Hver anden dag, er en gang om ugen.


tjr
 Share

Recommended Posts

01OKT2011 Erritsø vs. FRK

19-24

Anden superligakamp, første udebanekamp. Startede på bænken. Efter 10 minutter fik Bøje en skade i venstre trapez. Jeg har tvangsindmeldt ham i AK Thor, så han kan blive yoked. Fem minutter efter bliver Jalle stemplet over skindebenet og må skiftes ud - alt i alt en skidt start.

Én af holdets helt store udfordringer for tiden, er manglen på kæde-spillere. Vi havde bl.a. helt nye folk på begge wings, og det kunne godt ses i både vores angreb, hvor vi havde svært ved at bryde linjen og i forsvaret hvor Erritsø nærmest kunne valse igennem. Deres kæde-spillere havde heldigvis frygteligt dårlige hænder og smed adskillelige bolde væk.

Jeg bliver skiftes ind ~10minutter inde i anden halvleg som 3'er (Tuncay som 1'er, Thiesen som 2'er). En lidt uvant første række (og stor og tung). Alex var lock i min side. Klyngerne fungerede ikke specielt godt for vores vedkommende. Har ikke helt fundet ud af, hvad der var galt endnu.

Link to comment
Share on other sites

HEJ OG VELKOMMEN I GOKKELOGGEN!

Mandag 03OKT2011 @ IK99

I dag var den værste dag nogensinde. Efter at have betalt husleje og renter til min kassekredit, har jeg omkring 500,- til resten af måneden. Det er hverken nok til mad, fyr den af eller noget som helst. Fuck det er gay. Så gik jeg ned og trænede muskulaturen med forventningen om at det ville hjælpe lidt på humøret og sørme så om det ikke hjalp.

I lørdags spillede jeg rugby i Erritsø. På vej hjem i bussen blev jeg af uransaglige årsager fugl. Det havde nok noget med færingens forkærlighed for Rød Ålborg. Bagefter væltede jeg rundt i Indre By, men måtte kaste håndklædet i ringen omkring kl. 2. Den her gang lykkedes mig IKKE at smide min taske væk - hvilket behager mig.

Opvarmning

Sjip

Stræk

SMR

Træk

Kiksede 65kg 2 gange. Der var slet ingen EKSPLOSOVSTM. Måske jeg skal prøve at køre flere løft på 80-85% hver anden gang.

Stem

2x5x48kg

8x48kg

Nå, det lader til at jeg bare napper 8 reps i topsettet uanset vægten. Næste gang smider jeg 80kg på.

SSB Squat

1x5x77,5kg - bælte

Godt tryk. Jeg er MEGET glad for SSB squat. Det føles virkeligt som om jeg bare er stærkere i hele kroppen. Herligt!

Dødløft

3x120kg

Jøsses det er lang tid siden

Pull Downs - V-greb

5x85kg

5x75kg

Mere foam rolling

Link to comment
Share on other sites

I fredags var jeg ikke fugl, men sad hjemme og kedede mig. Så begyndte jeg at spiller Tower Defence. Lidt efter googlede jeg "Tower Defence Strategy" - det er dog ikke et emne der er dækket i dybden på interwebbet.

Onsdag 05OKT2011 @ IK99

Lige lidt let

Opvarmning

Sjip

SMR

Udstræk

Har en låsning i lænden jeg bare ikke kan få til at løsne op.

Tim Kring har skaffet sig et hold på 10-12 Crossfittere som skal lære at vægtløfte som en rigtigt vægtløfter, så det betød af IK var rimeligt proppet og alle de 'gode' pladser var optaget. Den smule jeg observerede CF'erne teknik, burde 2/3 af dem lære at tygge tyggegummi og gå¨samtidigt inden de kaster så over vægtstængerne.

Frivend

1x gulv + 2x fra hæng

Op til 3x65kg

Sidste set var lidt for langsomt. Frivend fra hæng er ikke en øvelse jeg har gjort specielt meget i.

A1 SSB Squat, paused

Mangex2x55kg

Lige en tand for langsomme.

