min log


Powerbaby
 Share

Recommended Posts

Yes ! :4thumbup: træningen blev ikke aflyst idag... Jeg har lige været til den kombinerede time med 45 min. pump og 45 min. spin. Det er altså en fed time.... i pump springer vi over ben-træning og kører den inde på spinning timen.... og av hvor det bed i ballerne idag :confused:

Der er godt nok stille inde på min log.. i må altså gerne komme med ideer... det er jo et eller andet sted stadig vægttab jeg jager... selvom det lige nu er svært at få spist ordentligt... men træningen den holder jeg fast i :cooldance:

Imorgen skal jeg til 3 timers træning: 2 timers spin og 1 times pump. Det der pump er bare fedt ! Det kan godt være de store muskeldrenge ikke tager det helt alvorligt.. og trækker lidt på smilebåndede over os piger der pumper løs, men det er altså en fed sport :4thumbup:

:dry: Nu vil jeg så til at på arbejde.. en nem dag idag, så måske kigger jeg ind senere....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 768
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej Powerbaby

Lyder lækkert med det der spinning-marathon. Har indtil videre selv været for kylling til at komme med til dem i mit center, men der er nu også laaangt imellem at de holder dem synes jeg.

Her er en liste over sange i forskellige BodyPump programmer: http://bodypump_tracks.blogspot.com/2004/0...k-listings.html

1 BP 55 Back To Basics - Shapeshifters

2 BP 55 You are all of That - Danzel

3 BP 55 Sweetest Poison - Von Nu Pagadi

4 BP 55 Olympia - E-Type

5 BP 55 California - C.O. Club Oriented

6 BP 55 Galvanize - The Chemical Brothers

7 BP 55 As the Rush - Motorcycle

8 BP 55 I Get Up - INXS

9 BP 55 Karma - Alicia keys

10 BP 55 Liberatio - Krypteria

Skal lige siges at jeg aldrig fik den PM fra dig som du snakkede om på forrige side - havde først lige set du havde skrevet det nu - man er vel bagefter :rolleyes:

I øvrigt - op med humøret og fortsat god træning. Pas på du ikke bliver for afhængig af hvad din vægt viser - det er jeg nemlig og det forfærdeligt :wink: Evt. vej dig noget sjældnere og suppler om med en fedtprocent måling - enten i dit center eller vha. målebåndsmetoden som er til at finde her på siden et sted.

Link to comment
Share on other sites

Heysa Powerbaby

Skulle da lige ind og se hvem den spinning, pump glade pige var.. :bigsmile:

Er du også her fra Århus?

Hvis du er glad for hold timer, hvor der sker noget så prøv body combat, meget sjov som afveksling..

jeg har faktisk også et par spinningssko, måske man skulle finde dem frem og tage en time igen.. det

gir godt med kondi hehe..

Jeg bøvler sku også med vægten ville også være glad for at smide de skide 8 kg.. *Hrmpf* :mad:

Det gør det selvfølgelig ikke nemmere at jule snart banker på døren øv øv øv..!!!

Hygge herfra Pernille "frøken fitnessdk fan"

Link to comment
Share on other sites

Hej Majandra..

Tak for listen over sange fra Bodypump 55... der er altså et par fede numre, som jeg ser frem til undervejs når vi pumper :cooldance: ja nogle gange glæder man sig ligefrem til skulder øvelsen... :blink:

Jeg kan varmt anbefale at prøve en maraton spin... jeg begyndte først at træne i mit center i maj, så jeg ved ikke om de har haft maraton før det, men jeg ved de havde et 24 timers spin arrangement i starten af april i år. Centret er kun 1 år gammelt og det var i anledning af deres fødselsdag/åbent hus jeg var med til maraton.

