Cookies Log - Styrkeløft


cookie_sq
 Share

Recommended Posts

Dagens træning.

EN halv time på cykel for at hente en gammel Fury 42 med indsyede ærmer

Bænk

Fury 42

1x130 Rigtig dårligt løft, kom meget let ned, langt lettere end forventet, kom også op.

2-3x1x130 - Alle gode løft

2x1x140 lidt under brystbenet, kom op, men ikke flotte

lidt let teknik bænk bagefter

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det vil nok hjælpe, såfremt du ikke ligger dem ned på maven. Og den trøje der er da direkte livsfarlig, var sikker på at den ville sprænge i dit tredje forsøg.

Var det ikke kun tredje forsøget den var underkendt på den konto?

Ellers kan jeg tilføre en smule af skylden til min hjælper der ikke så hvad de 2 første blev underkendt på, men er rimlig sikker på at det kun var det 3. (Hvis du er uenig vil jeg virkelig gerne vide det, da jeg ved jeg skal ligge en del fokus der, og måske mere end en del...)

Alternativet var at løfte i en trøje hvor jeg kunne lave omkring 130, hvilket ikke var specielt interessant for mig personligt, og klubben gik ikke synderligt efter holdkonkurrencen, så løftede for selv at præstere.

Trøjen var selvfølgelig ikke så ødelagt inden stævnet begyndte, men den sprækkede lidt i sidste opvarmningsløft, og derfra blev der værre, men kunne fint løfte vægten, så det var ikke det der var problemet. Trøjen er intet værd længere, så jeg skaffer en ny hurtigst muligt.

Link to comment
Share on other sites

Var det ikke kun tredje forsøget den var underkendt på den konto?

Ellers kan jeg tilføre en smule af skylden til min hjælper der ikke så hvad de 2 første blev underkendt på, men er rimlig sikker på at det kun var det 3. (Hvis du er uenig vil jeg virkelig gerne vide det, da jeg ved jeg skal ligge en del fokus der, og måske mere end en del...)

Jeg lagde ikke helt mærke til hvad dommerne markerede for. Men alle dine løft var ihvertfald langt nede imod maven. :smile:

Alternativet var at løfte i en trøje hvor jeg kunne lave omkring 130, hvilket ikke var specielt interessant for mig personligt, og klubben gik ikke synderligt efter holdkonkurrencen, så løftede for selv at præstere.

Trøjen var selvfølgelig ikke så ødelagt inden stævnet begyndte, men den sprækkede lidt i sidste opvarmningsløft, og derfra blev der værre, men kunne fint løfte vægten, så det var ikke det der var problemet. Trøjen er intet værd længere, så jeg skaffer en ny hurtigst muligt.

På dit andet løft sprækkede den ihvertfald en del. Både jeg og de andre spottere var sikker på at den ville ryge helt i 3. løft. Men det gik da ikke så galt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg lagde ikke helt mærke til hvad dommerne markerede for. Men alle dine løft var ihvertfald langt nede imod maven. :smile:

Jeg fik 3 gule i den sidste, det var den eneste jeg fik gule i, og da der var en del der ikke forstod hvorfor den var underkendt havde Susse været oppe at spørge dommerne om det, og fået at vide at det var for sænkning til maven, hvilket meget muligt kan være rigtigt, da jeg slet ikke tænkte over det på 3. løftet.

På dit andet løft sprækkede den ihvertfald en del. Både jeg og de andre spottere var sikker på at den ville ryge helt i 3. løft. Men det gik da ikke så galt. :smile:

Jeg ved ikke så meget om trøjernes holdbarhed efter slitage, men havde ikke rigtig nogen alternativer...

Link to comment
Share on other sites

Ærgerligt, du ikke fik noget med, men med dine forberedelser de sidste måneder og usikkerhed omkring, hvilken trøje du skulle løfte i her til sidst er der vel ikke så meget at sige til det. :wink: Til gengæld er det da positivt, at du i det hele taget kan presse den vægt pt. Når du får en ny trøje kørt ind og i øvrigt begynder at træne en smule mere seriøst det næste lange stykke tid, skal det nok bliver virkeligt ondt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ærgerligt, du ikke fik noget med, men med dine forberedelser de sidste måneder og usikkerhed omkring, hvilken trøje du skulle løfte i her til sidst er der vel ikke så meget at sige til det. :wink: Til gengæld er det da positivt, at du i det hele taget kan presse den vægt pt. Når du får en ny trøje kørt ind og i øvrigt begynder at træne en smule mere seriøst det næste lange stykke tid, skal det nok bliver virkeligt ondt. :smile:

Vægten var let nok på dagen, bare mig der lavede nogle dumme fejl.

Har hele tiden sagt at træningen ville blive meget mere seriøs når jeg startede på uni , og det mener jeg stadig. Jeg bliver EVIL!

Allan bestiller en Katana str 40 A/S til mig i løbet af ugen. Men tror dog jeg skal smide et par kg inden jeg bruger den, for ikke at belaste den for meget.

