så er vi igang!


britone
 Share

Recommended Posts

Julie jeg savnede sku at have din ro til at styre timen :superman: Men er klar til næste time og så skal de fandeme få kærligheden til spinning at føle :devil:

Håber i må få en hyggelig aften MOler :4thumbup:

:blush: Jamen jamen jamen...kan da slet ikke tage så meget ros. Takker....Men det med roen og overblikket kommer jo efterhånden, så du kører flere og flere timer...Du har jo kun undervist 2 timer indtil nu ikke, så bare klø på og få lidt mere erfaring, så kommer roen og kontrollen helt af sig selv. God aften

J

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 684
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jamen jamen jamen...kan da slet ikke tage så meget ros. Takker....Men det med roen og overblikket kommer jo efterhånden, så du kører flere og flere timer...Du har jo kun undervist 2 timer indtil nu ikke, så bare klø på og få lidt mere erfaring, så kommer roen og kontrollen helt af sig selv. God aften

Hey Julie

er helt sikker på du har ret med hensyn til at roen kommer med tiden, og jo du er sku lidt sej på dine timer det kan jeg læse ud af de programmer du har lagt for dine timer :superman: Men klør på :devil:

Dagens træning

en meget sørgelig histiorie :nonono:

var meget uoplagt kl.0600 i morges og kunne mærke jeg ikke helt var kommet over min spinnings time i går aftes. men fik dog øvet lidt på noget frivægts trænning og så var der lidt cardio på programmet også. ser frem til at få en 2er times spinning i morgen kl.930 :bigsmile:

Ha en fed weekend MOLer

Link to comment
Share on other sites

Lørdagens Træning

Havde min søsters dreng med til spinnings time idag, en 2er time med smæk på. Tror der var gået 10 min så kunne man se at han kæmpede som en gal for at følge med

og han havde lagt alt for meget belastning på inden han var blevet varm, og lavede derfor alle de tekniske fejl hang på styret holdte med spændte arme og osv. fortrød

lidt jeg fik sat mig bag i ham. Men efter 50 min var han blevet mør og stod af. :blink: Vi havde aftalt at vi skulle løfte lidt jern bagefter og der tog han vist sin

revance :blush: han smed 80 kg. på i bench press og snuppede 5x5 :w00t: fik bare løst til gå ind i spinnings lokalet igen. men vi fik startet blødt op og jeg fik lidt mere styr

på at balancerer med stangen :superman: og endte med 15 kg. på

min puls 126 maks. 171 kcal. 900

Ha en god lørdag MOLer

Link to comment
Share on other sites

Morgen Træning kl.600

Har idag taget hul på en ny og meget spændende træning med hensyn til min spinning :innocent: sprang min normale mandags træning over og satte mig ind på en spinnings cykel alene og fyrede den for vildt af :devil: i 55 min FEDT Var lidt i tvivl om jeg kunne pace mig selv når jeg sad alene i lokalet men det var slet ikke noget problem. Tror der gik mindre end 5 min så var min puls oppe på 155 og der lå den som mindste puls hele timen :laugh: Samtidigt fik jeg leget med at lægge et program. Der udover at være hårdt også ville være spændende. det med at være hårdt virkede ihvertfald på mig selv :wub: så må vi se om de andre også synes det. Lagde et program der foregik på følgende måde. 5 min siddende med mere og mere belastning hvert minut. 5 min stående og ned igen 5 min siddende og så op igen 5 min stående og siddende 5 min derefter stående spurt 3 min ned i 2 med hård belastning 3 min igen i spurt og 2 min siddende igen. som afslutning var det så blevet til til siddende spurt 2 min og tilbage og spurt igen 2 min ialt 5 gange. Så var jeg ihvertfald Flad :blush:

men kommer hurtigt igen :superman:

Min Puls 150 maks puls 175 kcal. 785

Ha en dejlig dag MOLer

Kan mærke at det få jeg ihvertfald :laugh:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning

Spinning 2er time med thomas, Min trænings makker mødte op i dag til alles overraskelse og brugte meget tid på at forklare hvor travlt han har haft det :nonono:

men hvad det styrer han jo selv.

