The Return of DANFANTA' :0) log no.3


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

Tazz-> Godt at se du er tilbage...

Fuck en god 'før' fødseldagsgave, jeg har fået idag.... :w00t: Jeg har fået mine Specialized sko i gave af en god ven. :blink::smile: Jeg kan slet ikke få armene ned...Mine hvide suveræne sko....kvit og frit til mig...og igår fik jeg to fede skiver med 'undercover' cyclingmusik...DAMN jeg er svævende på en sky ligenu... Egentlig ikke så meget pga de materielle ting, men fordi der er to markante personer i mit liv, der tænker på mig... :innocent: Hop hop hop hop.....ind og træne nu....

Hjemme senere til lidt træningstam tam snak... :smile:

Nu venter jeg så på mine cool Nike Lance II, som jeg har bestilt og mit cykeltøj og så er jeg denondtelynme godt kørende....Superfede sko til lang tid nu.... :4mewantfood:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:4thumbup: Ja superfede gaver :4thumbup:

Sikke et skod vejr idag... :blink: Men vejrudsigten siger ren solskin på fredag. I wonder why...Det må være den lille vilde fraggel med det nu orange hanekams hår, der har fdag. :tongue: Er dødspændt på hvad familien siger i weekenden til det igen nye look. Dem på mit arbejde spærrede ihvertfald øjnene op (igen), da jeg trådte ind ad døren. :devil:

Lægger lige ud med træningen igår.

Mandag den 24 Oktober 2005

Cycling udholdenhed ved Jens

Tid 50 min

:4heart: Keine eller det vil sige, maraton damen :blink: ved siden af mig havde tilsyneladende et ur, der bare gik direkte ind i min polar til trods for, at min er kodet. :sneaky2: , så jeg gav op efter et par minutter og kørte med uden. Mine ben bar præg af den hårde træning ved Ulrik dagen forinden, og jeg tror faktisk der gik omkring 30 min, før de kom til live igen...Og selv der var det usvigeligt hårdt, og pulsen fungerede aldrig rigtig helt på timen desværre...Ellers dejligt musik og normalt en time, der kan få en helt op og køre med masser af tempo ture, men ikke denne gang. Tror også at jeg burde have overholdt 48 timers restitutionsreglen med den barske søndagstræning... :devil:

Powerwalk på løbebånd

Tid 45 minGod ting lige at koble lidt af med noget Dj Tiesto musik i ørerne, inden min egen Cycling II time...

Cycling II ved moi

Tid 48 min

:4heart: max: 183

:4heart: snit: 163

Normalt en time der kører derudaf og musikken og programmet var også fint og godt. Lidt tyrkisk

:tongue: , men det kørte ikke lige for mig. Jeg tabte tråden flere gange...Rodede rundt i mine kommentarer. Kunne ikke formulere mig ordentligt, og jeg var havde de værste doms i mine lår....

Jeg havde lyst til at løbe skrigende væk til sidst :dry:

Efter timen lige lidt :blahblah: med en veninde og en medinstruktør, som forlader os og rejser til Lasanta snøft snøft græde græde :crybaby: , og så en lille ekstra tjans med en sød fyr, der skulle have lidt ínstruktioner i indstilling af cyklen (han kører landevej men kan ikke nå Cycling 1 timerne), så jeg glæder mig til at se ham på mine timer :wub:

Så var det bare hjem i posen mens jeg tænker på de to par fede fede spinningsko, som mine guder (ja okay) har skaffet mig.... :innocent::sleeping:

Tirsdag den 25 oktober 2005

Idag står den så på aftenarbejde, og da jeg vågnede imorges og kunne høre regnen piske mod ruden, lagde jeg mig over på den anden side og sov videre... :blush:

Så det blev kun til:

Powerwalk 1 time i slaskregnvejr

En dejlig frisk morgen tur, hvor man virkelig kunne mærke efterårets kommen...Brune/røde/gule blade overalt på fortorvet blandet med kastanjer..og ja regn, så kan det ikke blive mere efterårsagtigt...

Hyl :freaked: Minder mig om at sommertiden slutter natten til søndag...

Herefter ned til min frisør, der fik lavet det vildeste hår på mig...Jeg hoppede rundt i stolen af glæde, hvortil hun grinende tilføjede " Man skulle have flere kunder som dig" :w00t: Jeg er altid med på lidt af hvert....altså med håret :laugh:

Ærger mig naturligvis over at 24 timers i Sæby ikke blev til noget, men samtidig har det givet mig en ekstra weekend off, så det glæder jeg mig til, ellers er alle mine weekender væk frem til.........ja jul

:4drunk:

Nu er der kun een ting tilbage at sige....Tak for iaften øh nej (det er vist noget fra mine spinningtimer)....God aften til Molboerne...

