Ronnie Coleman 7 uger før Olympia


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:blink: 

Det bliver spændende at se hvor gammel manden bliver... Hans endokrine system må være fucked up for længe siden...

<{POST_SNAPBACK}>

Arnold er da stadig alive n' kickin', han vandt ligesom ronnie dregen Mr. O flere år i træk :smile:

Desuden tester de for drugs i Mr. O, såååååhhh ved ikke du vil hen med det her indlæg? :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

nu tog Arnold ikke en 10. del af det krudt som Ronnie tager, så det er en lidt svær sammenligning.

Link to comment
Share on other sites

:blink: 

Det bliver spændende at se hvor gammel manden bliver... Hans endokrine system må være fucked up for længe siden...

<{POST_SNAPBACK}>

Arnold er da stadig alive n' kickin', han vandt ligesom ronnie dregen Mr. O flere år i træk :smile:

Desuden tester de for drugs i Mr. O, såååååhhh ved ikke du vil hen med det her indlæg? :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

nu tog Arnold ikke en 10. del af det krudt som Ronnie tager, så det er en lidt svær sammenligning.

<{POST_SNAPBACK}>

Nogle kan holde til det, andre kan ikke.

Tough titty.

Link to comment
Share on other sites

Hvor hurtigt mon han kan løbe?   :4thumbup:  :cooldance:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

:blink: æhm.. why?

<{POST_SNAPBACK}>

Har bare svært ved at forestille mig ham løbe :D Ved godt det ikke er hans mål med træningen, men alligevel. Synes hans krop er overdrevet - næsten ulækkert :)

Link to comment
Share on other sites

nu tog Arnold ikke en 10. del af det krudt som Ronnie tager, så det er en lidt svær sammenligning.

<{POST_SNAPBACK}>

Der er jo ingen der ved, hvad Ronnie pumper i sig, eller for den sags skyld hvad Arnold fyldte sig med. :wink: Iøvrigt har man i dag en større viden om den slags end man havde i Arnolds dage. Ronnie blev jo tidligere i sin karriere betegnet som clean, og jeg mener faktisk at have læst at han først begyndte at tage AS omkring 1997. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvor hurtigt mon han kan løbe?  :4thumbup:  :cooldance:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

:blink: æhm.. why?

<{POST_SNAPBACK}>

Har bare svært ved at forestille mig ham løbe :D Ved godt det ikke er hans mål med træningen, men alligevel. Synes hans krop er overdrevet - næsten ulækkert :)

<{POST_SNAPBACK}>

Tag ikke fejl af størrelsen. Jeg mener det var nogle år siden af en anden stor bodybuilder Kevin Levrone løb om kap med en verdensklassesprinter. Han tabte godt nok men var hellere ikke så langt bagefter som man skulle forvente.

En gennemsnitlig utrænet person vil nok ikke kunne løbe fra en bodybuilder af den størrelse...

Link to comment
Share on other sites

Tag ikke fejl af størrelsen. Jeg mener det var nogle år siden af en anden stor bodybuilder Kevin Levrone løb om kap med en verdensklassesprinter. Han tabte godt nok men var hellere ikke så langt bagefter som man skulle forvente.

er du helt blind? tag lige et kig øverst på denne side :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tag ikke fejl af størrelsen. Jeg mener det var nogle år siden af en anden stor bodybuilder Kevin Levrone løb om kap med en verdensklassesprinter. Han tabte godt nok men var hellere ikke så langt bagefter som man skulle forvente.

Spiser du rød fluesvamp og drikker rævepis til aften Henning? :tongue:

på dansk: læser du egentlig tråden...?

Link to comment
Share on other sites

Karlson: Her er lidt pics af ham i uniform.. pervert :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Niiiiiice! uhm... see y'all later! :4whistling: :4whistling:

Ej.. Det ser nu spøjst ud. På grund af hans ballon mave ligner det næsten bare, at han er fed, når han har uniformen på. :blink: (Ej måske ikke direkte fed. Men stadig, en mand som har fået for meget af konens/nabokonens mad og derfor har lidt dunk!)

