Bænkpres i Roskilde


xjyden
 Share

Recommended Posts

Jeg skal finde et sted at lave mine 3x2x100 i bp tirsdag d. 25. juni i Roskilde.

Er der nogen, der har et forslag til træningscenter. Det skal være muligt at træne en enkelt dag uden at blive helt flået (helst højst 50 kr for en dag)

Link to comment
Share on other sites

Hvis alt andet går galt, så har jeg faktisk hørt fra et par stykker af mine venner, at F&F på københavnsvej i Roskilde, er rigmelig ok!   Nu ville det nok ikke være noget jeg ville prale med, hvis jeg trænede i F&F, men hvis det bare er for en enkelt gang, er det vel okay......??

Link to comment
Share on other sites

det vil jeg du kan, men du kan jo snakke med em.

ellers er der centret hvor guffi træner. silkeborg styrke og motion.

kan ikke huske hvad adressen er.

hvordan du finder mig.

led efter et stor skrummel der ser forviret ud.

ellers kaan du finde et billede af mig på www.af-frem.dk

jeg er der et sted

Link to comment
Share on other sites

Nå, ja, det er jo noget med fitness

I modsætning til det hedengangne F&F (Form og Figur) snøft!

(Det var altså godt både i Ålborg og i Århus, og så kunne man træne hvor man ville, men det kan man vel også i nutidens F&F ?)

AllanT: Er der mulighed for bænkpres?

Link to comment
Share on other sites

XJyden -> Jada, desværre er der kun en enkelt og den er populær.

For at sparke lidt til alle de fordomme jeg kan fornemme vil jeg da oplyse at stedet rent faktisk også har stænger, skiver og sågar håndvægte (?!) (dog kun 'faste' til 40kg - derover er man nødt til at fifle med skiver på små stænger).

Link to comment
Share on other sites

AllanT> ok, jeg har bare kørt forbi det mange gange, og set at det hed noget med "F"..........Og ang. de 40kg`s vægte. Ok, det vil være rigeligt for de fleste (mig selv includeret) men et ordentligt center bør have tungere vægte. Der hvor jeg træner har vi håndvægte fra 1kg til 65kg........og jeg har rent faktisk set en ligge og lave incline med de 2*65 Kg......!!! :dropjaw:

Link to comment
Share on other sites

Atomnisse -> Vi kan ikke være mere enige - jeg bruger selv 37 og 40 kg til incline dumbell press og one arm dumbell row, og en del i F... bruger mere end 40 kg. De er så bare nødt til selv at sammensætte håndvægtene med skiver...

Undskyld mit opstød, jeg er bare ved at være så træt af at læse nedladende indlæg om fjedertyper, Form & Profitness, fitnessdrenge osv osv osv...

Link to comment
Share on other sites

Det er jo bare langt fra alle steder der er mulighed for at samle dumbels. Men det er da fedt at man kan især de steder hvor vægtene stopper "tidligt. Vi har til 55kg mener jeg.

Men vi kan heller ikke bygge dem selv. De er faste dem der er. Fra 1kg til 55.

Der går lang tid før jeg får brug for dem tror jeg. Øv

Link to comment
Share on other sites

Vi kan hellerik samle håndvægte nede hos os, de er faste. De eneste vi selv kan sammensætte er stængerne.......Men ok, hvis vi har håndvægte op til 65Kg skulle de fleste også kunne finde noget de kan bruge.....

ps. Jeg har absolut intet imod at bruge negative gloser om "fjedertyper"! For begrebet dækker over folk, som overhovedt ikke har styr på deres teknik og sætter så meget vægt på at de er nødt til at sveje KRAFTIGT for overhovedt at kunne løfte vægten........og dem kan man vist ikke sige ret meget positivt om.........

Og det eneste jeg egntelig har imod F&F er at de virker meget snoppede derinde, og fyrene virker meget popsmarte (måske bare lige der hvor jeg var). Ok, dette er en genneralisering, men i de 2 centre jeg har været i (ok, det i Roskilde var så ikke lige F&F, men det er mere konceptet jeg mener), har det primært været de omtalte fyre........men selvfølgelig vil der altid være undtagelser, og det er jeg da glad for!!! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er der nogen af jer der har prøvet den klub Athena. Jeg har set lidt på deres hjemme side. jeg kan se at det er sådan et sted hvor der kun er bemanding en dag om ugen. Så jeg kunne forstille mig at det var et problem at få lov at betale for en enkelt gang træning eller to.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ringet til Athena i dag. Det kan man desværre ikke. Eller dvs var det ret mere mere end en uge kunne jeg godt. Men det kræver man har sin egen nøgle. Og så skal man underskrive kontrakt osv. Det sys det var lidt voldsomt for en uge.

Så jeg prøver Guffi`s Center.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share