min log


Powerbaby
 Share

Recommended Posts

Der sker da virkelig ting og sager i denne log bare man lige kigger væk et øjeblik. Flot med alle dine spinning timer.. :4thumbup: Du skal nok blive en skarp konkurrent til 24 timers i april. Ved du noget om, hvem der skal undervise, så man har mulighed for at danne sig et indtryk af niveauet?

God aften til dig.

Danf :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 768
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Der sker da virkelig ting og sager i denne log bare man lige kigger væk et øjeblik. Flot med alle dine spinning timer.. :4thumbup: Du skal nok blive en skarp konkurrent til 24 timers i april. Ved du noget om, hvem der skal undervise, så man har mulighed for at danne sig et indtryk af niveauet?

God aften til dig.

Danf :smile:

What can I say ? I just love spinning !!! :4thumbup:

Jeg ved desværre ikke hvem der kommer som instruktører til marathon.... Jette er så hemmelighedsfuld :nonono: og hun vil ikke røbe noget inden 1 marts hvor der er deadline.... men hun har dog ytret et beskedent ønske om ham der cykel-narkomanen..... øhh.... hmm.... hvad hedder han nu......Chris McDonald :devil: han er hård ! ellers ved jeg ingenting... :blink: men det er fedt du kommer... så må vi finde hinanden i folkemængden...

Jeg synes jo ikke selv 5 spinningtimer om ugen er meget, jeg elsker denne sport... hvad har jeg dog lavet før oktober 05 ? :crazy:

Baby...

Link to comment
Share on other sites

Et par dage for sent, men bedre sent end aldrig :innocent:

Fredagens træning:

Maxburner 59 min.

Max puls: 166 bpm

Avg puls: 148 bpm

Kcal: 513

Fedt: 40 %

Ikke den fedeste time... (læs: lortetime !) Instruktøren var dårlig... dårlig til at disponere timen på alle måder.. så jeg cyklede lidt mit eget løb til hendes valg af musik. Men helt bestemt ikke en god time... :mad:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagens træning:

Maxburner 1 time 29 min.

Max puls: 174 bpm

Avg puls: 154 bpm

Kcal: 826

Fedt: 35 %

Endnu en fed time med Jette Rosenkilde :4thumbup: Vi kører jo 1½ time indtil marathon... dejligt :superman::superman:

Body Pump 1 time.

Max puls: 162 bpm

Avg puls: 124 bpm

Kcal: 401

Fedt: 55 %

En ok gennemsnitspuls på en pump time :wink: God time med godt humør som sædvanlig... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagens træning:

Maxburner 1 time 29 min.

Max puls: 174 bpm

Avg puls: 154 bpm

Kcal: 826

Fedt: 35 %

Endnu en fed time med Jette Rosenkilde :4thumbup: Vi kører jo 1½ time indtil marathon... dejligt :superman::superman:

Body Pump 1 time.

Max puls: 162 bpm

Avg puls: 124 bpm

Kcal: 401

Fedt: 55 %

En ok gennemsnitspuls på en pump time :wink: God time med godt humør som sædvanlig... :w00t:

så har du pumpet med min mand idag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, så blev det onsdag og fridag igen :bigsmile: en dag hvor opgaverne står i kø og vasketøjet ligeså.... og hvor der så af en eller anden grund ikke bliver lavet det helt atore alligevel :blush: den bog jeg læser lige nu, MOL samt telefonsamtaler har det med at tjele tiden :crazy:

Tirsdagens træning:

Maxburner 56 min.

Max puls: 173 bpm

Avg puls: 151 bpm

Kcal: 506

Fedt: 40 %

En ok time kørt af Lasse som jeg vist aldrig havde kørt med før. Jeg synes dog han holder nogle lange pauser (30-60 sec.) og lidt for mange af dem... men ellers kører han ok. Jeg kunne mærke trætheden i mine ben og det gjorde at jeg ikke kom helt op og "ringe" i sættene :unhappy: men ok...

SpinBasis 47 min.

Max puls: 168 bpm

Avg puls: 141 bpm

Kcal: 372

Fedt: 45 %

:sneaky2: alt for lav snitpuls dér ! Det er altså ikke verdens fedeste time... men det er jo en begynder time så jeg må tage det som det kommer.... :bigsmile: Jeg kan bare erkende at jeg bliver mere og mere klar til at give den mere gas.. og køre hårdere timer... og om nu kun 2 måneder 24 timers marathon ! hvilket jeg glæder mig til...

