Laura P


Francis
 Share

Recommended Posts

Hver gang jeg ser et WPO løft bliver jeg til stadighed chokeret over hvor høje der squats er :blink::laugh:

Men på trods af de høje squats og det lede udstyr, så er hun da stærk. Ikke særligt mange af gutterne på MOL der kunne gøre det samme :smile:

chokeret ja..men mest af alt bliver du fristet :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nope, men har prøvet at stå bredt og kan ikke se noget formål med det, + skadesrisikoen også blir øget betydeligt

Grunden til at WPO løfterne står så bredt skyldes bla. at deres dragter er så kraftige, at det simpelthen ikke er muligt at komme ned medmindre man står ultra bredt. Et godkendt løft i WPO er så vidt jeg husker omkring parrel (Dog synes jeg de ofte ser meget højere ud :dry: ), men med den ultra brede stand og den kraftige kevlar dragt er det muligt at løfte rigtigt mange kg.

At det så har bevæget sig så langt væk fra hvad de fleste forbinder med squats er så en anden diskussion, men hvis jeg stillede op i det forbund med de udstyr og regler ville jeg da også stå meget bredt for at kunne udnytte det bedst.

Husk at deres mål er at løfte flest mulige kg inden for det givne regelsæt. Det kan man næppe synes er dumt :wink:

Men grimt er det sgu :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share