Det var ellers en fin time med masser af drive og en helt vild fed musik :superman:

Puls min 124 maks 168 kcal.590

Link to comment
Share on other sites

UPS fik ikke lige skrevet om min træning igår kl,17

Spinning 2er time der bare flød for vildt. havde endnu en oplevelse af at være et med min cykel :devil: det er bare heltttttt vildtttttt FEDT kunne mærke jeg

bare var på. havde siddet en del timer og lavet et mix af 80er hits og lagt et program så det kunne afprøves. Fik lige nævnt mit program over for nogle af de

piger jeg har snakket lidt om rytmer og programmer. Inden der var gået en halv time ville hele holdet prøve min 80er time :4thumbup: Shaky du har ikke

været et hit forgæves. :superman:

Min Puls 159 Maks Puls 173

Hertil morgen

Min trænings makker dukkede op igen i morges :4thumbup: ( det er hele 2 gange på en uge) jeg benyttede selvfølgelig chancen for at afprøve mit program

på ham :laugh: Fuck han svedte som en :devil: efter 15 min og spurgte hvorlang tid jeg regnede med vi skulle køre. min ven kun 55 min til. kunne se

hvordan han tabte mælet lidt. men han kæmpede til et mix af shaky i 9 min siddende stående og stående spurt. derefter 1 min siddende 30 sek.stående 1 i

stående spurt og han kæmpede stadig :4thumbup: Sejt og fedt at opleve. Bagefter fortalte han mig at det var den hårdeste time han nogensinde havde kørt

men at da jeg begyndte at råbe kunne han slet ikke lade være med at kæmpe. er ved at få styr på det.( Tror jeg nok) Men jeg er bare så klar som man kan

blive. Oplevede nok mit pulsur gå amok i morges så MAXPOWER :tongue: JEG har rekorden Maxpuls 225

Min Puls 142 Maks amok puls 225 :laugh:

Fik lige vejet mig igen :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

JEG ER UNDER 80 KG HELT VILDTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

79,3 LIVET ER ALTSÅ FEDERE UDEN FEDT (Sixpack here i come) :laugh::laugh::laugh:

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Kan du nu have en bragende god fredag. og kikker du forbi så smid et indlæg

det er nemlig meget motiverende at vide at du har været forbi.

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Lørdagens spinning 2 er time med Nadia :nonono:

timen startede med opvarmning og efter 4 min :w00t: var der et minuts pause :nonono: det var bare så total til grin. men vi kom videre til en masse forbandet støj jeg

tror hun mente var musik. så var det op af stå hvorefter hun skruede ned for hastigheden af beatet latterligt Barry White kan hun få til at lyde som en lille pige med skinger

stemme :mad: det er bare ikke mig. Jeg snakkede med nogle af de andre og de var faktisk enige med mig. men det er da godt gået at man kan få 1 1/2 time til at gå med

at spille støj der er umuligt at træde hverken enkelt takt mellem takt eller dobbelt takt til :innocent: desværre sad jeg en stor del af timen og skummede over at føle jeg

spildte min tid. Burde været stået af igen og køre mit eget program bagefter :wink: er da glad for at det ikke var min første time på en spinnings cykel for så var jeg da

aldrig kommet igen. LORTE TIME NADIA :devil::devil::devil::devil::devil:

Nå fik dog aftalt med de andre at vi kørte vores aftalte tema time torsdag kl 16 med mig ved roret men det kan da næppe gå så galt som idag. utroligt man kan blive så

skuffet over en spinning time :nonono:

Min puls 134 Maks puls 166 kcal 1088 ( Forbrændt ved at sidde og skumme)

Heldigvis er der en ny uge på mandag :wub:

Link to comment
Share on other sites

Mandagens Træning

Havde planlagt at skulle køre løbe bånd og de normale maskiner igenem :wink: men har lavet et spinnings program til på torsdag og det måtte jeg afprøve så jeg er sikker

på det spiller max når holdet er mødt :superman: min træningspartner var mødt op igen i dag så han fik lov til at være prøveklud :w00t: han kæmpede som en gal og

synes det var hårdere i dag end sidste gang vi kørte et program, måtte ellers lave lidt om på programmet da jeg kunne se han var ved at gå helt kold. så istedet for at stå i

de planlagte 3 minutter sad vi ned. Fik en mail idag der bekræfter at min tilmeldning er modtaget og jeg er på spinnings instruktør uddanelsen til feb :4thumbup: det bliver

fedt at få den på plads. mødte en der hedder kim dernede idag som er/var instruktør dernede men som i øjeblikket døjer meget med en overbelastet læg vi aftalte at vi

kørte sammen mandag morgen :superman: det bliver garanteret en oplevelse. starter i starten af febuar med at køre rundt og prøve nogle forskellige instruktører så jeg

kan få fornemelsen af hvordan de kører deres timer.

