KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

Husk nu lige på hvor lang tid du har været i gamet. Du bør ikke tilrettelægge din træning ud fra hvordan folk med langt mere erfaring træner før du selv har fået et bedre fundament. Jeg ser absolut ingen grund til at du på nuværende tidspunkt øger volumen voldsomt.

Et forslag til en ændring kunne være at kører 5x5 eller 4x6 på de store øvelser, samt kører 3x8-10 på de mindre øvelser. Med hensyn til den Smolov som Tunen foreslår vil jeg mene, at det er overkill på dit nuværende niveau. :smile:

Jeg sad og tænkte det samme.

De førnævnte folk, er jo personer med flere års træningserfaring, og en workcapacity der ligger en del over os andre (ud over Unclebully - for han er blevet fee' :tongue: )

Dit nuværende program ser ganske fornuftigt ud, og du har da lige lavet PR i bænken :wink: Godt kommet igen, efter pausen!

Link to comment
Share on other sites

Att: Squatfather og Nutellakrigeren:

Okay, som jeg forstår det, så skal jeg bare fortsætte mit nuværende system som jeg gør det, og øge stille og roligt. Smolov-programmet som Tunen foreslog kigger jeg nærmere på i weekenden (kommer hjem til en pc med Excel), og ellers må jeg så ellers bare eksperimentere mig lidt frem med en smule 5x5 eller noget i den dur i de 'store' øvelser (her gætter jeg på I mener bænkpres, squat og dødløft? Er der flere 'store'?).

Og iøvrigt mange tak for kommentarerne! Al hjælp er brugbar for en relativ n00b som jeg. :smile:

PS: Hvad er det værste ved at køre på arbejde kl. 05.30? Det er når det har sneet natten forinden, for så kører man hjemmefra FØR sneploven. Brugte i dag 55 minutter på en køretur der normalt tager 35 - 40 minutter... :dry: (men nåede dog frem i sikkerhed og liiiige til klippetid, uden at komme for sent. :smile: )

Link to comment
Share on other sites

Okay, som jeg forstår det, så skal jeg bare fortsætte mit nuværende system som jeg gør det, og øge stille og roligt. Smolov-programmet som Tunen foreslog kigger jeg nærmere på i weekenden (kommer hjem til en pc med Excel), og ellers må jeg så ellers bare eksperimentere mig lidt frem med en smule 5x5 eller noget i den dur i de 'store' øvelser (her gætter jeg på I mener bænkpres, squat og dødløft? Er der flere 'store'?)

Andre store øvelser er Rows, militarypress, chinups, og andre compound øvelser :smile:

5x5 ville ikke være en dårlig idé at eksperimentere med i nogen af dine øvelser. Jeg har selv haft udmærket fremgang i de øvelser hvor jeg har benyttet det princip, man skal bare passe på ikke at overdrive det, da det nemt kan gå hen og blive hårdt i længden

Link to comment
Share on other sites

Må man foreslå en Smolov Jr. -cyklus i BP? Det gav mig 10kg på tre en halv uge og jeg har immervæk trænet i nogle år (logikken: mere vægt > mere spænding > mere vækst). -og det lyder godt med overvejelserne om at uppe sets fremover! Så skal der bare tages hånd om det også

Jep Smolov Jr er noget der virker i patten. Jeg havde aldrig lavet de 130 før Smolov men fik 140 efter det.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 18. januar 2006

Chin-ups

4 @ BW

2 @ BW

2 @ BW

2 @ BW

Dødløft

10 @ 60 kg

10 @ 70 kg

10 @ 80 kg

Bent-over BB rows

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

Barbell Squat:

3 x 12 @ 50 kg

Standing Calf Raise

12 @ 50 kg

10 @ 60 kg

10 @ 60 kg

Leg Curl - biceps femoris

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

10 @ 30 kg

Dumbbell Curl:

10 @ 16 kg

10 @ 16 kg

10 @ 16 kg

7 @ 18 kg

6 @ 18 kg

6 @ 18 kg

Hammer-curl

12 @ 12 kg

12 @ 12 kg

12 @ 12 kg

Incline Crunch

20 @ BW

20 @ BW

20 @ BW

Rigtig god træning fra 15.35 - 17.05. Biceps var totalt smadret i de sidste sæt alm. curl. Kørte først biceps curl supersettet med leg curl, og derefter hammer-curl supersettet med calf raises, og til sidst lige de 18kg's curl supersettet med crunches. Armene var fuldstændig udsolgte til sidst. Det føltes som om underarmene ville sprænge, og blodårerne tittede da også frem over det hele. Syyygt... men pissefedt! :tongue:

I squat kører jeg stadig bare 50 kg, men tog et par gentagelser mere end normalt i hvert set. Knæet klagede overhovedet ikke, hverken i dødløft eller squat. Så jeg kører bare flere og flere reps, og fortsætter så med de sølle 50 kg i et par måneder endnu, førend jeg begynder at presse de stakkels tøseknæ. :blush:

Chin-ups var endnu en god oplevelse. Nu kan jeg sgu tage 4 (næææææææsten, for den fjerde havde jeg godt nok øjnene over stangen - og der var de lææænge, for jeg ku' sgu ikke lige få hagen op over også, men valgte at tælle den med! :laugh: ) i første set, og det var skønt. Dejligt at mærke lidt fremgang. Men en anelse pinligt at reppe med 2, når man kørte mellem to knægte på 17 - 19 år, der havde et bælte og en 15-kg's skive mellem benene og reppede 5 - 6 stykker hver gang... :crazy: Men jeg bed stoltheden i mig og trænede bare så godt jeg nu kunne. Is there any other way? :bigsmile:

I aften står den på pecs, delts og triceps. Bring the pain! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Andre store øvelser er Rows, militarypress, chinups, og andre compound øvelser :smile:

5x5 ville ikke være en dårlig idé at eksperimentere med i nogen af dine øvelser. Jeg har selv haft udmærket fremgang i de øvelser hvor jeg har benyttet det princip, man skal bare passe på ikke at overdrive det, da det nemt kan gå hen og blive hårdt i længden

Tror jeg vil prøve 5x5 i military i aften, så! Det skal forsøges. :devil:

Smolov er overkill såfremt man i forvejern kører 5x70kg. :wink:

Ja, det kan jeg så forstå. Så jeg må hellere bare fortsætte lidt "as usual" før vi begynder at skabe os helt tosset. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Koncertkalender, foråret 2006

28/3-2006: Fear Factory (US) - Train, Århus

11/4-2006: Hypocrisy (S), Soilwork (S), Crowbar (US) - Voxhall, Århus

15/4-2006: King Diamond, Loch Vostok (S), Secret Sphere (I) - Tobakken, Esbjerg

22/4-2006: Carpathian Forest (N) - Voxhall, Århus

Det er sgu en feeee' april måned, med frygtfabrikken lige til at varme op de sidste dage i marts måned. April bliver således min officielle opvarmningsturnering inden

WACKEN OPEN AIR 2006, hvor EMPEROR spiller! :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Ville sq godt se King Diamond koncerten, men det er jo helt derovre i det dersens Jylland!? :blush: Han spiller forhåbentlig en masse Mercyful Fate? Det er sååå fedt! :superman:

Lykke til med alle koncerterne! Husk nu at restituere ordentligt så du ikke ender i bajer-overtræning! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ville sq godt se King Diamond koncerten, men det er jo helt derovre i det dersens Jylland!? :blush: Han spiller forhåbentlig en masse Mercyful Fate? Det er sååå fedt! :superman:

Lykke til med alle koncerterne! Husk nu at restituere ordentligt så du ikke ender i bajer-overtræning! :tongue:

Jeg regner ikke med at kværne én eneste bajer til nogen af koncerterne, overhovedet. Skal højst sandsynlig anmelde dem alle fire, og da jeg skal køre frem og tilbage bliver det altså NUL alkohol. Det gemmer vi så til gengæld til Wacken! :4drunk:

King Diamond spiller iøvrigt følgende datoer i DK:

King Diamond, Loch Vostok (S), Secret Sphere (I)

Tobakken, Esbjerg 15.04

King Diamond, Loch Vostok (S), Secret Sphere (I)

Train, Århus 17.04

King Diamond, Loch Vostok (S), Secret Sphere (I)

Amager Bio, København 19.04

Sjovt, den i feeee' er jo helt ovre ved Sjælland! :devil:

Du kan altid se hvilke metalkoncerter der er i Danmark hér! :smile:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Koncertkalender, foråret 2006

