Mangler dybde i ryggen..


Lasse T
 Share

Recommended Posts

Hva kan jeg gøre for at få mere dybde på??

For jeg kører masser af dødløft (med forholdsvis okay vægt på), bb bent over rows og masser af chins.. Burde det ikk gøre det for ryggen???

det ser fint ud

tålmodighed, og tunge vægte så kommer det :wink:

Edited by Arnold schwarzenegger
Link to comment
Share on other sites

Dine øvelser er jo gode, hvor mange gange om ugen træner du, hvor stor er din træningsvolumen?

Spiser du rigtigt?

jeg træner fullbody hver 2. dag.. og hver 2. gang køres der dødløft.. hver anden gang køres der bb bent rows og HVER gang køres der chins i form af ladder..

Både dødløft og bent rows køres 5x5 med progression selvfølgelig!

det ser fint ud

tålmodighed, og tunge vægte så kommer det :wink:

Jaah, tænkte sq nok det var konklusionen på det, hvilket i og for siog er okay, men tålmodighed har jeg ikk meget af.. hehe... KG'ene kommer... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes selv jeg har en ok dybde i ryggen og det eneste jeg har kørt på fast basis er dødløft (endda aldrig uden at være gået over 5 reps og mest singles) .. så forsæt bare med dine dødløft og kalc overskud så skal det sq nok komme :wink:

takker.. så blir jeg ved som nu!! :bigsmile::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lasse med din vægt og fedtprocent kan du ikke forvente den vilde dybde. Den skal nok komme, hvis du fortsætter med at træne seriøst. Jeg vil tro du bliver tilfreds når du rammer de 90-95 med samme fedtprocent som nu. :wink:

Jeg fortsætter selvfølgelig!! Nu vil jeg lige op på 85kg og se hvorn det ser ud med fedtprocenten.. og så videre op på 90-95kg, som du siger...

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke, du skal regne med dybde på ryggen, så længe du er på afmagringskur.

Det er jo lige meget, hvad du æder, hvis du stadig holder vaskebræt. Det er altså en selvmodsigelse at holde sig tynd og tage muskler på. Nogle kan gøre det, men det betyder ikke, det er let.

Der er jo ingen tvivl om, at du træner nok til at du kunne få dybden, men måske træner du for meget?

(Det er jo et alternativ til at du spiser for lidt)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share