Vi løb eller ind i nogle problemer her sent søndag aften... 2 af vores 6 deltagere på holdet til marathon meldte fra... :crazy: ja så var gode råd dyre, for godt nok kører vi en del, men alligevel... 4 mennesker til 24 timer, så meget kan vi nok ikke køre. Ud af de 4 er det kun de 3 der kører regelmessigt... så vi måtte lige i tænkeboks :blink:

NU skal vi så ikke være for optimistiske før de endelige tilkendegivelser er givet, men vi har måske 3 nye på holdet allerede... :4thumbup: to fyre og en pige vi snakkede med på maxburner igår... alle tre vist rimelig rutinerede.. så nu venter vi på endelig beslutning... ja, men sådan er det jo at være holdkaptajn... det er hvad man kan komme ud for og så må vi bare tænke fremad :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Vi løb eller ind i nogle problemer her sent søndag aften... 2 af vores 6 deltagere på holdet til marathon meldte fra... :crazy: ja så var gode råd dyre, for godt nok kører vi en del, men alligevel... 4 mennesker til 24 timer, så meget kan vi nok ikke køre. Ud af de 4 er det kun de 3 der kører regelmessigt... så vi måtte lige i tænkeboks :blink:

NU skal vi så ikke være for optimistiske før de endelige tilkendegivelser er givet, men vi har måske 3 nye på holdet allerede... :4thumbup: to fyre og en pige vi snakkede med på maxburner igår... alle tre vist rimelig rutinerede.. så nu venter vi på endelig beslutning... ja, men sådan er det jo at være holdkaptajn... det er hvad man kan komme ud for og så må vi bare tænke fremad :4thumbup:

Vel kan I så. Det gør vi nemlig..Og det er der ikke noget usædvanligt i. :superman: Men der vil altid være nogle (heriblandt mig :w00t: ) der kan nappe en time eller to for jer, skulle det blive nødvendigt... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Vel kan I så. Det gør vi nemlig..Og det er der ikke noget usædvanligt i. :superman: Men der vil altid være nogle (heriblandt mig :w00t: ) der kan nappe en time eller to for jer, skulle det blive nødvendigt... :smile:

Tak for tilbuddet, men nu vil vi jo helst klare det som hold og ikke behøve hjælp udefra.... :nonono: vi har jo vores stolthed....

:laugh: men noget helt andet er... jeg har kigget lidt i din log... har du engang været i mit center som træner ?

Link to comment
Share on other sites

Tak for tilbuddet, men nu vil vi jo helst klare det som hold og ikke behøve hjælp udefra.... :nonono: vi har jo vores stolthed....

:laugh: men noget helt andet er... jeg har kigget lidt i din log... har du engang været i mit center som træner ?

Absolut forståeligt... :smile: I kan dog sagten klare det på 4 mænd. Husk på at resten af søndagen går med at hvile.... :w00t:

Jo jeg har været tilknyttet FitnessX, så kender dem vist alle sammen dernede. Dejligt og hyggeligt center.. :4thumbup:

Du må endelig kramme Søren fra mig.....Låååve him :wub:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Absolut forståeligt... :smile: I kan dog sagten klare det på 4 mænd. Husk på at resten af søndagen går med at hvile.... :w00t:

Jo jeg har været tilknyttet FitnessX, så kender dem vist alle sammen dernede. Dejligt og hyggeligt center.. :4thumbup:

Du må endelig kramme Søren fra mig.....Låååve him :wub:

Hmm..... :wink: jeg tror Søren vil blive en smule overrasket hvis jeg bare gik hen og krammede på ham... :laugh: men ja han er en fin fyr...

Jeg tror jeg har set dig dernede her i sommerperioden... vi løb tit på løbebånd sammen men talte dog ikke. Kan det passe at du altid hørte musik i cd afspiller og med et program til ?

Link to comment
Share on other sites

Hmm..... :wink: jeg tror Søren vil blive en smule overrasket hvis jeg bare gik hen og krammede på ham... :laugh: men ja han er en fin fyr...

Jeg tror jeg har set dig dernede her i sommerperioden... vi løb tit på løbebånd sammen men talte dog ikke. Kan det passe at du altid hørte musik i cd afspiller og med et program til ?

:innocent: Ja nemlig ja. Jeg var helt væk i mine spinningprogrammer...Det er jeg stadigvæk, selvom jeg har rykket løbet udenfor... :blush: Jamen så må vi da lige stikke hovederne sammen den 1 april....Blir godt at se en masse kendte ansigter igen fra 24 timers eventsene. Det tiltrækker jo mange af de samme og masser af nye :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Maxburner 1 time.

Max puls: 178 bpm

Avg puls: 153 bpm

Kcal: 566

Fedt: 40 %

Fed time med Jette.... legede lidt med pulsen hvilket var fedt :4thumbup:

Danf: Marathonplanen bliver ikke offentliggjort før det starter.. men jeg har hørt en lille fugl synge om at du skal køre en instruktørtime ? :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Maxburner 1 time.