Fik du ikke min PM jeg sendte ? Hmmm... :raisebrow: måske skal man slå noget til inde i kontrolpanelet for at kunne sende sådan nogle ? Jeg kender ikke MOLs funktioner særlig godt, så jeg ved ikke helt hvorfor du ikke fik den..... Den handlede vist nok lidt om din log og så lidt kommentarer om Paradise Hotel :w00t: som jeg stadig tålmodigt følger med i... min kæreste ryster på hovedet over mig, men han vil alligevel gerne høre hvem der er sammen med hvem... så han er nok lidt skabs-PH'er... :laugh:

Jeg er bestemt ikke særlig god til at tabe mig... det går bare skidt lige nu... ved godt jeg skal lade være med at stole for meget på vægten, men jeg kan ikke lade være med at veje mig hver dag... her til morgen ville jeg lige prøve nogle af mine pæne bukser - det er jo snart julefrokost tid... skal jo være fin :innocent: - men jeg synes ikke de var specielt meget løsere end for ½ år siden :dry: Jeg har målt mig rundt på kroppen dengang i maj, men har ikke fået målt efter siden... jeg tror kun der er røget 1 cm om hofterne, så jeg tør ikke måle efter... mit humør bliver bare SÅ dårligt af det..

Jeg skal træne 2 spinningtimer og 1 pump idag, så jeg tager lidt protein med så jeg ikke falder i noget snulder bagefter.... spiser du protein ?

Hej for nu... og tak !

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille

Nej jeg er ikke fra Århus, men fra Randers, så det er ikke langt fra :4thumbup:

Jeg ved ikke med Bodycombat.. jeg tror nok det er på skemaet i mit center, men jeg har ikke prøvet det... jeg er jo totalt bidt af spinning og pump og med 5 timers spin og 3 timers pump om ugen, ja så har jeg vist ikke tid til mere :cooldance: Men jeg kan da kun opfordre dig til at finde de gamle spin sko frem igen og komme op på jernhesten... det er jo så fedt !

Jeg kan simpelthen ikke komme af med de 6-8 kg jeg gerne vil tabe ! :sneaky2: Det er jeg fandme træt af... jeg tænker ikke så meget på julemaden.. det er mere det tøj jeg gerne vil have på jeg tænker på (se mit svar til Majandra) Jeg synes bare ikke jeg kan finde ud af at spise ordentligt.... alle mine spekulationer og når jeg har det skidt med det hele.. ja så æder jeg sgu ! Er det også det der plager dig ? Jeg vejer nu 69.5 kg på vægten her til morgen... det er alt for meget ! :blink::mad::sneaky2:

Jeg følger med i din log og ser om du kommer med nogle guldkorn jeg kan bruge... :blush:

Hej fra Baby

Link to comment
Share on other sites

Hej med dig...

Min største respekt for at du formår at tackle træning kombineret med din sygdom. :bowdown: Det er ultra vigtigt men også til tider vildt svært at komme afsted.

Du er sej.

Pøj pøj med din nye fremtid med masse af afklaringer og forståelse for dig selv, som vil komme dig i møde igennem din behandling.

:4thumbup:

Klem

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Min største respekt for at du formår at tackle træning kombineret med din sygdom. :bowdown: Det er ultra vigtigt men også til tider vildt svært at komme afsted.

Du er sej.

Pøj pøj med din nye fremtid med masse af afklaringer og forståelse for dig selv, som vil komme dig i møde igennem din behandling.

:4thumbup:

Klem

Jeanette

Hej Jeanette

Tak for de søde ord... jeg er forberedt på at der kommer til at ske nogle ændringer når jeg starter behandlingen... jeg har flere gange prøvet at få hul på det før, men har stødt panden mod muren pga økonomi, dårlige behandlere osv... men nu vil jeg videre...! Det skal ikke ødelægge resten af mit liv.... :mad:

For mig er det ikke svært at komme afsted til træning... der er nærmere det at begrænse det der er svært :blush: Jeg kan gå helt i panik hvis jeg ikke kan komme afsted.. ja det er sygt ved det, men jeg er drevet af træningen og det rush det giver mig... :w00t:

Det mest frustrærende er så at jeg ikke kan styre maden, for med al den træning jeg lægger for dagen ville jeg da komme til at ligne Pamela Anderson ( ahh... ikke helt.. jeg mangler noget :blush: ) i løbet af kort tid... smiler... men det må komme stille og roligt.

