Hver anden dag, er en gang om ugen.


tjr
 Share

Recommended Posts

Tirsdag 18OKT2011

30km cykling (Østerbro - Amager - Østerbro - Frederiksberg - Østerbro)

FM Strækkere: 4x6

FM Glute Bridges: 4x25

Til rugby hvor vi tacklede en del + ~40 strækkere og ~8 set sit-ups.

Bagefter havde dameholdet lavet mad - fucking win. Lidt 'on the starchy side', men bedre end selv at skulle hjem og lave mad :4thumbup:

Adam Kleeberger har barberet skægget af:

Før var han flot. Nu er han bare pretty.

Link to comment
Share on other sites

På "min" MOL står der, at der er Fame Boys indlæg lige over, der er nr. 1000...

Mvh

Bruce the Rock

Ja, det gør det fandeme ikke bedre (:laugh::wink::innocent:).

__________________________________

David Rigert var fucking jacked:

http://www.youtube.com/watch?v=AN1ihOkiN8M&feature=player_detailpage

__________________________________

Der er kommet startliste til VM i Paris: http://www.iwf.net/events/2011/WWC_Paris/Final_Entries.pdf

Det bliver spændende at se Klokov og Dolega støde hovederne sammen i -105kg.

350x.jpg

587934d51704f477a30a82194a9361d6.jpg

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Onsdag 19OKT2011

18km cykling (Østerbro - Søborg - Østerbro)

@ IK99

Havde aftalt med Une fra holdet at han ville kigge forbi til trænings i dag. Han bailede dog, men han er også ginger, så det overraskede ikke. Mødtes med Nils lidt tidligere end normalt (~18.30) og vi var nogenlunde effektive med tiden, så vi var færdige lidt over 21 - men han skulle vist også hjem og koge pasta til mormor.

Har lidt en nagende smerte i venstre skulder efter gårsdagens strabadser.

Bruce var der ikke. Thor bekymrer sig meget om min teknik i frivend.

Opvarmning

Sjip

SMR

Thor vil gerne ha' jeg skaffer mig et andet sjippetov.

Frivend

1x80kg

1x82,5kg

1x80kg

Alt under 80kg er uacceptabelt. Alt over 80kg er bare rart. De 82,5kg var lige på grænsen. Prøvede 80kg igen og den var også tung, så jeg stoppede.

Semi Sumo DL

3x125kg

DB press

5/5x22,5kg

4/5x25kg

Puh, lidt træt i presse-halløjet. Det skal nok blive bedre når jeg vender mig til høj(ere) frekvens på strækkere.

Skrå bænk

8x20-30-40-45-50-55

6x60kg

Chest Supported Row

4-5-6x8x60-65kg

Meget detaljeret logning! Hjalp gevaldigt på følelsen i skulderen.

Burpees

3x6 @ 10s RI.

Nils havde kiks med. Stjålet fra hans lillebror. Kiks formet som dinosaurer - det er fucking paleo! Og de smagte godt og tarveligt, på den der måde som kun sådan noget børnecrack kan smage.

dinosaur-eating-dinosaur.gif

Her er et billede af mig der spiller kiks.

Link to comment
Share on other sites

22OKT2011

ARK vs. FRK

94-0

Igen en flot røvfuld. Vi kunne lige præcis stille et hold (15 mand). Alle viste fra start at det handlede om at tabe kampen, uden at miste ansigt. Vi kæmpede røven ud af bukserne, men fik desværre ingen point på tavlen.

Jeg gjorde hvad jeg kunne for at kæmpe til det sidste og det endte også med at jeg blev hædret som "man of the match". Jeg er meget glad og stolt over den titel. Jeg har gennem længere tid arbejdet med at blive stærmere mentalt på banen og det viste sig i dag.

Jeg er virkelig, virkelig glad og stolt over titlen. Jeg tror måske det er højdepunktet i min 'karriere' indtil videre.

David R. Har den fedeste fysik ever!

Klokov er også meget godt med:

post-9807-065299500 1319369457_thumb.jpg

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Mandag 24OKT2011 @ IK99

Fik balret højre skuldre i lørdags i kampen mod Århus. Den var rimeligt tarvelig og nederen søndag, men en god nat søvn (powered by ibuprofen and ZMA) hjalp gevaldigt på det.

I dag var en spændende og dejlig træning. Jeg fik både set MarianneBB og et par Nike Romaleos. Derudover fik jeg både set OG hørt Fru Erik.

Opvarmning

Sjip

Solid omgang SMR, inkl. skuldre/pex.

Udstræk

Træk

2x1x60kg

Jøsses. Ikke vildt meget at skyde med. Teknikken er langt væk. Stabiliteten i skulderen var ikke speciel fantastisk.

Råtræk

3x0x65kg

1x65kg

Thor og Erik snakkede lort om min træk-teknik. Hvilket sikkert er retfærdigt. Og tilpas motiverende til at hive de 65kg med hjem.

