så er vi igang!


britone
 Share

Recommended Posts

Så oplevede jeg også :devil: nasty :devil: Nadia som instruktør

kørte 25 min. siddende 2 min stående 4 minutter i spurt i 25 min :4thumbup: så var der en en bakke vi skulle over. men så gik det også

ned igen. i 25 sek. :blink: så var det op af bakke stående med hård belastning. og sidst lige 10 min med stærk modvind

fed fed :4thumbup: time. så på lørdag kører vi en spinning 1 med en 2er bagefter. fik prøvet mine nyindkøbte sko :thumb:

så pas på spock :tongue: melder mig måske på en af dine timer. du kan kende mig på at det er mig der står op hele tiden :laugh:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 684
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Så måtte man jo på vægten igen :4thumbup: 85.5 kg :4thumbup: det kører bare den rigtige vej ned og atter ned :laugh:

træner spinning som en gal : :devil: i øjeblikket har meldt mig til spinning 24 timer i farumparken 4 og 5 febuar 06 :w00t:

skal til en spinning 1 i morgen kl.9 30 og så ligeeeeeeeee en 2er bagefter. :tongue: er ved at få alt min træning til at være

en del af hverdagen. selvom jeg har haft det lidt hårdt med at komme afsted i perioder. men er dog kommet afsted hvergang.

så sidder du derude og har svært ved at komme igang. gør det du vil ikke fortryde det :nissegrin: det skulle da lige være at

sofaen er optaget når du kommer hjem igen :wink:

Må dig og din famille få en dejlig jul :newyear:

Link to comment
Share on other sites

så blev min spinning 1 og 2 time overstået :devil: det var faktisk slet ikke så hårdt som jeg havde frygtet :nissegrin: selvom der blev

givet gas. pulsen lå på ca.175 da vi skulle stå op i 10 min for derefter at køre interval 30 sekunder med roligt tempo og op af stå i 1 1/2 min

med fuld gas. sådan kørte vi i 20 min. for det ikke skulle være løgn havde vi stor bakke og modvind de sidste 15 min. et par fede timer :superman:

sluttede så dagen af med 1 time dans og kunne godt mærke mine ben da der skulle øves jive.

Link to comment
Share on other sites

WAUUUUUUUUUUUUUUU en time her kl.17

var til spinning time 1 med ny instruktør thomas. han kørte en time der var hårdere en nogen 2er time jeg har været til.

20 min hvor vi lagde mere og mere belastning på. spurtede i 1 min og trådte tungt i 2 min 30 sek. pause op at stå i 20

min. hvor vi stod kørte alm. tempo i 1 min og spurtede i 2. så var det af med belastningen i 30 sek. og så var det op at

stå igen og spurte i 10 min :devil::devil: . kan mærke mine ben koger nu :nissegrin:

fedt at høre ELO og StatusQ igen det er nogle fede rytmer og rykke til :superman:

Link to comment
Share on other sites

så fik jeg vejet mig igen :4thumbup:

84 kg. :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: det går lansomt men sikkert mod mit mål 25 kg. siden jeg startede. 97 kg da jeg begyndte så jeg er kommet

over halvdelen nu :superman: 13 kg. det er bare heltttt vildt.

synes faktisk at jeg skulle have en bonus så var ude at købe nyt spining tøj som hedder 10/2 som er lance armstrong der står bag i samarbejde med nike og

da jeg var igang med at forklæle mig selv købte jeg nye sko igen og vest. brugte 4000kr. på det :4whistling: lidt sygt men kunne ikke modstå den fede

kvalitet. er spændt på at prøve det i morgen da jeg har en 1etter og en 2er time som skal køres

Ha en dejlig weekend moler :newyear:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Lørdagens træning :devil:

Her kl.930 skal der varmes lidt op med en 1er time med spinning. og så slutter vi af med en 2er time. var på vægten igen selvom jeg har lovet mig selv

at lade være :wink: 83.3 kg :nissegrin: det kører bare i øjeblikket. alt mit tøj er bare ved at være lidt for stort. har et par arbejdsbuker der før jeg startede

mit vægttab. nev mig så meget i siden at jeg var ved at få et sår på hoften :blink: og det var en befrielse at få dem af :nissetunge: utroligt man bare lader

stå til :unhappy: ups var lige ved at glemme den årlige famille julefrokost med alle de fede retter :nonono: men ved efterhånden hvor lang tid der skal

knokles for at smide det indtaget :blush: så det bliver nok til et par flade og vand masser af vand :superman:

God Weekend MOLer

Link to comment
Share on other sites

Næste uges træning :nissegrin:

mandag kl.6.00 cardio og full body

tirsdag kl. 2030 dans

onsdag kl.600 spinning

torsdag kl.1700 spining samt dans kl.15

fredag kl.600 full body samt dans kl.14

lørdag kl.930 spinning 1 og 2er time :devil:

og så skal der syndes med alt hvad der dertil hører :rudolph:

kikker du forbi så læg en besked. det er fedt at vide at der er andre der følger med i sine op og nedture med træningen :wub:

Dette var så mit indlæg på MOL nr. 100

Håber du og dine kære må få en rar og dejlig jul :newyear::nissegrin::nissegrin::nissegrin::newyear:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Min første løbetur :w00t:

Sad og fik en vild lyst til at prøve at løbe. fik iført mig mine nyindkøbte løbebukser og så var det bare derud :nonono: nåede ikke længere end ud af døren og var ved at miste modet :sneaky2: p... koldt var det men jeg begyndte dog langsomt at prøve at løbe til rytmen på min ipod. tror jeg løb 400m så måtte jeg gå lidt. kikkede på mit pulsur der sagde 160 :devil: gik så lidt videre og det sammen gentog sig. pulsen fløj op men det sværeste var at få luft nok :blink: så min første løbetur varede kun 15 min så var ørene ved at fryse af. for ikke at nævne de 2 gange jeg var ved at ryge på r.. og albuer fordi udkørselerne er glatte :rudolph: . prøver måske igen en anden dag :innocent: men det næste bliver spinning det ved man da hvad er :4thumbup:

god aften MOLer

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: Tillykke med dit første møde med løbeskoene. Det er så fantastisk at løbe, selvom der ikke findes noget man bliver hurtigere dårlig til, hvis man ikke holder det ved lige.... Savner selv at løbe, men det bliver ligesom nedprioriteret med alt det andet jeg skal desværre. Piv :nonono: Men er sikker på, at jeg nok skal komme vel igang i det nye år igen...

Der er også en 24 timers i april måned her i Jylland, hvis det kunne friste...Jeg er ikke sikker på, at jeg kan nå den i februar,men der kommer nok noget andet interessant henadvejen. Gæster iøvrigt øen i januar, så måske vi ses lige pluds'li.. :newyear:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med dit første møde med løbeskoene. Det er så fantastisk at løbe, selvom der ikke findes noget man bliver hurtigere dårlig til, hvis man ikke holder det ved lige.... Savner selv at løbe, men det bliver ligesom nedprioriteret med alt det andet jeg skal desværre. Piv Men er sikker på, at jeg nok skal komme vel igang i det nye år igen...

Hey fedt du kikker forbi :4thumbup:

tror helt sikker det er dejligt at løbe men tror jeg venter til det bliver bare lidt varmere :nissetunge: og det er helt sikkert jeg skal have købt nogle bedre løbesko kunne stort set mærke i foden hvergang den ramte jorden. :nonono::nonono: for dumt har læst meget om hvor vigtigt de rigtige sko er :blush:

og alt imens jeg sidder og læser mit svar ser jeg min undskyldning og hader undskyldninger så køber mine sko i løbet af ugen og så er det bare afsted igen

Ha en dejlig aften Moler :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Så oplevede jeg også at instruktøren sov over sig til spinning :nissetunge: men det kan vel ske kl.615 så alt imens thomas lå og sov. var vi 3 der knoklede

som vilde :devil: men en time uden instruktør er som en bil uden lys :wink: man kan køre men famler i blinde :wink: fedt at vi også har en 2 time i morgen

kl.17 så skal der knokles :santa2: til noget musik og en forhåbentlig vågen instruktør :nissetunge:

god aften Moler

Link to comment
Share on other sites

Hey julie

Desværre var der ikke meget musik at kunne køre til :blink: øhhh hvis ikke det lige var for sidste jeg fik øje på da vi var færdig :blink: et mega mix med

michael jackson :blink: damn hans musik er bare fedt at køre til. men desværre fandt vi den for sent :santa2: men det har da ikke været helt forgæves nu

er der røget nogle cder i tasken. så vi er klar :devil: hvis det måtte ske igen :nissetunge: kl.17 er der spinnig igen en 2er time så er det bare op på hesten

igen. og mærke sveden lårene :devil: og for slet ikke at glemme pulsen :rudolph: fedtttttttttttttttttttttttt

