Bogs' log


Bogs
 Share

Recommended Posts

TIRSDAG 03.01.06

Planen idag var at træne noget mave og så til Body Combat, men tro lige jeg skal slappe lidt af - kan sgu godt mærke, at min krop er gost smadret efter træningen igår - har sovet de obligatoriske 8 timer i nat, men faldt i søvn igen på sofaen lige efter morgenmaden og har sovet i 2 timer!! :sleeping:

Helio havde sgu ret i at jeg må passe på min træningsmændge.. :blush:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nå jo, og mit nytårsforsæt var for i år ikke at drikke alkohol indtil i hvert fald 1. juni.. (Har endna lavet et væddemål med en af mine venner!). Der er flere grunde til det - først, kan min krop seriøst ikke lide at drikke igennem og hjernen fungerer så meget hurtigere, hvis man ikke har drukket i et stykke tid. For det andet, tror jeg ikke på, at det på nogen måde vil gavne min træning at drikke, hvis jeg har tænkt mig at tage det seriøst. Og det har jeg. Det stresser kroppen enormt meget, og det kan mit immunforsvar jo slet ikke tage.

Så tænkte jeg, at jeg hellere måtte offentliggøre det her på MOL, så det var nemmere at holde mig selv i ørerne.. :shutup3::tongue:

Link to comment
Share on other sites

ONSDAG 04.01.06

Startet på et nyt fullbody program Helio style.. :superman:

Uge 1, pas 2

(A og B supersettes)

A1. Chin ups: (med hjælp) 5 @ BW - 35 kg; 5 @ BW - 30 kg; (5 @ BW - 25 kg) x 3

B1. Lateral raises: 15 @ 2x3 kg; 15 @ 2x3 kg

A2. Dødløft: 5 @ 45 kg; 5 @ 45 kg; 5 @ 50 kg; 5 @ 50 kg; 5 @ 55 kg - Ah, sikke godt den sad :4jumpy:

B2. Russian Ballet Leg Thrusts: 1 sæt x 5 per ben - de skulle lige afprøves, kørte rigtig godt :4thumbup: , men tog for lang tid, så jeg tager et ordentligt sæt imorgen tidligt!!

A3. Dips: (med hjælp) 5 @ BW - 35 kg; 5 @ BW - 30 kg; 5 @ BW - 25 kg; 5 @ BW - 25 kg; 4 @ BW - 25 kg;

B3. BB curls: 15 @ 2x5 kg; 15 @ 2x5 kg

A4. Skulder pres: 5 @ 2x10 kg; 6 @ 2x20 kg; 5 @ 2x10 kg; 5 @ 2x10 kg; 5 @ 2x10 kg;

B4. Squat: 14 @ 45 kg - havde ikke lige overskuddet eller tiden til at køre flere sæt - dødløften har tæret på mine kræfter idag.. Skal også spinne imorgen, så besluttede at lade den ellers åh så dejlige øvelse ligge til på fredag.. :dry:

Barbell rows: 3 sæt x 5 @ 25 kg

En fin træning, udover at jeg kom til at holde aaalt for lange pauser med :blahblah: - min kollega nede i centret nævnte, at Pavel kommer til Danmark og holder seminar i kettlebell træning her til sommer, så tiden gik med at snakke, om hvor vidt det var muligt at komme med... Det kunne jo være så cool!! :cool:

Er begyndt at læse hans "Bullet-proof abs" igår - fedt med den onde russiske humor :smilerock: , det var sgu lang tid siden jeg har oplevet det... Sad og :rofl2: da jeg læste i den igår - kæresten kunne kun kigge mærkeligt på mig og :rolleyes: He he...

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

TORSDAG 05.01.06

Har kørt 45 min. spinning time - dejligt med noget cardio igen :smile: - det er efterhånden nogle uger siden..

Dette blev efterfulgt af en times bodytoning - kørte selv noget let mave og jumping squats og lunges samt step-ups, men ellers taget den med ro og har kørt tøserne hårdt istedet.. :devil:

Glæder mig til de tuuunge vægte imorgen! :4jumpy:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Opdaterer lige træningen - har ikke været her siden i torsdags - pga eksamenslæsningen hele weekend.. :crazy:

FREDAG 06.01.06

Uge 1, pas 3

(A og B supersettes)

A1. Pull ups: (med hjælp) (5 @ BW - 25 kg) x 5

B1. DB bænkpres: 15 @ 2x9 kg (for let); 15 @ 2x10 kg (stadig let..) - kunne ikke ty mig, selvom jeg ikke skulle træne bryst på det her program... :innocent:

A2. Dødløft: (5 @ 55 kg) x 4; 4 @ 55 kg - Niiiice!!! :devil:

B2. Russian Ballet Leg Thrusts: 1 sæt x 8 per ben

Janda situps (med stang under benene og 25 kg som modvægt): 5 @ BW; 10 @ BW; 8 @ BW - ahhh, de isolerer mavemusklerne super godt!!

A3. Dips: (med hjælp) (5 @ BW - 25 kg) x 5

B3. Hammer curls: 15 @ 2x5 kg; 15 @ 2x5 kg

A4. Skulder pres: (6 @ 2x10 kg) x 4; 7 @ 2x10 kg; - føltes overraskende let idag!!

B4. Squat: 15 @ 45 kg - dødløften tog hele energien - den er jo også i fokus lige for øjeblikket, men kørte lige et sæt squat til vedligeholdelsen.. :wub:

Barbell rows: 3 sæt x 5 @ 30 kg

Kørte også en bodytoning time idag, så kørte også selv noget ekstra mave, jumping squats og lunges med de øvrige tøser, hvor resten af tiden gik med at køre dem hårdt :devil:

Link to comment
Share on other sites

MANDAG 09.01.06

Uge 2, pas 1

(A og B supersettes)

A1. Chin ups: (med hjælp) 5 @ BW - 35 kg; 5 @ BW - 30 kg; 5 @ BW - 30 kg; 5 @ BW - 25 kg; 5 @ BW - 20 kg

B1. Lateral raises: 15 @ 2x3 kg; 15 @ 2x3 kg

A2. Dødløft: 5 @ 55 kg; 5 @ 55 kg; 5 @ 55 kg; 2 @ 55 kg (rumænsk - skulle lige vise en, hvordan man gør...); 5 @ 55 kg; 5 @ 60 kg PR!! :devil:

Blev irriteret undervejs, fordi der kom én som absolut ikke anede noget om dødløften og prøvede at overbevise mig om, at hvis jeg skulle have fat i baglåret, så skulle jeg hellere køre leg curls, fordi dødløften ikke gav nok... I think not!!!...

A3. Dips: (med hjælp) 5 @ BW - 35 kg; 5 @ BW - 30 kg; 5 @ BW - 30 kg; 5 @ BW - 25 kg; 4 @ BW - 20 kg;

B3. BB curls: 15 @ 10 kg; 15 @ 10 kg

A4. Skulder pres: 5 @ 2x7 kg; 5 @ 2x9 kg; 5 @ 2x9 kg; 5 @ 2x10 kg; 5 @ 2x12 kg PR

B4. Squat: 15 @ 45 kg; 15 @ 45 kg

Barbell rows: 4 sæt x 5 @ 30 kg; 5 @ 32,5 kg

Janda sit-ups: 12 @ BW; 9 @ BW; 10 @ BW

Decline sit-ups: 12 @ BW+5 kg

Styrken er som den aldrig har været - super træning!! :firebounce:

Edited by Bogs
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share