Hyggeligt du kiggede ind i min log.. du er altid velkommen.. :4thumbup:

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Så er de 3 timers træning ovre for denne dag... det var 3 fede timer med gang i den og jeg fik taget godt med vægte på i pump.. men nu begynder trætheden også at melde sig :blush: Jeg kom hjem kl. 20.15 og skulle da først have lidt let at spise... så nu er jeg på vej i seng...

Imorgen er der pausedag... men så er den til gengæld fyldt op med en del praktiske ting :wink: men måske kommer jeg lige ind og kigger, hvis jeg får tid...

Hej så længe.

Link to comment
Share on other sites

Tak for listen over sange fra Bodypump 55... der er altså et par fede numre, som jeg ser frem til undervejs når vi pumper :cooldance: ja nogle gange glæder man sig ligefrem til skulder øvelsen... :blink:
Hehe, sjovt nok er skulderøvelsen også min absolut hade øvelse. Har dog ikke prøvet den i det nye program endnu, men det ligner vel det det plejer :smile:
Fik du ikke min PM jeg sendte ? Hmmm... :raisebrow: måske skal man slå noget til inde i kontrolpanelet for at kunne sende sådan nogle ? Jeg kender ikke MOLs funktioner særlig godt, så jeg ved ikke helt hvorfor du ikke fik den..... Den handlede vist nok lidt om din log og så lidt kommentarer om Paradise Hotel :w00t: som jeg stadig tålmodigt følger med i... min kæreste ryster på hovedet over mig, men han vil alligevel gerne høre hvem der er sammen med hvem... så han er nok lidt skabs-PH'er... :laugh:

Kender jeg ikke noget til. Mener umiddelbart at mit bare virkede som det skulle fra starten af :raisebrow:

Paradise Hotel? :w00t: Noget skal man jo spilde tiden på! Det holder helt 100 :4thumbup:

Jeg er bestemt ikke særlig god til at tabe mig...
Nej, men velkommen i klubben :smile: Vi kan lave evighedslogs hvor der bare aldrig sker noget. Bare se på min. Da jeg startede den stod vægten på 71,7 - det efterhånden lang tid siden og den er ikke blevet ret meget lavere siden :dry: Ligemeget - en dag skal det nok lykkedes os at nå vores mål og vi tager os bare den tid vi skal bruge til det. Som du skrev i min log kunne det godt være vi kan hjælpe hinanden lidt. Forsøg dig med PMen igen (send evt. din msn) så kan vi snakke lidt. Beklager på forhånd hvis jeg er lidt langsom til at svare, men har egentlig rimelig travlt i skolen for tiden og burde slet ikke være her nu :blush:
Jeg skal træne 2 spinningtimer og 1 pump idag, så jeg tager lidt protein med så jeg ikke falder i noget snulder bagefter.... spiser du protein ?

Det gør jeg! Chokoladeprotein og mælk er lækkert - især på havregryn om morgenen. Synes protein generelt har en meget stor stabiliserende effekt på min sult - jo mere protein jeg spiser jo mindre sulten er jeg. Så er der kun sulten efter tomme kalorier som vist aldrig bliver dækket helt tilbage.

Link to comment
Share on other sites

:mad::mad::mad::mad::mad::mad: Ja det kan vist ikke skjules hvor sur jeg er lige nu !

Jeg stod op tidligt og glædede mig til træning, og så ringer de dernedefra kl. 7.30 og siger at holdet er aflyst :mad:

Så står jeg der og glor.. jeg gider ikke ned og træne selv for jeg vil hellere pumpe og spinne... så idag står den så på vasketøj, lidt arbejde på pc for min kæreste, rydde op og støvsuge... det er vel også lidt motion men det kan ikke måle sig med en rigtig svedig times pump/spin :devil:

Ellers er træningen gået godt. I sidste uge blev alle holdene oprettet, så det var fint :4thumbup: I denne uge skal jeg træne som jeg plejer...

Tirsdag: maxburner, spinbasis og pump

Onsdag:fri

Torsdag:fri

Fredag:maxburner

Lørdag:maxburner og pump

Søndag:fri

Og så håber vi på holdet bliver oprettet næste mandag :4thumbup:

Her til den første november opretter min træningscenter spin om søndagen også... det bliver dejligt....

Jeg løber lidt igen men kommer tilbage snart..