God vind og mere tryk på skruen til dig fra mig :newyear:

Link to comment
Share on other sites

wauuuuuuuuuuuuuuuuuu

fik min 2er time overstået i går kl.17 kom hjem og måtte så lige drikke 1 1/2 vand og spise ganske let for at lægge mig på sofaen :blink: tror ikke jeg var vågen til kl. 8 var bare flad og jeg mener rigtig flad :devil: meen kl.450 var det så op igen og ned at træne fullbody. min træningspartner kom ikke da han ikke kunne få det hele til at hænge sammen :nonono::nonono: men hvad det styrer han selv. så har vi lige vores jule spinning i morgen kl. 9 og så slapper vi af til søndag så er det på den igen. fik lige vejet mig igen 82,7 så det forsætter bare nedad til trods for et par jule frokoster :wink:

ha en glædelig jul Moler

:newyear::newyear::newyear::newyear:

Link to comment
Share on other sites

Endnu en rigtig hyggelig juleaften blev så overstået :nissegrin: der var selvfølgelig alt hvad hjertet og maven kunne begære :wub: så fik syndet en smule. men så var det jo godt det blev gjort på en spinnig 2er time der fik sat gang i forbrændingen. var igen på min plads i sadlen idag :rudolph: sad og skiftede imellem enkelt og dobbelt takt for lige at komme over bakken stående :devil: puls 175 siddende det var sku lidt vildt. så det må vi se om vi kan gøre ligeså godt i morgen kl. 10 for der tager vi en time til. :superman:

Øhhhh hvem tror du lige fik mandelgaven :santa2: en æske chokolade som dog blev givet videre :nissecool: man har vel styrke :nissetunge:

Ha en forsat hyggelig juledag MOLER :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg oplevede det ultimative i en spinning time idag. og vil meget gerne benytte lejlighed til at takke jer der har været mine igangsættere både med mit vægtab og

spinnig begyndelse. har i et stykke tid undret mig lidt over at de forskellige instuktører valgte deres musik på en sådan måde at rytmen ikke var den der skulle bære timen

igenem. så efter at have snakket med de andre omkring rytmer fandt jeg ud af at det måtte jeg kunne gøre bedre :wink: sad igår aftes og sagde til min kone at jeg ville

tage uddandelsen som instruktør. og begyndte så at lave en plade til 1 times spinning. og lidt i sjov sagde jeg at den kunne jeg bruge i morgen da instruktøren sikkert ikke

kom :w00t: kl. 9 ringer telefonen det er fra sporstclub timen er idag aflyst :blink: kunne mærke det boblede i kroppen da jeg sagde at jeg har tænkt mig at tage den

spinnig uddanelse og derfor gerne ville prøve at være instruktør til timen idag kl. 10 så hvis det var okay var jeg klar. det var helt fint :w00t: var svaret og så fik jeg travlt

tænkte lige igenem hvordan jeg skulle fyre en time af uden at folk sad og faldte i søvn. jeg kunne nu mærke at jeg var ved at blive endog meget urolig men jeg tog afsted

og til min store overraskelse var holdet som jeg normalt kørte med dukket op da de havde fået at vide at jeg tog kampen op og ville prøve at køre timen. vi var 12 udover