Ha en dejlig aften MOLer

Link to comment
Share on other sites

Onsdagens træning

mødte op kl.6 i morges til en spinning 2er time med Thomas :4thumbup: han har da forstand på musik der rykker . det var en hård men faktisk ret god time der var godt

planlagt og bare rullede. det var dog nogle gange lidt svært at forstå hvad han mente vi skulle gøre :innocent: sikkert fordi det var svært at høre ham :wink:

fik en mappe idag omkring min instruktør uddanelse :wub: den er på engelsk så jeg var lidt spændt på at se hvor svært det var. men det er faktisk ok og rimeligt nemt

at forstå :cool: Er spændt på at se hvor mange der møder op i morgen kl. 16 til min time hvor temaet er 80er :superman:

Dagen Puls Min 135 Maks 177 Kcal 695

Ha en fed aften MOLer

Link to comment
Share on other sites

Så skete det endelig :superman: havde samlet et hold der skulle prøve at køre mit program :wub: temaet var 80er og det var bare musik der kunne få folk til at rykke

og få en rigtig fed oplevelse ud af timen :laugh: der var faktisk kun en der under timen kom med en bemærkning om at det var forkert at jeg sagde vi skulle stå i 1.5 min

og så efter et minut bad dem om at sidde ned :nonono: jeg havde faktisk så meget overskud og tjek på timen at jeg havde styr på alle dem der kørte med og havde lagt

mærke til at en af de bagerste kører var ved at gå kold og valgte derfor at lade ham få en chance ved at vi blev siddende i 1 minut :bigsmile: så mit svar var at spinning er

en holdsport og når jeg kunne se at en havde brug for at få lidt luft så var det bare det vi gjorde :dry: for hvem ville have en fed oplevelse af at føle sig uden for. okay det

måtte han da sige at han synes var ok :cool: så er det nu julie :4thumbup: du gerne må fortælle hvad du ville have gjort. alle var henne bagefter at fortælle at det havde

været en rigtig god time og fedt at få lov at køre med :wub: og de ville alle gerne køre på mine hold for eftertiden :4thumbup: Det var faktisk utroligt så rolig jeg følte mig

da jeg startede og kørte timen, fornemmede når jeg synes der skulle ændres og rettes lidt på programmet så alle fik det de kom efter en rigtig fed oplevelse.

DET ER DA BARE FOR VILDTTTTTTTTTTTTTT FEDT :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :wub:

Puls Min 145 Maks 185 eter at have kørt 2 timer var der forbrændt 1345 kcal :laugh:

Kan i have en dejlig aften Moler for nu kalder sofaen og en dyne

Link to comment
Share on other sites

så er det nu julie :4thumbup: du gerne må fortælle hvad du ville have gjort. alle var henne bagefter at fortælle at det havde

Tillykke med din fine time..Lyder til at have været en klar succes.... :4thumbup: Sådan! Hvad jeg ville have gjort hmm? Det afhænger lidt af timens niveau...Havde jeg kørt en max hård time som i SATS regi er en Cycling III havde jeg ikke taget hensyn til den 'satte' rytter, men så afgjort havde jeg spottet ham på en lavere niveaumæssig time. Ikke sikkert at jeg havde bedt folk sætte sig ned før tid, men jeg havde ihvertfald gjort folk opmærksom på, at havde de lyst til at sætte sig ned, så var det helt okay. Igen for ligesom ikke at fremhæve 1 person fremfor de andre...Dermed ville resten af forsamlingen jo ikke vide, hvem bemærkningen var rettet imod, men altså tro, at den var henvendt til alle sammen. Den trætte person ville så heller ikke ane uråd.

Igen er det individuelt hvor meget man kan klare stående, så jeg sys bestemt, at du har gjort det godt. Flot klart.

God aften...