Link to comment
Share on other sites

:confused: Det var ikke en god træning igår.... Jeg kunne slet ikke holde styr på min puls og jeg kørte en stor del af tiden med blikket på pulsuret for simpelthen at holde den NEDE, for den lå ret højt og det gav en ubehageligt i kroppen.... det var ellers nogle gode timer og instruktionen var også god, men jeg sloges en del med pulsen. Jeg snakkede med instruktøren bagefter, og han gav mig nogle gode råd... måske havde jeg ikke fået spist heeeelt efter planen igår... :4oops: Det kunne være derfor... Samtidig havde jeg ikke fået sovet ret godt den sidste uges tid.... Jeg er virkelig blevet overrasket over HVOR vigtigt det er at leve regelmessigt, specielt når jeg træner så meget :wink:

Nå... dagens træning:

Maxburner: 55 min, gens. puls: 145

Spin Basix: 45 min, gens. puls: 143

Pump: 60 min - trænede tungt og det var en fed time med sved på panden :dumbbell_lift: Jeg lærer dog aldrig at holde af skulder øvelserne i Pump 55 ! :4flex:

Her til morgen er jeg vågnet op lettere desorienteret.... :sleepy: har sovet elendigt og drømt både den ene og den anden ubehagelige ting om kæresten og familien.... så selvom jeg har fået tæt på 8 timer, har det ikke været af den bedste kvalitet... 8 timers søvn er ellers en del for mig.. normalt sover jeg mellem 4 og 6 timer (hvilket helt sikkert er alt for lidt for mig) men jeg kan ikke sove mere nu depressionen hærger.... :unsure: nu er der kun 14 dage til det første besøg hos psykiateren.... heldigvis...

Jeg må hellere se at få gang i lidt arbejde....Skulle der sidde nogle derude med en god forklaring på mit puls-problem, så skrive endelig...

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

:unhappy: Jah... så er det vist ved at være tæt på 4 uger siden jeg har været herinde sidst... ikke fordi jeg ikke har trænet, men fordi det ikke har været en særlig god tid.

For 14 dage siden var jeg til den første samtale hos psykiateren og det var meget positivt. Han er meget nem at snakke med og meget tillidsvækkende :bigsmile: så det tror jeg på nok skal blive godt - hårdt men godt.

Jeg har trænet som jeg plejer i de uger jeg ikke har været på, dog med et par missere om lørdagen (spin + pump) pga fodbold med min pap-søn :4heart: og fejring af hans fødselsdag. Han er nu en dejlig dreng og han giver meget glæde i mit liv !

Ellers har det kørt som det plejer og jeg har ikke haft lyst til at droppe det. Selv de dage hvor det er gået skævt og jeg har haft mest lyst til at blive under dynen er jeg taget afsted... det hjælper jo på humøret. Jeg kan slet ikke forestille mig at undvære det. Uanset hvordan tingene ser ud efter nytår med job, bolig osv..

Idag har jeg været til pump. Jeg har øget lidt i lunges, ryg og squat siden sidst, så det går godt...

Imorgen er det 2xspin og 1xpump...

Jeg vil prøve at skrive mere regelmessigt.... er der evt nogen der har et godt råd ang. depression eller nogen der selv vil dele erfaringer ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Hejsa der powerbaby :smile:

så først din log nu her...

det har da været stille fra din side længe kan jeg se?

Går det godt?

Vi træner vidst samme sted os to :wink: kan jeg se på navnene på holdene du køre..bare så du ik tror du blir udspioneret :nissetunge:

so long!

Hej Lillen

Ja jeg ved godt jeg ikk er på så tit herinde... men jeg fik ikke rigtig nogle tilbagemeldinger på at der var nogen der læste med eller gav kommentarer, og så kunne jeg jo bare nøjes med min træningsdagbog tænkte jeg :blink: Desuden er jeg ikke altid helt på toppen som du nok kan læse ud fra mine indlæg.

Ja vi ved jo vi træner samme sted nu.... og jeg tror jeg så din mand idag. Han snakkede med Søren til pump her kl. 11.15 og de stod ved siden af hinanden. Han kiggede sådan på mig som om han måske vidste hvem jeg var. Har du fortalt at jeg går dernede ?

