så er vi igang!


britone
 Share

Recommended Posts

  • Replies 684
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej alle :bigsmile:

fedt at se i gad bruge tid på at svare mig i min log :4thumbup: og rolig nu er ikke ved at skifte køn :laugh:

sprang træningen over idag da sommerhuset skulle ses efter. men har meldt mig til spinning alle dage resten

af ugen :w00t: vil her i starten af det nye år begynde at køre rundt i de forskelige centere og tilmelde mig de

spinning hold jeg kan nå. selvfølgelig er der en lille bagtanke bag nemlig at se hvordan instruktøren har lavet

sin time og om han formår at få folk med :innocent: har netop idag tilmeldt mig spinning instruktør uddanelsen

lyder flot men tager 27 timer over 4 dage :wink: så det skal jeg nok få styr på.

Ha en dejlig aften MOLer

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Haha runner jeg har selv været tæt på at lave den fejl der...Tænk at jeg indrømmer det :cry::bigsmile:

Håber du kunne bruge mine råd til noget K. Bare stol på dine intuitioner omkring instruktør rollen...Det handler om at starte et sted og så videreudvikle sig hele tiden... :4thumbup: Glæder mig til at høre om dine videre gerninger.... :nissegrin:

Btw bare af ren nysgerrighed...Hvilken uddannelse har du valgt?

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Denne udd

Og lige får at slå det fast :blink: navnet britone er navnet på min speedbåd som faktisk blev stavet forkert at skiltemaleren. havde dog ikke drømt

om at det ligefrem kunne koste min manddom :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

bright one blev til britone og kenn blev til brit :tongue::tongue::tongue:

okay en fejl er kun en fejl anden gang de begås

fedt i kikker forbi :santa2: i vækker kvinden i mig :santa2:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Denne udd

Og lige får at slå det fast :blink: navnet britone er navnet på min speedbåd som faktisk blev stavet forkert at skiltemaleren. havde dog ikke drømt

om at det ligefrem kunne koste min manddom :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

bright one blev til britone og kenn blev til brit :tongue::tongue::tongue:

okay en fejl er kun en fejl anden gang de begås

fedt i kikker forbi :santa2: i vækker kvinden i mig :santa2:

Udmærket uddannelse.....

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu godt gået Britone!

Når man tænker på hvor kort tid det er siden, at du startede denne tråd (http://www.motion-online.dk/fora/index.php...topic=27741&hl=), så er jeg dybt imponeret.

Stort tilykke med debuten og alt held og lykke fremover med instruktør-projektet!

Velkommen i min log :nissegrin:

Tak for din ros er faktisk også selv overrasket over at jeg er blevet så bidt af spinning. er normalt ikke særlig god til at finde noget der kan holde mig til ilden :blush:

men spinning er jo (ifølge min spæde viden) et projekt der ikke er nogle taber i fordi du helt automatisk kan klare mere og mere belastning gang for gang samtidigt

er der alt for mange der er gået helt galt i byen med det. altså har prøvet det og synes det er for hård. det er helt forkert for det kan ikke være for hårdt når man starter

stille og roligt op. der ligger en opgave i at få ændret den opfattelse :innocent: jeg vil som noget at det første forsøge at kapre en del af dem som har prøvet det men har

givet op. ifølge spock skal man give det en 5 til gange 8 og det er så rigtigt som det er sagt for selvfølgelig er det ikke noget alle kan lide men alle kan klare det hvis de

er så heldige at møde en instruktør der bruger 5 min af timen på at forklare det. måske bliver jeg klogere men det må være der udfordingen ligger :devil:

Godt Nytår :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Jamen så fik jeg overstået dagens træning.

havde fat i instruktøren i dag da mit program var ved at blive en smule kedeligt :wink: og fik så lavet et nyt program hvor der indgår frivægts øvelser :wink: fik lige prøvet det såkaldte ben press med 5 kg på :blush: bare at få styr på stangen kræver vist lidt øvelse. så var det blevet tid til squat :w00t: det er vist også noget man skal øve sig lidt på. det er nemt at komme ned men svært når man får r.... i gulvet at komme op igen. men vender frygtelig tilbage når det er blevet øvet og kiloerne stiger og stiger ( dette burde da heller ikke være svært med 5 kg i start) nu har jeg sagt det selv :nissetunge:

Fik også lige drøftet om muligheden for at samle et hold til spinning så jeg fra starten af kan få at vide hvad der bør gøres bedre eller anderledes drømmer sku om det om natten så det skal nok blive et sikkert hit :wink: har da fået overbevist mig selv :tongue:

Spinning i morgen kl.17 en 2er nede i salen må se om jeg kan vænne mig til det :laugh:

Ha en god aften Moler

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning :devil:

Har aldrig oplevet sådan en forbandet dårlig dag. kom for tidlig i centeret da jeg troede jeg skulle spinne kl. 16 det var kl.17 jeg var dernede kl. 14 så det var 3 timer jeg

skulle have til at gå :nonono::nonono: kunne ikke få noget som helst til at køre. da jeg kom til spinning var jeg træt og uoplagt max puls 152 og ømme ben. lortedag og

fuck jeg hader det forbandede vejr. :sneaky2: håber min spinning i morgen og lørdag er bedre for dårlige kan det da bare ikke blive værre :mad:

håber i må få en bedre aften MOLer :wub:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning :devil:

Har aldrig oplevet sådan en forbandet dårlig dag. kom for tidlig i centeret da jeg troede jeg skulle spinne kl. 16 det var kl.17 jeg var dernede kl. 14 så det var 3 timer jeg

skulle have til at gå :nonono::nonono: kunne ikke få noget som helst til at køre. da jeg kom til spinning var jeg træt og uoplagt max puls 152 og ømme ben. lortedag og

fuck jeg hader det forbandede vejr. :sneaky2: håber min spinning i morgen og lørdag er bedre for dårlige kan det da bare ikke blive værre :mad:

håber i må få en bedre aften MOLer :wub:

Uhhhh kan se at vi på humørbarometret ligger nogenlunde ens idag. Jeg er også bare dødtræt af al den sne, der ligger, og gud hvor blev jeg irriteret, da jeg blev overhalet af en løber midt i min elendighed på vej til arbejde på gåben :nonono: Havde lyst til at spænde ben for ham, men sandheden var jo at jeg misundte ham, hans gode ben, hans vilje til at løbe i sådan et vejr osv osv...Rent faktisk er jeg en sand bambi på glatis, når der er glat, så jeg vil hellere kravle indendørs og træne brrrrr indtil vejret er nogenlunde stabilt igen...

:dry:

Link to comment
Share on other sites

Uhhhh kan se at vi på humørbarometret ligger nogenlunde ens idag. Jeg er også bare dødtræt af al den sne, der ligger, og gud hvor blev jeg irriteret, da jeg blev overhalet af en løber midt i min elendighed på vej til arbejde på gåben Havde lyst til at spænde ben for ham, men sandheden var jo at jeg misundte ham, hans gode ben, hans vilje til at løbe i sådan et vejr osv osv...Rent faktisk er jeg en sand bambi på glatis, når der er glat, så jeg vil hellere kravle indendørs og træne brrrrr indtil vejret er nogenlunde stabilt igen...

nå nu har jeg fået mig en kop kaffe og ser lidt mere lyst på livet igen. en af de fordele der er med en log er at man kan se de små sejre man har oplevet og selvfølgelig også manglen på samme :laugh: . fik at vide idag at jeg får en fast dag i et nyt center der åbner i valby og selvfølgelig måtte jeg meget gerne træde til ved sygdom og afløser timer i hvidove. i centeret i valby er der 55 cykler og en meget flot sal at køre i. så jeg tror faktisk vi er ved at have styr på et mol løb. det kunne være vildt fedt

at møde en masse andre spinning nørder herinde fra. jeg regner selvfølgelig med at du også dukker op så må vi jo se om Maxpower og spock også kunne finde på at melde sig til. men meget mere om det senere

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning :superman:

spinning 2er der næsten bare kørte god puls og masser af krafter i benene, kørte idag med en instruktør der hedder claus. han var af den mening at det ikke var ham der

skulle lave noget så helst. så alt imens vi andre stod sad han ned og trillede ben :dry: har aldrig prøvet dette før men det virkede pisse provo på mig, det var ihvertfald ikke

noget jeg ville gøre på mine timer, men det er jo sjovt og opleve hvor forskelige instruktører laver deres timer :innocent: blev ikke lige et med min spin bike idag men ok

det kan man vel heller ikke hvergang, det er ellers en fed oplevelse at opleve du er et med din cykel uanset hvad du gør virker det som din bike altid har været en del af din

krop og i bare hører sammen, og jeg kalder andre spinning nørder :laugh::laugh::laugh:

Ha en god aften MOLer

ps. kikker du forbi så skrive et par ord, fedt at vide andre følger en

ellers ha et dejligt Nytår :superman:

Link to comment
Share on other sites

Årest sidste træning :blink:

var til spinning 2 time kl 930, instruktøren hedder Nadia. vi startede med lidt tempo på og en smule belastning. dagens teme var hiit træning. sammenlagt var vi oppe at stå

i omkring 15 min, det meste af tiden med hård og tung belastning. endnu engang fik vi lov til at opleve hvor elendigt hun er til at sammen sætte sin musik. alt imens vi står

op, stopper musikken :blink: og et eller andet pisse dårligt techno fis i et beat der hører til i en spurt er ved at sprænge højtallerne :w00t: kan mærke det for alt hvad jeg

har gang i bliver fuldstændigt ødelagt :devil:. men ellers var det en god og hård time min puls var 126 og maxs 194 og det var i en stående spurt, med meget tung belastning

kan mærke det brænder lidt i lårene :superman: så et eller andet sted formår hun at få sit publikum til at opleve at de får noget ud af det :wink: om ikke andet så

bagefter :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det ser ud til at det kører med spinningen, men der er ikke så meget gang i vægtene!

Starter mandag morgen med det nye program hvor der er lagt frivægstræning ind, så det bliver der rådet bod på. kan mærke det er noget man skal vænne sig til men det

er jo bare en overgang, så jo før du aner det er jeg klar til at spørge om råd og dåd og nye øvelser :santa2: så håber jeg du vender tilbage og følger slagest gang. man - ons

-fredag er dage med frivægte. problemet er også at det er p... træls at skulle vente på at komme til, det slipper man for når man som jeg træner kl.6 om morgen og i denne

uge har jeg haft fri, og så er det sku svært at komme op kl.450. derfor har det kun været spinning :wink:

Godt nytår herfra :superman:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

GaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaB :unhappy:

Efter en uges fri, op kl. 0450 og så var det ned at træne :blink: Men havde dog en fin træning der bare kørte. har dog stadigvæk ondt efter min nye frivægts øvelser :dry: puls min 122 maks 166 burde have været bedre da jeg synes det var rimelig sejt idag. så herned på arbejde og gøre klar til status :devil: det er bare ikke sjovt :nonono:

Må desværre nok afskrive min træningspartner da han åbenbart ikke kan tage sig sammen, men hellere det end at han kommer hver 5 gang for nu har jeg

fået det til at køre selv. og mærkeligt nok går det både hurtigere og nemmere alene :innocent:

Den eneste trøst der er at finde at jeg ikke i år har døjet med tømmermænd , da jeg kun drak vand nytårsaften :w00t:

Håber i har en sjovere dag Moler :superman:

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Wauuuuuuuuuuuuuuuuuuu :devil:

Startede kl.15 med 1 1/2 times standard og latin amerkanske danse, så kan man ligesom mærke man er igang igen. fedt ikke at blive så forpustet mere men det er hårdt

efter en uges pause :innocent: men helt vildt fedt at kunne. så pas på piger :yahoo:

kl.18 var det så tid til en spinning 2er min bike var taget :nonono: det er faktisk første gang jeg har oplevet at den var snuppet. så tog en helt oppe foran, der var en hel del

varmere end jeg er vant til. Da min foretrukne næsten står under ventilations hullet, men det til trods var det en helt vild fed time. Der blev spillet noget fedt musik techno -

soul - bodywork- kan desværre ikke genfortælle timen men tror vi stod op i 15 min. ned og sidde 20 op i 1 min ned og sidde og spurte 20 - 30 - 40 skiftevis og at stå i 4 min

med TUNG belastning :devil: og så skete det igen :w00t: mine fingere blev et med styret og så kørte det bare tror ikke jeg rørte knappen i 25 min og havde bare en tung

belastning på :superman: en helt overdrevet fed time :4thumbup: kan forestille mig at det må være som at køre med julie :bigsmile: og der er ingen tvivl om den bare var

genemført og veltilrettelagt. :wub: Håber virkelig at selv kunne fremstå så dygtig og bare genemført god :blush: og så fik jeg aligevel genfortalt lidt af timen og ingen tvivl

min bedste til dato Min puls 128 Max 186 og så røg der lige 879 kval.

så nu står den på lidt tv og kaffe og ind i kassen, så vi er klar når uret ringer 0450 til at snuppe en 2er til i morgen tidlig kl. 6.15 livet er sku da dejligt når man får sådan en

på opleveren :bigsmile:

Ha en hyggelig aften MOLer

Link to comment
Share on other sites

og så skete det igen :w00t: mine fingere blev et med styret og så kørte det bare tror ikke jeg rørte knappen i 25 min og havde bare en tung belastning på :superman: en helt overdrevet fed time :4thumbup: kan forestille mig at det må være som at køre med julie :bigsmile: og der er ingen tvivl om den bare var genemført og veltilrettelagt. :wub: Håber virkelig at selv kunne fremstå så dygtig og bare genemført god :blush:

:smile: Takker for roserne....det var ikke så lidt endda. Spock er btw også med på noget moltræf snart, og hvad med at prikke lidt til the mol man Arne, så vi kan få samlet tropperne til lidt maraton spinning på øen... :wub::devil: Er ret sikker på at Kong Ulrik også kan lokkes (medmindre at han tager til Schweiz snart :w00t: )

God aften og godt at se, at du har haft et par fede timer på det seneste...

