Ronnie Coleman 7 uger før Olympia


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Slap af en grum ryg, og det plejer dommerne i Mr O jo at kunne li´ :w00t: Jeg synes dog ikke hans arme er helt så vilde, men mon ikke den ryg er nok til at hive sejr nr 8 hjem :4signme:

Jeg sakser også lige billederne over i olympiatråden, håber det er ok :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, mon ik' han snupper den i år igen... han er sq HUGE.

Ved du noget om hans vægt i år, Johnny Bravo?

Sidste år vejede han 296 lbs på dagen, og kun Gûnter var tungere...

<{POST_SNAPBACK}>

rygtet har gået på at han vil komme ind mere rippet og veje over 300lbs. Men det er stadig bare et rygte jo, og der er stadig 7 uger endnu.

3135_1125023894.jpg

3135_1125023864.jpg

3135_1125024102.jpg

3135_1125024196.jpg

3135_1125024020.jpg

Link to comment
Share on other sites

Slap af en grum ryg, og det plejer dommerne i Mr O jo at kunne li´  :w00t: Jeg synes dog ikke hans arme er helt så vilde, men mon ikke den ryg er nok til at hive sejr nr 8 hjem  :4signme:

Jeg sakser også lige billederne over i olympiatråden, håber det er ok  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Kan du sige det med armene igen?!? shocker.gif

3135_1125024102.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:blink: 

Det bliver spændende at se hvor gammel manden bliver... Hans endokrine system må være fucked up for længe siden...

<{POST_SNAPBACK}>

Arnold er da stadig alive n' kickin', han vandt ligesom ronnie dregen Mr. O flere år i træk :smile:

Desuden tester de for drugs i Mr. O, såååååhhh ved ikke du vil hen med det her indlæg? :raisebrow:

Edited by simoh
Link to comment
Share on other sites

:blink: 

Det bliver spændende at se hvor gammel manden bliver... Hans endokrine system må være fucked up for længe siden...

<{POST_SNAPBACK}>

Arnold er da stadig alive n' kickin', han vandt ligesom ronnie dregen Mr. O flere år i træk :smile:

Desuden tester de for drugs i Mr. O, såååååhhh ved ikke du vil hen med det her indlæg? :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja de tester for vanddrivende midler :wink::smile:

Link to comment
Share on other sites

:blink: 

Det bliver spændende at se hvor gammel manden bliver... Hans endokrine system må være fucked up for længe siden...

<{POST_SNAPBACK}>

Arnold er da stadig alive n' kickin', han vandt ligesom ronnie dregen Mr. O flere år i træk :smile:

Desuden tester de for drugs i Mr. O, såååååhhh ved ikke du vil hen med det her indlæg? :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja de tester for vanddrivende midler :wink::smile:

<{POST_SNAPBACK}>

JB du ved da godt at Mr. O er et 100% clean "Natural show"... :4thumbup: :4slap: :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

:blink: 

Det bliver spændende at se hvor gammel manden bliver... Hans endokrine system må være fucked up for længe siden...

<{POST_SNAPBACK}>

Arnold er da stadig alive n' kickin', han vandt ligesom ronnie dregen Mr. O flere år i træk :smile:

Desuden tester de for drugs i Mr. O, såååååhhh ved ikke du vil hen med det her indlæg? :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja de tester for vanddrivende midler :wink::smile:

<{POST_SNAPBACK}>

JB du ved da godt at Mr. O er et 100% clean "Natural show"... :4thumbup: :4slap: :4whistling:

<{POST_SNAPBACK}>

Yep det er klart. Bliver det jo nødt til at være når selv amatør shows er natural/clean/bla bla

Link to comment
Share on other sites

nu vi snakker om hvor hurtigt bodybuildere kan løbe, så er her et videoklip hvor Kevin Levrone løber om kap med Dwain Chambers (Dwain Anthony Chambers (born 5th April 1978) is a British sprinter. He holds the European 100 metres record of 9.87 seconds (shared with Linford Christie), and is the current European champion, taking gold in 2002. )

http://rapidshare.de/files/4452029/bigrace.mov.html

post-680-1125227399_thumb.jpg

post-680-1125227473_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hm.. Synes nu det er lidt skidt at man ikke bare giver manden kredit for det han har opnået, men i stedet begynder at tænke i løbetider og levealder :dry:

KOM NU!! HAN ER DA FOR VILD!!! :w00t: Jeg kan muligvis løbe stærkere eller tale bedre tysk end ham, men det er da heldigvis ikke det manden stiller op i... De vægte han løfter og de buler han har på sin krop kommer jeg derimod aldrig nærheden af, og hatten af for det! :bowdown::bowdown::bowdown:

Edited by Roadrunner
Link to comment
Share on other sites

Hm.. Synes nu det er lidt skidt at man ikke bare giver manden kredit for det han har opnået, men i stedet begynder at tænke i løbetider og levealder  :dry:

KOM NU!! HAN ER DA FOR VILD!!!  :w00t:  Jeg kan muligvis løbe stærkere eller tale bedre tysk end ham, men det er da heldigvis ikke det manden stiller op i... De vægte han løfter og de buler han har på sin krop kommer jeg derimod aldrig nærheden af, og hatten af for det!  :bowdown:  :bowdown:  :bowdown:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er den gode gamle jantelov...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share