Pys fra Danf (der virkelig ligner Vips øh på håret)

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Blev lige hægtet af en times tid :blink:

Glemte lige at nævne at imorgen skal der for alvor tages fat i styrketræningen... Havde de fedeste smerter i arme og ryg efter fredagens styrketræning, og nu er det vist på tide at tage hul på det igen... :devil:

Sådan bare lige inden det hele går op i kredsløbstræning. JAJA jeg ved det godt.... :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Hej Julle,

tillykke med skoene & fødselsdagen.

Så lige at TP music har Fragglerne på udsalg. 4 dvd'er til 149,95 - måske noget Jullen?

Hav en fantastisk dag,

Niske

Hehe jeg har godtnok først Fdag på fredag men tak alligevel :blush: Jeg har set tilbuddet der.. Det er fristende, men mon ikke jeg begynder at lede efter duser bygninger, jeg kan æde så efter at have set 4 timer med fragglerne :w00t: Er du med på noget 24 timers i Cph Myre???

Link to comment
Share on other sites

Hey

gad vide om man kan spinne til fragler musik :w00t: ku det være et tema engang julle, med fraglerne på storskærm og alle spinnere med orange og lilla parykker ?? ja det er jo bare en ide :bigsmile:post-7545-1130341559.gif

gi lige besked hvis du griber den, så kommer jeg farende med video optager og mørke solbriller :tease:

ej jeg er vist overtræt, skal lige om lidt ud at spise med hele familien, håber jeg overlever :sleeping:

ha en dejlig aften

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 26 oktober 2005 2 dage til fraggel no1. fdag :rolleyes:

:devil: Excellent træning idag...selvom jeg ikke har fået så meget søvn pga arbejde og et tidligt spinninghold....Og så har det været dagen, hvor Molly fik sit 15000 km eftersyn, så nu er hun tiptop klar til de næste 15 :innocent:

Morgen spinning på Kommunen

45 min

Ikke noget givende for min egen kondi, da jeg havde at gøre med en blandet forsamling af overvægtige, ældre og folk der BARE ikke kan cykle uanset, hvad man gør for at få dem til at køre ordentligt...Og uanset hvor let man gør det, så er det bare FOR hårdt, og så bliver der kigget UD af vinduet. JEG HADER FOLK, DER KIGGER UD AF VINDUET. Det er efterhånden lykkes mig at eliminere de værste af slagsen på mine hold i SATS.... :wink:

Så videre til eftersyn med Molly. Her fik jeg da gennemterpet genudsendelsen af Godmorgen Danmark. Godtnok længe siden jeg sidst har set det, og det har ikke noget at gøre med, at jeg sover længe. Mere et spørgsmål om at jeg helst vil have ro om morgenen, når jeg trisser rundt... :dry: Skal jo lige vågne ikke!

Så blev Molly klar, og jeg kunne fortsætte mod næste træningsstop...ACFB....Her havde jeg sat mig for at løbe 15 km, men mit ben er bare ikke iorden..Deprimerende :4goodbye: ...tror jeg må have nogle nye løbesko... Men lidt løb blev det da til..

Løb på løbebånd

51 min

Distance ukendt men det gik sgu ikke stærkt med de smerter da

Egen spinningtræning...30 min

Styrke af Bryst, triceps, skuldre og mave

300 twist

Incline dumbell press 2x10

Incline dumbell flyers 2x10

Dumbell pullover 2x10

siddende dumbell press 2x10

lateral raises 2x10

upright rowing bredt greb 2x10

One arm extension 2x10

Pushdown lige stang 2x10

pushdown cabel 2x10

eget maveprogram 15 min

Så det ser jo rimelig fornuftigt ud, og idag har jeg faktisk heller ikke spist noget slik :tongue: Jeg skal seriøst på sukker nedtrapning. Det er for meget...I know. Det vil helt sikkert kunne få lidt flere kilo af kroppen, hvis jeg stopper med det gift, men det er bare svært, for jeg er sååååååå lækkersulten... :wink:

Nå nu er det tilbage til arbejdet med et ønske om en god aften til alle.

