The Return of DANFANTA' :0) log no.3


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:blush::blink: WOW alle sammen...TUSIND TUSIND TAK. Det er da helt overvældende :wink:

Well well træning blev det da til idag på min fdag...To super fede spinning timer (øh kan man sige det, om sin egen :innocent: , ja det kan man godt, for jeg syntes faktisk at mit program spillede max idag...) Imorgen vil det vise sig, om jeg har lagt for hårdt ud idag, da er menuen nemlig den hårdeste maraton i mit liv sammen med en grotesk dygtig spinninginstruktør :devil: 3 timers grusomheder...Jeg er næsten helt bange for om, jeg overlever...

Sidder lige og nyder stilheden bag mine forældres computer, mens jeg er ved at vaske noget (læs meget) tøj, jeg er næsten så søvnig nu, at jeg begynder at se fårene danse på bordet foran mig... :tongue: Mit hoved summer af den megen opmærksomhed idag, og alle de folk der bare har sendt sms, mails, ringet osv osv for at sige tillykke til lille Danfanta. Selv folk jeg regnede med IKKE ville sige noget well, gjorde det...Nogle tillykke med de 25 andre med de 30 hehe :w00t: Godt jeg har en god form for humor... :cooldance:

Træning idag...

Cycling II ved Anne S feat. Cycling spinner og moi. (Pharas blev kaldt på job øv)

Tid 48 min

:4heart: snit 163

Herligt program...(måske lidt for hård til en II'er men jeg havde også lige stukket lidt til Anne og bedt hende lave noget lækkert til de to fra Vejle)

siddende/stående tempo. Halvdelen af timen var faktisk opbygget af 2 min siddende tempo, 2 min stående tempo og så noget heltakt indimellem... Super lækkert og enkelt. Og så noget fedt musik. Jep så kører det bare..Må indrømme jeg sparede på kræfterne.... :innocent: Anne og jeg blev enige om at lave et eller andet hårdt og interessant sammen efter jul.

Cycling III ved moi for en anden

Tid 51 min

:4heart: snit 167

Uhhhhh fik afprøvet min mesters musik... :banana: FEEEEEEEEEEEEDT!!!!!!!!!! Og til mit program som jeg vil køre på maraton imorgen....(fandt ud af at det var rimeligt hårdt :4flex: )

10 min opvarmning bestående af 6 min (hurtig) mellemtakt, 4 min stående hel (slutter på Fs7)

4 min siddende tempo Fs 7,5

1 min stående angreb Fs 8

4 min siddende mellemtakt (hurtig) Fs 7

4 min siddende tempo Fs 8

4 min stående angreb Fs 9

4 min siddende mellem Fs 7

4 min siddende tempo Fs 8

4 min stående angreb Fs 10

30 sek pause (eneste pause)

4 min siddende mellemtakt Fs 7

8 min stående klatring Fs 8,5SLUT

Nu er det sengetid for de små bamser...(citat en veninde :laugh: )(btw: hader det udtryk)

:cheer: På mandag får jeg mine nye cykel sko og et par dage efter får jeg et endnu federe par..Jeg kan næsten ikke vente. Har haft en psyko skøn fødselsdag idag... :4mewantfood: Nå ja og så har jeg lige set en video fra 24 timers i Randers April...Pludselig kan jeg se Dan...Piv piv åh min gamle mester...Det var nu også tider, men det er såååå længe siden :wub: Og så pludselig Ralph og Keith fra NCA, så er det lige før tårerne presser på :crybaby: Hvis jeg måtte bestemme bare een eneste ting, så ville jeg samle ALLLLLLLLE de fede instruktører i samme center....Nøjjj det kunne være cool...Alle Jullens favoritter. Eller der er jo ikke helt så mange i toppen, men der er mange jeg alligevel nyder at køre ved.... :4smartass:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

post-7545-1130587195.gif

Undskyld Undskyld Undskyld

Jeg nåede det ikke

post-7545-1130587926.gifpost-7545-1130587926.gifpost-7545-1130587926.gifpost-7545-1130587926.gifpost-7545-1130587926.gifpost-7545-1130587926.gif

Men du skal ikke snydes for et stort Tillykke med dagen igår post-7545-1130587777.gif,og lidt "" igår var det julies fødselsdag hurra hurra hurra"" post-7545-1130587795.gif

kan læse mig til at du havde en god dag.

