Cookies Log - Styrkeløft


cookie_sq
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bænk

pinky greb op til 2x97,5

Fury 42

3x120 3 board

3x125 bryst

3x130 bryst

2x135 bryst

1x140 bryst

Af med trøjen

8 board

3x135

3x135

7 borad

132 mere vægt i den ene side, miss

1-2x130 om'er

3x130

3x130

6board

3x125

3x120

nogle 2'ere og 1'ere end imellem

5 board

120 miss

3x115

3x115

Træk til pat

3x15x50

Ryghævninger på dertil lavet stativ

3x15xmig

Lockouts, alle 3'ere

105

115

125

135 rokkede sige ikke, mega svagt :crazy: men var ved at være brændt af

samlet træningstid ca 3 timer

Link to comment
Share on other sites

MINI MOL TRÆF RAVNSBJERG

BÆNK MED KROPSVÆGT

11x75 kg PR

Curls med ½ kropsvægt

2x42,5

Lidt DL, lidt T-bar rows, lidt skrå patpres

Super fråder bagefter med marinerede kyllingepat, noget gris jeg ikke kan huske hvad hedder i bacon svøb, en ordentlig gryde sovs og kartofler.

Super hyggelig dag og der var da også nogen der fik fyret op for nogle PRs i dødløften, faktisk så vildt at pigen ovenfra kom ned og brokkede sig over at det rungede :innocent:

Link to comment
Share on other sites

MINI MOL TRÆF RAVNSBJERG

BÆNK MED KROPSVÆGT

11x75 kg PR

Curls med ½ kropsvægt

2x42,5

Lidt DL, lidt T-bar rows, lidt skrå patpres

Super fråder bagefter med marinerede kyllingepat, noget gris jeg ikke kan huske hvad hedder i bacon svøb, en ordentlig gryde sovs og kartofler.

Super hyggelig dag og der var da også nogen der fik fyret op for nogle PRs i dødløften, faktisk så vildt at pigen ovenfra kom ned og brokkede sig over at det rungede :innocent:

Ja det var sgu en hyggelig omgang, det var også lige før at der gik sport i at smide vægen hårdt ned på gulvet efter hver rep. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ja det var sgu en hyggelig omgang, det var også lige før at der gik sport i at smide vægen hårdt ned på gulvet efter hver rep. :laugh:
a, det var hyggeligt men rigelig larm med at smide de 200 kg :laugh:

Det var ikke sket, hvis der havde været overtal af diskopumpere,

der havde curlet lidt mere i nærheden af squatracket :laugh:

Og maden var mørbrad, det bedste på en gris.

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

MINI MOL TRÆF RAVNSBJERG

BÆNK MED KROPSVÆGT

11x75 kg PR

Curls med ½ kropsvægt

2x42,5

Lidt DL, lidt T-bar rows, lidt skrå patpres

Super fråder bagefter med marinerede kyllingepat, noget gris jeg ikke kan huske hvad hedder i bacon svøb, en ordentlig gryde sovs og kartofler.

Super hyggelig dag og der var da også nogen der fik fyret op for nogle PRs i dødløften, faktisk så vildt at pigen ovenfra kom ned og brokkede sig over at det rungede :innocent:

Kan se min fanklub er i dyb dyb krise, det var selvfølgelige 11 reps med 85 kg jeg lavede, så nu kan i roligt gå til ro igen, ohh alle mine beundrere :cool:

Link to comment
Share on other sites

BÆnk

pinky

3x85

2x97,5

Fury 42 meget drejede ærmer

3x120 kom ikke ned

3x130

2x132,5

3x125

3x125 3'de missede kom op over hovedet...

Borads, 3'ere i alle sæt

8: 140 140

7: 130 130

6 120

5: 115 2x115

Siddende træk

3x20x50

Supersettet med pushdowns

3x20x20

Lockouts hul 8 2 15'nere under hver fod af bænken

3x100

3x110

3x120

brændt af!

Link to comment
Share on other sites

Kan rigtig godt lide mine onsdags træningpas, men problemet er at min lænd går kold/brænder sammen/gør ondt til sidst i passet, noget jeg kan gøre ved dette?

kan det ikke være dit opspænd? Syntes selv at jeg nogen gange har fået problemer med lænden de dage hvor jeg har kørt meget bænk, hvilket jeg ved skyldes mit opspænd. Hvis dette er problemet kunne du jo køre noget uden opspænd :smile:

Link to comment
Share on other sites

kan det ikke være dit opspænd? Syntes selv at jeg nogen gange har fået problemer med lænden de dage hvor jeg har kørt meget bænk, hvilket jeg ved skyldes mit opspænd. Hvis dette er problemet kunne du jo køre noget uden opspænd :smile:

Er næsten sikker på at det er opspændet... men man kan da ikke løfte uden opspænd :innocent:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har ikke den store lyst til logopdateringer for tiden....

Men kan da nævnes at jeg havde 180 på stangen, men de kom ligesom ikke ned, og slet ikke op. Lavede en 2'er med 162,5 der kom så langt ned de kunne inden trøjen stoppede den, skal i trøjen igen idag, måske, skal lige se om det bliver til træning, er rimlig afbrændt, og skal op i skriftlig dansk i morgen, og sidst jeg var i trøjen var jeg brændt af hele næste dag.

Satser på at kører det noget board idag, og mon ikke trøjen har udvidet sig en smule.

Link to comment
Share on other sites

nu stopper du fanme knægt!! :mad: hvordan fanden kan du hente så meget i en lorte trøje :sneaky2:

Led løftet alligevel :devil:

Mit relative styrkeforhold, minus patpower og max triceps power, og min eminente teknik :innocent:

Og så er det også en lille bitte smule stram :devil::wub:

Planen om 75 kg klassen er muligvis udskudt, jeg elsker mad for meget :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share