Link to comment
Share on other sites

Hey

gad vide om man kan spinne til fragler musik :w00t: ku det være et tema engang julle, med fraglerne på storskærm og alle spinnere med orange og lilla parykker ?? ja det er jo bare en ide :bigsmile:post-7545-1130341559.gif

gi lige besked hvis du griber den, så kommer jeg farende med video optager og mørke solbriller :tease:

ej jeg er vist overtræt, skal lige om lidt ud at spise med hele familien, håber jeg overlever :sleeping:

ha en dejlig aften

:wink: RikkeKim har endda sponseret tema sange til mig, men jeg har endnu ikke cyklet til den hmmmm måske en idé til en cycling III :w00t: Ej det går vist ikke lige....

Og i lige måde Due.... :smile:

Link to comment
Share on other sites

"Danse dagen lang .. klap klap"...

Fraglerne tema var da for sjovt. Det er lige dig Julie.

Hmmmm :devil: Du kan jo komme på een af mine timer og se hvordan skindet bedrager. :innocent: Der bliver ikke spillet fragglerne på mine timer. In fact er der ikke så meget fraggel over mig, når først jeg sidder foran kunderne i spinningsalen.. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Det fraggle-shit holder ikke!! Væk!

Slet ikke på en spinningtime.....da. Håber fandme da ikke at folk sammeligner mig med en fraggel på mine timer .....Så tager de sgu grueligt fejl da.. :laugh:

(Btw det er vist bare folk, der IKKE kender mig :innocent: )

(Btw 2 Du har fuldstændig ret...Over and out med det lort :devil: )

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Jeg har iøvrigt lige samlet alle mine spinningtimer sammen denne uge og erfaret, at når jeg når frem til søndag, så har jeg været involveret i 14 timer... :blink: Det var ikke så lidt endda...Gruer for den 'lille' maraton på lørdag i nord.... :devil::innocent: Glæder mig men oh boy det blir hårdt...Så blir der nok plads til lidt ekstra familie-hygge-tam-tam-fødselsdag om aften, hvis ikke jeg falder i søvn... :blink::w00t:

:sleeping: Nu kan jeg godt mærke, at jeg igen er i søvnunderskud. Bliver ret krigerisk når jeg mangler søvn. :mad: Så jeg lusker af nu inden jeg skælder hele mol ud ... :tongue:

Godnat...(yeah ikke før om halvanden time, er ligesom på job ikk :raisebrow: )

Link to comment
Share on other sites

Torsdag den 27 oktober 2005

Spinning træt danfanatiker færdig med aftensmaden... :blush:

3 styks vidt forskellige spinning timer idag...Alle begynder på en eller anden måde...En cycling 1 i SATS, en totaaaaaaaaalt begynder time i AC og en mere på Randers Kommune...Jeg er så hæs som et ondt år, fordi jeg undlod mikrofonen alle tre steder...Havde rigtig god kontakt til alle på de forsk. hold, selvom det var tre monster forskellige spots...Træningsmæssigt har det naturligvis ikke givet så meget andet end måske en reel times spinning for mig, men mentalt og fysisk er jeg alligevel træt nu af at have være SÅ meget på idag.... :sleeping:

Træning i alt 3,5 timers cycling...3x begyndertimer + 30 min egen spinningtræning

Imorgen får jeg fornemt besøg i Århus af Pharas og Cyclingspinner, som gæster mig på min fødselsdag kl 17.35 på min cycling III time, inden da skal vi alle tre på den cycling II, der ligger inden. Jeg lovede mig selv IKKE at træne dagen inden den grusomme tre timers maraton i FitFred, men man siger ikke nej til en afløser time...Så nu sidder jeg lidt med en sandpapirsstemme og store doms efter gårsdagens styrketræning av av av. Det har været en superfed men virkelig barsk dag. Jeg har fået afsluttet nogle sager med en for person, som har spillet mig et pus de sidste mange måneder, og det er jo fedt...Så jeg med god samvittighed kan føle mig fri og uforpligtet til at gøre præcis, som jeg vil uden at skulle tage hensyn til nogen. Der er sgu ikke nogen, der kommer til at lave mig om EVER. If you can't take the heat, stay out of the kitchen :devil:

Nu vil jeg snart i seng, og se om jeg kan indhente noget af den tabte søvn for de sidste mange dage med aftenarbejde og- sent- i- seng- og- tidligt op-rutiner. Først skal der pakkes lidt til weekenden, som skal tilbringes i BodyBike city...

Ciao

:cooldance:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hje Julle.

Rigtig hjertelig tillykke med fødselsdagen

Håber du får rigtige mange kram og krus på din dejlige dag - Herfra skal du have nogle stykker, men jeg må desværre vente lidt med at overbringe dem til dig.

I første omgang må du så have dem på det virtuele plan :

:strat::cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer::strat:

HURRA

Ha en rigtig dejlig dag.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share