JFK


jfk
 Share

Recommended Posts

så er man tilbage fra vm

en kanon tur, men en masse dejlige mennesker.

Vejede ind på 123 ren, efter en stor morgen mad buffe.

hvilket var mindrer end planlagt

opvarmningen gik godt, fandt ud af at jeg kunne få 225 tilbrystet.

så jeg sænkede start vægten til det

1 forsøg 225 3-0 føles nemt nok

2 235 kom ikke op.

3 235 stadigt ikke op

lavede lidt forskellige tekniske fejl, de 235 føltes som lette nok, men det virkede bare ikke

Fandt ud af at teknikken, slet ikke er den samme, efter jeg er kommet undede 125

Trøjen skal også sidde anderledes, så det duede slet ikke, da der kom kilo på.

blev nr 12 ud af 13

havde håbet på at komme mellem de 10 bedste, men det blev ikke dennen gang

ellers et kanont stævne, og en helt vild stemning i + 25

men en masse imponerende løft

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 436
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja tillykke med det, (hvis man kan sige det) for du er vel næppe tilfreds, når du er 25 kg fra dit bedste, du må op i 125+ igen :4thumbup:

Du blir garanteret meget stærkere end før, jeg gik helt vildt frem i styrke da jeg røg i 75 og gik i 82 igen, er du tosset et boost jeg fik

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Ja tillykke med det, (hvis man kan sige det) for du er vel næppe tilfreds, når du er 25 kg fra dit bedste, du må op i 125+ igen :4thumbup:

Du blir garanteret meget stærkere end før, jeg gik helt vildt frem i styrke da jeg røg i 75 og gik i 82 igen, er du tosset et boost jeg fik

GLEM DET LP!!!

Jan skal i 110 og så skal han väre LEEEEEE i 110!!! :superman:

Det tager tid at justere sin udstyrsträning ind når man taber sig, men hvis man gör det rigtigt bliver helt sikkert med et bedre resultat!!!!

Velkommen hjem Jan. Glad for at höre at I havde en god tur :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja tillykke med det, (hvis man kan sige det) for du er vel næppe tilfreds, når du er 25 kg fra dit bedste, du må op i 125+ igen :4thumbup:

Du blir garanteret meget stærkere end før, jeg gik helt vildt frem i styrke da jeg røg i 75 og gik i 82 igen, er du tosset et boost jeg fik

Nej er da slet ikke tilfreds.

Havde jo regnet med at løfte omkring de 245.

men i ren dumhed, troede jeg jo bare trøjen skulle sidde som den plejer, og teknikken ville være ens

Men da blev jeg da slet klogere

regner ikke med at gå i +25 igen

jeg har da tabt lidt styrke, men når jeg lige vender mig til min nye vægt, så er jeg med igen.

GLEM DET LP!!!

Jan skal i 110 og så skal han väre LEEEEEE i 110!!! :superman:

Det tager tid at justere sin udstyrsträning ind når man taber sig, men hvis man gör det rigtigt bliver helt sikkert med et bedre resultat!!!!

Velkommen hjem Jan. Glad for at höre at I havde en god tur :smile:

Det var en kanon tur.

Nu har jeg ju kun set et par billeder af lehto i udstyr, siden han er rykket op i + 25

damm han er blevet et skrummel

Link to comment
Share on other sites

Hej Jan.

Sjovt at se dig live på nettet, selvom du ikke løftede op til dit bedste. Men det er klart at så stort et vægttab ændrer trøjeteknikken, så du er snart over 250 uden at hoppe tilbage i 125+. Jeg synes i hvert fald det lyder som en god beslutning at blive under 125 - det må også på sigt være en sjovere klasse at konkurrere i. :smile:

Link to comment
Share on other sites

:w00t: What the f... Har ikke set din log før nu - Du er jo en stærk bandit. Ærgeligt du ikke bankede de 245 op - men de kommer sku nok næste gang...........

Ellers alt for sej træning og løft :4thumbup:

Ps. Nu jeg er her i loggen hos en styrke løft bandit - har jeg lige et spørgsmål som du måske kan svare på. Fik en mega fibersprængning i min bryst/bicep muskel sidste jul og er endnu ikke kommet længere op end 120/130 kg i bænken - tidligere max. omkring 200 kg. Kender du nogen i miljøet der har haft ligende skader hvor de har kunne træne sig op til gammelt max eller er det umuligt ?????????

Link to comment
Share on other sites

Hej Jan.

Sjovt at se dig live på nettet, selvom du ikke løftede op til dit bedste. Men det er klart at så stort et vægttab ændrer trøjeteknikken, så du er snart over 250 uden at hoppe tilbage i 125+. Jeg synes i hvert fald det lyder som en god beslutning at blive under 125 - det må også på sigt være en sjovere klasse at konkurrere i. :smile:

Utroligt nok, havde jeg ikke skænket det en tanke.

