min log


Powerbaby
 Share

Recommended Posts

Ja jeg kører med pulsur, deraf mine data.... jeg føler også jeg får mere ud af det når jeg har uret med. Det fungerer som min lille "motivator" og der kan jeg se om jeg giver den gas eller "dovner den" :blush:

:blush: DATA tarveligt at skrive dem så man kommer til at overse dem :laugh:.... :laugh: ..... :laugh:

Har faktisk luret på din trænings pas i din log og der fremgår dine puls tal så kan kun sige..jeg bruger mit på fuldstændig samme måde som dig nemlig at give den gas i min opvarmning og under timen :superman:

Keep Spinning

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 768
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Så er jeg her igen... som et nyt menneske :4thumbup: trafikken har været lidt sløv herinde da jeg ikke har trænet særlig meget i denne uge...men nu er jeg vist på mærkerne igen..

Lørdagens træning:

Maxburner 1 time 26 min.

Max puls: 177 bpm

Avg puls: 151 bpm

Kcal: 781

Fedt: 40%

Det gik rigtig godt idag... er næsten oppe på det samme kcalorier som jeg plejer... :bigsmile: i starten lidt omme ben men dde blev hurtigt varme :4thumbup:

Body Pump 59 min.

Max puls: 165 bpm

Avg puls: 137 bpm

Kcal: 390

Fedt: 55%

God time med gang i den... jeg eeeeeeelsker pump !!!!!!!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Søndagens træning:

Maxburner 58 min.

Max puls: 168 bpm

Avg puls: 150 bpm

Kcal: 524

Fedt: 40%

Ups ! :blink: det kunne godt mærkes jeg havde kørt igår.... men det var da nogenlunde... pulsen blev ikke så høj men kcalorie cirka det samme....

Nu skal jeg ikke træne igen før tirsdag eftermiddag, så får benene lidt pause nu :blush: men alt tyder på at overtræningen er på retur :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg her igen... som et nyt menneske trafikken har været lidt sløv herinde da jeg ikke har trænet særlig meget i denne uge...men nu er jeg vist på mærkerne igen..

Det bliver spændende at følge dig i din træning og vægttab :superman: og ikke mindst dine data fra dine træningstimer :laugh:

Keep Spinning

Link to comment
Share on other sites

Det bliver spændende at følge dig i din træning og vægttab :superman: og ikke mindst dine data fra dine træningstimer :laugh:

Keep Spinning

Griner du af mine data eller hvad ? :blush:

Jeg håber også jeg kan komme på rette vej.... min største fjende i det her er kosten.. jeg har fra jeg var ca. 12-14 år gammel haft en spiseforstyrelse som i perioder har været værre og bedre... og lige i denne periode er den ikke nem :crazy: den vil jeg gerne af med.. men det er en lang sej kamp... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Idag er det tirsdag... en hel almindelig tirsdag, hvor jeg for en gang skyld ikke skal tidligt op....

Jeg har fri og havde glædet mig til dagen med lidt husligt arbejde i stille tempo, lidt pc-arbejde og selvfølgelig den sædvanlige træning - men så igår da jeg havde fri fra job lå der er besked fra min bankdame... en sur én vel at mærke...

Hun ville have nogle penge !

Jeg skulle så ringe tilbage til hende idag, men det kan jeg simpelthen ikke.. sidste gang jeg snakkede med hende endte det med at jeg tudede i fonen.... hun er så hård og slet ikke fårstående for at mine penge er små og at jeg ikke er så god til at tage pres lige midt i min depression... :cry:

For et par uger siden da jeg havde nogle gode dage fik jeg oprettet en ny konto og er lige så stille ved at flytte al aktivitet over i en anden bank nu... så kan hun rende mig ! :mad:

Sådan en samtale kan ødelægge hele min dag.... men det fatter hun ikke....

