så er vi igang!


britone
 Share

Recommended Posts

  • Replies 684
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Spock der er nok et billede af hende den lyshåret

Ps. Hun hedder Ditte :tongue::tongue: vil du høre mere :laugh:

Ja lige præcis hende!

Hold da fast hun var dejlig!!!

:wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub:

Btw: mit hold er på det første billede du postede ud over cykelsalen.

PÅ forreste række sad Lars, der skal køre RAAM om 2 år, mit hold er på cyklen bag ham fyren i den blå trøje - på 3. række...

Link to comment
Share on other sites

Ja lige præcis hende!

Hold da fast hun var dejlig!!!

:wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub:

Btw: mit hold er på det første billede du postede ud over cykelsalen.

PÅ forreste række sad Lars, der skal køre RAAM om 2 år, mit hold er på cyklen bag ham fyren i den blå trøje - på 3. række...

Jamen spock dog :tongue: så må du ud at køre en tur til en sporstclub der kører hun spinning :laugh:

hun kører 1er time men man jo spille nybegynder :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag aften træning :smile:

Der blev ringet fra sporstclub idag at pigen som skulle køre timen var kommet til skade med akillesenen...så om ikke jeg kunne køre timen :wub:

er begyndt at blive lidt små nervøs igen ...da jeg har fået nogle faste timer fra uge 9 af...men kørte julies program idag men til noget helt andet

musik end jeg gjorde første gang...lidt inde i timen kom der 2 søde kunstykker ind og satte sig på de forreste cykler :wub: jeg kørte programmet

uden at ryste på hånden :superman: ...prøvede så at køre pige stå et min..dreng stå i min skiftevis som i Farum Park da pigerne kom ned at sidde

trådte de ikke siddende angreb men sjappede derudaf...lige indtil jeg råbte vi træder til siddende angreb og har masser af belastning på :laugh: tror

aldrig jeg har set nogle få så meget belastning og fart i benene :laugh: fik sku lidt ondt af dem og sagde i skal ikke se så bekymerede ud vi er her

fordi vi ikke kan lade være...spinning er dejligt..rigtig fed time ingen fejl vi var 8 på holdet og fedt de 5 af dem kom op og spurgte hvornår jeg kørte

for de ville gerne køre med mig igen :innocent: og tak for en fed time :wub: så er det sku svært at lade være med at blive lidt varm indeni :wub::cool:

Kcal 1105 har glemt at se pulsen men på et tidspunkt 189 :devil:

Ha en dejlig aften MOLer :superman:

Link to comment
Share on other sites

Han er trods hans ridder evner - jo blot en mand kære Power baby...

:laugh::w00t: :4thumbup:

så så piger kammertonen kammertonen TAK :laugh::laugh: har jo indrømmet jeg kun kiggede en lille smule..men hun havde nogle søde og varme øjne den ene af dem :wink: sorry så er det altså fedest at sidde på første række :innocent::tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jamen spock dog :tongue: så må du ud at køre en tur til en sporstclub der kører hun spinning :laugh:

hun kører 1er time men man jo spille nybegynder :innocent:

:laugh::laugh::laugh::superman:

Hvis jeg tog op og kørte en time, skulle jeg VIRKELIG have meget hjælpe med min cykel, mine cykelsko...

Tror faktisk også jeg skulle have hjælp med mine cykelbukser... :superman::superman::superman::superman:

"Frøken Instruktør? Har et problem med mine bukser.... der er en bule foran.. hvad sker der?"

"Kan du ikke lige komme ned og give en HÅND" ??

:superman::superman::superman::superman::superman::superman::superman::superman:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Især hvis Chris kører... :innocent::wub::w00t: Mænd er vel også KUNSTSTYKKEr eller hvad I kalder dem..

Der er ikke lige nogen af mine instruktører der er værd at sidde på 1. række for.... :crazy: måske én... men det er mest når han smider jakken og kører i tank-top... namme namme :w00t::w00t:

Jeg har kun set Chris i tv... svedig, træt og i fokus... så'eee... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Han ser da sød ud... :blush: Kører du tit med ham ?

:wink: Sorry for logspam i din log her Britone. Næ det kan man ikke sige. Han underviser jo i cph SATS og jeg er jo i Århus suk (det er jeg nu glad for), så det er vist ikke lige hver dag man popper forbi, men støder da på ham næste weekend, jeg skal til København. :smile:

Ellers har vi da masser af andre dejlige kunststykker af den mandlige race. Andy Faarvang fra FitnessDk Århus er da heller ikke den grimmeste på en spinningcykel.. :blush: Og når de så viser sig at være de rareste mennesker indvendigt, ja så kan man da ikke forlange mere :wub: Skønhed er jo også indvendigt...Men vi piger vil da også gerne have nogle smukke cykelben at kigge på...

:tongue:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:wink: Sorry for logspam i din log her Britone. Næ det kan man ikke sige. Han underviser jo i cph SATS og jeg er jo i Århus suk (det er jeg nu glad for), så det er vist ikke lige hver dag man popper forbi, men støder da på ham næste weekend, jeg skal til København. :smile:

Ellers har vi da masser af andre dejlige kunststykker af den mandlige race. Andy Faarvang fra FitnessDk Århus er da heller ikke den grimmeste på en spinningcykel.. :blush: Og når de så viser sig at være de rareste mennesker indvendigt, ja så kan man da ikke forlange mere :wub: Skønhed er jo også indvendigt...Men vi piger vil da også gerne have nogle smukke cykelben at kigge på...

:tongue:

Hallo :blink: Mænd er altså ikke kunststykker :tongue::laugh:...dejligt at se i holder lidt liv i min log alle :superman: har lidt småtravlt så skriver dagens træning senere tror ikke jeg behøver sige i er velkommen i min log :superman::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

se du nu at få lavet en log så vi kan følge med i din træning og opture og nedture med dine spinnings timer :wink: det er nemlig også sjovt for en selv at kikke tilbage i sin log :cool:

Haha, ja der er lidt af hvert. Først skal jeg dog lige ha mit :devil: internet til at køre stabilt.

Og JA!!!!!!!!!!!!!!!! Man kigger på kunststykker/stykinder som instruktør :innocent: håber ikke jeg har afsløret for meget :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share