Kvindelige BB´er?


Ethan Hunt
 Share

  

64 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Er jeg den eneste der har stillet mig selv spørsmålet, Hvorfor gør de det? Det er sku da grimt! De ligner mænd! Jeg snakker selvfølgelig om kvindelige bodybuildere, det er ALT for maskulint, SLET ikke pænt til piger.

Jeg Poller ud med at svare "Jeg er mand og synes IKKE at muskuløse piger er sagen"

Pollen er åben... Ready, set, GOOO!

Link to comment
Share on other sites

Puha... det her skal nok gå hen og blive til den rene flamewar :o

De gør det vel fordi de selv kan lide det, og så skal de da også have lov til det. Der findes jo sådan set folk der træner for andet, end at være attraktive for det modsatte køn. Personligt synes jeg ikke at det er særligt pænt hvis de bliver monsterstore, men det synes jeg heller ikke om mændene, så det går vel ud på et.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

En generel ting, når folk laver polls:

Lav altid en svarmulighed, der hedder noget i stil med "andet"

Det er umuligt at lave en kvantitativ undersøgelse nuanceret nok til at indbefatte alle meninger, så der skal være et alternativ.

Morten, der i øvrigt heller ikke kunne finde en passende svarmulighed.

Link to comment
Share on other sites

Må erklære mig enig med de tre ovenstående herrer... Der er iøvrigt gået ged i linie 2, hvilket ikke ligefrem gør pollen mere nuanceret...

Linie 4 (den med hullet) vil nok blive opfattet som ganske usympatisk af mange - uanset at det måske var ment i sjov. Ethan, tror du selv der kommer mange stemmer i den mulighed???

Der er iøvrigt mange herinde der betragter det som fimset at træne for udseendets og det andet køns skyld skyld.

Din poll var dog ikke mere unuanceret end at jeg godt kunne finde et sted at stemme. Kvinder må GERNE være muskuløse for min skyld - bare de ikke er overdrevet magre. En god robust kropsbygning med lidt blødt overtræk er ganske fint til mig, tak. Men vi er da nok enige i, at totalt rippede krudttønder er knap så pæne - uanset køn.

Link to comment
Share on other sites

AAARRRGGHHH!

Rod - Jeg bliver slagtet jo!

Xax - Jeg er klar over at der relativt få muligheder, men det jeg mener med kvindelige BB´er er som Armoured female så elegant udtrykker det

totalt rippede krudttønder

Los - Den (åbenbart perverse?) sidste mulighed, skulle symbolisere et "spiller ingen stor rolle". Grunden til at jeg ikke lavede en "anden" er at så var chancerne at jeg havde fået 117 svar i den og få i de andre, da det er UMULIGT at lave en poll hvor ALLE folks meninger er repræsenteret.

Armoured female - Det var en REN spøg! Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle poste den mulighed, men gjorde det da jeg troede at folk godt kunne tage det som spøg.... men tog jeg fejl? Der kunne sagtens komme nogle stykker på den, det vigtige i den var præfikset "Ligeglad", ikke suffixet, det med hullet.

Link to comment
Share on other sites

Kvindelige BB'ere (rippede krudttønder som de åbenbart er blevet navngivet) tager gerne testeron... Dem til Ms. O gør i hvert fald... Det gør dem maskuline for alvor...! Når de har trænet sig til en så stor krop at de ligner mænd får de lige lidt silicone i barmen og så tror de de er feminine igen... Det er de bare ikke... En Køn pige med lidt muskler (strammet op, som de kalder det) der er feminin og hvad piger nu skal være har jeg absolut ikke noget imod... Har nok lidt en tendens til at foretrække kvinder der er totalt utrænede, så længe de er slanke (Lidt fedt, men det må ikke bliver for meget, for så brokker de sig over det i en uendelighed uden at tage sig sammen til at få det væk... - sorry, kunne ikke lade være...! :D ) og ellers bare kønne, men okay...

Men BB kvinder kan jeg ikke lide, hverken med deres muskler eller deres mandlige træk, som er resultat af et testeron misbrug....

Svarede ikke...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

De sidste par indlæg får mig til at tænke tilbage på en artikel Jeg læste i er Musclemag 2000 blad for nogen år tilbage.

Artiklen var skrevet af en kvindelig antropolog der havde studeret (ikke godt nok) bodybuildere. Men hun mente altså at alle BB`ere ville blive homoseksuelle efterhånden som deres krop voksede, simpelthen fordi man var så betaget af sin egen krop at man ubevidst ønsker at have sex med sig selv. Alt dette blev selvfølgelig senere afvist som det rene vås, meeeeen.....

Link to comment
Share on other sites

Det er lidt sjovt at vende den om...

Er i drenge klar over hvor mange piger der går rundt derude og absolut ikke kan foredrage fyre med muskler. Mange af mine veninder synes at jeg er bizzar, fordi jeg finder store fyre lækre!!!

TYG lidt på den!

...heldigvis er det nu sådan engang, at vi alle har forskellig smag også hvad angår det vi finder smukt. Bare tænk på i nogle af de varme lande hvor et par bryster der hænger under navleniveau anses som noget af det mest atraktive - blot for at illustrerer!

Link to comment
Share on other sites

Glemte helt at svare på tråden.. :bblush: Jeg finder ikke kvindelige bb'ere attraktive. Men det er da ikke værst at se miss fitness.. eller den konkurrence der blev holdt i fitness mæssen i forum, hvis jeg husker rigtig var det i februar? Læser ikke workout&fitness det var vist deres konkurrence. Men det er så også absolut max. størrelse ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share