Jeg skulle bare af med lidt galde dér... sorry

Baby

Link to comment
Share on other sites

Griner du af mine data eller hvad ? :blush:

Jeg håber også jeg kan komme på rette vej.... min største fjende i det her er kosten.. jeg har fra jeg var ca. 12-14 år gammel haft en spiseforstyrelse som i perioder har været værre og bedre... og lige i denne periode er den ikke nem :crazy: den vil jeg gerne af med.. men det er en lang sej kamp... :blush:

Nej griner ikke af dine data men at jeg ikke lod mærke til dem :blush: så det var ironisk ment... :wink::smile:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Hej Jeanette

Tak for de søde ord... jeg er forberedt på at der kommer til at ske nogle ændringer når jeg starter behandlingen... jeg har flere gange prøvet at få hul på det før, men har stødt panden mod muren pga økonomi, dårlige behandlere osv... men nu vil jeg videre...! Det skal ikke ødelægge resten af mit liv.... :mad:

For mig er det ikke svært at komme afsted til træning... der er nærmere det at begrænse det der er svært :blush: Jeg kan gå helt i panik hvis jeg ikke kan komme afsted.. ja det er sygt ved det, men jeg er drevet af træningen og det rush det giver mig... :w00t:

Det mest frustrærende er så at jeg ikke kan styre maden, for med al den træning jeg lægger for dagen ville jeg da komme til at ligne Pamela Anderson ( ahh... ikke helt.. jeg mangler noget :blush: ) i løbet af kort tid... smiler... men det må komme stille og roligt.

Hyggeligt du kiggede ind i min log.. du er altid velkommen.. :4thumbup:

Kære :superman:

Så fik jeg lige lige tid til at læse det sidste af din log igennem her til aften.. :bigsmile: Jeg kan godt fornemme du også har dine op og nedture at skulle tackle igennem livet. Hver lille skridt fremad er en vigtig skridt i den rigtig retning ... :4thumbup: :wink:

Depression er en møj sygdom men med træning, god kost og gode venner når man rigtig langt.

Husk at sætte tid af til at forkæle dig selv - det giver overskuuuuu til feks "bank dame og sagsbehandler" som ikke forstår en eller kan hjælpe en i en krise. :nonono:

På denne front har jeg bare været såååå heldig at have jorden bedste bank dame og i samme bank siden jeg var ganske ung.

Så selvom jeg i lange perioder ikke orket at tag mig af min økonomi, åbne rude kuverter osv osv osv - så passet hun på min økonomi igennem mine mange prøvelser i livet. Var min økonomi væltet samtidigt så tror jeg aldrig jeg havde kommet mig.

Fat modet - nyd de sol stråler som er dukket op og glæde dig over de små lyse ting som får dig til at smile. Når du lægger dig til at sove om aften så er det de ting du skal have i dine tanker. Jeg er mere end sikker på du når langt i dit liv, at du når dine mål og ikke mindst finder en ro og balance som du sikkert har savnet længe.

Kan du nu have en forsat dejlig dag, nyde din træning og pas på dig selv.

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Idag er det tirsdag... en hel almindelig tirsdag, hvor jeg for en gang skyld ikke skal tidligt op....

Jeg har fri og havde glædet mig til dagen med lidt husligt arbejde i stille tempo, lidt pc-arbejde og selvfølgelig den sædvanlige træning - men så igår da jeg havde fri fra job lå der er besked fra min bankdame... en sur én vel at mærke...

Hun ville have nogle penge !

Jeg skulle så ringe tilbage til hende idag, men det kan jeg simpelthen ikke.. sidste gang jeg snakkede med hende endte det med at jeg tudede i fonen.... hun er så hård og slet ikke fårstående for at mine penge er små og at jeg ikke er så god til at tage pres lige midt i min depression... :cry:

For et par uger siden da jeg havde nogle gode dage fik jeg oprettet en ny konto og er lige så stille ved at flytte al aktivitet over i en anden bank nu... så kan hun rende mig ! :mad:

Sådan en samtale kan ødelægge hele min dag.... men det fatter hun ikke....

Jeg skulle bare af med lidt galde dér... sorry

Baby

Sorry for hvad :nonono: næ..du.... det burde den sure k.......ng fra banken ringe og sige til dig...tror faktisk den behandling kan ødelægge enhver hverdag for alle :devil:

se at komme videre :superman: du er sku mere værd end at sku finde sig i sådan en omgang l.rt :nonono:

op med humøret der findes idioter alle vegne :superman:

Link to comment
Share on other sites

Kære :superman:

Så fik jeg lige lige tid til at læse det sidste af din log igennem her til aften.. :bigsmile: Jeg kan godt fornemme du også har dine op og nedture at skulle tackle igennem livet. Hver lille skridt fremad er en vigtig skridt i den rigtig retning ... :4thumbup: :wink:

Depression er en møj sygdom men med træning, god kost og gode venner når man rigtig langt.

