BURNING ADRENALINE


Don Nors
 Share

Recommended Posts

  • Replies 624
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dagens træning. sidste inden ER Open

Bænkpress

4x3x60kg

EC hofte killer - Link

fik squattet godt ned idag. stod også bredere idag.

for dem der træner i helsecenteret kan jegv sige at stangen var i hul 6 og at jeg havde en 25kgs skive på hver side at midter metalstangen i bånden af stativet.

til dem der ikke træner der kan jeg sige at stangen var ud for min navle og jeg stod ca. somu DL bredt :smile:

3x6 reps. - damn det er nasty stuff :devil:

kørte ikke squat idag da jeg tror det er rimelig håprdt for hoften pt. pga af mit still skift og det at jeg jo har kørt den meget til grænsen. derfor sprang jeg den over idag og fokuserede istedet mere på EC program.

Cuban press

15x11,5kg smalt grep

15x11,5kg medium grep

10x11,5kg bredt grep

Skulder prehab

ved ikke hvad den hedder men det er den hvor man står med armene ligefrem og køre dem op så det er på linie med hovedet.

3x15x4kg

Pulldown (neutralt greb)

3x8x60kg

ekstra god udstrækning idag. kunne for første gang nå mine tær da jeg strækte hams ud men benene var så heller ikke helt strækte. men det går da fremad.

skal op kl. lort på lørdag fordi johannes "jeg vil ikke vælre fed" er i -75kg klassen og derfor skal løfte tidligt. han skylder mig en pizza for det :nonono:

jeg er jo vant til bare at møde ca. 9 :tongue:

afskaf aktivitet mellem kl 6 - 10 om morgenen

Link to comment
Share on other sites

ER Open

Første løft: 125kg - Godkendt

Synes ikke det var et specielt godt løft men den kom da forholdsvis let op og fik tre hvide lamper :smile:

125kg er en stævne PR på 17,5kg

Andet løft: 132,5kg - Miss

Urutineret :mad:

fik den ok fra bunden men får den løftet ud af banen og så bliver den for tung. koncentrationssvigt.

nu sætter jeg så mig selv under press da Jeppe gik ind og lavede 135kg. da jeg var lettere end jeppe valgte jeg at gå ind på 135kg og så håbe på han ikke fik sit sidste løft.

Tredje løft: 135kg - underkendt med tre røde lamper.

den var simpelthen bare for tung til at jeg kunne presse den ordenligt. alle gav mig blå fejl - jeg tror det var udstrækningen der var skæv men når man ligger helt rød i hovedet og presser kan man ikke altid holde øje med om man nu også holder røven i sædet osv. :smile:

fik aldrig spurgt johannes om hvordan løftet var da jeg egentligt bare tænkte på at

der er ingen vej uden om: Jeppe skambarberede mig idag. han var lige nummeret stærkere og lidt mere rutineret. jeg må bare komme stærkt igen. det er nok første og sidste gang jeg for Eriks gamle 42 godkendt så nu må jeg spænde hjelmen og hoppe i 40'eren. denne her gang smider jeg simpelthen bare kg nok på til at jeg kan få den ned.

Link to comment
Share on other sites

ER Open

Første løft: 125kg - Godkendt

Synes ikke det var et specielt godt løft men den kom da forholdsvis let op og fik tre hvide lamper :smile:

125kg er en stævne PR på 17,5kg

Andet løft: 132,5kg - Miss

Urutineret :mad:

fik den ok fra bunden men får den løftet ud af banen og så bliver den for tung. koncentrationssvigt.

nu sætter jeg så mig selv under press da Jeppe gik ind og lavede 135kg. da jeg var lettere end jeppe valgte jeg at gå ind på 135kg og så håbe på han ikke fik sit sidste løft.

Tredje løft: 135kg - underkendt med tre røde lamper.

den var simpelthen bare for tung til at jeg kunne presse den ordenligt. alle gav mig blå fejl - jeg tror det var udstrækningen der var skæv men når man ligger helt rød i hovedet og presser kan man ikke altid holde øje med om man nu også holder røven i sædet osv. :smile:

fik aldrig spurgt johannes om hvordan løftet var da jeg egentligt bare tænkte på at

der er ingen vej uden om: Jeppe skambarberede mig idag. han var lige nummeret stærkere og lidt mere rutineret. jeg må bare komme stærkt igen. det er nok første og sidste gang jeg for Eriks gamle 42 godkendt så nu må jeg spænde hjelmen og hoppe i 40'eren. denne her gang smider jeg simpelthen bare kg nok på til at jeg kan få den ned.

:superman:

Tak for battlen.

