Rommel's log år 10386


Rommel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så er jeg tilmeldt Evo-race under kategorien Elite.... :4thumbup: Løbedistancen er den samme som for motion-kategorien, så hvorfor ikke gå hårdt? Jeg kan sagtens løfte en 90 kg elitesten! :superman: Lee'!

Rommel

Hvad er det der Evo-race? Elite lyder fint :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Chris. :smile:

Det er det her: http://www.evolutionrace.dk/

Jeg truede Trolle med at tage med til marathon i Odense, men det er samme weekend som evorace, så det ville blive lige barsk nok...

Rommel

Hej Rommel :smile:

Super - det ser mega sjovt ud :superman:

Så kan Trolle jo evt. tage med til Evo-race en anden gang eller droppe løbet for Evo-race..

Men ja begge dele ville være barsk :devil:

Mon ikke marathon er hårdere, så skal han da prøve det. Det ville jeg også gøre, hvis jeg gad løbe langt :laugh:

Hyg dig!

Link to comment
Share on other sites

Hej Rommel :smile:

Super - det ser mega sjovt ud :superman:

Så kan Trolle jo evt. tage med til Evo-race en anden gang eller droppe løbet for Evo-race..

Men ja begge dele ville være barsk :devil:

Mon ikke marathon er hårdere, så skal han da prøve det. Det ville jeg også gøre, hvis jeg gad løbe langt :laugh:

Hyg dig!

Marathon er _ikke_ tough, der skal man ikke løfte noget eller svømme i koldt vand!

Link to comment
Share on other sites

Hehe! Kunne ellers være max tought at tage evo race om lørdagen og så løbe odense marthon om lørdagen :4thumbup:

Men som chris også skriver, så vælger jeg marthon løbet, da der står op til flere kasser øl på spil :bigsmile: Og så er det da også noget man ikke bare lige gør. Evo race kan man altid stille op til, selvom jeg godt er klar over at det er hårdt på en anden måde.

Og ja. Evo race er mere vikinge agtigt end marthon men ved ihvertfald godt hvad jeg frygter mest :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Med den træning du udøver for tiden kan det ikke være længe inden du modtager den der PM, hvori der står at jeg repper med dit nuværende max...

Kom nu ind i kampen!

Aaaah, det tror jeg ikke kommer til at ske! :innocent::tongue:

Trolle >> Overvejer stadig lidt at snuppe begge events - for når (ikke hvis, NÅR) krigen kommer kan man jo heller ikke selv vælge hvad man bliver udsat for og på hvilke dage. Der må man bare gøre sig hård i kroppen og komme afsted! :superman:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Træning 18/5-07:

Så var jeg månedens gæst i TSK... :innocent:

Squat:

5 x 5 @ 120 kg

Okay...

Bænkpres:

5 x 5 @ 80 kg

Frivend:

3 x 5 @ 80 kg

Man bliver ikke ledere af ikke at træne åbenbart...Glæder mig til til at komme ordenligt igang med vægtene igen om et par måneder.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Snakkede med Kim om at lave nogle Farmer Walk handles med normal håndtag og med et tykkere rullehåndtag. Han var tændt på ideen da han jo skal træne sit greb... Han lød som om han ville prøve at få det lavet. Jeg håber at han husker at der skal laves to.

Bare lidt motivation... Kathrine har i øvrigt lovet at bage kage hver dag fra nu af og til jul, så vi kan være sikre på at du dukker op.

Link to comment
Share on other sites

Snakkede med Kim om at lave nogle Farmer Walk handles med normal håndtag og med et tykkere rullehåndtag. Han var tændt på ideen da han jo skal træne sit greb... Han lød som om han ville prøve at få det lavet. Jeg håber at han husker at der skal laves to.

Bare lidt motivation... Kathrine har i øvrigt lovet at bage kage hver dag fra nu af og til jul, så vi kan være sikre på at du dukker op.