Jeg har også tænkt mig at køre 4 ugers rå bænk, da albuerne lider lidt under den megen trøjetræning

ærgeligt med i går.. Vi må håbe det går bedre næste gang :smile:

DM bænk må jeg vise hvem bænk kongen er :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning idag:

Bænk

10x50

10x50

3x70

8x77,5

8x77,5

8x77,5

Incline

10x40

8x55

8x55

8x55

GM squat:

5x20

5x40

5x60

5x60

5x60

5x60

5x60

Susse ownede mig for vildt i GMs :blush:

Pulltrough

10x50 - Ringe udførsel

12x40

12x40

12x40

12x40

Chinups @ 84 kg - m. underhåndsgreb

5

3

3

3

3

Hmmmmm.... lang tid siden....

Siddende Preacher curl bænk mave med kabel :cool:

12x50

12x55

12x55

Bænk

7x50

3x70

8x77,5

7x77,5

5x77,5

Jeg kører fire ugers Kyles Russian Benchpress routine, men add'er lidt ekstra bænk til sidst i træningen. Steen Hansen har fået magten over resten af træningen. Satser på 3 ugentlige dage, ihvertfald indtil jeg får mit AUS medlemskab.

Dejligt rent faktisk at lave lidt idag, i stedet for at dovne den.

@ Kid, Jacob træner ikke i morgen!

Link to comment
Share on other sites

Ser vi dig så nede i AUS ? :smile:

edit: havde ikke lige set det sidste indlæg, men nice nok .. Luci og jeg har bestilt 2x42 A/S katana' er, så fedt nok med nogen at gøre erfaringen med

42? 40 er vejen frem :devil:

Ja, er jo snart i AUS, men vil mest bruge det som backup, da AAK ligger 10 min på gå ben fra hvor jeg bor, men AUS's åbningstider er nice, og 800 for et år er ikke alverden, men det slamberter sælger først medlemsskaber fra næste mandag :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

900,- men stadigvæk til komme igennem og siden jeg har store problemer med at 160 ned bare i en 40 f6, så virkede det lidt som en kamekazie løsning at holde den størrelse m en katana :tongue:

Men er sikker på du bliver tilfreds m AUS som backup :smile:

Link to comment
Share on other sites

@ Kid, Jacob træner ikke i morgen!

Pis... :sneaky2:

Det lyder ellers godt med træningsplanerne, så skal de jo bare føres ud i livet :tongue:

Og det ser jo allerede godt ud, kan se du kørte den magiske 1x8, 1x7, 1x5 til sidst i bænken i dag - det blir fucking ondt! :devil::cool:

Link to comment
Share on other sites

900,- men stadigvæk til komme igennem og siden jeg har store problemer med at 160 ned bare i en 40 f6, så virkede det lidt som en kamekazie løsning at holde den størrelse m en katana :tongue:

Men er sikker på du bliver tilfreds m AUS som backup :smile:

Du har helt ret, 900 kr.

Studenternes Hus

Hvor ligger dette?

Pis... :sneaky2:

Det lyder ellers godt med træningsplanerne, så skal de jo bare føres ud i livet :tongue:

Og det ser jo allerede godt ud, kan se du kørte den magiske 1x8, 1x7, 1x5 til sidst i bænken i dag - det blir fucking ondt! :devil::cool:

Jeg var fuldstændigt afbrændt, men min krop skal bare have på nakken i bænken de næste fire uger, da det jo er en opstartsfase i DL og SQ der nok er tale om.

Ville self have lavet 2xKyle, Men brændte sammen i 2. sæt hvor syveren rev SINDSYGT i patten :devil:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 30/8 - 06

Bænk

10x50

10x50

3x70

8x82,5

8x82,5

8x82,5

Var lettere end de 77,5 i mandags :smile:

Incline

8x40

8x60

8x60

8x60

Dødløft

10x50

10x80

5x100

5x100

5x100

5x100

5x100

5+4x80 - Steen kiggede, så næsten ingen pause i mellem

5x80

5x80

5x80

5x80

5x80

80'erne for ekstra fokus på teknik

Reverse Hypers

12x25

12x25

12x25

12x25

HADER reverse hypers :crazy:

Kabel row siddende på gulv + træklods, meget smalt greb

12x50

12x50

12x50

12x50

Siddende/liggende benløft på bænk for mave

15

15

15

15

Bænk

12x55

12x55

12x55

12x55

Incline

12x40

12x40

12x40

12x40

Prøvede lidt let pushdown, men min venstre albue er stadig lidt smadret....

Link to comment
Share on other sites

Hej, da jeg er nødsaget til at drikke mig stiv i morgen kl 18 skal jeg bruge et andet sted at træne end AAK i morgen.

Jeg har forelæsning fra 1215-1400 og en time til 1500 som er ligegyldig.

Hvad er mine muligheder(firness centre, åbningstider og priser)?

Eller er der evt nogen fra AUS der skal træne enten inden 12 eller lige efter 14, der kunne lokkes til at lukke mig ind?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share