A2 1-DB Press

5x5/5x22,5kg

Dejlig øvelse.

Jeg burde nok ha' trænet lidt ryg, men det endte med mere SMR/udstrækning og kæwe.

Tak til MarianneBB og Christina for at sikre at mit bælte og elastik blev sikkert opbevaret. IK99 er åbenbart ikke et trygt sted at efterlade personlige ejendele.

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Og omend skæg er sejt ligner det da vist er lidt en ulempe for ham Kleeberger i den første nærkamp. Han har i øvrigt lidt Herkules over sig, synes jeg.

At blive hevet lidt i skægget er ikke det værste Kleeberger har oplevet ved dette VM:

Den anden hedder 'Woodcock' - tihifnis.

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

I dag gad jeg virkelig ikke tage til rugby. Det gjorde jeg nu alligevel. Grunde var der tre af. Jeg var ikke til træning i tirsdag og det er virkelig dårlig stil at blive væk begge dage. Desuden vidste jeg jo godt, at det bare var min indre bitch der spillede ind - og hun skal bare holde sin kæft. Og sidst men ikke mindst, så ved jeg jo godt hvor rart og behageligt jeg har det bagefter. Så afsted til træning med mig.

Træningen var ret standard. Undervejs lavede jeg en masse burpess og 5x5 flotte, flotte strækkere. Desuden en HELVEDES masse indkast og den slags går lige i DELTOIDEUS! Den ene hopper (Jonas) vejer omkring 112kg - en slags Max Effort. Den anden hopper (Simon - udtalt på engelsk 'Saimån') vejer markant mindre - en slags Dynamic Effort. WSB4Rugby lige dér.

Jeg har lidt knas med SI-leddet (igen, igen, igen, igen) og det vil ikke rigtigt poppe på plads. Tror jeg sover på gulvet i nat. Desuden har min højre hofte pludseligt bestemt sig for at være en smule indadroteret, så det kværner godt i knæet når jeg løber. Fyssen var som sædvane ikke til nogen hjælp. Hun prøvede manuelt at mase SI-ledet på plads og nu har jeg fået strålesmerter i venstre baglår....

Auv!

Det må siges at være en herretackling.

Det er heldigvis ikke hverdagskost - men sådan går det når man støder sammen med en stolpe!

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Så blev det mandag. I lørdags spillede jeg rugby. Bagefter tog jeg i sommerhus med mor+bror+nevø+niece. Der er altid sådan en dejlig, stille ro når svigerinden ikke er med. I dag har jeg sovet længe og spillet Diablo II (har gennemført første akt).

08OKT2011 FRK vs. Holsterbro

10-5

Endnu en sejr - lækkert! Verdens grimmeste og mest kedelige kamp (hvilket scoren også afspejler). Holsterbro spillede virkeligt godt og vi spillede virkeligt elendigt. Jeg begyndt at få lidt ondt i knæet til torsdagens træning og ville egenligt helst ikke ind - hvilket jeg dog kom med ~15 minutter igen, på Mathias' plads som 3'er. Jeg stod fint i klyngerne og var nogenlunde med i det løse spil.

Mandag 10OKT2011 @ IK99

Træning med Brøleaben. Træningsmakkerpar in the making?

Opvarmning

Sjip

Udstrækning

SMR

GHR (manuel) - 3 set

Semi Sumo Dødløft

Op til 3x120kg

Stem

2x5x49kg

10x49kg

What the hell? Virkeligt godt tryk i skuldrene. Er det fordi jeg har løfter i 30-40 indkast i sidste uge? Eller er det fordi jeg kørte DB pres i onsdags? Eller fordi jeg ikke var fuld (særligt meget) i weekenden? Måske alle 3.

SSB Squat

1x5x80kg

Uden bælte. Havde glemt min ene VL-sko (hvor dum kan man være?) så løftede i vandrestøvler. Måske IK99 skulle have en overtræksdispenser.......

Pull Downs, v-greb

2x5x80kg

1x5x75kg

Curls

3 set hammer

1 set seated

Tricepts ext.

