billige spinningsko.


mr.fit
 Share

Recommended Posts

hey mol people. er lige startet til spinning og skal ud og købe mig et par sko. er der nogen der kender en model som er rimelig god til prisen, og evt et sted på sjælland, hvor den fåes.

er nemlig en fattig studerende.

synes de modeller jeg har fundet på nettet er temmelig dyre.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Jeg skal gøre det klart at woox selv har økonomiske interesser i det firma han linker til. Det er ikke tilladt at bruge MOL som gratis annonceplatform. Jeg er så som cykelentusiast heller ikke grænseløst imponeret over produkt/pris - men den er en anden historie.

Arne

Moderator

Link to comment
Share on other sites

hey mol people. er lige startet til spinning og skal ud og købe mig et par sko. er der nogen der kender en model som er rimelig god til prisen, og evt et sted på sjælland, hvor den fåes.

er nemlig en fattig studerende.

synes de modeller jeg har fundet på nettet er temmelig dyre.

Nu ved jeg ikke hvad dyrt for dig er, men tjek eventuelt bikebuster ud. De har cykel/spinning sko fra en 300 og opefter..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg bruger selv Specialized sko til ca. 500 kr. Jeg vil IKKE anbefale dig de billigste billige spinning sko da

det er vigtigt du får noget der støtter foden og hælen godt, så du ikke får skader disse steder.

Spinning er en meget intensiv sports art og derfor er skoene ikke lige der jeg ville spare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share