Los - 2006


Morten D
 Share

Recommended Posts

  • Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Syge rotider du banker af Los. Jeg er godt nok imponeret :blush:

Ligger vægtene helt stille for tiden?

hehe, takker.

Nej, jeg hiver jævnligt i vægte, men øvelsesudvalget er meget begrænset pga. min skulderskade, der ikke rigtig vil gå væk. Alligevel er jeg naturligvis blevet stor som et hus (Gammelsmølfs hus).

I øvrigt imponerende 3x6x67½ i Military du fyrede af i dag! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

hehe, takker.

Nej, jeg hiver jævnligt i vægte, men øvelsesudvalget er meget begrænset pga. min skulderskade, der ikke rigtig vil gå væk. Alligevel er jeg naturligvis blevet stor som et hus (Gammelsmølfs hus).

I øvrigt imponerende 3x6x67½ i Military du fyrede af i dag! :4thumbup:

Ha ha, well et hus er et hus, og så længe han ikke flytter ind, er det vel til at leve med.

Og mange tak :xmas: Ærgerligt, vi aldrig fik dystet, men det dur jo heller ikke med en skulder, der ikke vil makke ret.

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Ha ha, well et hus er et hus, og så længe han ikke flytter ind, er det vel til at leve med.

Ja, og da specielt hvis han ikke tager bagdøren! :nissegrin:

Nå, men opskriften på at holde juleferie med god samvittighed må være at ro en eksisterende PR i småstumper:

Ny Concept 2-PR på 5000 meter: 18:52,8 :devil:

Det var en forbedring på omkring 17 sekunder.

God jul til MOL. :xmas:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja tak! På årets sidste dag lykkedes det at komme under 7 min. på 2000 meteren i Concept 2! :devil:

Helt præcist: 6:59,6 - og så roede jeg også mig selv helt i stykker. Skal vist have en morfar, så jeg ikke går kold før tolv i aften...

Er mere end godt tilfreds med at være nået ned på den tid efter 2 måneders ro-træning. :smile:

Godt nytår til MOL!

Link to comment
Share on other sites

Årsopgørelsen for 2006

I starten af 2006 definerede jeg nogle træningsmål:

# ½-marathon til sommer

# Marathon til efteråret (gerne under 3½ time)

# 100 reps i 10 min. Pullup Challenge

...af hvilke jeg ikke nåede nogen.

Nu kunne man forledes til at tro, at det har resulteret i skuffelse, men faktisk har jeg været okay tilfreds med året. :smile:

Langdistanceløb måtte jeg droppe pga. hofteproblemer og 100 reps i pullups blev ganske enkelt for kedeligt, da jeg nåede 80 (hvilket jeg i øvrigt synes er et helt igennem solidt antal).

Da løbeplanerne gik i vasken, satte jeg min lid til mountainbiken og stillede således op til mit første løb (Rivette Marselisborg Marathon). Det var en rigtig fed oplevelse, og hvis livet som nybagt fra tillader det, bliver det ikke mit sidste løb.

Imidlertid faldt jeg jo også over ergometerroning på Concept 2, og det er jeg blevet ret vild med, så det kommer 2007 nok til at indeholde en del af. Og hermed et link til en log for 2007

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share