28/3-2006: Fear Factory (US) - Train, Århus

11/4-2006: Hypocrisy (S), Soilwork (S), Crowbar (US) - Voxhall, Århus

15/4-2006: King Diamond, Loch Vostok (S), Secret Sphere (I) - Tobakken, Esbjerg

22/4-2006: Carpathian Forest (N) - Voxhall, Århus

Det er sgu en feeee' april måned, med frygtfabrikken lige til at varme op de sidste dage i marts måned. April bliver således min officielle opvarmningsturnering inden

WACKEN OPEN AIR 2006, hvor EMPEROR spiller! :devil::devil::devil:

FÅÅÅÅRK - Dér er MAAANGE fede koncerter dér!!!!! Nøøøøj!!! Dayyyym... det ramler helt sammen med min kampforberedelser... :cry: ..Medmindre.. erhm.. jeg ku jo evt bare kalde dét Scenarie Træning & tage til koncerten.. HæHæ :devil:

Takker for Tipsene, Mædl Bro!!

LArs

Link to comment
Share on other sites

Det kunne sgu være, at man skulle smutte til Århus for at hører om den gamle stadig kan. :devil:

Ja, Train er et cool sted - og jeg skal selv derover til Fear Factory. Men da jeg bor i Grindsted kan jeg selv vælge mellem Esbjerg og Århus ang. King Diamond, og så tror jeg altså lige jeg prøver Tobakken i Esbjerg. Det er et old-school sted hvor navne som Cannibal Corpse, Morbid Angel osv. spillede i de gamle dage i starten af 90'erne... kewl! :devil:

Håber da du ta'r af sted. Metal er for fedt live. Der er knald på! :superman:

FÅÅÅÅRK - Dér er MAAANGE fede koncerter dér!!!!! Nøøøøj!!! Dayyyym... det ramler helt sammen med min kampforberedelser... :cry: ..Medmindre.. erhm.. jeg ku jo evt bare kalde dét Scenarie Træning & tage til koncerten.. HæHæ :devil:

Takker for Tipsene, Mædl Bro!!

LArs

No problemo. Jeg bruger som sagt al min fritid på metal hvis ikke jeg river i jern, og det fedeste er afgjort at se bands spille live. Du må da sige til hvis du vælger at nappe en enkelt (eller flere? :wink: ) af koncerterne, for så skal vi da lige hilse på og give det onde håndtegn til hinanden OG gutterne på scenen! :smilerock::devil:

Nu er der kun 1½ time til... dejligt... så skal pecs, delts og triceps brændes aw! :superman::dumbbell_lift::weight_lift:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 19. januar 2006

Barbell Bench Press:

10 @ 20 kg (opvarmning)

10 @ 50 kg (opvarmning)

10 @ 60 kg

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

5 @ 70 kg

8 @ 65 kg

Dips:

10 @ BW

10 @ BW

9 @ BW

4 @ BW *

Dumbbell Lateral Raise:

10 @ 2x8 kg

10 @ 2x8 kg

8 @ 2x10 kg

BB Military Press - seated

10 @ 22½ kg (opvarmning)

5 @ 25 kg

5 @ 27½ kg

5 @ 27½ kg

5 @ 30 kg

5 @ 32½ kg

5 @ 32½ kg

Incline DB Bench Press

10 @ 2x16 kg

10 @ 2x16 kg

10 @ 2x16 kg

10 @ 2x18 kg

Triceps Cable Pushdown

10 @ 40 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

Fin træning på 90 minutter. Patten tog godt imod de 70 kg, og denne gang reppede jeg de 5 hele tre sæt i træk. Herligt! Dips var en sjov fornemmelse, for jeg havde nok brændt lidt for meget energi af i bænkpres, så missede den sidste i det tredje sæt.

