Cookies Log - Styrkeløft


cookie_sq
 Share

Recommended Posts

not really, når snittet er under ca 8,6 er det vist fuldstændig ligegyldigt, mere min personlige stolthed der led et knæk, da jeg er momentalt genial i fysik :superman:

Til gengæld blev du måske lidt bedre til skak. Er det egentlig ved sådanne alternative dispositioner som at vælge skak fremfor eksamenslæsning midt om natten, at høj intelligenskvotient slår igennem? :tongue:

Hvorfor lige under 8,6?

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Til gengæld blev du måske lidt bedre til skak. Er det egentlig ved sådanne alternative dispositioner som at vælge skak fremfor eksamenslæsning midt om natten, at høj intelligenskvotient slår igennem? :tongue:

Hvorfor lige under 8,6?

Er det ikke ca det laveste krav der er nogen steder til nogen uddannelse, anyway idræt står i 8,8 i århus, og var en ting jeg muligvis gerne ville have haft mulighed for, men det sker jo så ikke.

Jeg har aldrig spillet særlig meget skak, men har en russisk ven der er whack god til det (1400 til 2100 i rating på et år), så udfordrede ham til en untimed kamp, så jeg kan tjekke mine træk med andre mennesker inden jeg trækker. Faktisk har jeg kun taget 1 træk siden billedet, d6, men kigger på alternativet Nd4, da han ikke har svaret endnu kan jeg vel nå at lave om...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Du' så lee' Jeppe

Hvor smukt :blush:

Træning i går i Olympic med Blanco aka Kid aka 200 kg

Squat

3x5x85 til vandt på boks

5x85 uden boksen, meget grimt i ryggen, laver en goodmorning i bunden.

Bænk

5x80

6x80

11x80 - wtf Kid blev owned her :superman:

11x80 - skulle til at tage den tolvte, men Kid svedte mig i munden og rev stangen væk, sådan husker jeg det ihvertfald :innocent:

8x80

Yates Rows

3x5x77,5

Dips supersettet med curls

Dips:

15

9

Curls

6x17,5 tror jeg

5x17,5

Link to comment
Share on other sites

11x80 - wtf Kid blev owned her :superman:

11x80 - skulle til at tage den tolvte, men Kid svedte mig i munden og rev stangen væk, sådan husker jeg det ihvertfald :innocent:

:laugh::laugh::laugh:

Den historie kan jo ikke holde vand, eftersom du ikke pressede mig nok til, at jeg begyndte at svede.

I øvrigt lavede du vist 6 reps i squat uden boxén, lee' :superman:

Ellers flot udligning af antal nicks :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh:

Den historie kan jo ikke holde vand, eftersom du ikke pressede mig nok til, at jeg begyndte at svede.

I øvrigt lavede du vist 6 reps i squat uden boxén, lee' :superman:

Ellers flot udligning af antal nicks :4thumbup:

til folk der ikke forstår det, så

1 = MOL name

2 = Kid,. thats obvious

3 = det kid hedder på min tlf

GRILLL PAAAAAAAAARTY!"

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

19/7/06 onsdag

Morgenvægt 85,6 kg

Bænk

2x5x80

3x95

F6 str 40

5x1x150

Alle helt ned og helt op, lavt på brystet, muligvis for lavt, men lidt højere end normalt. Ikke alle med korrekt udstrækning. Trøjen var rimlig løs selvom jeg har taget lidt flæsk på. Lige ærmer.

squat

5x60

3x5x80

Teknik er lige til at lukke op og skide i, knækker max sammen i bunden og må lave en goodmorning der. Skal lave noget core træning, eller droppe squat...

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Bænk

2x95

F6 40

3x130 ca halvt ned

2x150 ikke ned

1x160 vip i bunden, kom op

1x160 forsøgte at sænke den meget hurtigt, kiksede, ikke op

1x160 hurtigt ned godt løft

1x160

1x160 miss

Boards, 3 rep

8: 130 130

7: 2x130 120

6: 120 120

5: 2x110

T-bar rows

8x40

8x40

8x40

8x40

Lockouts, rack 1, hul 7, 3 reps

100

130

140

150

160 miss!

sjippede ca 15 min mens jeg rodede op.

Min top styrke er faldet en del gennem ferien, styrken er faldet lidt i bunden også.

Trøjen sad tydeligvis anderledes idag, da der skulle flere kg på.

Link to comment
Share on other sites

Et godt løft på 160 er da ganske udemærket efter al den druk du har været på unge mand :wink:

Ang. squat, så er vi vist efterhånden to som er ganske usle deri. Også jeg overvejer at droppe den, medmindre Stærkjær kan lære mig en ting eller to når jeg kommer tilbage; han vidste i hvert fald lige hvorfor det gik galt.

Så også du havde været i Malmø - du skulle have skrevet, så kunne vi have haft en fællestræning i Fitness World på Amager :superman:

Link to comment
Share on other sites

Ang. squat, så er vi vist efterhånden to som er ganske usle deri. Også jeg overvejer at droppe den,

:blink:

Måske I to bare skulle prøve at holde tårerne tilbage og rent faktisk begynde at træne øvelsen, før I vælger at gå disko?

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Et godt løft på 160 er da ganske udemærket efter al den druk du har været på unge mand :wink:

Ang. squat, så er vi vist efterhånden to som er ganske usle deri. Også jeg overvejer at droppe den, medmindre Stærkjær kan lære mig en ting eller to når jeg kommer tilbage; han vidste i hvert fald lige hvorfor det gik galt.

Så også du havde været i Malmø - du skulle have skrevet, så kunne vi have haft en fællestræning i Fitness World på Amager :superman:

Var ikke i Malmö meget mere end en dag...

Har du haft trøjen på igen?

:blink:

Måske I to bare skulle prøve at holde tårerne tilbage og rent faktisk begynde at træne øvelsen, før I vælger at gå disko?

Jeg har ingen intention om hverken squat eller dødløft før tidligst efter JM bænk...

Link to comment
Share on other sites

:blink:

Måske I to bare skulle prøve at holde tårerne tilbage og rent faktisk begynde at træne øvelsen, før I vælger at gå disko?

Jeg har overvejet det, menehm, nej :tongue:

Og Jeppe, ingen trøje nej, ikke efter at have set klientellet i Fitness World. Var nær blevet smidt ud fordi posthuset nedenunder ringede og klagede over bump i gulvet, hvorefter en meget sur instruktør kom ind og råbte af mig. Selv magnesium pulveret går jeg og skjuler ( det sviner jo ! ).

Edited by Indian Spirit
Link to comment
Share on other sites

Jeg har nu givet min træner, Steen, det fulde ansvar for min træning, da jeg tydeligvis laver ALT for lidt til træning for tiden....

Modig beslutning :bowdown::devil:

Men det er nok en rigtigt god idé. Kan du ikke også give ham ansvaret for at strukturere din læsning, når du begynder på uni? :tongue:

Nå ja, og din døgnrytme..

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share