Selvom jeg ikke skriver herinde så tit, træner jeg stadig ca. 5 timer om ugen. Har faktisk overvejet at supplere med en omgang styrketræning en gang om ugen... bare sådan ved siden af pumpen... hvad tid på dagen er du der Lillen ? :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Hej Lillen

Ja jeg ved godt jeg ikk er på så tit herinde... men jeg fik ikke rigtig nogle tilbagemeldinger på at der var nogen der læste med eller gav kommentarer, og så kunne jeg jo bare nøjes med min træningsdagbog tænkte jeg :blink: Desuden er jeg ikke altid helt på toppen som du nok kan læse ud fra mine indlæg.

Ja vi ved jo vi træner samme sted nu.... og jeg tror jeg så din mand idag. Han snakkede med Søren til pump her kl. 11.15 og de stod ved siden af hinanden. Han kiggede sådan på mig som om han måske vidste hvem jeg var. Har du fortalt at jeg går dernede ?

Selvom jeg ikke skriver herinde så tit, træner jeg stadig ca. 5 timer om ugen. Har faktisk overvejet at supplere med en omgang styrketræning en gang om ugen... bare sådan ved siden af pumpen... hvad tid på dagen er du der Lillen ? :nissecool:

Nej har ik sagt noget spec til ham, han synes måske bare du var sød :wink:

jeg er der nede hver dag i syv tiden...weekenden er jeg der ved middagstid :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hej igen allesammen herinde !

Som skrevet tidligere har jeg fået et pulsur i julegave af min dejlige kæreste :wub: og det er fedt at have og meget motiverende...

Derfor håber jeg nu at jeg kan komme i gang med at føre log igen. Jeg var røget lidt ud i noget skidt og der er gået lang tid mellem mine indlæg, men nu håber jeg det bliver bedre.

Lørdagens træning:

Spin 57 min.

Max puls: 165 bpm

Avg puls: 148 bpm

Kcal: 503

Fedt forbrændt: 40 %

En god time på trods af mine lidt tunge ben... det er ellers en god instruktør så det er lidt ærgerligt at møde op med tunge ben og ikke kunne fyre den totalt af, som jeg gerne vil :crazy:

BodyPump 1 time.

Max puls: 156 bpm

Avg puls: 120 bpm

Kcal: 359

Fedt forbrændt: 55 %

Det er pudsigt at se forskellen på fordelingen af fedtet der er forbrændt i de to timer.... i pump timen hvor pulsen er lavere og træningen er mere muskel-præget er procenten noget højere... :smile: dejligt.. :showoff:

Det irriterer mig lidt at jeg ikke kan få det til at passe med flere pump-timer om ugen end 1.... men holdplanen er ændret og lørdag er faktisk min bedste dag... jeg må gå i tænkeboks :dry:

Forøvrigt har jeg tilmeldt mig 24-timers spinning i mit center til april :kickass: så er det bare om at give den hele armen....

Er der nogle af jer kloge hoveder herinde der har været med til et 24-timers spin og som kan give nogle gode råd ? Vores hold er på 6 personer og de 3 af os spinner regelmessigt... de andre er med jevnligt, men der er jo også lidt tid til at træne op :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja, så blev det mandag igen... :dry: hundekoldt og pissetræt...

Dagens træning:

Spin maxburner 1 time

Max puls: 180 bpm

Avg puls: 156 bpm

Kcal: 572

Fedt forbrrændt: 35 %

En fed time hvor jeg pressede mig selv... kørte lidt om kap med hende ved siden af mig.... smiler... :superman: det giver lige lidt ekstra motivation når hun også har pulsur på og calorietæller.... vi sluttede dog vist på lige meget forbrændt.. :wink:

Imorgen står den på endnu en maxburner og en basis spin bagefter og hvis energien er der tager vi en pump med også... jeg har lige købt nye handsker til pump så de skal jo lige testes.... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Er der nogle af jer kloge hoveder herinde der har været med til et 24-timers spin og som kan give nogle gode råd ? Vores hold er på 6 personer og de 3 af os spinner regelmessigt... de andre er med jevnligt, men der er jo også lidt tid til at træne op :tongue:

Ja da det har jeg og en masse andre gale mollere. Jeg har deltage på 3 af slagsen og tager med i dit center den 1 april sammen med en masse andre. Det bliver sjovt. Der sker jo en masse socialt med mennesker sådan et sted. Prøv at køre to til tre timer i træk (det gør du jo allerede i forvejen :4thumbup: ), så kommer resten af sig selv...Ride the wave Yeah og keep spinning.

