Rommel's log år 10386


Rommel
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Af vane forventede Rommel en stille aften..

hvad han ikke vidste...

assault_on_13.jpg

Var at det ville blive a night to remember!!!

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning i TSK 22/10-07:

Frontsquat:

4 x 10 @ 80 kg

Let nok.

Bænkpres:

6 x 90 kg

6 x 90 kg

3 x 5 @ 90 kg

Yates rows:

3 x 10 @ 80 kg

Siddende DB skulderpres:

10 x 22,5 kg

8 x 22,5 kg

6 x 22,5 kg

...tror jeg. :tongue:

Rengøring og skubbepres:

1 x 50 kg

1 x 55 kg

1 x 60 kg

1 x 65 kg

1 x 70 kg

1 x 75 kg

1 x 80 kg

1 x 85 kg

1 x 90 kg

1 x 95 kg

1 x 100 kg PR

En alltime PR og endda mens jeg var preexhausted i deltsne. Swell.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Pis lee rengøring der. Fra nu af skal vi kun køre BB. Jeg er træt af at blive owned i alle de lee'e øvelser.

Jeg er stadig lidt nede over at du skyder bedre med riffel end jeg gør, så det er da et plaster på såret med lidt rengøring og skub succes.. :laugh:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Træning 25/10-07 i TSK:

Hugvend:

5 x 5 @ 92,5 kg

Supersettet med:

Incline DB bænk:

10 x 30 kg

9 x 30 kg

8 x 30 kg

7 x 30 kg

Jeg må se at notere det - er sku lidt fuzzy omkring hvilken vægt det var.... :blush:

Widegrip pulldown:

3 x 5 @ 85 kg

Supersettet med:

Smal Cabel pulldown m. underhåndsgreb:

3 x 8 @ 90 kg

Siddende DB skulderpres uden ryglæn:

10 x 20 kg

9 x 20 kg

7 x 20 kg

6 x 20 kg

Dødløft:

5 x 140 kg

Kuffert-løft, en rep til hver hånd:

1 x 60 kg

1 x 65 kg

1 x 70 kg

1 x 75 kg

1 x 80 kg

1 x 85 kg

1 x 90 kg

1 x 95 kg

1 x 100 kg Låsgreb med venstre....

Trænede med Hoos og Ulrik Q.....Og en motionist spurgte om det ikke var mig fra Station 2. Dagens højdepunkt. :4police:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Og en motionist spurgte om det ikke var mig fra Station 2. Dagens højdepunkt. :4police:

Rommel

Jeg synes nok at jeg spottede et atrofieret individ i kampklædt uniform jagtet ned af Nørrebro med brosten flyvende om ørene efterfulgt af en bande 13-årige nordsjællandske møgforkælede überklasse trunte-autonome :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Løb:

1 x 35 min @ ukendt hastighed

Løb over på børnenes "skovlegeplads" i Valbyparken og betvang nogle forhindringer og lavede chinups. Der er jo snart Evo-race igen...Formen var rimelig ift at jeg ikke har løbet i et stykke tid. :smile:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Hva så Rommel aka løberen.

Har du sørget for at have fri den 15 december??

Kunne godt gå hen og blive en modbydelig omgang.

Junker

Jeg sætter frihedsplaner i værk i dag. :superman: Og ja, det bliver sikkert ganske modbydeligt.

Jeg har hørt at vinterudgaven er en 3-kamp bestående af:

1: Skovsneglespisning på tid

2: 20 km nøgenløb gennem tæt fyrreskov

3: Hvem der kan opnå den laveste kropstemperatur ude i Sjælsø. (nøgen selvfølgelig)

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Jeg sætter frihedsplaner i værk i dag. :superman: Og ja, det bliver sikkert ganske modbydeligt.

Jeg har hørt at vinterudgaven er en 3-kamp bestående af:

1: Skovsneglespisning på tid

2: 20 km nøgenløb gennem tæt fyrreskov

3: Hvem der kan opnå den laveste kropstemperatur ude i Sjælsø. (nøgen selvfølgelig)

Rommel

Ikke helt sikker på jeg har fri den dag forresten :cry:

Junker

Link to comment
Share on other sites

Jeg sidder da pænt og siger "ja" og nikker, når du fortæller om dit sexliv...Kan du ikke bare gøre det samme mht min træning? :cool:

Rommel

I guess... Så må jeg bare lave noget skjult kamera i weekenden så jeg selv kan være med på videomoden.