Husk at sætte tid af til at forkæle dig selv - det giver overskuuuuu til feks "bank dame og sagsbehandler" som ikke forstår en eller kan hjælpe en i en krise. :nonono:

På denne front har jeg bare været såååå heldig at have jorden bedste bank dame og i samme bank siden jeg var ganske ung.

Så selvom jeg i lange perioder ikke orket at tag mig af min økonomi, åbne rude kuverter osv osv osv - så passet hun på min økonomi igennem mine mange prøvelser i livet. Var min økonomi væltet samtidigt så tror jeg aldrig jeg havde kommet mig.

Fat modet - nyd de sol stråler som er dukket op og glæde dig over de små lyse ting som får dig til at smile. Når du lægger dig til at sove om aften så er det de ting du skal have i dine tanker. Jeg er mere end sikker på du når langt i dit liv, at du når dine mål og ikke mindst finder en ro og balance som du sikkert har savnet længe.

Kan du nu have en forsat dejlig dag, nyde din træning og pas på dig selv.

Jeanette

Tak Jeanette...

Det endte med at jeg ikke ringede til hende... jeg skrev en mail :dry: jeg havde ikke lyst til at snakke med hende i fonen så jeg svarede på de spørgsmål hun havde stillet på min mobilsvar over mailen... så nu er hun nok endnu mere sur :blush: Jeg vidste bare at hvis jeg ringede til hende ville det hele være noget lort og jeg ville ikke have ødelagt hele dagen pga hende.

Det er, som du skriver, a long hard road out of hell det jeg er gået i gang med... og jeg kan se dit quote er fra oktober... pyha tænkte jeg nu da jeg læste det.. er jeg ikke kommet længere :blink: men det er jeg nok, jeg kan bare ikke se det lige nu... det svinger meget hvordan jeg har det.. idag har på trods af banken været en ok dag men forrige søndag var jeg klar til at trykke på knappen ! :crazy:

Endnu engang tak Jeanette.. du er altid velkommen her i min log :wub:

Link to comment
Share on other sites

Sorry for hvad :nonono: næ..du.... det burde den sure k.......ng fra banken ringe og sige til dig...tror faktisk den behandling kan ødelægge enhver hverdag for alle :devil:

se at komme videre :superman: du er sku mere værd end at sku finde sig i sådan en omgang l.rt :nonono:

op med humøret der findes idioter alle vegne :superman:

Hej Kenn

Endnu engang tusind tak for dine opmuntrende ord... som du kan læse længere oppe ringede jeg ikke til hende... :bigsmile: hun skulle ikke ødelægge min dag !

Du siger der findes idioter alle vegne... jeg kender én i Arbejdernes Landsbank så :laugh:

Det varmede helt at komme hjem fra træning og se den store opbakning i min log.. tak til alle...

Baby :blush:

Poster lige træningen nedenunder...

Link to comment
Share on other sites

Så kom jeg til dagens træning... den var dejlig positiv med god energi i benene (måske fordi jeg tænkte på en person jeg gerne ville give et spark :innocent: )

Dagens træning:

Maxburner 55 min.

Max puls: 173 bpm (91%) har lagt procenter på for Britones skyld... ha ha...så kan du bedre se om jeg laver noget..)

Avg puls: 153 bpm (80%)

Kcal: 509

Fedt: 35 %

Jeg kunne mærke at energien er ved at komme tilbage i benene. Det er åbenbart noget der sker over nogle dage fra man starter op igen... men det er ligemeget for det er en dejlig følelse :wub:

SpinBasis 39 min.

Max puls: 177 bpm (93%)

Avg puls: 158 bpm (83%)

Kcal: 382

Fedt: 35 %

Pudsigt... der var MERE energi i benene i den sidste time end den første så jeg gav den lige lidt ekstra gas :w00t:

Hvor er det dejligt at være i gang igen...... så skønt... jeg overvejer faktisk at holde endnu en pause inden maraton... sådan 14 dage før så jeg er frisk til den weekend... mon det ville være en god ide ? Altså uanset om jeg er overtrænet eller ej bare for at kunne køre bedre og give den fuld gas... :devil:

Jeg tænker på at tage til pump imorgen. Der er ingen spin der passer på tidspunktet men jeg eeeeelsker jo pump :w00t: så det frister lidt...

