KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

Tillykke med jobbet, Kent.

Af en eller anden årsag så jeg dig slet ikke på AMF? :blink: Og så fuld var jeg faktisk heller ikke ...

Glen Benton var et kæmpe fjols. Nøj, jeg håbede virkelig, at nogle upfront vile rykke ham ned, og give ham en beating. :nonono: Desværre skete det ikke.

Hr. K

Tak for det. Og ja, det var da underligt. Du skulle da have sagt du tog dertil. Så havde jeg sgu da budt på en kold pilz eller to! Nå, fuck det...

Vi er ikke de eneste der fandt ud af, og er trætte af at Benton var så lam!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med jobbet KK.....

Jeg hørte godt om Bentons opførsel fra en af mine kammerater, som ellers normalt er hardcore Deicidefan. Han var sindsygt skuffet over det "show" de havde kørt til AMF.

Takker! :smile:

Og ja, det var sgu for dårligt af Deicide. Jeg er selv HARTKORN Deicide-friiik, og var også sindssvagt skuffet. Mit første gig med dem tilbage i 1995 (på 'Huset i Århus) står stadig som min bedste koncertoplevelse nogensinde. Fantastisk. At Konkhra og Suffocation varmede op gjorde naturligvis ikke helhedsoplevelsen mindre, men da stod de pave-arrogante. Sagde ikke et kvæk til publikum. Annoncerede ingen numre. Spillede dem bare. Hoffmann-brødrene lignede monstre, Steve var en saltstøtte bag gryderne og Glen Benton lignede én der kunne finde på at slå dig ihjel for bare at kigge ham i øjnene én eneste gang. Fååååårk det var stort. Min kammerat og jeg stod allerforrest og spejlede os i Bentons spejlblank-sorte bas. Det var en helt anden verden dengang.

Men på AMF 10 år senere? PINLIGT!! Intet mindre. Sidste år spillede de trods alt hæderligt på Voxhall, men i Aalborg var de dårlige. Drønstive og pinlige. Det kunne de ikke være bekendt, hverken overfor publikum eller arrangørerne der havde booket dem som et af topnavnene.

Vedhæftet er et billede af en stangstiv Glen Benton i fredags på Studenterhuset. (fotograf: moi! :tongue: )

post-7010-1131652414_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ærgeligt at koncerten ikke "spillede" - men fandme nogle rå seje ROCK N' ROLL fotos :4thumbup: (Man får sku lyst til noget Hårdt metal og en Elefant øl når, men ser det der...............

Du må være med næste gang, så! :smilerock: :4band: :4drunk: :ninja:

Her er lidt flere stemningsbilleder.

Jacob Bredahl fra Hatesphere. Det billede ramte jeg fan'me godt nok lige i røven. Havde lige sat ISO op til 800 for at sikre mig skarphed, og så stak han snotten lige ned til mig et nanosekund efter og autofokus nåede præcis at ramme ham da jeg trykkede på aftrækkeren. Herligt billede.

post-7010-1131655438_thumb.jpg

Chris Barnes fra Six Feet Under (og legendarisk forsanger i Cannibal Corpse!) forstod også at growle det ondeste. Men han ligner en hippie! :hippy:

post-7010-1131655427_thumb.jpg

Personligt var jeg dog mest vild med Hypocrisy koncerten. De er sgu altid gode, og Peter Tägtgren er bare Gud. Både som sangskriver, producer... U name it. Tägtgren rules!! :devil::devil:

post-7010-1131655448_thumb.jpg

Og så en ærgerlig KongKent. Nu har jeg offentligt udstillet SaintPauli med en skummel metal-posering. Nu gør vi det omvendte. Lader Pauli være fotograf og en tyndarmet KongKent lege "front double biceps" :w00t::w00t: Hånlige kommentarer modtages gerne, for jeg ser lalleglad og hyggefuld ud. Det er pinligt. PIIIIINLIGT! Dolph ville have slået mig ihjel som jeg ser ud på det billede. :tongue:

post-7010-1131655457_thumb.jpg

Har faaa'me knap 800mb billeder fra Aalborg Metal Festival (skal siges originalbillederne alle er omkring 3500x2400 i størrelse, eller noget deromkring). Memory-cardet fik bare lov at strække ben og jeg skød på alt der kunne kravle og gå. Pauli og undertegnede blev endda overfaldet af et par groupies. Først var der én der ville vise sine patter til os gennem en rude (hun stod og trykkede dem op af vinduet), og bagefter blev vi næsten fysisk angrebet af en stangvissen tøs der lige havde fået sat 50 piercinger rundt om i fjæset. Sidstnævnte pigebarn har jeg også billeder af, men de når aldrig MOL-regi! :sneaky2: (for det holdt slet ikke! Det var ikke engang sjovt!! :mad: )

Link to comment
Share on other sites

Er der mulighed for at jeg kan en kopi af dine billeder fra koncerten?

Hr. K

Det skulle da ikke være helt umuligt. Jeg kan pakke dem i en .zip-fil, og så næste gang vi er online samtidig på MSN, så skriger du bare. Men beware: Pakken kommer til at fylde omkring 700 mb, for jeg gider ikke sidde og nedskalere alle de 250 billeder. De er alle 3500x2330 pixels... :tongue:

Du siger bare til... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Personlig update

Ja, så går vi ind i uge 46, og har nu ikke trænet seriøst i halvanden, snart to uger. Ikke at det som sådan kan mærkes, men rent psykisk begynder det selvfølgelig at gå mig på. Vil jo gerne holde det vedlige, og nu hvor jeg endelig har fundet mig et fornuftigt program og træningsmønster, er det langt fra optimalt pludselig at skulle til at flytte, nyt job, pakke ting ned, sælge hus, kontakte ejendomsmæglere og indhente tilbud herfra osv. Det er sgu noget uoverskueligt, da nuværende job + fritidsinteresser stadig skal passes nogenlunde, i hvert fald rent socialt.

Det skal dog ikke være nogen hemmelighed, at alle de løse ender der er overalt i mit liv p.t. trækker tænder ud. Det er hårdt ikke at kunne se til ende på de projekter der er i gang, og det er stressende. Huden i ansigtet er begyndt at afgive faresignaler, da denne ligner en teenagers hud med bumser osv. - Kongen sover ikke igennem om natten som et bette barn der vågner hele tiden, og koncentrationen og evnen til rent faktisk at gennemføre noget når jeg så endelig har tiden til det er er også ikke-eksisterende. Nu skal jeg heldigvis kun arbejde mandag, tirsdag og onsdag i denne uge hvorefter jeg skal på forlænget weekend med hele familien (fars side) i Skallerup Klit Feriecenter. Der får jeg forhåbentlig tid i et par dage til at lade roen falde over mig. Satser på et træningspas tirsdag aften og torsdag formiddag, så hele kroppen lige får en tur her i denne uge, men jeg er allerede nu bange for jeg måske ikke kommer af sted tirsdag aften. For kender jeg mig ret, så sætter jeg mig ned til computeren efter arbejde, går så op i stuen og ser fjernsyn, og veksler så herimellem resten af aftenen mens jeg forsøger at finde ro. En ro jeg bare ikke kan finde, da jeg hele tiden går og funderer over de ting jeg ikke når. En ond cirkel der forhåbentlig brydes når jeg kommer ned til Grindsted i januar måned, får mit nye job og et nyt sted at bo. Indtil da bliver det nok lettere kaotisk, både strukturmæssigt i hverdagen, men også indeni hjernen på mig! :blink:

Men så er det da godt man stadig er forelsket. Det kan jo få tankerne væk fra alt det rod der er i hverdagen i ny og næ! :wub:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 21. november 2005

Barbell Bench Press:

10 @ 60 kg

10 @ 65 kg

5 @ 70 kg

10 @ 60 kg

Dips:

10 @ BW

10 @ BW

10 @ BW

Dumbbell Lateral Raise:

10 @ 9 kg

10 @ 11 kg

10 @ 9 kg

Barbell Incline Bench Press:

10 @ 45 kg

9 @ 50 kg

7 @ 50 kg

Dumbbell Front Raise:

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

Lever Triceps Dip:

12 @ 70 kg

10 @ 75 kg

9 @ 80 kg

Incline Crunch

20 @ BW

12 @ BW + 10 kg

12 @ BW + 10 kg

Det var en svaaag dag i dag. Har ikke trænet regelmæssigt i næsten en måned, og det kunne mærkes. De sidste 14 dage har jeg overhovedet ikke sat benet i et træningscenter. Så det kom ikke som nogen overraskelse da jeg steg på vægten og den skrev imponerende 89,2 kg. :sneaky2: Har ganske simpelt levet for godt, for lidt motion og alt for megen marcipan, nougat, flæskesteg, hvidt brød, slik, chips, cola og alt det andet Satan opfandt i en ond, ond time! :mad:

Men det skal få en ende skal det! Har før været nede på 84 kg., og vi skal derned igen, gerne lavere. Så 'starting tomorrow' bandlyser vi totalt ovenstående faldgruber og indsætter i stedet flere gulerødder, nødder, broccoli, kylling, masser af vand og endnu mere vand. Dertil en hårdere træningsdisciplin - og så må vi altså få hevet nogle fedtklumper af den tykke dreng. Overvejer seriøst at tage et billede af mig selv i samme posering som 'september'-billedet, således jeg altså kan tjekke tilbage og se hvordan jeg var lige ved at smide det hele på gulvet efter 14 måneders træning.

For helvede, Kent. Nu tager vi os lige sammen!! :poking::bottom:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 22. november 2005

Barbell Squat:

12 @ 50 kg

12 @ 50 kg

12 @ 50 kg

Dødløft:

12 @ 60 kg

12 @ 70 kg

12 @ 80 kg

Cable Front Pulldown:

10 @ 55 kg

10 @ 55 kg

10 @ 55 kg

Cable Seated Row:

12 @ 60 kg

10 @ 65 kg

10 @ 70 kg

Dumbbell Curl:

10 @ 16 kg

10 @ 16 kg

10 @ 16 kg

8 @ 18 kg

8 @ 16 kg

Standing Calf Raise

12 @ 35 kg

12 @ 40 kg

12 @ 45 kg

Hurtig lille træning. Overstået på præcis 60 minutter. Squat er noget værre hø, for mit knæ begynder at knirke midt i andet sæt. Det holder faaaa'me ikke. Dødløft derimod går fint og der var masser af overskud. De andre øvelser kørte jeg også stille og roligt igennem uden forcering. Kunne mærke træningen i kroppen fra i går, og da jeg kan se frem til lignende træning onsdag og torsdag, må jeg hellere lade være med at brænde alt krudtet af i første ombæring.

Aftenvægt 'post træning' var i dag på 88,3 kg., så i går var nok liiiige i overkanten. Det ligger forhåbentlig på omkring de 87 kg. reelt, og så er det trods alt kun 3 kg. jeg har taget på. Det kan så til gengæld også ses alligevel (på mavsen :mad: ), så der skal alligevel spares lidt på kcal i weekenderne og så ellers indlægges en enkelt løbetur i ny og næ. Det fjæt ska' wæk! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det kan med stor sandsynlighed afhjælpes med lidt ændring i teknik. Det må vi lige se på næste gang vi prygler nogle pils samen. Indtil da pas på knævrandringen og hold dig cool! :cooldance:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Ja, det kan godt være. Jeg er dog bange for det ikke er så nemt endda. For jeg har haft problemer med det knæ i mange år. Nogle gange kommer det bare fra den blå himmel, og så er det sådan lidt 'svagt' i en dags tid og så forsvinder det igen. Men vi kan da godt lige tjekke op på min teknik næste gang vi stikker hovederne sammen. For det holder ikke jeg kun kører med 50 kg. i squat. Kan sagtens mærke jeg har styrke til mere, men tør fan'me ikke smide 20 kg. mere på hvis knæet så falder sammen under mig, for så ligger jeg der på jorden, mast under OL-stang osv. Pinligt og sikkert skide smertefuldt!