Kan selvfølgelig også være fordi, at han er off-season der? :smile:

Edited by karlsonpaataget
Link to comment
Share on other sites

(Don_B @ 28. Aug 2005, 11:08)

Hvor hurtigt mon han kan løbe?     

tror han kan løbe pænt stærkt, en tank kører også pænt hurtigt, selvom den er temmelig stor :P

ka godt være han ser lidt fed ud når han er i uniform (syns jeg ik) men det var satme ik ham jeg i første omgang ville vælge skulle komme og anholde mig :S

Link to comment
Share on other sites

Hvor hurtigt mon han kan løbe?

Tror sq han kan løbe stærkt. De ben kan seriøst pumpe nogle hestekræfter ud... Og så har han jo været amerikansk fodboldspiller.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu kan jeg hurtigt nævne et par NFL spillere, der absolut IKKE kan løbe hurtigere end vinden blæser på en varm sommerdag med let brise..! :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Hvor hurtigt mon han kan løbe?

Tror sq han kan løbe stærkt. De ben kan seriøst pumpe nogle hestekræfter ud... Og så har han jo været amerikansk fodboldspiller.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu kan jeg hurtigt nævne et par NFL spillere, der absolut IKKE kan løbe hurtigere end vinden blæser på en varm sommerdag med let brise..! :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Den køber jeg ikke. hvis ikke man er hurtig på de første meter er man intet værd i hverken offensive eller defensive line. Måske er nogle af QB'erne ikke de mest atletiske. men jeg tvivler stærkt på at de er deciderede langsomme. Det slipper man ganske enkelt ikke godt fra i NFL

Link to comment
Share on other sites

Nu kan jeg hurtigt nævne et par NFL spillere, der absolut IKKE kan løbe hurtigere end vinden blæser på en varm sommerdag med let brise..!  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Kunne da godt tænke mig at vide hvem du tænker på og hvor langt du mener man skal løbe for at det tæller. Men kan sigde så meget at der ikke er ret mange i NFL der løber 40y på over 5s

Link to comment
Share on other sites

Hvor hurtigt mon han kan løbe?

Tror sq han kan løbe stærkt. De ben kan seriøst pumpe nogle hestekræfter ud... Og så har han jo været amerikansk fodboldspiller.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu kan jeg hurtigt nævne et par NFL spillere, der absolut IKKE kan løbe hurtigere end vinden blæser på en varm sommerdag med let brise..! :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Den køber jeg ikke. hvis ikke man er hurtig på de første meter er man intet værd i hverken offensive eller defensive line. Måske er nogle af QB'erne ikke de mest atletiske. men jeg tvivler stærkt på at de er deciderede langsomme. Det slipper man ganske enkelt ikke godt fra i NFL

<{POST_SNAPBACK}>

Tjaa, nu tvivler jeg på de fleste Centere og defensive/Offensive linemen kan løbe ret hurtigt..! Tag nu bare Mike Flanagan fra Green Bay Packers, 297 pds. han løber nok ikke vildt hurtigt..! Men nu er det heller ikke deres 'job' at løbe hurtigt. Jeg pointerer blot at der altså ER spillere i NFL der ikke løber hurtigt! :4smartass:

Nu kan jeg hurtigt nævne et par NFL spillere, der absolut IKKE kan løbe hurtigere end vinden blæser på en varm sommerdag med let brise..!  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Kunne da godt tænke mig at vide hvem du tænker på og hvor langt du mener man skal løbe for at det tæller. Men kan sigde så meget at der ikke er ret mange i NFL der løber 40y på over 5s

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen du får da lige et link til resultaterne fra dette års Scouting Combine fra OT 40 yard dash..! Kun ÉN løber under 5 sekunder! :4smartass: Så jeg ved ikke rigtig hvad du bygger din påstand på??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share