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din fine time..Lyder til at have været en klar succes.... Sådan! Hvad jeg ville have gjort hmm? Det afhænger lidt af timens niveau...Havde jeg kørt en max hård time som i SATS regi er en Cycling III havde jeg ikke taget hensyn til den 'satte' rytter, men så afgjort havde jeg spottet ham på en lavere niveaumæssig time. Ikke sikkert at jeg havde bedt folk sætte sig ned før tid, men jeg havde ihvertfald gjort folk opmærksom på, at havde de lyst til at sætte sig ned, så var det helt okay. Igen for ligesom ikke at fremhæve 1 person fremfor de andre...Dermed ville resten af forsamlingen jo ikke vide, hvem bemærkningen var rettet imod, men altså tro, at den var henvendt til alle sammen. Den trætte person ville så heller ikke ane uråd.

Igen er det individuelt hvor meget man kan klare stående, så jeg sys bestemt, at du har gjort det godt. Flot klart.

God aften...

Hey Julie :4thumbup:

Har tænkt lidt nærmere over det og tror at jeg næste gang vil dele mine kører op i 2 hold og placere ham der nu havde det svært, på holdet der skulle stå

efter den tid der nu lige passede. Øhh prøver at skrive det så selv jeg kan forstå det :blush: blive stående i de 1 1/2 minut og derefter lave et hold 1 og hold 2 og så lade ham komme på hold 2 så han fik tid til at spænde hjælmen og komme med ind i kampen igen :innocent: men udover denne lille episode var det et vildt fedt program :superman: Hvor både musik og program spillede maksimalt. Tror det betød meget at jeg havde kørt det selv før for jeg havde skrevet at vi skulle have en stående spurt i et minut og kunne mærke at det var ikke lige det der passer på en gentagelse for jeg tror at man maks på en time skal presse stående spurt ind 2 gange for hvem kan yde sit maks flere gange i træk. Julie smider lige mit program på så kan du se hvad jeg mener

I feel good tid 8.52

Siddende i mellemtakt og lægger belastning på hvert minut

……………………………………………………………………………………………....

Shaky mix tid 8.51

Stående 1 min

Siddende 30 sek.

Stående spurt 30 sek. blev ændret til siddende spurt under timen

køres 2 gange 4 min

Sidder 1 min

Stående spurt 1 min anden gang slutter musikken her

Sidder 30 sek

Stående 30 sek

Gentages 2 gange

………………………………………………………………………………………………………

Ymca tid 648

Aktiv pause i 2 min.

Derefter står vi sangen ud

……………………………………………………………………………………………………...

Studio 54 tid 26.35

3 min siddende

3 min stående

1 min siddende spurt

Køres 2 gange 14 min

40 sek. Stående

20 sek. siddende spurt

Køres 2 gange 2 min = 16 min

10 sek. Siddende

30 sek. Stående

10 sek. Siddende

30 sek. Stående

Køres 4 gange

1 min siddende

1 min stående 2 gang stopper musikken

1 min siddende spurt

………………………………………………………………………………………………………

Boney M tid 6.28

Sidder i 2 min

Stående spurt i 2 min

Sidder i 20 sek.

Stående 40 sek. Køres 2 gange

Siddende spurt 10 sek.

Road too hell tid 4.34

stående sangen ud

………………………………………………………………………………………………………

I just Tid 4.37

Af med næsten hele belastningen og får strækket ud

FÆRDIG

Det spillede maks at jeg havde mit program lavet og prøvet for det gav mig et overskud til at presse og heppe på folk Fed time :superman:

Tog en time til bagefter :w00t: og mine ben og lår var bare færdige. Hvilket bringer mig til morgens træning :devil: undskyld børn og barnlige sjæle

JEG :devil: HADER :devil: det lorte sne så da jeg endelig var færdig med at grave min bil ud var jeg bare kold og frøs som ind i h..... så turen i centeret

blev kun til 20 min sol og :blahblah: Tror mine lår elsker mig for det i morgen når vi skal på den igen. Fik :blahblah: med en tidligere instruktør som glædede

sig til at vi skal køre sammen mandag morgen for at vi kan få prøvet hans og mine programmer :4thumbup:

Julie :4thumbup: håber du kommer med dit besyv :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det ser absolut spændende ud, men når du skriver stående, mener du da i heltakten eller enkelttakten som den også hedder??

God idé at køre programmerne igennem først. Især i begyndelsen som instruktør..Bare klø på. Du er jo allerede godt igang...

