VM i Bænkpres direkte


/Niels
 Share

Recommended Posts

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

så bommede lars ud, ingen pause på sidste løft

... Er ved VM i høj startvægt eller VM i bænkpres?

Jeg har kun set gruppe 2 i 110kg klassen, men jeg har kun set et godkendte løft ud af omkring 8. Og det er vel at mærke deres første-forsøg. :blink:

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Halvdelen af løfterne har været direkte chanceløse på deres åbningsvægt. Hvis men er chanceløs på den vægt man starter på, så synes jeg man starter før højt.

ja det var også ment ironisk, men glemte ironismiley :nissetunge:

Bortset fra det så synes jeg GODT NOK de underkender mange løft, hold kæft de er strenge, det er ikke som VM i Vægtløftning der er de meget mere eftergivende

Link to comment
Share on other sites

ja det var også ment ironisk, men glemte ironismiley :nissetunge:

Bortset fra det så synes jeg GODT NOK de underkender mange løft, hold kæft de er strenge, det er ikke som VM i Vægtløftning der er de meget mere eftergivende

Man ved aldrig med dig. :laugh:

Dommerne dømmer jo bare efter reglerne. Jeg har ikke set noget jeg syntes var forkert dømt endnu, og vi kan ikek se det nær så godt som dommerne.

Link to comment
Share on other sites

hej hej

kanont stävne her oppe

Dommerne er nu meget fair, det der kan väre svärt at se, er at de dömmer mange for at bänke til maven

Kim salby slog den danske rekord i 90 med 202,5

Allan riis lavede 187,5

Annette lavede ny dansk rekord på 105

Katrine lavede 70 og tabte hovede på den sidste på 77

Der var en gut fra östrig der tabte 210 han bräkkede et par ribben

Link to comment
Share on other sites

Hvis man vil se ham der taber 210 på brystet (og åbenbart brækkede et par ribben), så skal man se den fil der hedder "friday third" og ind til omkring 1t7min. Spotterne er chanceløse, det går alt for stærkt og sker helt ud af det blå i presse-fasen.

http://www.tvinternet.se/

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Ser ud som om, at han mister grebet :unhappy:

Jeps. Det samme skete da jeg var spotter til ER Equipment open i 2002 eller 2003, dog uden der skete noget med løfteren. Det var en dansk mastersløfter, der gjorde det samme med 170kg (ka ikke komme i tanke om hans navn lige nu).

Jeg forstår ikke hvordan det kan ske mens man presser, at man helt taber den ud af hænderne, når man har et solidt greb om stangen og tommelfingeren på den anden side... Men det kan det åbenbart.

Edit: Allan Fuglsang, mener jeg han hedder.

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share