at følge med for tiden, da jeg læser til eksamen.. Men kommer stærkt igen..! :superman:

Det er helt sikkert, at en spiller som Mario Williams ville være nice for Jets, men de får ikke tradet sig til et 2. overall draft pick fra Saints hvis Saints selv vil havde Mario. Har de derimod set sig lun på D'Brickeshaw, så er det self åbenlyst de gerne vil trade, men hvorfor skulle Jets så trade, for så ville de alligevel nok få Mario med deres 4. pick..

Vince Young tog jeg ikke med lige der, fordi jeg ikke mener han er blandt top 2 QB i draften, men en sikker nr. 3. Min tanke gik på, at de hold der ville draft en QB var Titans, Jets, Oakland.. nu er Jets så ude af det, og så tænkte jeg Leinart til Titans og så ville Cutler så måske kunne droppe ned til Oakland.

Packers har jeg ikke rigtigt vurderet i QB draften fordi de har Aaron Rodgers og fordi jeg lidt tror på Favre vender tilbage. Set ud fra det, så kan som sagt Cutler ende hos Oakland. Men det virker ihvertfald som om, at de mindst kan tage Vince Young.. han virker bare ret langt fra at være en startende QB i NFL iforhold til de to andre.

Det sidste forstår jeg ikke, du siger det som sagt skulle blive Yong der kunne falde til Oakland, medmindre Packers tager ham.. hvem skulle så blandt top 4 tage både Leinart og Cutler? :smile:

Link to comment
Share on other sites

På de forskellige Packers boards rundt omkring, har jeg læst mig til at TT godt kunne finde på at nuppe en af de 3 QBs. Og at man vurderer Vince Young som en mand, man kan bygge en franchise op omkring. Selvom han er upoleret nu.

Uanset om et hold har en bestemt need, så e det svært, meget svært, hvis draftens BPA falder til dig, og ikke vælge ham. Med det mener jeg blot, at du ikke skal være helt skråsikker på, at Raiders får mulighed for at drafte en af de 3 top QBs. Meget kan nå at ske... :smile:

LIDT NYT:

WR Terrell Owens har signet med Dallas Cowboys. En 3-årig kontrakt de potentielt kan indbringe ham 25 mio. $. I det første år alene står han til 5 mio. i løn og 5 mio. i bonus.

i 2004 sæsonen, scorede T.O. 2 TDs mod netop Dallas Cowboys, og fejrede det begge gange, ved at løbe ud til midten af banen, til stjernen. Og spike bolden hånligt ned i den. 2. gang blev han tacklet af en Dallas spiller.

Spændende at se hvad han og Dallas kan opnå sammen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share