Julie

Link to comment
Share on other sites

Danfanatiker: :4thumbup: Hor bliver det spændende om vi så møder hinanden i weekenden... jeg ser meget frem til det, ikke mindst pga det sociale i det....

Nå, så blev det onsdag... jeg træner ikke idag men vil lige ind og poste resultaterne fra igår tirsdag :bigsmile:

Tirsdagens træning:

Maxburner 55 min

Max puls: 169 bpm

Avg puls: 153 bpm

Kcal: 508

Fedt forbrændt: 40 %

Det var en god time hvor sveden haglede af allerede 5 min inde i opvarmningen, men på trods af det fik jeg ikke rigtig pulsen så højt o som jeg lejer.... mystisk :unhappy: der er bare nogle dage hvor jeg kan tæske afsted uden den vil højere op end 170 bpm.... Er der nogen herinde der ved hvorfor ? :blink:

SpinBasix 40 min

Max puls: 169 bpm

Avg puls: 148 bpm

Kcal: 350

Fedt forbrændt: 40 %

En ok time (selvom den dog er RET kort.... :dry: ) jeg kan godt mærke jeg giver mig mere i maxburneren hvor der også bliver spillet federe musik.... men den her tager jeg med i hvert tilfælde indtil 24 timers marathonen er afviklet, for at få de 2 timer i træk hver uge... det er jo ok træning i den diciplin :bigsmile:

Jeg har overvejet at begynde på de slankepiller der hedder Thermogenic Diet. De kan købes i mit center, så de skulle være gode nok :4thumbup: så må vi se om de giver lidt mere fart i vægttabet. Er der nogle herind der kender dem og har erfaring med dem ?

Link to comment
Share on other sites

Træningen blev aflyst idag pga vejret... der kom kun 2 til spin-holdet kl. 9, men jeg var kommet derned og vi to bestemte os så for at køre selv... :bigsmile:

Dagens træning:

Spin v/ego 1 time.

Max puls: 171bpm

Avg puls: 161 bpm

Kcal: 600

Fedt forbrændt: 30 %

Det var en god time... vi kørte i højt tempo det meste af timen, hvilket kan ses på min gennemsnitspuls :4thumbup:

Så selvom holdet var aflyst blev det alligevel en god tur :4thumbup: :4thumbup:

Ellers ikke det store.... jo, jeg skal prøve mine nye pump-handsker imorgen !!! Jubiiiiii....... :pumpin::showoff:

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Maxburner 1 time 27 min.

Max puls: 179 bpm

Avg puls: 155 bpm

Kcal: 825

Fedt forbrændt: 35%

Timen var forlænget idag da vi træner til marathon.... dejligt ! :4thumbup: Hård time men en skøn instruktør ! :devil:

Body pump 1 time.

Max puls: 165 bpm

Avg puls: 130 bpm

Kcal: 417

Fedt forbrændt: 50%

Sikke en masse kalorier i en helt almindelig pump time... :crazy: fedt men mon ikke det er pga den fede time lige før ?

Dejligt med de nye handsker, de gav en rigtig god støtte i håndledene.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdagens træning:

Maxburner 59 min.

Max puls: 180 bpm

Avg puls: 158 bpm

Kcal: 571

Fedt: 35 %

En fed time med 100 % interval... dejligt at brænde benene af å den måde ! :4thumbup:

SpinBasis 42 min.

Max puls: 174 bpm

Avg puls: 149 bpm

Kcal: 370

Fedt: 40%

En mere alm. time med lange sæt på 5-8 min. Men jeg kan nu godt lide det varienrende i træningen. :tongue:

På privatfronten er der rod i familien... søster skejer ud lige nu så alt er på den anden ende.... :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share