Rommel's log år 10386


Rommel
 Share

Recommended Posts

Træning 13/3-07 på PSK:

Vi havde maxtest i forhindringsbane, men jeg løb ikke da min ankel stadig er fucked. I stedet blev det noget i retning af:

Pushpres med meget lidt push:

7 x 6 @ 50 kg

Rumænsk dødløft:

5 x 8 @ 100 kg

Cabel row:

3 x 12 @ nogle plader

Træning 14/3-07:

ca. 5 km let løb om morgenen på skolen.

Og så i tsk...

Squat for første gang i over en uge:

5 x 5 @ 120 kg

Ret tungt.

CG bænkpres:

3 x 12 @ 65 kg

Let nok.

Renegade rows:

3 x 6 @ 35 kg

Ikke så meget træning, men jeg kom afsted selv om jeg egentlig havde overgivet mig til sovebjørnen. :innocent:

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

789 >> Rygterne om min død er stærkt overdrevne. :laugh:

Jeg gider ikke logge for tiden, da min træningsmotivation med vægte er lidt til den lave side. Grunden til dette er at jeg har tabt ca. 7 kg siden jeg starte på politiskolen i december. Styrken er ikke ligefrem stigende med dette vægttab. Men jeg får da trænet ca. 3 gange om ugen stadigvæk, gider bare ikke ligge det helt vilde i det.

Da vi blev vejet i forbindelse med vores anden maxtest for en uges tid siden vejede jeg 95,9 kg. Ved den første i dec klokkede jeg ind på 103 kg. Sjovt at de de fleste af mine klasse-kammerater tager på pga den fysiske træning på skolen dog. Men hvis man er ålet nok når man begynder skal der heller ikke meget til. :innocent: Vores FUT er såmænd sjovt nok, men det er bare ikke den form for træning jeg brænder mest for. Glæder mig til at skolen er overstået, så jeg kan koncentrere mig om vægtene og maden igen.

For jeg magter ikke at spise nok med 16 km cykling på ikke træningsdage og 32 på træningsdage UDOVER træningen på skolen. Selvfølgelig er det muligt at spise sig fra det, men jeg giiiiider ikke æde så meget. :innocent:

Så jeg lever stadig, men lader nok ikke høre så meget fra mig. Fucking cardio. Det er for folk der vil være tynde og leve længe. :innocent:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Husk nu at give dig tid til nogle fajbamser (som Sebastian Dvorsky fra PIS ville have sagt). Det er også godt mod vægttab. Men med al den cardio fatter jeg sgu godt, at der ryger flere kilo af end på.

Bare rolig. Jeg drikker næsten uden undtagelse hver fredag/lørdag. Det er en essentiel del af ethvert kontrolleret vægttab som alle ved. Jeg burde næsten starte en slankeskole: "Spis hvad du gider og drik dig i hegnet hver weekend - så er der vægttabsgaranti" :laugh:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Bare rolig. Jeg drikker næsten uden undtagelse hver fredag/lørdag. Det er en essentiel del af ethvert kontrolleret vægttab som alle ved. Jeg burde næsten starte en slankeskole: "Spis hvad du gider og drik dig i hegnet hver weekend - så er der vægttabsgaranti" :laugh:

Rommel

Jeg tror altså, at du bliver nødt til at hoppe på vodka-vognen - meget større kaloriedensitet! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lidt træning kan jeg vel logge, så folk ikke tror at jeg er død eller det der er værre...

Træning på PSK 10/4-07:

Squat:

8 x 6 @ 100 kg

Pushpress:

8 x 6 @ 70 kg

Kørt som supersæt/cirkeltræning. Blev super svedig. :tongue:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

syv-nine-og-firs >> Det er der noget om! :innocent:

JB >> :tongue:

Træning 18/4-07:

Squat:

4 x 8 @ 130

Det må være en eller anden volumen-rekord. Ren BB.

Bænk:

7 x 3 @ 90 kg

Frivend:

4 x 6 @ 90 kg

Pullups:

3 x 8 @ mig

7 x mig

Og så lidt fjumren rundt med Ulrik. :smile:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Liga i Rødovre:

Fik en SMS fra Kim Dahl aftenen før stævnet hvor han mindede mig om at jeg skulle løfte. Havde totalt brændt det ud, så det var jo helt optimal forberedelse - særligt fordi jeg sad og sugede på The Dubliner. :laugh:

Indvejning: 95,6 kg :crazy:

Squat 1: 210 kg

Piv nem godkendt 3-0

Squat 2: 230 kg

Også ret nem, men fik en rød lampe, da stangen rullede lidt på ryggen af mig.

Squat 3: 250 kg

Kom halvt op med den GM style og den var lige ved at blive brændt op, men kiksede desværre. Ellers tæt på.

Forberedelserne, min lave vægt og det meget løse udstyr taget i betragtning er jeg meget tilfreds med indsatsen. :superman:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Liga i Rødovre:

Fik en SMS fra Kim Dahl aftenen før stævnet hvor han mindede mig om at jeg skulle løfte. Havde totalt brændt det ud, så det var jo helt optimal forberedelse - særligt fordi jeg sad og sugede på The Dubliner. :laugh:

Indvejning: 95,6 kg :crazy:

Squat 1: 210 kg

Piv nem godkendt 3-0

Squat 2: 230 kg

Også ret nem, men fik en rød lampe, da stangen rullede lidt på ryggen af mig.

Squat 3: 250 kg

Kom halvt op med den GM style og den var lige ved at blive brændt op, men kiksede desværre. Ellers tæt på.

Forberedelserne, min lave vægt og det meget løse udstyr taget i betragtning er jeg meget tilfreds med indsatsen. :superman:

Rommel

Søde Lars.

Hvornår tager du mit forslag om at få anskaffet en kalender seriøst??? :nonono:

Ellers ærgeligt at du kiksede de 250, men alt taget i betragtning er det god indsats :wink::superman:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Jaa i
af liga'en, der squattede du jo også pisse flot :wub::tongue:

Tak, for filmen. Super! :4thumbup: Overlevede du forøvrigt Dølle? Jeg slap kun lige netop derfra med livet i behold... :beerchug:

Søde Lars.

Hvornår tager du mit forslag om at få anskaffet en kalender seriøst??? :nonono:

Ellers ærgeligt at du kiksede de 250, men alt taget i betragtning er det god indsats :wink::superman:

-Camilla

Jeg er meget imod langtidplanlægning. Der er gået en god afrikaner tabt i mig... :innocent:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Er du faldet i strisser-fælden med doughnuts, kaffe og ærwlighed eller hvad foregår der?

Jeg blev lovet at dig og Sune ville træne i går, men jeg synes ikke rigtig det blev til noget... Man får ikke lee' Viking Power af at køre patruljevogn.

Tak for bekymringen, men jeg gider ikke rigtig træne med vægte for tiden. :smile: Kan sku ikke komme ud af døren, når jeg er først er kommet hjem fra skole.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg tilmeldt Evo-race under kategorien Elite.... :4thumbup: Løbedistancen er den samme som for motion-kategorien, så hvorfor ikke gå hårdt? Jeg kan sagtens løfte en 90 kg elitesten! :superman: Lee'!

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg tilmeldt Evo-race under kategorien Elite.... :4thumbup: Løbedistancen er den samme som for motion-kategorien, så hvorfor ikke gå hårdt? Jeg kan sagtens løfte en 90 kg elitesten! :superman: Lee'!

Rommel

Du skal altid overgå mig... Når jeg ser dig får du tæv! Ål!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share