1 måned tilbage


04817
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Et absurd spørgsmål.

Min egen vægt svinger nemt 3-5kg fra morgenen til aftenen.

Tvivler på nogen ville kunne se en forskel på +/- 2kg fedt/muskelmasse.

Mit råd spis dig +2kg op i størrelse, sixpakken er ligegyldigt hvis rester af kroppen er blyant.

Link to comment
Share on other sites

Et absurd spørgsmål.

Min egen vægt svinger nemt 3-5kg fra morgenen til aftenen.

Tvivler på nogen ville kunne se en forskel på +/- 2kg fedt/muskelmasse.

Mit råd spis dig +2kg op i størrelse, sixpakken er ligegyldigt hvis rester af kroppen er blyant.

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Fedt Svar. Det holder jeg med... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Og det med at træne for at imponere pigerne. Den holder desværre ikke. Jeg trænede før sommerferien, mindre seriøst, men så over sommerferien så begyndte jeg at gå op i kost, træning osv. Skiftede center.

Nu er jeg så startet igen i skole, 2.g på gymnasiet. Og når jeg enten hiver mine naturris med tun eller protein drik op af tasken. Så får man da lige en kommentar om at "hvem jeg prøver at imponere ved at træne", og min yndlings: "Det er altså ikke pænt med alle de muskler". :cooldance:

Så får de et lille smil og trækker på skuldrene.

Men min konklusion er at 2.g's "snobbede" gymnasie piger kan ikke lide andet end deres åle :poking: :4mewantfood: Spis..

Link to comment
Share on other sites

Og det med at træne for at imponere pigerne. Den holder desværre ikke. Jeg trænede før sommerferien, mindre seriøst, men så over sommerferien så begyndte jeg at gå op i kost, træning osv. Skiftede center.

Nu er jeg så startet igen i skole, 2.g på gymnasiet. Og når jeg enten hiver mine naturris med tun eller protein drik op af tasken. Så får man da lige en kommentar om at "hvem jeg prøver at imponere ved at træne", og min yndlings: "Det er altså ikke pænt med alle de muskler".  :cooldance:

Så får de et lille smil og trækker på skuldrene.

Men min konklusion er at 2.g's "snobbede" gymnasie piger kan ikke lide andet end deres åle :poking:  :4mewantfood: Spis..

<{POST_SNAPBACK}>

hahahahaha gymnasie piger er somregel noget af det mest snobbet jeg har stiftet bekendtskab med, de tror vel de er noget særligt fordi de går på gymnasiet :laugh::sleeping:

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Du imponere ikke pigerne med din krop næsten uanset hvordan du ser ud.... Det handler om din udstråling og selvtillid. Dvs. du skal gøre det du selv mener vil klæde dig, så du bliver mere selvtilfreds. Efter min mening så skulle du tage lidt på, men hvis du gerne vil have supersixpack så er det jo af med kilo

Link to comment
Share on other sites

hahahahaha gymnasie piger er somregel noget af det mest snobbet jeg har stiftet bekendtskab med, de tror vel de er noget særligt fordi de går på gymnasiet 

Men nogle af dem er sgu meget frække alligevel :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja sgu de er total frække :4thumbup: :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Må indrømme jeg ikk har mødt en dame endnu, som ikk er vild med en fyr som har lidt muskler...

Min dame, sagde selv inden jeg begyndte at træne, at hun ikk synes det var pænt! Men det sku hun sq ikk bestemme, så jeg startede da alligevel.. Nu er hun vist ret så glad for jeg startede!

DOg dog dog, synes jeg det er en skod holdning at have.. altså at træne for pigernes skyld!!! :dry:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg forstår egentlig ikke hvad der er galt i at træne for at få pigernes opmærksomhed? :smile: Det er nu ikke derfor jeg træner, men det er da en glimrende sidegevinst ved træning.

Man køber pænt og dyrt tøj for piger, man køber dyre dufte for piger, man opfører sig anderledes for piger (man "forbedrer" sig selv), man gør det ene og det andet for piger - hvorfor ikke træne for piger også? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share