Ha et godt maraton idag

knus Duenn

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Giganterne mødtes lørdag den 29 oktober i FitnessFrederikshavn. Suveræn maraton feat mig og en af landets bedste...Det er blevet tid til en mol pause. Der er nogle projekter, der skal skydes igang...Så her slutter fortællingerne for en stund

Tak for en super oplevelse i lørdags, som jeg kan leve længe på. You are the best.

Danf

post-6917-1130777792_thumb.jpg

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Er det dig på det nederste billede?? :smile: Pjuske. hehe... :tongue:

Ps. det ser sgu pænt hårdt ud.. puha...

Det er blevet tid til en mol pause. Der er nogle projekter, der skal skydes igang...Så her slutter fortællingerne for en stund

held og lykke med hvad det nu er du kaster dig over... :smile: Var ellers meget underholdende. selvom jeg jo ikke helt forstår jeres begejstring for alt det cykleri (få jer en bil. Gg :tongue: )

Edited by Francis
Link to comment
Share on other sites

Er det dig på det nederste billede?? :smile: Pjuske. hehe... :tongue:

Ps. det ser sgu pænt hårdt ud.. puha...

held og lykke med hvad det nu er du kaster dig over... :smile: Var ellers meget underholdende. selvom jeg jo ikke helt forstår jeres begejstring for alt det cykleri (få jer en bil. Gg :tongue: )

En bil har man og ja det er mig, men tak for de 'vise' ord...Glædeligt når folk har noget voldsomt interessant at bidrage med, og dette var så ment ironisk...Og nu vil jeg gerne have min log aflåst MAX!!!!!!!!!!! så der ikke kommer flere 'kloge' ord

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Der er nogle projekter, der skal skydes igang...Så her slutter fortællingerne for en stund

Bare du ikke glemmer os KBH'ere, du lurer vel lidt engang imellem fremover :w00t:

Vi har vores første konrete arbejdsmøde imorgen aften TA TAAAAAAAAAA!!!

Jeg kan ligesom ane du har haft fødselsdag, så et MEGET forsinket (nærmest utilgiveligt) tillykke herfra

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

LØRDAG D. 17 DECEMBER 2005 :newyear:

:Mrs_Claus:

Efter et stykke tid i MOL absentia, vil jeg endnu engang give min log en chance, men den vil blive en smule anderledes end førhen, da jeg endte ud med små ligegyldige kommentarer. :nonono: Denne gang skal det være en lille smule mere seriøst og væsentlig mere konstruktivt end ever before... og primært omhandle min træning, som lige i øjeblikket primært foregår i cykel salen i SATS Århus. Goddammit jeg har mange timer i dette juleskema. :4mewantfood: Men men men men det er jo også noget af det, jeg elsker allermest... Dog savner jeg mit løb, som er noget af det, jeg vil satse på igen i det nye år. :superman:

Derudover skal jeg undervise i SATS Balance, som er en kombination af Taichi, Aikido, Yoga og Pilates. Har netop været på uddannelse i Cph, så jeg glæder mig til at komme igang med de hvide timer, selvom jeg er meget spændt på om, jeg kan holde 'balancen' selv :laugh::blush: Det bliver super super fedt at komme igang med det. Har jo førhen undervist i Coreball og Effekt, så helt uvant er det jo ikke at hoppe af cyklen. Endvidere er jeg hoppet på yoga bølgen og har fundet en indre ro i Ashtanga yogaen, som er min foretrukne.

Puhh og jeg som syntes, efteråret har været overplastret med cykel timer.... :rudolph: Okay det nye vinter skema i SATS er endnu mere voldsomt, så derfor har jeg droppet Assentoft og Anita Christensens center. Jeg magter det simpelthen ikke og vil gerne have mere tid til min egen træning, så nu er jeg 100% SATS ejendom og well NCA, for tilhører stadig det tyske team. :wub: (talte med min master instructor forleden Ralph Butzin...Puhh det stak i mit lille hjerte)

Ugen op til jul skal bruges på....

