Ronnie Coleman 7 uger før Olympia


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

For det første tror jeg folk generelt er irriterede over dem der komme med indlæg som dig. "Adr hvor er det klamt", "Han er alt for stor", "Hvorfor gider nogen se sådan ud" osv. osv. Kort sagt: who the fuck cares om du eller andre synes han er for stor, for stor til hvad? Han synes sikkert du er en ynkelig lille pind og fatter ikke du kan holde dit liv ud, eller også er han bare ligeglad, nok mest det sidste.

For det andet kan du ikke sige du accepterer det når du skriver ting som om han virkelig kan holde sit liv ud osv., hvordan kalder du lige det accept?

<{POST_SNAPBACK}>

det gør jo ikke dit indlæg mere korrekt end mit....

<{POST_SNAPBACK}>

Mere korrekt? For det første kan man ikke gradbøje korrekt, enten er noget rigtigt eller også er det ikke. For det andet prøver jeg ikke at skelne mellem hvad der er korrekt eller ej, jeg prøver bare at udvide din tilsyneladende minimale horisont så du måske kan indse at andre mennesker vil andre ting end dig, og at de måske har samme synspunkt på din tilværelse; at den er uudholdelig. Nu blander jeg mig sjældent i BB-trådene da sporten ikke interesserer mig, men jeg kigger tit i dem, og HVER GANG der postes billeder skal folk som dig komme med deres latterlige og ligegyldige kommentarer. Hvorfor skriver I dem egentlig? Det er som regel bare én linie med en tåbelig ytring som "fuck han er klam" eller "fatter ikke man gider se sådan ud", hvad kan de mennesker, der rent faktisk skriver noget relevant, bruge den slags pis til? Folk er forskellige, ikke alle går efter det ynkelige undertøjsmodel-look, al respekt til folk der tør gå efter det de vil og minus respekt til folk der går efter det de tror andre gerne vil have.

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Squatfather:
Udtalelsen må selvfølglig stå for JBO´s egen regning, men i mine øjne har jeg svært ved at se hvad han som kaster skulle få ud af at pynte på sin 100 meter tid. Med hensyn til interviewets troværdighed, så kender jeg personen der har lavet det og der er absolut ikke pyntet på noget fra hendes side.

Det kan da også være rigtigt. Ingen tvivl om, at JBO er en verdensklasse atlet! Det var bare om der var nogen, som have noget nærmere dokumentation. Nu kender du tilfældigvis selv personen bag artiklen, men du ved vel selv hvor hurtigt ting kan misforståes/fordrejes - især i lidt mere "kulørte" blade.

JBO kunne måske have sagt "jeg er meget eksplosiv og kan sikkert løbe 100 meter på 12-13 sek." Det kunne så blive til, at han rent faktisk gør det. Igen - jeg siger ikke, at det hænger sådan sammen! :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu ligger jeg rent faktisk inde med interviewet både den redigerede udgave som kan ses i W & F, samt det originale interview som artiklen er lavet ud fra.

I artiklen følgende:

Ud over Joachim B. Olsen træner disciplineret og hårdt, så er han så heldig, at det ligger i hans gener at få noget ud af den eksplosive træning. Således har han altid været den, der har kunnet øge vægtene og sin kropsvægt hurtigt i de træningsgrupper, han har deltaget. Men det ville han aldrig have fundet ud af, såfremt han ikke havde trænet så struktureret som han gør. Samtidig med han skal blive stærkere, skal han også være i stand til at bruge styrken eksplosivt – det vil sige, at han skal være hurtig. At han er hurtig er der ikke tvivl om. Han kan trods sine 136 kg løbe 100 m på 11,88 sek., hvilket de fleste superliga-spillere nok vil misunde ham.

I artiklen har man så undladt, at skrive at Joachim siger at 100 meter er en distance der er lige lovlig lang til ham, idet han taber fart på de sidste meter. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Squatfather:
Udtalelsen må selvfølglig stå for JBO´s egen regning, men i mine øjne har jeg svært ved at se hvad han som kaster skulle få ud af at pynte på sin 100 meter tid. Med hensyn til interviewets troværdighed, så kender jeg personen der har lavet det og der er absolut ikke pyntet på noget fra hendes side.