* Fordi jeg lige skulle forsøge lidt dips igen efter jeg havde overstået det sidste sæt cable pushdown, og der var altså ved at være udsolgt i hesteskoene. Men feee' nok bare at gå kold. Kørte iøvrigt dips mellem én der rendte rundt med 40 kg. i et bælte. UBEHAGELIGT! :crazy:

De 5x5 i military var en sjov oplevelse. Havde nok på fornemmelsen jeg kunne smide nogle flere kilo på end normalt, og det gjorde jeg så. Men fan'me om jeg kunne finde grænsen. Det blev først i sjette sæt, denne gang med 32½ kg., at der for alvor begyndte at skulle kræftangstrengelser til. Det skal jeg nok blive bedre til. Fortsætter med at sidde på bænken, for vil altså kunne mærke lænden mod ryggen af bænken førend jeg står op igen. Det indadvendte svaj og knæk i ryggen er ikke sundt, og det må KongKent lære sig selv at holde op med at gøre! :dry:

Og så blev jeg genkendt i fuckin' Herning?! :cool: "Hey, har du en profil på MOL?"... "øøh, ja"... "Så er du ham KongKent, ikke?" ... "øøh, jo" ... "Synes nok jeg kunne genkende dig fra billedet" :w00t::w00t::w00t:

Sgu glad for han ikke kommenterede mine ærgerlige løft! :laugh:

Nå, det var træningen for i dag. I morgen skal ryg, ben og biceps have en tur igen. Det ska' nok blive godt. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

heey...

Mig fra herning styrke og motion... i den hvide trøje...

heeh... du har sku da nogle solide løft... :pumpin:

Go Power fremover... :superman:

Ses jo nok derinde igen---

Hey! :shades:

Mine løft er ærgerlige. ÆRGERLIGE!! :sneaky2: Men jeg ska' nok komme efter det. Nu kan jeg jo se jer unge knægte rive 40+ håndvægtene rundt når i presser patten, og jeg må jo så se om ikke også jeg kan komme derop på et tidspunkt! :smile: Det ska' nok komme...

Og ja, vi ses helt sikkert derinde. Træner 4 gange om ugen (2-split to gange om ugen), så det er ikke helt nemt at undgå mig dernede på hverdage fra 15.30 - 17.00 :laugh:

Hold lortet tungt! :dumbbell_lift::devil:

Link to comment
Share on other sites

Arhhh... så er der snart weekend. Bare lige 90 min. ryg/ben/biceps træning og så hjem til tøsebarnet. :tongue:

I går gik jeg efter træning bare og daffede rundt i hytten, og så skete det: Et hurtigt kig på cd-hylden, og hvad sker der? Kongen bliver hevet tilbage til de glade døds-metal dage, og finder to fantastiske perler op af skuffen og lytter begge plader igennem.

Deicide - Once Upon The Cross (udgivet 1995)

Legendarisk dødsmetal med et legendarisk band der har været med til at definere genren og sætte standarden, højt! Her var der bare 30 minutters ren voldtægt af alt der er helligt, men for mig er det fryd for øren. At sidde der med coveret og se det prydet med Glen Bentons og Steve Asheims autografer, og vide at den cd er blevet roteret 666.666 gange i mine anlæg er et heftigt 'trip down memory lane' for den giftige könig! :devil:

Morbid Angel - Blessed Are The Sick (udgivet 1991)

En lidt overset klassiker fra et band ALLE metal-freaks kender. Alle snakker om "Altars..." og/eller "Covenant" og "Domination", men "Blessed..." var en utrolig udfordrende, spændende og modig plade at udgive da dødsmetallen var på sit højeste. Stor vægt på guitarsoloer i en genre der ellers bare tordnede af sted med onde riffs, men her er der plads til det hele, inkl. instrumentale små genistreger fra Trey Azagtoth. Har ikke hørt den skive i et par år nu, så det var et yderst glædeligt gensyn. :smile:

I weekenden står den forhåbentlig på endnu mere gammel tråd. Kan mærke jeg er på et farligt, men glædeligt gensynstrip. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 20. januar 2006

Chin-ups

3 @ BW

2 @ BW

2 @ BW

Dødløft

10 @ 60 kg

10 @ 70 kg

10 @ 80 kg

Bent-over BB rows

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

Barbell Squat:

3 x 12 @ 50 kg

Standing Calf Raise

12 @ 50 kg

10 @ 60 kg

10 @ 60 kg

Leg Curl - biceps femoris

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

10 @ 30 kg

Dumbbell Curl:

10 @ 16 kg

10 @ 16 kg

10 @ 16 kg

6 @ 18 kg

5 @ 18 kg

4 @ 18 kg ... slidt ned!! :crazy:

Hammer-curl

12 @ 12 kg

10 @ 14 kg

10 @ 14 kg

Kørte alle biceps-sæt som supersettet mellem squat, leg curl og calf raises. Arme og ryg var begge stadig i stykker efter onsdagens træning, så der var ikke rigtig overskud til at øge nogen steder. Kørte bare træningen igennem standard, og så ikke mere end det. Mere power i næste uge... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Men jeg ska' nok komme efter det. Nu kan jeg jo se jer unge knægte rive 40+ håndvægtene rundt når i presser patten, og jeg må jo så se om ikke også jeg kan komme derop på et tidspunkt! Det ska' nok komme...