Til den tid kan det jo så være jeg har skiftet center. Ender nok med at træne i et old-school off-limits center i Herning, hvor kun ansatte på Danish Crown i Herning må træne. Aner ikke hvor meget udstyr de har dér, men man skal bare være medlem af firmasport og så er der fri afbenyttelse. Hvis bare de har lidt håndvægte, en bænkpres samt muligheden for squat/dødløft samt stativ til dips/chins - så skal der ikke mere til! :thumb: Og da det er firmasport er det helt sikkert ski'billigt. Betaler imponerende 275 kr. pr. måned nu (og det endda tilmeldt pbs, kontrakt osv.), så det ville da være jøwt hvis det beløb blev halveret. Så bli'r der til en ekstra metalskive til den tunge samling derhjemme hver måned! :devil:

Att: SimonHP: Har hørt sangen, flere gange. Det er stor humor. Jeg skal heller ikke have noget med byen at gøre i første omgang. Vil bare tages deres arbejde fra de lokale, misbruge deres træningscentre, fløjte af deres kraner og så køre væk derfra igen hver dag!! :w00t::w00t:

Nå ja, og så tropper jeg 666% sikkert op i modstandernes support-loge v. SAS Arena hver gang AaB gæster ulvehulen. For så skal de tandløse ulve fra FCM ha' nogle tæsk! :tongue: De kan godt flytte mig fysisk, men dybt indeni forbliver jeg indavlet nordjyde til jeg dør. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Spørgsmål:

Hvor ligger FCM placeret i Superligaen?

Svar:

Det er ligemeget! Der er kun én rigtig placering til FCM's hold, og det er på en faldelem OVER ET HAVBASSIN !!!

Og det er indiskutabelt.

Midtjyder rendende rundt som forvildede bondeknøse i sort tøj på en græsplæne? Nej tak!

Iskolde rød-hvide vikinger fra AaB på grønsværen i dræberkostume fra Hummel? YES, SIR!

:devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Lille sjov ting. Har netop sat mit hus i Hjørring til salg gennem Nybolig, og på det første 'stuebillede' kan man sgu se mine små 13kg's håndvægte nede i højre hjørne. Dér ligger de... det eneste jeg ikke har ryddet af vejen af personlige genstande inden fotografen kom og skød omkring sig. :laugh:

Puny arme... nok fordi jeg kun har puny vægte! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

På grænsen til julemåneden, og stadig ingen lyst til at træne. Ventetiden indtil jeg kan flytte ned til min kæreste d. 16/12-2005 er efterhånden ved at være røvsyg. Kan ikke samle mig om noget som helst, og efter arbejde (som jeg dog stadig får slæbt mig ned til) sidder jeg bare og stener skiftevis mellem fjernsyn og computer. I sidste uge fik jeg da lige hevet mig igennem mit 2-split program én gang, men siden har der overhovedet ikke været vilje, motivation eller energi til at styrketræne. Gider simpelthen ikke.

Forhåbentlig ændrer det sig markant når jeg kommer derned og får mere ro over hverdagen. Huset må gerne blive solgt i morgen hvis det stod til mig. :blush: Og så kan jeg koncentrere mig om mit nye job, min kæreste og min træning. Det er sgu en hverdag der er til at overskue, specielt når kæresten også gerne vil med i center. Der skal således bare lige findes et fælles sted vi kan fyre den af i, og så ellers løbe som sindssyge på landevejene... for Kongen er sgu ved at blive en flommet dreng igen, og det gider jeg jo heller ikke... :dry:

I aften står den bare på Lord Of The Rings: Fellowship Of The Ring Ext.Ed. med DTS-lydspor og 32" widescreen fjernsyn. Tror jeg vil bruge den sidste uges tid her i Hjørring på at gense trilogien i de lange udgaver, og så måske læse bøgerne igen. Så får jeg tankerne væk fra den dårlige samvittighed over manglende træningsaktivitet, samt tankerne væk i det hele taget... de har ikke været min bedste ven den seneste tid. :sneaky2:

Fra mandag d. 19. december kommer der dog andre boller på suppen. Skal have fundet et center jeg kan gøre til mit andet hjem fra nytår og fremefter, og så skal der bankes igennem. Kæresten og jeg vil støtte hinanden i bedre kost, og Kent kan i smug fylde sig med prots og kreatin-blandinger - således han bliver en stor lee' muthafukka! :rudolph:

Indtil da... ja, så napper jeg lige noget ond julemusik på Voxhall fredag d. 2. december, når Gorgoroth og 1349 gæster Smilets By. Det bliver ondt, ondt... ONDT! :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja, rolig nu, Lillen... :blush:

Min log har godt nok været lidt stille den seneste måneds tid, og det er der flere grunde til. Jeg træner ikke (ikke så godt, I know! :unhappy: ) og er p.t. i gang med at skifte job, bopæl osv.

For i dag har jeg sidste arbejdsdag på Danish Crown i Sæby, og på mandag starter jeg så på Danish Crown i Herning. Bopælen flyttes fra 9800 Hjørring til 7200 Grindsted, så det betyder flytterod, opsigelse på job, indhentning af info om træningscentre i Midtjylland osv. osv. Skal samtidig også vinkel farvel til en hobby jeg har haft i over 15 år, billard. Og det lige som jeg i 2004/2005 sæsonen blev jysk mester i en disciplin - og i år er jeg rykket op i top 10 over jyske spillere i disciplinen Fri Carambole, og den nuværende stilling er endda ikke opdateret - skulle gerne være i top 5 når året er omme! Desværre er det dog én af de ting jeg vælger at lade ryge i svinget, da jeg i 2006 for alvor vil til at gøre noget ud af min træning. Har planer om 4 x styrketræning (man - tors) samt en del cardio i weekenderne i skove, veje og hvor jeg ellers kan finde et sted at prygle mine wheels og løbesko. :tongue:

Derfor er der lidt ro på min log lige nu. Jeg har ganske simpelt ikke tid til at træne med alt det der foregår rundt omkring - og hvad værre er; jeg er fra i dag kl. 18 -> april 2006 uden internet i hjemmet! :sneaky2: Må se om jeg kan undvære det, og så nøjes med at surfe lidt mens jeg er på arbejde - som jeg er nu.

Sidste arbejdsdag er dog noget underligt noget. Har haft morgenbrød med til kollegerne, og frygter lidt, at jeg ryger op i et stort kar med vand i eftermiddag - højst sandsynligt fyldt til randen med iskoldt vand, krydret med lidt tøris... :bubblebath::cold::cold::cold:

Men fra nytår går jeg for alvor i gang med træningen igen, når jeg har fundet et center i Herning eller Grindsted. Og SÅ skal den få gas. Der skal ædes ordentligt, masser af protein og kreatin - og ikke mindst nogle tunge, tunge vægte! :superman:

Så lidt tålmodighed, og så skal denne log nok snart igen flyde over af mere eller mindre tossede, og i sjældne tilfælde også træningsrelaterede indlæg. :w00t::tongue: :xmas:

Indtil da:

GOD JUL TIL ALLE DER LÆSER DETTE! :rudolph: :xmas: :xmas: :newyear:

Link to comment
Share on other sites

Du har da vel en sofa derhjemme du kan smide på nakken?! :nissetunge: nej jeg laver fis...

Jamen held og lykke med dit nye liv vense...Ser da frem til din nye log fra det nye år! :4thumbup:

God juuuuuuuuuuuuuul :newyear:

ps! skal du nu til at holde med ac H...hehehe :santa2:

Jeg skal ikke holde med nogen som helst, udover AaB, Aston Villa og mig selv! :nissecool:

Fik lige en sød lille hilsen fra en af mine grafiske kolleger i dag. Han mente han bedre kunne sælge mit hus end Nybolig, så han forfattede lige en lille salgsannonce. Enjoy! :w00t::w00t::w00t:

Kong Kent når han vågner op efter en hård tur i Jomfru Ane Gade:

post-7010-1134638378_thumb.jpg

Og selve annoncen:

Rockerborg_S_lges_OK.doc

:tongue::tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share