Warrior Diet


Lady M
 Share

Recommended Posts

Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det men det lyder spændende (ikke at jeg kunne få mig selv til det)... kan læse at der er ved at blive lavet undersøgelser på området... nogen der har prøvet den omtalte diæt??  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg mener Kenneth Jay engang skrev i sin log at han kører en modificeret udgave af denne :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest Slettet bruger

Jeg har kørt the warrior diet i rigtigt mange måneder nu - jeg er naturligvis glad for den, ellers var jeg aldrig fortsat. Iøvrigt er den ikke ny, men har eksisteret i mange år. Dertil kan bogen "maximum muscle minimum fat" anbefales, idet den går i mere videnskabelige detaljer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kørt the warrior diet i rigtigt mange måneder nu - jeg er naturligvis glad for den, ellers var jeg aldrig fortsat. Iøvrigt er den ikke ny, men har eksisteret i mange år. Dertil kan bogen "maximum muscle minimum fat" anbefales, idet den går i mere videnskabelige detaljer.

Flere måneder. Vildt nok. Jeg kørte den circa en måned og så gik jeg også helt død. Mistede alt energi og kunne næsten mærke mit testosteron-niveau faldt drastisk. Men det var så også under en diæt, så det er svært at sige om hvordan jeg ville reagere under en breakeven diæt.

Grunden til at jeg ikke helt kan slippe den var at man virkelig nogle gange fik disse moment of clarity øjeblikke, hvor man bare er røvskarp.

Jeg er lidt nysgerrig om hvordan du har kørt den. Du må meget gerne beskrive hvordan du mere konkret har grebet det an, måltidstiming, små proteinsnaks i løbet af dagen, er det under diæt osv osv.

Link to comment
Share on other sites

Nu hverken skal eller kan jeg tale for Jonas, men er ret sikker på han køre så strict og efter bogen som man overhovedet kan!!!! Jeg vil tro han "juicer" den om morgenen, og så faster FULDSTÆNDIGT gennem om dagen, og flår og voldæder alt råt om aftenen..... Iøvrigt imponerende resultater han har fået på den basis, taget i betragtning af alle ting vi ellers ser som gængse som "diæten" strider imod...

M.V.H

Helio

Edited by heliotropen
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvis man er fuldtidsatlet er det måske acceptabelt at praktisk talt faste dagen igennem. Har man et arbejde man skal passe er det helt godnat i mine øjne.

Ha, ha - du betragter det altså som en fordel at bruge kostbar arbejdstid på at sidde og æde??????????? Jeg foretrækker at arbejde mine 13 timer i træk, og så spise efterfølgende. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ha, ha - du betragter det altså som en fordel at bruge kostbar arbejdstid på at sidde og æde??????????? Jeg foretrækker at arbejde mine 13 timer i træk, og så spise efterfølgende. :wink:

Fint med mig, det gør du som du vil.

Hvis ikke jeg får energi i løbet af dagen fungerer jeg ikke ret godt på arbejdet, det ved jeg fra personlig erfaring. Det kommer måske også an på hvad man laver, hvis man er samlebånds-jockey kan det godt ske det er ligegyldigt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Fint med mig, det gør du som du vil.

Hvis ikke jeg får energi i løbet af dagen fungerer jeg ikke ret godt på arbejdet, det ved jeg fra personlig erfaring. Det kommer måske også an på hvad man laver, hvis man er samlebånds-jockey kan det godt ske det er ligegyldigt.

Hele ideen er at kroppen vænner sig til det - jeg vil vove den påstand at jeg vil kunne gå dagevis uden at spise og stadigvæk have energi som et 12-årigt DAMP-barn, det betragter jeg som en kæmpe fordel.

Link to comment
Share on other sites

Det undrer mig om det er godt, men jeg har et par kolleger, der ikke spiser middagsmad,

og en af dem er stærkere end mig, selv om han ikke træner med vægte mere,

og kun har trænet lidt, da han trænede med vægte på et tidspunkt.

Han løber og spiller en masse fodbold.

Han møder normalt kl 6:30, så der er længe til aftensmaden :4mewantfood: :laugh:

Henning :showoff:

Edited by Henning
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ha, ha - du betragter det altså som en fordel at bruge kostbar arbejdstid på at sidde og æde??????????? Jeg foretrækker at arbejde mine 13 timer i træk, og så spise efterfølgende. :wink:

LOL!!!!!!! :lolabove:

Det mener du vel ikke seriøst? :cry:

Link to comment
Share on other sites

Pudsigt nok, kan jeg se at jeg har været på Warriors diet når jeg har været ude at rejse. Oftest blev vi først færdige med at arbejde hen på aftene, hvorefter vi åd og drak i et par time. Gik i seng omkring kl. 23, og kan så ikke spise noget som helst til morgenmad. Frokosten bestod som regel af en smule frugt, måske en kiks.

Derefter stod den på det store ædegilde igen om aftenen.

Rent faktisk virkede det for mig. Jeg var sjældet sulten - og jeg tog ikke på af det. Egentlig en lækker følelse at kunne sætte sig om aftenen og spise en hel masse med god samvittighed.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share