1 Er par cykel timer mere. :devil:

2 Styrketræning

3 En smule løb. Det bliver ikke til det store

4 Arbejde. Observer hvordan denne ligger sidst i hierakiet :w00t:

5 De sidste julegaveindkøb.

Nå ja og så er det synd at sige, at man har juleferie, for juledagene byder på undervisning i FitnessFrederikshavn og Hjørring Helsestudie...Goddammit hehe

:nissecool: God aften til alle. Har faktisk julefrokost..Stygt at mine tøser sidder og venter, fordi jeg lige vil åbne min log.. :santa2:

God aften Mol

Danf

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

post-6917-1134848067.jpg Utroligt som man ændrer stil henover 'månederne' Her 2004 sommer

:blink::blink::blink:

post-6917-1134848271_thumb.jpg :innocent: Efterår 2004

post-6917-1134848384_thumb.jpg 15 oktober 2005 24 timers Equinox Horsens

post-6917-1134848610_thumb.jpg 29 oktober 2005 Maraton FitnessFrederikshavn

:nissetunge: Hvordan hun så ser ud nu, jaaaa det ved man ikke. Men der bliver nok mere og mere blondine over det...bare ikke intellektet...vel Buje :nonono::smile:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

post-6917-1134848067.jpg Utroligt som man ændrer stil henover 'månederne' Her 2004 sommer

:blink::blink::blink:

post-6917-1134848271_thumb.jpg :innocent: Efterår 2004

post-6917-1134848384_thumb.jpg 15 oktober 2005 24 timers Equinox Horsens

post-6917-1134848610_thumb.jpg 29 oktober 2005 Maraton FitnessFrederikshavn

:nissetunge: Hvordan hun så ser ud nu, jaaaa det ved man ikke. Men der bliver nok mere og mere blondine over det...bare ikke intellektet...vel Buje :nonono::smile:

Nu ved jeg jo ikk hva du mente med små kommentarer, men her er en af slagsen hehe.. Welcome back

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg jo ikk hva du mente med små kommentarer, men her er en af slagsen hehe.. Welcome back

Jeg tror ikke, at du tilhører kategorien "pisseirriterende" .. Så tak for din velkomst... :tongue: Og nu er det jo heller ment således, at folk bare skal skruppe ud af min log, så er der jo ligesom ikke så meget ved Motion online, og jeg kunne ligeså godt vende tilbage til en almindelig træningsdagbog. Det jeg mente var blot, at denne nye start eller fortsættelse på den gamle log, gerne skulle være lidt mere seriøs uden for meget privat stuff omkring mig selv, hvis du forstår, hvad jeg mener og altså dermed renset for små nyttesløse kommentarer om min person. Så hellere vurder min træning eller andet. Bare ikke min private person. Der er jeg sgu min egen.

God aften

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Ny på Cykel + Cycling 1 50 min v mig

:4heart: snit 144

:4heart: max 153

Cycling Udholdenhed 55 min. v mig. Kørt i overvejende stående heltakt på FS 7-8 og siddende mellem på 7. Tak til maestro U for inspiration.... Musikken var udelukkende toner af Paul Van Dyk.

:4heart: snit 156

:4heart: max 173

+ ekstra 20 min cycling efter holdene...

Fede kommentarer på timen der....Det gjorde mig liiiige lidt ekstra glad.... :wink:

Nåede ikke mere og styrke blev cuttet, da der skulle juleshoppes.... :nissegrin:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke, at du tilhører kategorien "pisseirriterende" .. Så tak for din velkomst... :tongue: Og nu er det jo heller ment således, at folk bare skal skruppe ud af min log, så er der jo ligesom ikke så meget ved Motion online, og jeg kunne ligeså godt vende tilbage til en almindelig træningsdagbog. Det jeg mente var blot, at denne nye start eller fortsættelse på den gamle log, gerne skulle være lidt mere seriøs uden for meget privat stuff omkring mig selv, hvis du forstår, hvad jeg mener og altså dermed renset for små nyttesløse kommentarer om min person. Så hellere vurder min træning eller andet. Bare ikke min private person. Der er jeg sgu min egen.

God aften

Vidste godt hva du mente og tak fordi jeg ikk er oppe i "pisseirriterende ENDNU heh :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share