Øver en del på at lege med enkelttakt og mellemtakt og dobbelttakt og det er derfor det er smart at prøve programmet først selv :wink: men denne type

musik er mest til en mellem og dobbelt takt :innocent: så er på vej og har de næste programmer på prøve i næste uge, det er bare fedt at kunne fornemme

at det bliver godt, Har bestilt min egen V bike så det kan køres når det passer i mit program :superman:

KEEP SPINNING :superman:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagens Spinning time med Nadia :blink:

det var faktisk en blandet fornøjelse at køre med idag. den første time var der en del fede rytmer at træde tungt til, desværre valgte jeg at blive en 1/2 time mere for der

gik det da bare helt galt. hun roede og ragede med knappen igen hev cderen ud af afspilleren satte en forkert skive på og tog derefter hele mappen frem med cder alt

imens vi stod og trådte tungt :nonono: det er fandens til måde at køre en time på. vær forberedt eller lad være med at sætte dig op på instruktør cykelen :wink: og det

blev da heller ikke bedre af at en på holdet spurgte om hun havde musik eller ej hvorefter hun fortalte ham at hun kunne da sætte noget jule spin på :w00t: alt dette

foregår imens vi stadigvæk står op. Hader at virke som om jeg er en utaknemmelig medkører men det er bare så dårligt at hun ikke har styr på en skid. afslutningsvis

ville hun have folk til at slutte af men en stående spurt på 3 min og så var vi færdige, latterligt og bare ikke genemtænkt lader lige være med at nævne at hun ville

have folk til at lægge 20 gange belastning på over 20 min :unhappy: men ok fik da øvet mig lidt på at køre mit eget løb og sad i mine egne tanker alt imens hun råbte

mere belastning 20 gange. Jeg kørte med en rimelig hård belastning og vekselede imellem hård mellem og let. men har dog fået brændt mine lår og af i dag så det har

da ikke kun været en dårlig oplevelse :cool:

Ha en dejlig aften MOLer

Min Puls 121 Maks 163 Kcal 901

Link to comment
Share on other sites

Mandagens Trænning

stod op kl.4 for at køre i firmaet for at tænde op i brænde ovnen. det var næsten et træningspas i sig selv. tog derefter til trænning og kørte en spinningstime

med Kim. min trænnings partner kom ikke idag da han ikke kunne få tingene til at hænge sammen tidsmæssigt. synd for ham for det var en rigtig god og

hård time :devil: bygget op over en hård opvarmning der dog gjorde at man langsomt men sikkert blev varm 10 varede opvarmingen med 1 minut pause og

derefter styrke i 8 min udholdning i 8 minutter også. disse træningspas blev kørt 2 gange til noget feedt musik. fik programmet bagefter så nu er der noget at

leve op til :blush: da jeg skal stå for programmet næste mandag morgen. og så genemgår vi det han synes halter :4thumbup: fedt at han gider hjælpe mig

min Puls 136 maks puls 169 Kcal 605

Ha en god dag MOLer :superman:

Link to comment
Share on other sites

onsdagens træning :4thumbup:

Fed spinnings time med Thomas ved roret. startede med opvarmning i 10 min 5 siddende 5 min stående. så var der en kørsel der gik ud på at vi blev delt op i hold

1 2 3 osv. hold 1 lagde ud med en spurt i 1.5 min når tiden var gået startede hold 2 og når de 1 1/2 minut var gået faldt hold 1 tilbage og hold 3 kørte med hold 2

så hvert hold spurtede i 3 min af gangen :devil: fuck de kunne mærkes i lårene. en fed time med masser af udfordning :4thumbup:

min puls 144 maks puls 177 :devil: Kcal 609

Ha en god dag moler

Link to comment
Share on other sites

Tordagens aften spinning kl 17 med thomas på instruktør stolen.

Programet var følgende.

Opvarming 10 min

2 min siddende dobbelt takst

3 min stående 1 1/2 min i dobbelt takst samt 1 1/2 i enkelt takst

2 min med meget hård belastning fys 7

3 min stående i enkelt takt

.............................................

så fulgte 3 x 9 min således

3 min stående i enkelt takt

3 min siddende i dobbelt takt

3 min stående i enkelt takt fys 8

..........................................

3 min siddende dobbelt takst

3 min stående i dobbelt takst

3 min stående i enkelt takst med MEGET belastning 9 1/2 :devil:

...............................................

