BURNING ADRENALINE


Don Nors
 Share

Recommended Posts

træningen igår

Bænk i trøje

1x135kg miss

for den løftet ud af banen også bliver den tung

1x135kg godkendt - damn et beskidt og tungt løft.

slet ikke så let og elegant som sidst jeg var i 40'eren. men idag var jeg så også nede på 76,2kg hvor jeg plejede at lige på de 81 - 82 stykker. selvom det ikke er mange kg synes jeg godt man kan mærke det.

1x130kg

meget bedre løft :smile:

lidt dødløft lal men ellers ikke andet

PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIND !

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 624
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens træning

Squat i fuldt udstyr

fik kørt nogle teknik løft på 145kg. mit bedste løft var dog på 155kg. jeg var sikker på at 155kg ville jeg få men jeg havde måske lidt bange anelser om hvor tunge de ville være - de var en del lettere end jeg havde turde håbet på :bigsmile:

stadig en del under en startvægt. mit problem er udgangen. det er lang tid siden jeg sidst har været i udstyr og jeg var nær ikke kommet ud af stativet med kilone. jeg regner me dat jeg skal op på min. 165kg på torsdag - men de bliver ikke sjove at gå ud med.

derfor bliver der nok også noget træning i udgange. men jeg håber naturligvis også på at den tunge træning vender mig til kilone inden længe :wink:

Link to comment
Share on other sites

Husk at holde Johannes lidt i ørene :wink:

jeg har lavet et dødløft program til ham :devil:

men når det kommer til stykket er det nok mere ham der holder mig i ørene :innocent:

PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIND !

jeg savner også min bacon :crybaby:

jeg regner dog også med at tage på igen. Mølgaard og henrik troede meget apropo ikke på at jeg var i - 82,5kg kunne jeg forstå på johannes :tongue:

Synd med de 200, ellers stærkt gået :superman::smile:

mange tak :smile:

jeg er stadig optimist - jeg prøver at vende dragten om. jeg håber den kan give lidt mere på den måde. 180kg er jeg rimelig sikker på jeg kan løfte med bæltet alene.

Link to comment
Share on other sites

kom så ned i -75kg !!!!! Kunne være fedt, idet der er så få løftere der nede, hvilket nok skyldes at der skal være lidt pind over en for at veje det :tongue:

Skal du med til thy?

Ok, så kommer jeg da ned i -75... Når nu du beder mig om det... Og nej, kommer ikke til Thy...

Nååårh, var det ikke mig, du skrev til? :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Squat i fult udstyr

i tirsdags skrev jeg at regnede med at komme op på 165kg. men efter at have snakket med Johannes og efter det første løft på 150kg blev jeg enig med mig selv om at blive der. jo, jeg ville godt kunne løfte de 165 - jeg tror det er en mulig startvægt. men eftersom jeg stadig har problemner med teknik og stabilitet på 150kg synes jeg ikke det er grund til at gøre det sværer for mig :laugh:

jeg er trodsalt nærmest gået fra hatfields squat på 92,5kg til fuldt udstyr på 150kg så jeg har brug for lidt tid til at vende mig til det.

fik kørt en singles på 150kg til og den var virkelig god synes jeg. virkelig hurtig og jeg synes selv jeg var rimelig stabil. jeg fik at vide at den var godkendt dyb. den første på 150kg var noget dyb fik jeg at vide og jeg var temmelig jelly i bunden.

fik også en udgang på 175kg - fy for pokker hvor var den modbydelig tung at gå ud med :crazy:

Link to comment
Share on other sites

kom så ned i -75kg !!!!! Kunne være fedt, idet der er så få løftere der nede, hvilket nok skyldes at der skal være lidt pind over en for at veje det :tongue:

Skal du med til thy?

yes jeg skal med til Thy :devil:

omkring vægten så er der meget pind over det :cry: - men det er min mening at erstatte noget af dunken med muskelmasse da der trodsalt er mere potentialle i i muskelmasse end fedtvæv.

att: Moos

:laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Bænkpress m kæder

3x70kg - uber tung :sneaky2:

4x2x70kg kørte rimelig godt de fleste af dem

1x1x75kg rimelig god synes jeg. tror faktisk ikke 80kg er urealistisk

Konv. Dødløft

5x100kg

4x5x110kg

synes jeg mangler noget styrke i lænden. så derfor bliver det konv. dødløft fremover på den ene af mine dødløft dage :smile:

db Shrugs

3x10x22kg

kørt let for at få løst lidt op og få gang i blod cirkulationen

Link to comment
Share on other sites

gårsdagens træning

Bænkpress

2x90kg

2x100kg - den første var god. den anden var tung

1x100kg

2x1x105kg miss begge :sneaky2:

fuck hvor er det bare slapt. det er ikke mange dage siden jeg lavede 102,5kg rimelig overbevisende og når man kan lave 2x100kg skulle 105 fandme ikke være et problem. problemt er at jeg for den sænket pisse elendigt. den første ligger alt for højt. da jeg racker den vil jeg have endnu et forsøg med det samme men den er jeg chanceløs (og får også sænket den elendigt).