Max puls: 178 bpm

Avg puls: 153 bpm

Kcal: 566

Fedt: 40 %

Fed time med Jette.... legede lidt med pulsen hvilket var fedt :4thumbup:

Danf: Marathonplanen bliver ikke offentliggjort før det starter.. men jeg har hørt en lille fugl synge om at du skal køre en instruktørtime ? :devil:

Skal jeg det ? :blink::smile: Lækkert. Jeg har i hvertfald tilbudt min service..Puhhh ligenu kæmper jeg med en kæmpe forkølelse, der nærmest er ved at tage livet af mig. Godt jeg ikke skulle med til 24 timers i Farum park...Glæder mig til Jyllands 24 timers. Det bliver rigtig godt... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Øv... :unhappy: jeg er vist i seriøs overtræning lige nu.... siden i mandags har jeg ikke kunet køre ordentlig op i pulsen, sovet meget uroligt og været SÅ træt i hele kroppen... :unhappy: det ligner mig slet ikke, jeg elsker jo spinning, og det er pisse træls ikke at kunnet give sig 100 % til timen...

Jeg har snakket lidt med Søren fra centret og han råder mig til at holde en pause, hvilket jeg bestemt ikke har lyst til.... jeg vil derimod prøve at geare lidt ned i en 14 dage og så kun cykle 4 timer om ugen... hvad mener i andre herinde ?

Nå, men jeg må vel hellere til det... det er ikke de store resultater jeg poster, men de er der da.... :cry:

Lørdagens træning:

Maxburner 1 time 25 min.

Max puls: 163 bpm :cry:

Avg puls: 139 bpm :blink:

Kcal: 666

Fedt: 50 %

Body Pump 1 time 12 min.

Max puls: 156 bpm

Avg puls: 117 bpm

Kcal: 398

Fedt: 55 %

Ja jeg gider ikke rigtig kommentere det..... :sneaky2: det er bare noget lort !

Link to comment
Share on other sites

Ups... jeg kom til at træne idag.. :blush:men det var sgu dejligt ! :4thumbup:

En uskyldig omgang body pump..

Dagens træning:

Body Pump 1 time 6 min.

Max puls: 157 bpm

Avg puls: 114 bpm

Kcal: 344

Fedt: 55 %

Dejlig time med den sædvanlige gode musik... jeg vil så gerne pumpe noget mere end jeg gør, men timerne passer ikke så godt sammen med mit arbejde... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Øv hvor er det kedeligt det her.... savner min spinning cykel

Hej Powerbaby :superman:

Tak for en dejlig hilsen i min log :4thumbup: kan da se du får fyret noget råt træning af også :superman: Hvordan kan du dog undvære en spinnings cykel :tongue:

Kig snart forbi Igen :superman:

Keep Spinning

Link to comment
Share on other sites

Hej Powerbaby :superman:

kan da se du får fyret noget råt træning af også :superman: Hvordan kan du dog undvære en spinnings cykel :tongue:

:crybaby: Det kan jeg jo heller ikke.... :4goodbye:

Men imorgen skal jeg afsted til 1½ time spin og 1 time pulm og jeg glæææææææææder mig ! :4jumpy: Så har jeg ikke spinnet i 1 uge... aaaaaalt for lang tid....

Link to comment
Share on other sites

:crybaby: Det kan jeg jo heller ikke.... :4goodbye:

Men imorgen skal jeg afsted til 1½ time spin og 1 time pulm og jeg glæææææææææder mig ! :4jumpy: Så har jeg ikke spinnet i 1 uge... aaaaaalt for lang tid....

Jamen det bliver spændende at høre om du kunne køre så lang tid :tongue: Glæder mig til at høre hvordan det gik :superman: kører du med pulsur...da jeg synes jeg får mere ud af mine timer når jeg gør det...det kan selvfølgelig godt være noget jeg bilder mig ind...dermed ikke sagt at jeg ikke får noget ud at timen hvis jeg har glemt det

Keep Spinning :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jamen det bliver spændende at høre om du kunne køre så lang tid :tongue: Glæder mig til at høre hvordan det gik :superman: kører du med pulsur...da jeg synes jeg får mere ud af mine timer når jeg gør det...det kan selvfølgelig godt være noget jeg bilder mig ind...dermed ikke sagt at jeg ikke får noget ud at timen hvis jeg har glemt det

Keep Spinning :superman:

Ja jeg kører med pulsur, deraf mine data.... jeg føler også jeg får mere ud af det når jeg har uret med. Det fungerer som min lille "motivator" og der kan jeg se om jeg giver den gas eller "dovner den" :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share