2 min Siddende i dobbelt takst

3 min stående i enkelt takst

3 min i stående dobbelt takst

1 min stående spurt med MEGA hård belastning :devil: fys 9 - 10 :devil::superman::wub:

så var der kun at køre hjem i 10 min hvor belastningen tages af med jævne mellerum

Det var en rigtig god og hård time :4thumbup: desværre var der et par stykker der troede det var en 1etter time og måtte give op. og det var sku lidt ærgeligt :wink:

fik talt lidt sammen bagefter og blev enige om at de næste gang skulle holde en pause når man sad ned i de 3 min. lånte hans musik bagefter så jeg kan prøve at køre den

time en dag selv :superman: for den var rigtig god og hård. julie kikker du forbi kan du så ikke forklare min om de forskelige takter man regner med på kadancen :blush:

Min puls 143 max 179 Kcal. 698

Fik min egen v Bike spinnings cykel leveret i firmaet i dag :4thumbup: det bliver fedt at kunne afprøve de forskelige musik stile på en spinbike inden programmet skal køres

med publikum :cool: så fik vi samlet holdet til 24 timers spinning i farum park den 4 - 5 Febuar først blev det aflyst :w00t: så fik vi en igen :blink: så nu skulle det være

sikkert og vist :4thumbup:

Så er der kun tilbage at ønske jer alle MOLer en fed aften :4thumbup:

ps. kikker du forbi så læg en besked det er nemlig fedt at vide at det ikke kun er mig der kikker her :superman:

Link to comment
Share on other sites

Fredagens Morgentræning

det blev desværre en svag kop te. var lidt ødelagt i mine ben så det blev kun til en spinnigs time der varede 35 min. fik dog forbrændt næsten 450 Kcal så det

var da ikke helt spildt :superman: Det er lidt morsomt at jeg brænder så meget når jeg skal prøve mine nye programer :innocent: men fedt at vide jeg kan

få mig selv igang. min trænings makker har ikke været ret meget med i denne uge. men det er spændende at læse alle de sjove undskyldninger :cool:

Grunden til at det heller ikke blev til så meget var at jeg kom til at snakke med en gut i centeret der havde mistet sin far lige før jul. men det skal der

selvfølgelig være plads til :dry: han var godt nok chokeret og havde ikke meget gnist tilbage. men han skal med til Farum Park så må vi tage os lidt af

ham :blush: Havde lovet mig selv at lade være med at stille mig på vægten MEN 77 Kg :tongue: og en BMI på 25,8 så mangler kun 7 kg mit mål er faktisk

nået men jeg er ikke tilfreds før jeg er på 70 kg da jeg lige har en kamp med mine smøger jeg skal have kæmpet bagefter :devil:

Kan i have en dejlig fredag MOLer :superman:

Link to comment
Share on other sites

Med hensyn om det koster noget betyder det ikke noget for selvfølgelig er det rimeligt at betale når jeg ikke er medlem så smid lige et nummer

Hej Britone

Spændende log du holder dig, rigtig dejligt at se den energi du ligger for dagen. :bigsmile:

Har selv lige været på Øen og kører i Sats... Pris, det koster 150 for en prøvetime, det giver så adgang

til al den træning du kan trække på dagen, du kan finde hold og Sats-center på www.sats.com

Jeg gjorde det, at jeg gav dem et kald og fik booket mine prøvetimer på forhånd, nogle af holdene er

rimelige populærer og hurtig overbooket.

Nåede desværre ikke over og fik prøvet Spock af...... ærgelig for jeg tror faktisk, han er ret sej :wub:

Link to comment
Share on other sites

Jamen du skal bare låne alt det du vil............. har jo prøvet op til flere 24 timers, ville oz gerne kører i Farum, MEN har lovet mig væk til en Event til fordel for vores håndbold-piger Fox Team, hvor jeg skal sidde som instruktør for nogle glade folk, der kører penge ind til holdet.......... rigtig rart at kunne give en hjælpende hånd til sport og så i sit lokal-område. :wub:

Er sikker på du holder til det, vigtigst er mental forberedelse og klart vilje, husk at få spist, drukket, hvilet/sovet og godt råd er creme i buxen..... på nordjysk Ko-patte-salve er rigtig godt, hvis man skal køre rigtig mange timer.... noget landevejs folkene altid bruger....

Hvor mange timer skal du køre ???? og hvor lange intervaller (timer i træk ?)