Negativer

1x110kg

1x115kg

kørte dem langsomt ned men meningen er jeg skal endne med at kunne køre mindst 120kg ned til brystet perfekt. hver gang jeg er på 100kg bliver sættene altid efter hvordan jeg få den sænket - pt. har jeg slet ikke nok kontrol med det.

Smal Bælnkpress med green band (u. bænken)

3x3x60kg

rimelig tungt :bigsmile:

Dødløft i udstyr

175kg

rimelig gode :smile:

jeg har dog fået en dum tendens til at overstræke ryggen. det bliver jeg nød til at arbejde med.

dragten gav ikke en skid - Metal udvider sig bare alt for hurtigt. pt. tror jeg at jeg efterhånden kan squatte under parallel med stropperne oppe uden vægt på ryggen.

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Squat

5x5x80kg

let dag idag. havde jeg brug for. men damn det er nasty at køre 5'ere i squat :crazy:

db Rows

5x5x38kg

kørte godt :smile:

men ligger noget udsikkert i min hånd

BB shrugs

3x6x110kg

skulle godt nok lige have fin pudset stilen før den begyndte at køre optimalt

Cuban press

talte ikke lige repsne men en pæn sjat på 16,5kg :smile:

Link to comment
Share on other sites

dagesn træning

Bænkpress m. kæder

2x3x70kg - det sidste sæt helt klar det bedste. fik rettet et par tekniske fejl.

2x2x70kg

1x80kg - Miss

Johannes tager den tidligt da han tror der stadig kun er 70kg på og tror der er noget galt. tror ikke jeg ville have fået den alligevel men muligvis

Dødløft i Inzer dødløfter

prøvede at låne Johanneses gamle dødløft dragt idag da metallen intet giver i dødløft mere

1x175kg - underkendt på nedad gående bevægelse. meget hurtig fra gulvet men gik helt i stå i toppen

1x175kg godkendt. mere jævnt løft og godkendt. ikke så hurtigt i bunden og ikke så langsomt i toppen :tongue:

1x175kg kanon løft

1x185kg tung :crazy: - men jeg får den :smile:

stilen er dog ikke særlig god på den

Link to comment
Share on other sites

skulle have været i udstyr idag i squat men Johannes var syg og Cussen kom en time forsent pga. af tømmermænd så det blev istedet til en tiltrængt deload :smile:

Deload

Squat

3x5x80kg

fuck hvor er det bare sur røv at squatte alene. total budding krop

Pulldown m. neutralt greb

5x5x65kg

rimelig lette

Cubanpress

en god sjat sæt med en god sjat reps :smile:

stangen vejede 16,5kg. prøvede 20kg men jeg er endnu ikke stærk nok til den.

Lateral raises

3x8x10kg

tungere næste gang

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Board press

3x105kg (opv.)

3x115kg - kørte fandme godt :devil:

1x122,5kg Miss - kunne ikke holde opspændet med dem :sneaky2:

2x2x120kg - rimelige gode. i begge sæt var den første rigig god og den anden tung. ved ikke lige hvorfor.

Dødløft teknik

fik kørt nogle lette løft samt

2x3x140kg med rimelig god teknik.

fik mit forspænd i rygge til at fungere rimelig godt

og så hjem, og se fodbold :tongue::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Dejligt med en logbog under pyler og dårlige undskyldninger :tongue: Er du ved at være klar til Thy

havde ikke lige set dit indlæg :blush: - hvis der ikke er nok dårlige undskyldninger så er der noget galt for Johannes er ved at gå til af dem :laugh:

jeg må lære at skrive dem ned i min notesbog når jeg træner så jeg for det hele

ja det går fremad. mit squat kan sagtens godkendes nu men jeg vil gerne snart op og lave noget tungt. men Johannes har ligget syg og jeg er rimelig afhængig af ham som spotter :smile:

bænk er ok selvom jeg gerne vil op og bænke noget mere.

vægten sage 75,8 idag efter en weekend med druk såp det er vel meget godt :smile:

Link to comment
Share on other sites

att: Bjørn

de der 135kg sidste gang var rimelig tunge så hvis jeg laver mere end 140kg til Thy cup vil jeg være rigtig glad :blush:

jeg lavede 135kg som rakketter dengang jeg vejde de der 81 - 82kg men det gør jeg ikke mere :smile:

____________________

Johannes er desværre gået hen og blevet syg og sprungeten trommehinde så han kan desværre ikke træne i uge. så nu må vi se om jeg kan holde mig selv i ørene mens han er væk :laugh:

i morgen er det squat. skal i knæbind og muligvis også halv dragt :smile:

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Squat halv dragt + knæbind

fik virkelig teknikken til at køre idag. lagde selv knæbind og brugte ikke mine metal så det var selvfølgelig også noget lettere at styrer i bunden. fik kørt nogle rigtig gode sæt. til dels fordi jeg lod egoet blive hjemme og holdt mig remlig lavt og dels fordi man ikke kan binde stramme knæbind på sig selv.

men jeg fik ros for min stil. lavede som det højeste en ret ubesværet triple på 135kg.

jeg kørte lidt langsommere ned og det gjorde jeg holdte mig langt bedre oppe. jeg var meget mere stabil og fik et meget mere jævnt tryk. Marcussen foreslog at efterhånden som jeg blev bedre kunne jeg øge farten hvilket jeg er enig i.

Neutral greb pulldown

6x5x65kg

der er åbenbart forskel på de maskiner vi har for den jeg brugte idag var fandme god. der var en langt hårdere eccentrisk fase af en eller anden grund.

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

dagens træning

Bænkpress i Fury 40

2x1x125kg begge underkendt på nedaf gående bevægelse. problemet var at jeg ikke fik ordentligt tryk på fra bunden så da triceps skulle til at tage over blev der noget ujænvhed. men eftersom jeg let kunne starte dem igen var styrken ikke et problem

2x1x125kg begge godkendt 3- 0

fik teknikken til at spile og så var de pebernødder

1x130kg rigtig godt løft. meget tilfreds. egentlig skulle jeg have haft alle sættene på 130kg men vi havde regnet forkert først :4slap: - men så fandt vi da ud af at jeg også kan få 125kg til brystet

var meget tilfreds med løftet og hvis ikke jeg bliver væsentliger stærker før Thy cup er det min statrvægt

1x135kg - fik ikke at vide om den var underkendt. den var lidt ujævn men var let a presse på.

fik ikke opspændet til at fungere. problemet var at mine bukser var en smule for lange så de kom ned under sål på den ene fod. jeg kunne slet ikke stå fast og da det var det eneste jeg kunne tænke på glemte jeg også at suge luft ind - på trods af at Johannes stod bøjet ind over mig og skreg: "Syg luft ind!!"

hold kæft han var sur over jeg ikke hørte efter bagefter :laugh:

EDIT: kørte også

db rows

5x5x40kg

kørte fandme godt idag :devil:

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

Idag er det Martins fødselsdag HURRA HURRA HURRA! :partytime2:

Bænkpress

2x3x95kg yes - på vej til fordums styrke! jeg vejede idag 75kg rent :smile:

4x1x100kg

bortset fra den tredje kørte det fint :smile:

Dødløft m. bælte

2x3x145kg god teknik

1x3x160kg også fin teknik

1x180kg PR

jeg vidste jeg burde kunne trække den med så god en tre'er på 160kg men jeg var alligevel glad da jeg fik den. virkelig grinder i toppen. op til stævnet bliver dødløft kørt enten med udstyr eller kæder.

det beviser så endnu engang at mit udstyrsløft ikke er så vanvittig importenerende. jeg døjede virkelig med de 185kg. kunne måske godt have fået lidt mere men ikke meget.

EDIT: for mange typos :blush:

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

jeg havde jo maxet rimelig godt ud i dødløft igår så jeg havde regnet med lidt let træning idag men sådan skulle det ikke gå

Squat i udstyr

3x125kg - halv dragt og egne knæbind

1x150kg - hel dragt og egne knæbind

1x165kg Hel dragt og Johannes binder. temmelig godt løft. bedre end jeg havde forventet. hvis ikke jeg bliver meget bedre er det min start vægt til Thy cup.

1x165kg - endnu bedre løft. mere stabil en det første og derfor også mere fart :smile:

1x180kg - udgang. jeg var nær ikke kommet ud af stativet med dem. hold kæft de var trælse at gå ud med. uanset hvor meget jeg kan squattte er mit kan mit max ikke ligge over 180kg da jeg simpelthen ikke kan komme ud med mere

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share