Cookies Log - Styrkeløft


cookie_sq
 Share

Recommended Posts

Wait a minute, snakker vi udstyrsløft? Så kan jeg fanme godt lave mere i squatten!.. tror jeg...

Btw så har jeg mega doms i glutes og quads og en kende i hams,- I HATE U MOOS! :devil:

Tjah, vi kan da godt sige både med og uden udstyr. Så regner jeg med at se dig maxe i squat mandag :shades:

Og tak :innocent::w00t::smile: Du kommer jo til at sætte pris på det :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har ikke trænet siden i fredags, og dette skulle self fejres med en bytur!

Af momenter fra dagens træning kan nævnes:

RAW! PR! 110 kg

Varmede op til trøjebænken sammen med en anden, og han løfter lidt mere, men efter en uges semiufrivillig deload hoppede jeg på de 110 da det jo sad på stangen :innocent: - Løftet var egentlig let, så gik efter en 2'er, men var ikke sulten efter den næste, var tilfreds med PR+5kg.

Lavede 170 i trøjen som ny pr, havde 180 på, men teknikken spillede ikke + den var TUNG!

Link to comment
Share on other sites

Dagnes træning, onsdag 14/6 - 06

Bænk

3x95

1x105

Trøje F6 40, let drejede ærmer

150, ikke ned, pressede den op

165 til maven

175 -MISS, pænt ned, kom teknisk pænt afsted, men som Sune påpegede, så var det eneste der manglede styrken... omkring halvejs op

175 - dårligere

165, kom ikke fra maven, gjorde ondt i venstre skulder

Det var det, jeg SKAL læse op til fysik.

Link to comment
Share on other sites

Fysik kl 8:00 i morgen, tager en all nighter oplæsning, wish me luck!

God stil :devil:

Held & lykke, cookie - det kunne godt lidt lyde som om du får brug for det :laugh:

Forøvrigt godt at se du har fået godt gang i træningen igen. Det er vi nogle andre der også godt kunne trænge til :innocent:

Edited by bfc
Link to comment
Share on other sites

God stil :devil:

Held & lykke, cookie - det kunne godt lidt lyde som om du får brug for det :laugh:

Forøvrigt godt at se du har fået godt gang i træningen igen. Det er vi nogle andre der også godt kunne trænge til :innocent:

gang og gang i... det er nu ærgeligt det det bliver til.

Jeg er intelligent nok, så det skal nok gå, I think, problemet er bare at jeg ikke har lavet noget hele året :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kunne jeg ellers ende her :nonono:

Log af og læs, oder wie faul bist du eigentlich, dumme Sau?! :devil:

Jeg har læst pensum færdigt nu, og kan gå i seng :tongue:

Har også fået notater til dem sendt fra to andre fra holdet, der var ikke tid til at skrive også

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Log af og læs, oder wie faul bist du eigentlich, dumme Sau?! :devil:

Jeg har læst pensum færdigt nu, og kan gå i seng :tongue:

Har også fået notater til dem sendt fra to andre fra holdet, der var ikke tid til at skrive også

Går ud og læser nu, kom bare til at starte et spil skak, ja jeg er ikke for gennemtænkt

----

Jeg er sort...

post-4087-1150416501_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Well...Crash and BURN!!

Det virkede ikke, et fint 6-tal i "Elektriske felter" og en rapport om skråkast. Kunne sikkert have lavet det samme hvis jeg havde sovet i stedet for at læse, ud over det har jeg aldrig fattet elektriske felter :unhappy:

Fik nogle skriftlige bagefter:

Dansk 8

Mat 10

Fysik 10

Men det 6 tal der fucker ligesom rimlig meget op, så er egentlig rimlig ligemeget altsammen nu...

Link to comment
Share on other sites

Det var ærgerligt jeppe. Skulle du have brugt snittet til noget bestemt, som karakteren ødelagde?

not really, når snittet er under ca 8,6 er det vist fuldstændig ligegyldigt, mere min personlige stolthed der led et knæk, da jeg er momentalt genial i fysik :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share