(smider lige svar i din log oz)

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Hej Majse

Jeg havde faktisk luret det med at få smurt salve i bukserne :blush: og som det ser ud nu er vi 5 på holdet så det bliver nok til at overkomme :wink: så jeg regner med at jeg skal køre i 6 timer :w00t: mentalt føler jeg mig bare så klar og har virkelig sat mig op til dette. men måske har jeg en helt anden opfattelse når vi er igang. jeg har bestilt en del energi drik og bar så jeg kan få tilført noget energi løbende da jeg regner med at køre 3 x 2 timer af gangen. har du andre små fif er jeg endog meget modtagelig. jeg tager mit digital kamera med så kan i andre få en fornemelse fra Farum Park.

Tak for dine hurtige svar

Majse lægger lige mit svar her også da jeg mener det er vigtigt at man svarer folk tilbage der har besøgt ens log :wink:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagens Træning med Nadia :4thumbup:

:blink::blink::blink: Hvad sker der så lige idag. har været utilfreds med hendes valg af musik og var helt klar på at dette måtte være min sidste time :devil: og så sker

det. Hun vælger at lave et mesterstykke :4thumbup: af en time fed musik og bare nogle genemførte træningspas :4thumbup: DOG skal man lige se bort fra den åndsvage

ide med at holde 1 minuts pause efter 4 minutters opvarmning :devil: opvarmning SKAL vare 10 min og så er vi klar TAK og så ved jeg ikke hvorfor hun drejer på knappen

der kører beatet ned :devil: men ellers var det en rigtig fin time. da timen var færdig fortalte jeg hende at det var en fornøjelse at hun havde valgt den musik hun spillede

idag så vi slap for piano mandens tyndskids musik, dvs. ingen rytmer kun en tone der skifter oktav hvert 20 sek. :devil::devil::devil: det virker bare ikke hos mig eller de

andre på holdet. tror det er noget støj de opfandt da hash,en kom til Danmark. Blev faktisk så overrasket over hendes gode time idag at det bare flød så jeg ikke kan huske

de forskelige pas vi var igenem :4thumbup: som før nævnt blev hun meget glad for at få at vide at det var noget godt musik hun havde med sig i dag og hvad svarede hun

så. kom med jeres musik hvis i synes vi skal prøve at køre til det :blink::blush: :4thumbup: Sådan får man folk ind i folden igen på mig virkede det stort og meget fint.

Efter timen var der et par stykker der gerne ville prøve mit (ØHHH jULIES PROGRAM) så det skal vi køre i morgen kl. 14 selvom min fridag så ryger men FEDT at folk gider

at køre med. er der ikke lige en der kan fortælle mig om en hel takt ikke er det samme som dobbelt takt :blush: da jeg kun har brugt enkelt-mellem-og dobbeltakt som måde

at regne det ud på :w00t:

Ha en fantastisk lørdag MOLer :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hejsan britone

TAK for din hilsen .....

Det ser da ud til at du virkelig har rykket i forhold til da' du startede din LOG, hvad er din kampvægt egentlig nu?

Du er lige startet som instruktør SUPER DUPER , ja som du ved går jeg selv og glæder mig til det samme, hvor uddanner du dig?

Edited by caNInen
Link to comment
Share on other sites

Det ser da ud til at du virkelig har rykket i forhold til da' du startede din LOG, hvad er din kampvægt egentlig nu?

Du er lige startet som instruktør SUPER DUPER , ja som du ved går jeg selv og glæder mig til det samme, hvor uddanner du dig?

Hej caNinen

jo min kampvægt er 77 kg. altså 7 kg fra at nå mit nye mål, Det jeg satte mig den gang har jeg faktisk nået :superman:

jeg starter faktisk min udannelse den 19 Febuar hos sporstclub i herlev. jeg har dog efterhånden kørt en del øve timer alene og med hold. Det er en ubeskrivelig følelse

at have lavet et program og fundet musik dertil og folk bare rykker med og sidder og vender tomlelfingeren op :wink: jeg har brugt en del at få andre instruktører til at

køre med på mine hold, så får man nemlig kritik man kan bruge til noget og selvfølgelig noget man bare ikke er enige om. men det er jo det der gør timerne meget

forskellige. På holdet i morgen er der 2 andre instruktører med som også cykler i italien og frankrig og er hardcore på en cykel

Så GLÆD dig :superman: og tak for dit besøg i min log kom snart igen :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share