Det kan da også være rigtigt. Ingen tvivl om, at JBO er en verdensklasse atlet! Det var bare om der var nogen, som have noget nærmere dokumentation. Nu kender du tilfældigvis selv personen bag artiklen, men du ved vel selv hvor hurtigt ting kan misforståes/fordrejes - især i lidt mere "kulørte" blade.

JBO kunne måske have sagt "jeg er meget eksplosiv og kan sikkert løbe 100 meter på 12-13 sek." Det kunne så blive til, at han rent faktisk gør det. Igen - jeg siger ikke, at det hænger sådan sammen! :smile:

Onkel Troels:

For det første er 1sek. ufatteligt meget i 100meter løb, og desuden laver man rigtigt, rigtigt meget sprinttræning som fodboldspiller, så jeg ser det ikke som urealistisk at han skulle kunne løbe 100meter på 11sek. Han har jo et naturligt talent for hurtighed og har altid været kendt for det, selv dengang han spillede i Lyngby.
Selvfølgelig er 1 sek meget på 100 meter. Men startblok, teknik, pigsko osv. betyder altså også rigtig meget. I hvert fald i forhold til en stående start i løbesko og fodboldtøj. Igen afviser jeg IKKE, at det er tilfældet, blot at man lidt for tit hører om den ene og den anden som løber 100 meter urealistisk hurtigt! Martin Lauersen skulle iøvrigt være hurtigere end Rommedahl - så han må altså være pænt hurtig!

<{POST_SNAPBACK}>

Nu er der jo ingen der har sagt om Rommedahls tid er med startblokke, pigsko, teknik og det rigtige underlag.. :4smartass:

Den med Laursen har jeg nu aldrig hørt nævnt før...

<{POST_SNAPBACK}>

Laursens hovedspil er intet mindre end formidabelt og bliver ikke overgået af ret mange - om nogen overhovedet. Det er ikke usædvanligt at se Laursen galopere 30-40 meter på tværs af banen efter et udspark fra en målmand for at komme frem til hovedstødsduellen, som han i ni ud af ti tilfælde vinder på frygtløs maner. Samtidig er Laursen meget hurtig af sin størrelse, og er han først oppe i fart, er han næsten ikke til at følge med. Der går rygter om, at Laursen er landsholdets hurtigste på en 100-meter, og det siger en del, når man tænker på, at det inkluderer spillere som Jesper Grønkjær, Dennis Rommedahl og Peter Løvenkrands

Link

Nu må vi nok passe på med mere OT snak inden JB går helt :gal:

Link to comment
Share on other sites

For det første tror jeg folk generelt er irriterede over dem der komme med indlæg som dig. "Adr hvor er det klamt", "Han er alt for stor", "Hvorfor gider nogen se sådan ud" osv. osv. Kort sagt: who the fuck cares om du eller andre synes han er for stor, for stor til hvad? Han synes sikkert du er en ynkelig lille pind og fatter ikke du kan holde dit liv ud, eller også er han bare ligeglad, nok mest det sidste.

For det andet kan du ikke sige du accepterer det når du skriver ting som om han virkelig kan holde sit liv ud osv., hvordan kalder du lige det accept?

<{POST_SNAPBACK}>

det gør jo ikke dit indlæg mere korrekt end mit....

<{POST_SNAPBACK}>

Mere korrekt? For det første kan man ikke gradbøje korrekt, enten er noget rigtigt eller også er det ikke. For det andet prøver jeg ikke at skelne mellem hvad der er korrekt eller ej, jeg prøver bare at udvide din tilsyneladende minimale horisont så du måske kan indse at andre mennesker vil andre ting end dig, og at de måske har samme synspunkt på din tilværelse; at den er uudholdelig. Nu blander jeg mig sjældent i BB-trådene da sporten ikke interesserer mig, men jeg kigger tit i dem, og HVER GANG der postes billeder skal folk som dig komme med deres latterlige og ligegyldige kommentarer. Hvorfor skriver I dem egentlig? Det er som regel bare én linie med en tåbelig ytring som "fuck han er klam" eller "fatter ikke man gider se sådan ud", hvad kan de mennesker, der rent faktisk skriver noget relevant, bruge den slags pis til? Folk er forskellige, ikke alle går efter det ynkelige undertøjsmodel-look, al respekt til folk der tør gå efter det de vil og minus respekt til folk der går efter det de tror andre gerne vil have.

