Cookies Log - Styrkeløft


cookie_sq
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Blanco var en kælling og tvang med til at opdatere loggen, tilgengæld blev han sat til at maxe i dippen. Og han så også pæn sjov ud i hovedet da jeg kom ind af døren ude fra badet mens han var ved at 1-arms dødløfte :nonono:

Onsdag 17/5 - 06

Bænk pinky

3x90

2x100

F6 str 40

Et par forsøg på 175

Har fået vægten for langt ned på maven, så forsøger at ændre dette, men det medfører at trøjen strammer mere.

Boards, alle 3 reppere

8: 150 150

7: 2x142 142

6: 125

Lockouts, hul 8 rack 1 2 gule under, alle 3 reppere

90

110

130

142

1x150

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 31/5 - 06

bænk pinky

3x95

1+1forced x105 (min alltime PR er 105)

F6 40

Alt muligt gejl, gjorde ondt i armen, så fik hevet den af, jacob sagde vi havde drejet den for meget, jeg har bare forsøgt at placerer den lige på, men det suxede jeg åbenbart til.

Tog fem mins pause og hoppede i trøjen igen, nu med lige ærmer

152,5 kunne jeg ikke få ned, presset let op fra der hvor den kom ned til

162,5 rigtig god bane ned, men sank lidt sammen og kunne ikke skyde den afsted

162,5 ned, muligvis en lille smule for langt nede på maven, kom op, men smed den i racket lige tidligt nok aka ikke konkurrence stil, men stadig trænings PR:smile:

Boards, 3'ere

8: 161,25 nogen havde glemt at pille noget af PR 160

7: 2x150 PR (Jacob: Kør den rigtige bane, det er ikke lockouts!!) 140

6: 130 130

5: 120 120

Lockouts, rack2, hul 10, rød platid 5'er

100 120 2x130

Edited by cookie_sq
Link to comment
Share on other sites

Blanco var en kælling og tvang med til at opdatere loggen, tilgengæld blev han sat til at maxe i dippen. Og han så også pæn sjov ud i hovedet da jeg kom ind af døren ude fra badet mens han var ved at 1-arms dødløfte :nonono:

Haha, jeg så åbenbart også sjov ud i hovedet, da det mislykkedes mig at grinde en sidste rep op i dippen :laugh: Men the pressure is on you now, og jeg forventer at du vender stærkt tilbage i kongeøvelsen dips for max reps @ bw :cool:

I øvrigt en fuldstændig vanvittig ond volumen, du holder i squat og dødløft... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Haha, jeg så åbenbart også sjov ud i hovedet, da det mislykkedes mig at grinde en sidste rep op i dippen :laugh: Men the pressure is on you now, og jeg forventer at du vender stærkt tilbage i kongeøvelsen dips for max reps @ bw :cool:

Tager 30 reps når jeg når 75 kg, og bokser med Patrick, og klipper Jonas, og alt det andet jeg har lovet :innocent:

I øvrigt en fuldstændig vanvittig ond volumen, du holder i squat og dødløft... :tongue:

STFU :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tager 30 reps når jeg når 75 kg

Dvs. aldrig :tongue:

Helt seriøst, hvis du vil smide de 8 kg, så skal du i hvert fald være opmærksom på, at det ikke går for hurtigt, så der bare ryger en masse styrke med i købet, men det ved du selvf. godt.

Desuden tager jeg 31, når jeg har tabt de 5 kg, Jonas siger jeg skal tabe for at være cut :devil:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Dvs. aldrig :tongue:

Helt seriøst, hvis du vil smide de 8 kg, så skal du i hvert fald være opmærksom på, at det ikke går for hurtigt, så der bare ryger en masse styrke med i købet, men det ved du selvf. godt.

Desuden tager jeg 31, når jeg har tabt de 5 kg, Jonas siger jeg skal tabe for at være cut :devil:

Hvad ved Jonas om cut, det har han jo aldrig været :innocent:

Jeg sulter mig fra nu af til jeg når 75 kg. Eneste næring jeg må få er fra light sodavand og vodka og ØL. :superman:

EDIT: har lige lavet en kryyderbolle med hamburryg, sulter mig efter det...

Edited by cookie_sq
Link to comment
Share on other sites

Jeg sulter mig fra nu af til jeg når 75 kg. Eneste næring jeg må få er fra light sodavand og vodka og ØL. :superman:

EDIT: har lige lavet en kryyderbolle med hamburryg, sulter mig efter det...

Ja, det tænkte jeg jo nok :nonono:

Men føj lige noget proteinpulver til vodkaen, så bliver din diæt bullet proof :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 2/6 - 06

Bænk, pinky, lilla elastik, 2 cm i bredden

5x5x55

Squat

5x5x50 - Væltede i bunden af andet set sidste rep :blush:

Død -"over Moos"- Løft

10x3x80 - Meget kort pause mellem set, fokus på fart

DB Rows

8x32

2x8x37 - Skulderen brokkede sig lidt

5x37 - blev værre, så stoppede

Træk til bryst, smalt, dobbelthåndtag

12x55

10x60

12x50

En arms stående cabel Rows

3x10x45

Skulder cabel liggende

10x15

10x20

9x20

AB-wheel til væg

2x8 - Ikke flere sæt pga skulderen.

Link to comment
Share on other sites

Gu er det ej! :devil: Du skal ikke høre på hvad Moos feat. Team Hjernevask spytter...

Småkawen kan sq da ikke lave 165 i squat pt., vil jeg godt vædde med... Men det kan han self snart, når han tager sig samme! :devil::tongue::wink:

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Småkawen kan sq da ikke lave 165 i squat pt., vil jeg godt vædde med... Men det kan han self snart, når han tager sig samme! :devil::tongue::wink:

Wait a minute, snakker vi udstyrsløft? Så kan jeg fanme godt lave mere i squatten!.. tror jeg...

Btw så har jeg mega doms i glutes og quads og en kende i hams,- I HATE U MOOS! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share