Jeg skal nok vende tilbage,

Tror nu også er der mere fremtid i 25 end i plus

:w00t: What the f... Har ikke set din log før nu - Du er jo en stærk bandit. Ærgeligt du ikke bankede de 245 op - men de kommer sku nok næste gang...........

Ellers alt for sej træning og løft :4thumbup:

Ps. Nu jeg er her i loggen hos en styrke løft bandit - har jeg lige et spørgsmål som du måske kan svare på. Fik en mega fibersprængning i min bryst/bicep muskel sidste jul og er endnu ikke kommet længere op end 120/130 kg i bænken - tidligere max. omkring 200 kg. Kender du nogen i miljøet der har haft ligende skader hvor de har kunne træne sig op til gammelt max eller er det umuligt ?????????

Velkommen til

den eneste jeg ligeh ar hørt om, er asbjørn ettrup fra ålborg, mener han sprang den ene bryst muskel

Det er hvis noget der sker meget sjældent inden forstyrkeløft

men asbjørn er tilbage stærker end før

Link to comment
Share on other sites

Ok - takker for svar. Troede egentligt, at styrkeløfter var mere ramt, af fibersprængninger (fik selv min under tung bænkpres).

Havde iøvrigt ikke været i din log før, da den har undertitlen "HYGGE TRÆNING" (Hvilket jeg ikke interesser mig for :wink: ) - Men det må jo også siges, at være rimeligt misvisende i forhold til din træning :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Träningen foregård således i AK FREM i Randers:

5 sät bänk

3 sät kaffe

5 sät bänk

1/2 times :blahblah:

evt lidt squat eller dödlöft, meeeeen ikke hver uge.

Derfor kalder de det HYGGE TRÄNING :nissetunge:

Hvordan de bliver SÅ forbandede stärke fatter jeg stadig ikke. Det nåede jeg ikke at finde ud af det halve år jeg tränede der.... Men hyggeligt, dèt var det uden tvivl!!!

Ordet hyggeligt findes faktisk ikke på finsk. Det må väre derfor de er så fandens seriöse når de träner heroppe :devil:

Edited by sweetypippi
Link to comment
Share on other sites

Träningen foregård således i AK FREM i Randers:

5 sät bänk

3 sät kaffe

5 sät bänk

1/2 times :blahblah:

evt lidt squat eller dödlöft, meeeeen ikke hver uge.

Derfor kalder de det HYGGE TRÄNING :nissetunge:

Hvordan de bliver SÅ forbandede stärke fatter jeg stadig ikke. Det nåede jeg ikke at finde ud af det halve år jeg tränede der.... Men hyggeligt, dèt var det uden tvivl!!!

Ordet hyggeligt findes faktisk ikke på finsk. Det må väre derfor de er så fandens seriöse når de träner heroppe :devil:

Det er den stærke kaffe der giver udslaget :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Kaffe er hemligheden bag de store kilo :rudolph:

Derfor er jeg begyndt, at drikke til min kaffe til min træning. Forventer selv, at bænke 200kg inden længe :tongue:

velkomme hjem. En skam du ikke fik de 245kg op. Bedre held næste gang.

Edited by blazz
Link to comment
Share on other sites

Derfor er jeg begyndt, at drikke til min kaffe til min træning. Forventer selv, at bænke 200kg inden længe :tongue:

velkomme hjem. En skam du ikke fik de 245kg op. Bedre held næste gang.

Så skal det nok komme

Velkommen hjem. 123 kg nu skal du jo passe på du ikke helt forsvinder. Vi ses til træning - selv om det er lidt ustabilt med tiderne her i december.

man kan stadigt se mig, bare jeg ikke vender siden til :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Ja hvad skal det ikke ende med

er ved at blive glad for sumo, selv om jeg er svag i den

Men før min ryg på den gode måde bagefter

Har tit fået afvide, jeg løfter skævt, men har aldrig tænkt så meget over det

men nu skal der da hvis gøres noget

125_knudsen.jpg

Link to comment
Share on other sites

Torsdag

incline bænk

60*5

60*5

80*5

90*5

95*5

100*5

95*5

80*8

Floor press

70*5

70*5

90*5

90*5

110*3

110*3

110*3

110*3

120*3

Pippi bænk

70*5

70*5

70*5

70*5

70*5

Up rigth rows

20*6

30*6

40*6

40*6

Biceps

40*8

40*8

40*8

sumo dødløft band ting

225*6

floor press var noget af en overraskelse

var total svag i den, så nu skal den få en chance

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share