:rudolph: mig. de smilede lidt da de så jeg satte mig op på cyklen for derefter at spørge om der var nogen der ikke havde prøvet det før :innocent: det var der ikke. timen

startede så. vi lægger ud i et højt tempo med en lille smule belastning på musikken lagde rytmen aha aha take on me for hvert minut der gik fik vi lagt mere og mere

belastning på. så kom der i mix med gasolin 8 minutter hvor vi startede siddende og i et minut og stående i 30 sek. kikkede på mit pulsur 170 :w00t: var rimelig nervøs

men kunne mærke at det gav mig en indre ro at folk var med og sad og sang med på de nummere der blev spillet så var turen kommet til metallica nothing else matter et

fedt nummer at træde tungt til så vi skiftevis sad og stod med en tung belastning. jeg blev en lille smule overrasket over at høre min egen stemme råbe ud i lokalet mere

belastning. lad være med at se ud som om i ikke kan li det vi er her fordi vi bare ikke kan lade være. så skulle vi have lidt af belastningen af til Dire Strait brother in arms vi

startede siddende i 30 sek og stod i 1 min. det var et mix der varede 8 min. så var det blevet tid til at køre par. det vil sige at man skiftevis spurtede og faldt tilbage alt

imens angels crying flød ud af højtallerne. pause i 30 sek. så var det op med tempoet til tonerne at tøsedrengene brændende læber hvor vi skiftevis hævede og sank tempoet

som afslutning nummer havde jeg valgt at vi stående i hele nummeres længde altså 5 min og 33 sek skulle finde rytmen til åh mona mona hvornår kommer den dag hvor

jeg tør tag din hånd og vi kan stikke af sammen :devil: timen var slut jeg kikkede på uret og der var nu gået 58 min vi lod benene køre lidt hurtigt til u got too let the music

play med cappela alt imens vi tog mere og mere af belastningen. fik ikke lige strækket ud og havde nogle gange under timen hvor jeg følte jeg gik lidt i stå :unhappy: men

som helle sagde til mig kan du ikke laden musikken ligge til de andre instruktøre. fed time kenn maria som jeg har stået og trykket næsen flad mod ruden før jeg fik taget

mig sammen til at turde gå ind og prøve sagde at det havde været en rigtig fed time det var dog bare svært engang imellem at høre hvad jeg sagde. men hun ville meget

gerne køre med mig igen :superman: det fedeste ved det hele var at chefen fra centeret som havde kørt med også sagde kenn du har fået en instruktør uddannelse af

sporstclub og jeg håber du vil have en fast dag hernede :nissegrin::nissegrin::nissegrin::nissegrin::nissegrin: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

misforstå mig ikke men kan næsten ikke få mine arme ned :santa2: når jeg tænker på at jeg startede med at dyrke træning for 3 måneder siden og var helt grøn er det

bare en sejr af de helt store :4thumbup:

Derfor vil jeg gerne takke Maxpower for at hjælpe mig igang :4thumbup: og Spock for at komme med råd og små vink :4thumbup: og danfanatiker for at have fået sat den

grille i

hovedet på mig at prøve at lege instruktør :4thumbup: jeanette k for rosen og troen :4thumbup: og sidst men ikke mindst Arne for han geniale måde at fortælle om livet på

godt og ondt :4thumbup:

Jeg håber at i alle må komme godt ind i det nye år og at i stadigvæk kan finde tid til at kikke forbi min log engang imellem. og blive ved med at komme med råd og dåd når

det behøves. håber en dag at få den oplevelse at køre med jer.

må også lige huske at nævne alle de andre der har kigget forbi min log

TAK fra en der er 15 1/2 kg lettere og idag meget højere end igår :4heart:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Du er bare alt for sej - damn stolt af dig!!

Hvor der er vilje er der vej og du har bevist at man kan hvad man vil og sætter sig for.

:4thumbup:

Kick ass......og fyr den for vildt af din passion "Spinning" Du har super mennesker om dig med samme passion og ser de hjælper, rådgiver og vejleder.

Du bliver en HIT!

Stor krammer og tillykke

Link to comment
Share on other sites

:yo: :1356:

Imponerende læsning.....

Og kjempe stort tillykke med din debut som instruktør. Det er så flot, at du virkelig gør noget ved det..Mange taler bare om at gøre noget, hvor der derefter går såååå lang tid førend der sker noget. Nu er du kommet så langt. Fantastisk. Sikke en udfordring du har givet dig selv med den spinningtime....Jeg husker selv den første gang jeg skulle undervise. Jeg var ved at kaste op af nervøsitet to dage inden allerede :4thumbup: , så det er bare så fænomenalt, at du bare springer ud idet uden videre. Way to go......Keep on spinning...

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share