Chin-ups, og bizarre DOMS i pat-værket


Underwear
 Share

Recommended Posts

Jeg var nede og træne ryg efter en ufrivillig uges pause fra træning.

Gik lidt amok med en af mine ynglings øvelser, chin-ups.

Dagen efter (I dag) lagde jeg mærke til at jeg havde det som jeg havde trænet bryst.

Jeg træner normalt således

1. bryst, skulder og biceps

2. ben og mave

3. ryg og triceps.

normalt har jeg som i kan se, trænet bryst 2 dage før og derfor logisk nok haft lidt doms, men nu har jeg ikke trænet i 7 dage, og ligger ud med ryg og alligevel kommer der doms. Jeg ved man bruger meget af skulderne i chin-ups, men er trækket virkelig så langt at det når pat-værket??? Jeg fatter nul og en skid :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Sindsygt, havde aldrig tænkt over "trækket" var så langt at det nåede i pat-værket.

Det vil sige jeg træner alt hver anden dag bare skiftevis hårdt og mildt... Sådan da.... :raisebrow:

1. dag, bliver bryst trænet og triceps er hjælpe muskel og hvad jeg vil kalde mild dag for triceps. (nogen snakkede om lats blev brugt lidt i bænkøvelser, men det tør jeg ikke sige noget om) Biceps bliver trænet (hårdt)...

2. dag, ben og mave blander sig ikke rigtig i noget :smile:

3. dag, ryg bliver trænet og biceps er hjælpe muskel (ret meget godt nok, but you know what i mean) bryst bliver også brugt lidt. og så hård triceps som blev trænet mildt 1. dag.

Er det noget værre tv-shop vrøvl jeg kommer frem til?

altså bare det faktum at man bruger de forskellige muskel-grupper 2 gange inde for 3 dage (3split)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share