(quotet - KONGKENT)

:bruce: ja for satan... men de er sku tunge når man kommer op på 47 kg... :crazy: ...

heeh...

Håber jeg kan komme op og lege med 50+... :4thumbup: optimism... :devil:

træner du mandag,tirsdag,onsdag og torsdag eller hvordan?

:crazy_pilot:

Edited by toma213
Link to comment
Share on other sites

træner du mandag,tirsdag,onsdag og torsdag eller hvordan?

Yup. I denne uge er det bryst/skuldre/triceps mandag og onsdag, og ben/ryg/arme river jeg i stykker tirsdag og torsdag. :smile:

Sådan er det normalt, men har jeg en fridag fra arbejde midt i ugen, så skyder jeg bare programmet den ene dag, og så ryger fredag på i stedet. Men 4 gange om ugen, dét er normen. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Personlig update:

Weekenden bød på én af de oplevelser man helst vil være foruden. Én der står mit nært fik en rigtig kedelig oplevelse, der kan tvinge enhver i knæ.

Han har længe undgået at fraternisere med det modsatte køn på den romantiske måde, men for nylig blev han så genforenet med en gammel flamme og de begyndte at se hinanden lidt. Her i weekenden skulle de så for alvor mødes, og det gjorde de til en kirkekoncert, da hun er religiøs. Det gik han med til, selvom han bestemt ikke er nogen kirkegænger, men fordi hun gerne ville, troppede han uden betænkeligheder op.

Da de så skulle videre blev han konfronteret med, at hun ville han skulle bekende sig til Gud og blive kristen. Hvis ikke, kunne de ikke få noget sammen. Det nægtede han selvfølgelig, og så skred hun bare. :dry:

Og det selvom hun ved at han p.t. er i en noget prekær situation hvor han godt kunne bruge hjælp. En hjælp hun ville kunne give ham, da hun selv kender til den prekære situation. Alligevel vælger hun at sortere ham fra fordi han ikke deler samme gejstlige værdisæt.

Hvilket værdisæt? siger jeg så bare?! :mad:

De satans religiøse tosser. Hyklere hele banden. De prædiker deres forkvaklede livssyn og KRÆVER at vi skal underkaste os DERES livssyn. Hvor er ordene "næstekærlighed", "barmhjertighed" og "tilgivelse" henne hér? Hun kender åbenbart ikke sin Bibel særlig godt, denne frelste missionær!

Nu har hun rigtig sendt ham i kulkælderen, blot fordi han ikke gider bede aftensbønnen?! :blink:

Hun kan være glad for hun ikke kender mig! For så skulle jeg fan'me prædike en livstale for hende, og forklare hende i utvetydige vendinger hvordan man lever livet. Hvordan man ikke bare sorterer folk fra pga. trosretning, og da slet ikke dømmer nogen bare fordi de ikke umiddelbart deler samme livsanskuelse. Men skulle det fjollede kvindemenneske alligevel læse med her, så kan jeg da sige følgende:

Du er en ussel skabning. Dig og dine lidelsesfrænde fortjener at blive brændt på bålet. Det gjorde I jo selv da I ville til magten, og gør det stadig i overført betydning, kan jeg så se. Kom hid, og jeg skal flette dig et hjerte af dine ribben, tvinge dem ned i halsen på dig og sprætte din maveæk op for at se om du nu har spist det hele!