I skal ikke undre jer hvis i ser mig på forsiden af BT iført nightvision goggles og intet andet mens jeg flexer biceps Bateman style!

Link to comment
Share on other sites

Det må da blive noget af en omvæltning for dig at gøre den slags, uden en jagtpatrulje i hælene :cool::tongue:

Hvor finder man forøvrigt skovsnegle på den del af året? :unsure:

www.findskovsnegleomvinteren.dk

Træning i TSK 30/10-07:

Zercher-squat fra gulvet:

1 x 60 kg

1 x 80 kg

1 x 100 kg

1 x 110 kg

1 x 120 kg

1 x 130 kg

1 x 140 kg

1 x 150 kg MISS

En rigtig god øvelse, hvor det helt klart er muligt at pådrage sig akutte skader ved miss. :wub: Hvis stangen havner nede i hoften og man ikke kan løfte den er man solgt. Tak til Hoos for at redde mig på de 150. Hvis man skal lege lidt med trænings-selverkendelse, så er nøglen til at blive stærkere for mit vedkommende en stærkere midsektion.

Dødløft med bands oppefra - 60 kg i bunden:

5 x 155 kg

5 x 165 kg

5 x 175 kg

5 x 185 kg

5 x 195 kg

DB bænkpres:

3 x 8 @ 32,5 kg

6 x 32,5 kg

Francis row:

4 x 6 @ 80 kg

DB pushpres:

3 x 5 @ 32,5 kg

Reb-mave-knuser:

3 x 10 @ 60 kg

Post workout-bad pulldown m. kropsvægt rep out:

13 x 93 kg

Over and out. Tror at jeg tager til noget escrima-stads i morgen, som min vejleder introducerede mig for i går på patrulje. Vi skulle forbi den gamle politiskole og aflevere nogle ting og før jeg så mig om var jeg ved at få tæv af en af escrima-eleverne til lektionen. I uniform und alles.... :superman: Vi prøvede også at se hvor hurtig man skal være hvis en knivbevæbnet gerningsmand skal nedkæmpes med pistol. Hint: man skal være pænt hurtig, hvis man ikke vil skæres i strimler.

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Security Concepts Escrima/WT træning 31/10-07:

1 x 1 @ 2 timers blandede bolcher

Startede med lidt generel opvarmning og gik derefter ud til en trappeopgang, hvor vi 8 fremmødte placerede os jævnt ned af trappen. Nu gjaldt det så om at komme ned af, mens de andre elever skulle nedkæmpes med spark, slag, albuer og andet godt - det hele med henblik på at komme hurtigt frem uden at bruge for meget tid på hver modstander.

Derefter ind i gynnastiksalen hvor vi stillede en forhindringsbane op bestående af en høj bom til kropshævninger, en bom i hoftehøjde til at springe over, en lav bom til at glide under og tove til at klatre op i.

Nu skulle vi så igennem forhindringerne: over bom, under bom, 10 chins, 2 gange op i tovet og derefter over til puderne, hvor der skulle gives 10 slag og 10 frontspark. Så igennem banen igen (chins var hårde til umulige) :crazy: og 10 albuer og 10 knæ i puderne.

Herefter gik vi over til at slås med stave. Da jeg er noob gik det mest på at lære grundslag. Ret fedt system, der er umiddelbart overførligt til arbejdet med politistaven. Derefter noget ubevæbnet kamp, hvor de samme princippet gjorde sig gældende: frem og nedkæmp.

5 af de fremmødte var politier medregnet instruktøren og man kan godt mærke at det er målrettet arbejdet på gaden = super fedt.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Security Concepts Escrima/WT træning 5/11-07:

1 x 1 @ 2 timer

Mest focus på teknik. Antigrappeling, benarbejde når man skubbes af modstander og lignene trænet + et par kamplege. Udmærket omgang.

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share