Liret. Både det med Farmerwalk-tingene og kagen!

Træning 28/5-07

Squat:

4 x 8 @ 120 kg

Ikke half bad. Faktisk ikke max tungt.

Bænk:

5 x 8 @ 80 kg

Frivend:

5 x 5 @ 90 kg

En helt hæderlig romstang i selvskab med de damer Hoos, Bogs og Ulrik Q.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Hvem er den sladdertante der har snakket over sig mht min slanke og fitness agtige krop?? Sig hvem jeg skal give en olfert!! Sig det! :nonono::innocent:

Rommel

Det skal ikke være nogen hemmelighed at en hvis person, som jeg vil lade gå under dæknavnet June S, altid kalder dig 'fitnesschefen' på msn. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Det skal ikke være nogen hemmelighed at en hvis person, som jeg vil lade gå under dæknavnet June S, altid kalder dig 'fitnesschefen' på msn. :innocent:

AAAAAAAAAAAAAAAARGH! Bare fordi man har en slank, harmonisk og atletisk krop skal man lægge ører til alle mulige angreb, som kun bunder i misundelse! :nonono:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Glemte dagens vigtigste løft:

Dødløft med klap:

1 x 1 @ 70 kg

Let. Enten skal jeg øge vægten eller antallet af klap - det må jeg lige tænke lidt over.

Rommel

Jeg kender til strækkere med klap, men kan ikke lige se for mig hvordan det kan overføres til DL.

Åben mine øjne!

Link to comment
Share on other sites

Jeg kender til strækkere med klap, men kan ikke lige se for mig hvordan det kan overføres til DL.

Åben mine øjne!

Man highpuller stangen tilpas højt, således at man kan nå at klappe en gang før man griber den igen. :bigsmile: Jeg har ideen fra Klaus Jensen, som var ude med en rygskade i 1½ år efter at have lavet "øvelsen" :innocent:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Det skal ikke være nogen hemmelighed at en hvis person, som jeg vil lade gå under dæknavnet June S, altid kalder dig 'fitnesschefen' på msn. :innocent:
AAAAAAAAAAAAAAAARGH! Bare fordi man har en slank, harmonisk og atletisk krop skal man lægge ører til alle mulige angreb, som kun bunder i misundelse! :nonono:

Rommel

Det var nok det morsomste jeg har set på mol endnu. Jeg har i øvrigt ikke kaldt dig fitnesschefen, men idéen er genial og den vil jeg tage til mig.

Godt gået Thorhauge, du er kommet i Rommels signatur!

Link to comment
Share on other sites

Træning 4/6-07:

Squat:

ca. 14 @ 120

Og et par 8'ere og 10'ere med samme vægt..Prøvede at finde en start for 20 rep breathing og 115 er sikkert meget passende at åbne ballet på hvis det skal være.

Pushpres:

Lidt legen med 70 kg

Pullups:

2 x 8 @ mig

7 @ mig

Dagens vigtigste løft (efter jeg havde været i bad og i civilt tøj):

Enhåndsvend:

1 x 80 kg PR 5 kg

DET er BB....haha

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Helt vild styrke :crazy:

Rommel beviser bare det rigtige i, hvad jeg længe har praktiseret for maksimal styrke: ustabil træningsindsats og perioder uden træning er vejen frem :laugh:

Det lyder i øvrigt godt med noget 20 rep breathing; det glæder jeg mig til at følge med i :smile:

Link to comment
Share on other sites

Rommel beviser bare det rigtige i, hvad jeg længe har praktiseret for maksimal styrke: ustabil træningsindsats og perioder uden træning er vejen frem :laugh:

Det lyder i øvrigt godt med noget 20 rep breathing; det glæder jeg mig til at følge med i :smile:

Det kommer han da aldrig igang med :laugh::tongue:

Selvom han godt nok er blevet meget fitness på det seneste... så jeg forstår godt hans forkærlighed for 20 rep cardio squat!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share