<{POST_SNAPBACK}>

Du siger jo selv at du siger det er ynkeligt at ville ligne en undertøjsmodel, det gør da dig præcis ligeså snæversynet som du hentyder til jeg er...

Jeg har da også al respekt for ronnie coleman.. synes han har opnået ville resultater, og jeg nedgører ham ikke på nogen måde, men synes bare at BB er kommet for vidt... Jeg vil meget hellere se folk som MASS og Craw (som begge er clean - i hvert fald i min opfattelse) som virkeligt kæmper, og gør det uden stoffer..

Jeg er imod doping, da det ikke er RAW (hvis man kan sige det på den måde).. Synes det fjerner morskaben, og giver det forkerte indtryk af stoffer..

Du spørger hvorfor jeg siger det, og dertil kan jeg kun svare, at der jo er ytringsfrihed.. Jeg har intet imod mega store BB'er, dog synes jeg det er blevet for meget.. Det er ikke som i Frank Zhane's (mener jeg det staves) tid...

Bare kald mig konservativ...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har da også al respekt for ronnie coleman.. synes han har opnået ville resultater, og jeg nedgører ham ikke på nogen måde, men synes bare at BB er kommet for vidt... Jeg vil meget hellere se folk som MASS og Craw (som begge er clean - i hvert fald i min opfattelse) som virkeligt kæmper, og gør det uden stoffer..

<{POST_SNAPBACK}>

Nu tror jeg ikke Big Ron er blevet så stor som han er, ved blot at tage diverse fremmende stoffer (Ikke noget jeg ved med sikkerhed at han overhovedet har?) Jeg er ret sikker på der ligger en del arbejde bag hans størrelse :4smartass:

Men er enig doping hører ingen steder til. I hvert fald ikke i konkurrencer. Jeg er egentlig ligeglad med om Hr. eller fru Jensen doper sig. Men stiller de op til konkurrencer, hvor der vel og mærke dopingtestes (dvs det ikke er tilladt at bruge doping), er jeg STÆRKT imod, det.

Men nok om det..! Er der nogle der ved om man kan se billeder af andre der stiller op til Mr. O. For at sammenligne..? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har da også al respekt for ronnie coleman.. synes han har opnået ville resultater, og jeg nedgører ham ikke på nogen måde, men synes bare at BB er kommet for vidt... Jeg vil meget hellere se folk som MASS og Craw (som begge er clean - i hvert fald i min opfattelse) som virkeligt kæmper, og gør det uden stoffer..

<{POST_SNAPBACK}>

Nu tror jeg ikke Big Ron er blevet så stor som han er, ved blot at tage diverse fremmende stoffer (Ikke noget jeg ved med sikkerhed at han overhovedet har?) Jeg er ret sikker på der ligger en del arbejde bag hans størrelse :4smartass:

Men er enig doping hører ingen steder til. I hvert fald ikke i konkurrencer. Jeg er egentlig ligeglad med om Hr. eller fru Jensen doper sig. Men stiller de op til konkurrencer, hvor der vel og mærke dopingtestes (dvs det ikke er tilladt at bruge doping), er jeg STÆRKT imod, det.

Men nok om det..! Er der nogle der ved om man kan se billeder af andre der stiller op til Mr. O. For at sammenligne..? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm nej selvfølgeligt rigtigt, men tvivler stærkt på de resultater uden sprøjten.. men helt klart, han har kæmpet, og har gode gener...

Men til dit spørgsmål, så er der faktisk kommet et indlæg til op, med Lee Preist (hehe ret fedt navn.. Lee' :tongue: ) under sport...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share