Og tillykke med PR, 17,5 kg er jo alligevel en del :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Hatfield Squat

3x2x105kg

puha jeg begynder at være overtrænet :laugh:

tror det tog mig langt over en halv time at blive varm fordi min ryg og hofte var øm. først fem sæt på 60kg så videre til 80kg og så til 90kg osv.. jeg kunne simpelthen ikke stige pga. af ømhed før jeg fik høvlet en ordentlig spand sæt af + jeg jeg lige fik æltet min erector af hvor balde strammer maskine(skide god for blod omløbet men strammer ikke balderne hvis nogle skulle være i tvivl :tongue: )

kobinationen af Hatfieldsquat + tung dødløft + kcal underskud + overarbejde begynder at sætte sine tydelige spor. jeg ved seriøst ikke om jeg tager den sidste dag - havde virkelig ondt i lænden idag. nu stopper jeg for en periode med kcal underskud og ser om jeg lige kan nappe det sidste pas

Bænkpress

3x100kg rep PR

2x100kg

2x100kg

4x90kg Failure

patkassen var rigtig godt ristet :blush:

Skrå bænkpress

3x6x50kg

kørt let. det er meningen den skal køres tungere men progresserer lige så stille.

Link to comment
Share on other sites

Forresten, godt speaket !

tak - synes selv jeg lavede nogle gevaldige brølere. heldig at folk kunne tage det med et smil :blush:

det er første gang jeg er speaker så glemte "the bar is ready" et par gange hvor jeg blev forstyrret. Jan reddede mig også fra en fadæse da jeg sagde fifty istede for fifteen. fandme forskel på 250kg og 215kg :laugh:

tak Jan :superman:

Link to comment
Share on other sites

træning idag. har ligget syg de sidste fem dage - har tabt omkring 2,5kg :crazy:

Squat

5x3x80kg

bænkpress

3x90kg

2x100kg - hold kæft de var grimme :laugh:

til 7cm board 4x100kg

var meningen at jeg skulle have kørt meget mere men da det kun var mig og johannes der trænede idag var der ikke nogle der kunne holde board

så gik jeg i saune istedet.

slap opstart men det er vel også ok. min appetit er ikke vendt tilbage endnu :dry:

Link to comment
Share on other sites

fik ikke lige opdateret loggen igår

træning torsdag 9/3

Squat:

2x3x80kg

3x90kg

1x100kg

1x110kg PR

1x120kg Miss

1x120kg Miss

Nooo... andet forsøg på 120kg var så tæt på. den gik naturligvis i stå i bunden men den var godt nok tæt på at komme. de 120kg er ikke langt væk :devil:

Bænkpress:

3x90kg

2x100kg Failure

utrolig grim stil. virkelig problemer med at styre den ned ordentligt

1x100kg også grim og trælst ned :crazy:

2x2x90kg

5x80kg

træls bænk omgang. min teknik er simpelthen blevet for dårlig og så bliver kilone tunge. så der kommer nok en del teknik træning. men jeg tror måske også det er rygtræningen der lige skal have en ordentlig skalle. jeg mangler simpelthen styrke til at styre den ordentlig ned. ikke engang på de 100kg fik jeg den ned det samme sted.

Link to comment
Share on other sites

træningen idag

Dødløft

2x140kg fandme tunge :blink::crazy:

2x3x140kg bedre og bedre

3x120kg

måske er det top squat testen fra igår der havde sat sig lidt ekstra i benene. måske er det, det faktum at jeg pga. af sygdom ikke har dødløftet i 2 uger. uanset hvad så blev det bedre og bedre så jeg er fortrøstningsfuld :smile:

Bænk i fury 40

120kg til 9cm

130kg til 6,5cm

140kg til 4,5cm modbydelige tunge at presse og ligge med. skæv udstrækning :nonono:

140kg til brystet miss

fik den for første gang ordentligt ned :4thumbup:

men var krøllet helt sammen på bænken under de 140kg og havde ingen chance for at presse den. jeg skal bare have noget mere træning og så skal det nok komme. forhåbentlig kan jeg også inden ikke alt for længe få lidt mindre ned :smile:

EDIT:

kørte også

Supported Rows

5x5x50kg

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

træningen igår

Bænkpress

6x3x90kg

focus på teknikken. ikke alle sæt synes jeg var lige pæne så jeg tager en omgang mere med 90kg

Boardpress 9cm - med håndledsbind

3x110kg let :smile:

2x115kg noget tungere :crazy: - havde et elendigt opspænd

2x3x115kg kørte meget bedre :smile:

jeg skulle gerne op og kører noget tungere til en 9cm klods men det er første gang i lang tid at jeg kører øvelsen så jeg skal lige vende mig til den igen.