Baby :blush:

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Tak Jeanette...

Det endte med at jeg ikke ringede til hende... jeg skrev en mail :dry: jeg havde ikke lyst til at snakke med hende i fonen så jeg svarede på de spørgsmål hun havde stillet på min mobilsvar over mailen... så nu er hun nok endnu mere sur :blush: Jeg vidste bare at hvis jeg ringede til hende ville det hele være noget lort og jeg ville ikke have ødelagt hele dagen pga hende.

Det er, som du skriver, a long hard road out of hell det jeg er gået i gang med... og jeg kan se dit quote er fra oktober... pyha tænkte jeg nu da jeg læste det.. er jeg ikke kommet længere :blink: men det er jeg nok, jeg kan bare ikke se det lige nu... det svinger meget hvordan jeg har det.. idag har på trods af banken været en ok dag men forrige søndag var jeg klar til at trykke på knappen ! :crazy:

Endnu engang tak Jeanette.. du er altid velkommen her i min log :wub:

Det var sørmen så lidt Power Baby...

Du er nået længere, det er blot dine tunge tanker som spiller dig et puds. Tag dig ikke af dem - vide du er igang med en stor forandring i dit liv og være sikker på det tar tid, men men men - det er det hele værd.

Monster varmt klem

Jeanette

I am keeping an eye on u :wink:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Hey Powerbaby

Du skal da ikke snydes for :flowers: i andledning af dagen :wink:

Kan ikke lige regne den ud..så undskyld hvis du hedder KNUD :laugh:

Keep Spinning

Ej, tusind tak for blomsterne ! :wub: hvor var de fine...

Min kæreste kom også blev blomster igår. 20 røde roser bundet så kanon flot og med små hvide hjerter sat på :wub: jeg blev helt overrasket... tager slet ikke den tradition så alvorligt men nu har vi været sammen lidt over 4 år og han har ved nærmere eftertanke gjort det næsten alle årene :blink: så jeg burde kunne forudse det... men det er jo også federe at blive overrasket :4thumbup:

Jeg kommer ikke til pump idag... prioriterede at ligge lidt længere i sengen med kæresten... :sleeping:

Så nu står den på vasketøj og praktiske ting..... jubiiiiiii :banana3:

Link to comment
Share on other sites

Hold da op al det praktiske arbejde jeg får fra hånden idag ! :blush:

Jeg sidder bare her og læser på MOL... og det er jo klart mere fornuftigt :innocent:

Jeg er lidt muggen idag... for knap 1 måned siden meldte 2 af mit 24 timers spin-hold.. og vi fandt så 3 nye. Igår meldte så 1 af de "gamle" så fra :mad: hvorfor kan folk ikke holde en aftale... vi er nu 6 og det skal nok gå, men jeg er træt af at folk melder sig til noget og så bare falder fra... de ved jo hvor vigtigt det her er når de melder sig :dry:

Hun har ikke ringet til mig... og det er lidt luset synes jeg... jeg er holdkaptajn så det er da mig hun skal melde fra til....

Bare endnu et lille surt opstød fra mig...

Baby :dry:

Link to comment
Share on other sites

Hold da op al det praktiske arbejde jeg får fra hånden idag ! :blush:

Jeg sidder bare her og læser på MOL... og det er jo klart mere fornuftigt :innocent:

Jeg er lidt muggen idag... for knap 1 måned siden meldte 2 af mit 24 timers spin-hold.. og vi fandt så 3 nye. Igår meldte så 1 af de "gamle" så fra :mad: hvorfor kan folk ikke holde en aftale... vi er nu 6 og det skal nok gå, men jeg er træt af at folk melder sig til noget og så bare falder fra... de ved jo hvor vigtigt det her er når de melder sig :dry:

Hun har ikke ringet til mig... og det er lidt luset synes jeg... jeg er holdkaptajn så det er da mig hun skal melde fra til....

Bare endnu et lille surt opstød fra mig...

Baby :dry:

Hey PB

Det er da utroligt at folk er så ligeglade :nonono: med en aftale de laver...da jeg var i Farum Park var der 2-3 cykler der ikke var mødt kørere op til..og det til trods for at den venteliste der var lavet ekstra meldte alt besat :devil: BONDERØVE :devil: så lad vær at melde jer på..håber du ikke mugner over det hele :tongue::laugh:

Ha en dejlig aften :superman:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share