Julie

Link to comment
Share on other sites

Takker for roserne....det var ikke så lidt endda. Spock er btw også med på noget moltræf snart, og hvad med at prikke lidt til the mol man Arne, så vi kan få samlet tropperne til lidt maraton spinning på øen... Er ret sikker på at Kong Ulrik også kan lokkes (medmindre at han tager til Schweiz snart )

God aften og godt at se, at du har haft et par fede timer på det seneste...

Hey Julie

Har luret lidt i din log og kan læse hvor meget du gør ud af dine timer :4thumbup: , det ville helt klart være et hit med et mol træf så vi kan få kørt lidt

spinning og møde nogle andre moler. og selvfølgelig skal vi have Arne og Spock med :superman: Regner med du er med til lidt planlægning :innocent:

Dagen morgentræning :blink:

Instruktøren sov over sig og jeg havde selvfølgelig glemt mine cder så der blev kørt lidt la la i 20 min, så blev det opgivet. Mangler en rytme at køre til men

kunne også mærke min time i går aftes :devil: Så det er ok aligevel. skal til en 2er time i morgen aften kl.17 så må vi give den lidt gas der i stedet for.

Ha en god dag MOLer

Link to comment
Share on other sites

Spinning kl.17 som skulle have været med Thomas, Skulle fordi da kl. var 13 ringede Danni fra sporstclub. og spurgte om ikke jeg kunne tage timen fordi thomas var syg og holdet var helt booket. :blink: Kunne mærke jeg blev lidt urolig men sagde selvfølgelig den klarer jeg. jeg kunne se mit snit til at køre fra firmaet kl.14, så jeg kunne køre hjem og lave musik og program til timen. fandt en times fed beat at køre til og var ellers klar, havde skrevet det hele ned opvarming :devil: tunge træk og let belastning i alt en rimelig fed time. Hvis jeg selv skulle sige det :innocent: der var mødt 25 op til forestilingen :4thumbup: kunne mærke min nervøsitet men skyndte mig at komme igang, og sagde følgende. hej mit navn er Kenn og jeg er ikke uddandet instruktør men jeg er ved at øve mig lidt på eksamen, så jeg har fået lov til at tage denne time. vi kommer igang og starter selvfølgelig med en let belastning i et rimeligt højt tempo. jeg følte mig faktisk godt foreberedt og havde skrevet mine mål med timen ned. så jeg kunne lure lidt hvis jeg skulle tabe tråden. og hvad sker så mit pulsar ur går i stå 7 min inden i timen :w00t: og det hyler mig faktisk rimeligt ud af den. må få en af kørene til at tage uret ned af væggen, så jeg kan køre efter det. Desværre er det svært at se ned på det og må derfor lave mit program i hovedet istedet for :nonono: fuck kunne godt mærke at jeg mangler rutinen til at køre den af på den måde. samtidigt bad jeg ofte om mere belastning og gik desværre lidt kold :unhappy: men slappede så lidt af og fik samlet den ok op igen. Men for fanden hvor er det ærgeligt at jeg ikke følte jeg fik ydet det jeg havde sat mig selv op til :dry: Talte med en del af de andre og de kom så med hvad de synes der manglede, og de var alle enige om at de første 10 min var rigtig gode og at de havde lagt mærke til jeg på et tidspunkt var gået lidt kold :blush: trode jeg fik hevet den i land uden nogen opdagede at jeg selv havde lagt vild meget belastning på. :nonono: men ok ved nu at opvarming bør tage mere end 4 min og mange godt kan lide at vide det program de skal køre :superman: men de ville dog alle gerne køre med igen og alle var enige om det var fedt jeg havde taget timen.

Min puls kan jeg af gode grunde ikke skrive men da det forbande lede skod kina makværk til ur stoppede lå pulsen på 176

Julie jeg savnede sku at have din ro til at styre timen :superman: Men er klar til næste time og så skal de fandeme få kærligheden til spinning at føle :devil:

Håber i må få en hyggelig aften MOler :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share