Dødløft

3x3x140kg

kørte meget bedre end sidst. men holdt lidt igen da jeg skal squatte idag

Supported Rows

8x5x55kg

sad godt :smile:

Link to comment
Share on other sites

træningen idag

Squat m. knæbind

Gamle røde striber (løse): 5x70kg, 4x70kg, 2x3x100kg

naturligvis allesammen lette. en ting jeg lagde mærke til er at det faktik er behagligt at squatte med løse knæbind. det gør ikke ondt i knæhaserne og det tager altså det værste af stresset fra vendet i bunden. selvom mit squat naturligvis ikke kan sammenlignes med Henriks fra frem så er jeg begyndt at bruge samme koncept: man holder ikke igen på vej ned :devil:

jeg har virkelig fart på ned af og jeg er også stærkere sådan selvom jeg kommet langt under men det er hårdt for hoften. det er nok noget den skal vende sig til over en længere

Nye sorte Metal - Johannes binder(stramme)

2x2x115kg lette og hurtige. men noget ustabil i kroppen.

2x125kg holder meget igen på vej ned så de bliver noget tungere.

volume og kg mæssigt ikke prangende men en fin opstart.

Konv. dødløft OH-greb

3x5x100kg

mjin grebstyrke sutter den brede gren

Dumbell Rows

5x5x36kg

sad skide godt. men kunne nu også mærke gårsdagens row :innocent:

Cuban press

1x(mellem 12 og 18)x14kg

god prehab.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Squat

2x5x60kg

2x3x80kg

2x3x90kg

3 Singles a 100kg

kørte ok. man kunne dog tydeligt se mit sticking point :laugh:

Bænkpress

2x5x60kg

1x3x80kg

6x3x90kg

bedre teknik idag. faktik ok. men jeg sænkede den så også noget langsommere på de fleste sæt. fortsætte på 90kg. stadig plads til lidt forbedringer

Dødløft m. bælte

3x3x130kg

gode hurtige. men kunne nu godt mærke squatten alligevel.

prøvede at køre alle tre øvelser idag for at se hvordan det er. selvom jeg ikke lavede det ville kunne det nu godt mærkes. gør det nok engang imellem for lige at få lidt conditionering.

Pulldown

5x60kg

4x5x65kg

Cuban Press

10x14kg smalt greb

10x14kg medium greb

sad godt :cool:

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Bænkpress i Fury 40

110kg to gange til 14,5cm og en gang til 9cm

120kg to gange til 9cm og en gang til 6,5cm

130kg en gang til 6,5cm og en gang til 4,5cm

1x135kg Miss

der var brystkontakt men jeg kunne ikke lukke den ud. ved ikke lige hvorfor :unsure:

1x135kg Underkendt

godt jævnt løft men ikke pause på brystet

1x135 Godkendt! :devil:

god pause på brystet og ren raket :w00t:

tror ihvertfald godt jeg kan lave 140kg

Dødløft m bælte

3x140kg

5x140kg

1x152,5kg - Johannes ville gerne se hvad han kunne lave i konv. med bare bælte. det blev til 152,5kg og så kunne jeg jo også lige så godt lige tage en singel på den :smile:

Supported Rows

5x50kg

4x5x60kg rimelig hårde :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdagens træning

Squat m. knæbind og bælte

2x115kg

2x125kg

1x135kg - bedste løft. var faktisk rimelig god :cool:

enten prøver jeg på 140 - 145 på lørdag eller også begynder jeg også i dragt.

Small bænkpress

3x3x80kg

3x85kg løftet røv på sidste rep :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Squat i fuld udstyr

startede i halv dragt og knæbind og fik nogle løft på forskellige vægte. prøvede 135kg i fuld dragt men kunne ikke komme ned med den. 145 kom jeg endelig ned med :w00t:

løftet var meget let. i når jeg for mine sorte knæbind på istedet for mine røde trænings bind giver de jo også en hel del mere. da min mor holder fødselsdag idag havede jeg ikke rigtigt tid til at forsætte hvis jeg også skulle nå lidt bænk. men dejligt at jeg kan squatte godkendt nu - nu skal jeg såp bare til at squatte noget tyungere - der er til meget mere.

Bænk

op til to singels på 100kg riimelig gode :smile:

Lateral raises

3x10x10

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

arghh har ikke lige fået opdateret loggen i et stykke tid nu

Træningen Onsdag

Dødløft i fuldt udstyr

1x180kg - noget der ligner en startvægt :smile:

1x200kg - chanceløs. jeg syntes ikke rigtigt jeg fik noget ud af dragten. synes metal er meget hurtig til at udvide sig + jeg har tabt mig. vender den om næste gang

Bænk m. kæder (+38kg i toppen)

3x70kg

2x70kg :mad:

1x75kg

Link to comment
Share on other sites

træningen igår

Bænk i trøje

1x135kg miss

for den løftet ud af banen også bliver den tung

1x135kg godkendt - damn et beskidt og tungt løft.

slet ikke så let og elegant som sidst jeg var i 40'eren. men idag var jeg så også nede på 76,2kg hvor jeg plejede at lige på de 81 - 82 stykker. selvom det ikke er mange kg synes jeg godt man kan mærke det.

1x130kg

meget bedre løft :smile:

lidt dødløft lal men ellers ikke andet

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share