3-4 set

Link to comment
Share on other sites

Vægttabs-update:

Jeg går generelt med bæltet et hul strammere end 'før' og min mor sagde i fredags "Du har tabt dig siden jeg sidst var på besøg". 'Sidst' er en måned siden.

Det var ALDRIG gået uden Intermittent Fasting! IF for president!

Link to comment
Share on other sites

IF og det at være fattig :tongue:

Men udover det, så er det sgu da skide godt.

Det har i hvert fald intet at gøre med 4-5 træningspas og mindre druk at gøre. Det kan kun være pga. IF. Martin Berkhan er et geni!

Hvordan folk tabte sig før den mand blev født er mig en gåde.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 12OKT2011 @ IK99

A storm's a brewin' i IK99. Der er megen muggen i krogene over de Crossfittere der flimrer rundt og optager uforholdsmæssigt store dele af arealet. Koblet med lidt personfnidder skal det nok gå rigtigt godt...

Trænede med Nils fra kl. ca. 19

Opvarmning

Sjip

SMR

Råtræk fra kasser (over knæ)

3x3x55kg

BUM!

Træk-hiv fra kasser (over knæ)

3x3x80kg

Shrugs

Whatever x whatever x whatever

Havde installeret en elastik over stangen og ned om fødderne. Det er det nye shit indenfor trap træning. Prøvede så vidt muligt at holde igen i toppen.

DB Push press

Tror jeg endte på 1x5x27,5kg

Dødløft fra kasser (~7cm]

Op til 3x140kg

Og her fik jeg besøg af en gammel kending, nemlig en brændende smerte op langs venstre side af mine abs. High Gay.

Super Best Friend GHR

3set

Pull Down Abs - avg. bang

3x20

Chest Supported Row

3x5x70kg

Dropset fra 70-60-50-40-30 + rest pause

Udsolgt

Undervejs i træningen lavede jeg 3x25 glute bridges - sprinting power!

Link to comment
Share on other sites

Jøsses. Er stadig øm i baglåret efter onsdag. De må blive SÅ swole.

15OKT2011 CBS vs. Kløveret

26-19

Rigtig dejlig kamp, som vi desværre tabte. Startede som 3'er og spillede kampen ud. Vi var generelt gode til rucks, mauls og scrums.

Efter kampen kommer en af CBS' spillere hen og siger tak for kampen med et "You're fucking massive".

Jeg havde nogle gode løb i dag.

Lige nu prøver jeg at få min venstre hofte til at holde kæft. Har en smule spænding i venstre trap. Ellers ikke det helt store. Måske lidt påbegyndende irritation i albuen?

Link to comment
Share on other sites

Så for søren da. I lørdags var jeg fugl sammen med en masse flotte fyre. Der var vist også nogle damer - med de er knapt så interessante som bodybuildere. Derefter på Zefside og videre på mit gamle kollegie til noget Oktoberfest.

Søndag fik jeg slået tømmermændene ned med McD, søvn og danskvand. Da tømmermændene havde jeg pludselig en øm, øm rugbykrop at tage mig af... ZMA, kodimagnyl og ipren sikrede en fornuftig nattesøvn :laugh:

Mandag 17OKT2011 @ IK99

Thor var stærk og vendte noget der lignede 130kg. ROCC (det kunne være jeg sku' finde ud af hvad han hedder) var lidt slatten ovenpå en lang weekend med druk. Nils var rødhåret og irriterende - as usual.

Opvarmning

Sjip

Råtræk

3x1x65kg

Ikke nok 'pop' i toppen. Det er vel forventeligt.

SuperBestFriend GHR

3 set.

Stem

2x5x50kg

8x50kg

Another day at the office. Synes mit stem kører fantastisk for tiden.

EZ Curls

5x30kg + pind

12x30kg + pind

SSB Squat

Op til 1x5x82,5kg

Træk til bryst - v-greb

2x5x75kg

1x8x75kg

Inverted Rows

2x10

Burpees

3x5 med 10sek pause

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share