A1 Stem

2x5x51kg

6-7x51kg

Nå, skulderen klarede det da meget godt. Mistede lidt overblikket over antal reps.

A2 Broad Jumps

3x5

1x3

Under opvarmningsset til stem.

Træk til bryst, v-greb

5x80kg

2x90kg

SSB Squat

Op til 5x85kg -bælte

Spot af Bruce. Kan kun huske fragmenter af sidste gentagelse. Kom til at tænke på Dave Tates første oplevelse med Safety Squat Pinden :laugh:

Burpees

4x6 @ 10s RI.

Link to comment
Share on other sites

Ingen Mercy Rule i Rugby? Ikke desto mindre, tillykke med titlen, som dagens spiller.

Tak tak.

Nej, ingen Mercy Rules så vidt jeg ved - i hvert fald ikke hvad point angår. Dog kan man dommeren vælge at spille med 'uncontested scrums', hvis det ene hold ikke kan stille med en hel første række (1 hooker, 2 props), fx. pga. skader, da første rækken (min position) er 'high skill'.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 25OKT2011

@ Nandrupsvej

Let træning. Spillede lidt forskellige 'spil'; australsk fodbold, lidt touch og noget mere touch.

Snakkede med fyssen om min skulder og hun er sikker på det er rotatormanchetten den er gal med - lyder ikke helt dumt. Hun undersøgte endda min skulderbladsfunktion :blink: Hun sender nogen øvelser. Men mon ikke jeg også selv lige kigger lidt på nettet :wink:

Alt i alt 2 timer HIIT (aka. KONDIBØSSESVINSTRÆNINGTM) og det gik ganske fint. Min kondition og hastighed er god for tiden.

@ IK99

På cykelturen hjem kunne jeg mærke at højre balle var lidt stram, så jeg svingede forbi IK99 og rullede lidt på den. Det hjalp ikke helt så meget som jeg håbede.

SuperTrainer og August var der, og de er jo altid gode for en sludder for en sladder, men vendte hurtigt næsen hjemad og satte suppe over.

Har haft craving efter Nutella og suppe i noget tid.

Ja tillykke :4thumbup:

Tak :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 27OKT2011

Kære dagbog.

Startede dagen ud med MWOD #1:

Sad i squat-stilling i 2x5 minutter. Kan mærke det løsnede op i hofte.

Spiste frokost med J på Frederiksberg - det var rigtigt hyggeligt. Lang tid siden jeg har set hende.

Fik SMS fra Gingeren om at IK99 var lukket. Valgte at holde fridag i stedet for at sætte himmel og jord i omdrejning for at knække jern. Kunne alligevel mærke i kroppen at det ville blive en sølle / let omgang. Tror ikke det er dumt med en fridag - slet ikke hvis der er kamp på lørdag.

Link to comment
Share on other sites

Fik SMS fra Gingeren om at IK99 var lukket. Valgte at holde fridag i stedet for at sætte himmel og jord i omdrejning for at knække jern. Kunne alligevel mærke i kroppen at det ville blive en sølle / let omgang. Tror ikke det er dumt med en fridag - slet ikke hvis der er kamp på lørdag.

Der var ikke kamp lørdag. Så fredag tog jeg - efter træning - ud og fulde mig. Aftalte med S at mødes på Panum til 69-timers bar. Køen var meget lang og S var usædvanligt fuld - selv efter hendes standard. Det lykkedes hende at sætte sig på sit forhjul og bukke det til ukendelighed. Det var lidt interessant at se hende kæmpe med at fatte det :laugh: Nå, køen ind til festen var for lang, så vi gik op til Skt. Hans Torv og parkerede vores cykler og tog til en indflytterfest for S veninde. Da jeg kommer ned 4 timer efter er min cykel stjålet. Det er så pisse ulideligt irriterende. Det er 2 uger siden jeg sætte den i stand.

Hvis der er nogen der ser en gammel, gul Motobecane racercykel ombygget til 1-gear med gult bullhorn-styr har de min tilladelse til at skyde kvæg-tyven.

Torsdag 27OKT2011 @ IK99

Pjækkede fra rugby. Var træt, gad ikke og træningstøjet var til vask.

Kan ikke helt huske hvad jeg lavede. Men ved det blev til lidt squat (flad pind på nakken) og MWOD #2:

Fredag 28OKT2011 @ IK99

Lidt hurtig GUN-træning.

MWOD #3:

Læggene er sjældent et problem for mig, men min ankelmobilitet er vigtig at holde ved lige.

Push Downs m/ reb

3 set

Reverse EZ curl

3 set

Dips - blåt bånd

BWx5,5,4

DB Preacher curl

3 set

Offset greb, DB tungere i den ene side end den anden - BB!

Liggende Triceps extension

3 set

BB curls

3 set

Hyggelig runde med August og SuperTrainer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share