Religiøse... pff! Jeg har ikke andet end afgrundsdyb foragt og had tilovers for jeres bedrevidende opførsel. I er undermennesker, flokdyr - intetanende lemminger! Den dag kommer hvor vi behandler jer som I har behandlet andre. Det sidste korstog har endnu ikke set dagens lys, og glæd jer - for på et tidspunkt bliver det JER da står ved den kedelige ende af det rødglødende stempel. Den strøm af død og ødelæggelse I har lagt bag jer, på trods af I hævder at prædike næstekærlighed, fred og fordragelighed, har en ram lugt af hykleri og dobbeltmoral. Dommedag skal nok komme, og så vil I blive holdt til ansvar for jeres umenneskelige gerninger og straffen vil blive ubønhørlig, uhyggelig og umenneskeligt voldelig! Den tortur I selv indførte vil få sin renæssance!! :mad::mad::mad:

Åhh, så fik jeg luft. Herligt. Så kan en ny uge begynde. Først offer der skal straffes bliver mine egne patter. Bring the pain! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Personlig update:

Weekenden bød på én af de oplevelser man helst vil være foruden. Én der står mit nært fik en rigtig kedelig oplevelse, der kan tvinge enhver i knæ.

Han har længe undgået at fraternisere med det modsatte køn på den romantiske måde, men for nylig blev han så genforenet med en gammel flamme og de begyndte at se hinanden lidt. Her i weekenden skulle de så for alvor mødes, og det gjorde de til en kirkekoncert, da hun er religiøs. Det gik han med til, selvom han bestemt ikke er nogen kirkegænger, men fordi hun gerne ville, troppede han uden betænkeligheder op.

Da de så skulle videre blev han konfronteret med, at hun ville han skulle bekende sig til Gud og blive kristen. Hvis ikke, kunne de ikke få noget sammen. Det nægtede han selvfølgelig, og så skred hun bare. :dry:

Og det selvom hun ved at han p.t. er i en noget prekær situation hvor han godt kunne bruge hjælp. En hjælp hun ville kunne give ham, da hun selv kender til den prekære situation. Alligevel vælger hun at sortere ham fra fordi han ikke deler samme gejstlige værdisæt.

Hvilket værdisæt? siger jeg så bare?! :mad:

De satans religiøse tosser. Hyklere hele banden. De prædiker deres forkvaklede livssyn og KRÆVER at vi skal underkaste os DERES livssyn. Hvor er ordene "næstekærlighed", "barmhjertighed" og "tilgivelse" henne hér? Hun kender åbenbart ikke sin Bibel særlig godt, denne frelste missionær!

Nu har hun rigtig sendt ham i kulkælderen, blot fordi han ikke gider bede aftensbønnen?! :blink:

Hun kan være glad for hun ikke kender mig! For så skulle jeg fan'me prædike en livstale for hende, og forklare hende i utvetydige vendinger hvordan man lever livet. Hvordan man ikke bare sorterer folk fra pga. trosretning, og da slet ikke dømmer nogen bare fordi de ikke umiddelbart deler samme livsanskuelse. Men skulle det fjollede kvindemenneske alligevel læse med her, så kan jeg da sige følgende:

Du er en ussel skabning. Dig og dine lidelsesfrænde fortjener at blive brændt på bålet. Det gjorde I jo selv da I ville til magten, og gør det stadig i overført betydning, kan jeg så se. Kom hid, og jeg skal flette dig et hjerte af dine ribben, tvinge dem ned i halsen på dig og sprætte din maveæk op for at se om du nu har spist det hele!

Religiøse... pff! Jeg har ikke andet end afgrundsdyb foragt og had tilovers for jeres bedrevidende opførsel. I er undermennesker, flokdyr - intetanende lemminger! Den dag kommer hvor vi behandler jer som I har behandlet andre. Det sidste korstog har endnu ikke set dagens lys, og glæd jer - for på et tidspunkt bliver det JER da står ved den kedelige ende af det rødglødende stempel. Den strøm af død og ødelæggelse I har lagt bag jer, på trods af I hævder at prædike næstekærlighed, fred og fordragelighed, har en ram lugt af hykleri og dobbeltmoral. Dommedag skal nok komme, og så vil I blive holdt til ansvar for jeres umenneskelige gerninger og straffen vil blive ubønhørlig, uhyggelig og umenneskeligt voldelig! Den tortur I selv indførte vil få sin renæssance!! :mad::mad::mad:

Åhh, så fik jeg luft. Herligt. Så kan en ny uge begynde. Først offer der skal straffes bliver mine egne patter. Bring the pain! :devil:

jeg er helt med på den der...jeg er nu selv opvokset i et meget religiøst hjem...og min søster da hun blev gift for 9 år siden skulle det bare være med en kristen mand da alt andet ville være sindsygt i hendes verden...(??:blink: ) det gik jo så ad helvede til...man kan altså ikke bygge et liv sammen med en der er nestbedst pga. hans tro...

så blev hun her for nylig forelsket i en super fyr, og ringede mig og græd over hvad hun skulle gøre fordi han var jo ikke kristen...??!!

så ku jeg ikke lade være med at sige noget...for det første søs: hvor mange gange har du lige været i kirke de sidste 10 år? og nu fordi du skal til at tage et vigtig standpunkt bliver du skindhellig.. :nonono: havde gud virkelig ikke synes du skulle være sammen med fyren havde du jo nok ikke været vild med ham...

så idag er de sammen, han er papfar for hennes datter og de har det skide godt sammen...han respektere hennes aftenbøn og hun respekterer hans mangel på samme :4thumbup: It can be done :wink:

mig selv...ja jeg stod fadder igår og tror slet ikke på barnedåb overhovedet...en smule hyklerisk...menmen....babyen var så sød :wub:

Link to comment
Share on other sites

jeg er helt med på den der...

mig selv...ja jeg stod fadder igår og tror slet ikke på barnedåb overhovedet...en smule hyklerisk...menmen....babyen var så sød :wub:

Er du helt med på den? :crazy: Cool... vil du så flette ribben eller skide ned i hullet når jeg river hovedet af dem? :devil::devil:

Seriøst: Jeg er i hvert fald heller ikke tilhænger af at sortere folk fra pga. tro eller andet. Kun én ting gælder i min verden: intern fælles kemi. Så må alt andet jo vige. Som en sort general engang sagde da han blev spurgt om racisme: "Honest to God, I fight real battles - I don't have time for the cosmetic ones." Burde være en læresætning alle undermennesker (religiøse og racister) skulle have brændemærket ind på brystkassen! :laugh:

Mht. barnedåb: Holder man af dem der gerne vil at man gør dem den gestus, så fred med være med det. Jeg ville dog personligt lige gøre vedkommende opmærksom på, at jeg altså ikke har i sinde at opdrage nogen i hverken den ene eller anden tro. Så hvis det "bare" er den proforma-gestus man gør for sin søster, fætter, bedste ven eller whatever - ja, så står jeg da også gerne 'fadder'. Men er det alvorligt, og forventer de at man opdrager barnet i den kristne tro, skulle forældrene falde bort før barnet et voksent, så er det altså ikke mig de skal kigge til. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Er du helt med på den? :crazy: Cool... vil du så flette ribben eller skide ned i hullet når jeg river hovedet af dem? :devil::devil:

Seriøst: Jeg er i hvert fald heller ikke tilhænger af at sortere folk fra pga. tro eller andet. Kun én ting gælder i min verden: intern fælles kemi. Så må alt andet jo vige. Som en sort general engang sagde da han blev spurgt om racisme: "Honest to God, I fight real battles - I don't have time for the cosmetic ones." Burde være en læresætning alle undermennesker (religiøse og racister) skulle have brændemærket ind på brystkassen! :laugh:

Mht. barnedåb: Holder man af dem der gerne vil at man gør dem den gestus, så fred med være med det. Jeg ville dog personligt lige gøre vedkommende opmærksom på, at jeg altså ikke har i sinde at opdrage nogen i hverken den ene eller anden tro. Så hvis det "bare" er den proforma-gestus man gør for sin søster, fætter, bedste ven eller whatever - ja, så står jeg da også gerne 'fadder'. Men er det alvorligt, og forventer de at man opdrager barnet i den kristne tro, skulle forældrene falde bort før barnet et voksent, så er det altså ikke mig de skal kigge til. :smile:

jeg vil flette ribben!

jeg har ikke noget imod at lige ta den bette med i kirken et par gange hvis moderen dør...jeg er heller ikke imod voksendåb...synes bare det er noget pjat at de voksne skal tage et standpunkt for deres børn...så heller de selv vælger at døbes når de er voksne nok til selv at vælge den vej..

og det der idioti med at udøbte børn så ikke kommer til himmelen hvis de dør??!! dont even go there :devil:

Edited by Lillen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share