IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Dem vil jeg meget gerne se. Jeg skal lige ha styr på det hele - er ikke hjemme i Kbh endnu. Men fin ide med at bytte cd'er.

Men kan dog sagtens komprimere dem, så de ikke fylder så meget, og så sende dem over mail, hvis det skal gå lidt hurtigere.

Ku godt være man skulle starte en log, nu der er så mange atleter herinde efterhånden. Gør jo det hele meget sjovere,

når man kender hinanden.

Og ja, super hyggeligt at hilse på.

Kan sagtens vente på billederne - vil faktisk gerne have dem i høj kvalitet...

Venter bare til jeg er hjemme - men du kan jo lige sende mig en PM med din adresse mester... :4thumbup:

LOG ja start en for søren - sådan en gammel garvet atlet som dig ville folk sgu være interesseret i - helt klart...

Noget for dig med min kalender ide???? Kunne være nice... :smile:

Ses - :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så absolut Michael. Kanon idé. Lad mig vide, hvis det bliver til noget.

Har sendt min adresse på en pm. Du kan lige sende din retur, så får jeg billederne sendt afsted.

Nu smutter jeg jo også selv på en uges ferie på torsdag, så regner jeg med at starte en log, når jeg er på dansk jord igen og har fået træningen igang igen. Skal lige have overvejet hvordan mine planer ser ud i fremtiden mht konkurrencer.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Invitation til alle Fitness atlleter...

Har fået en skør men synes jeg selv god ide... :4thumbup:

Epilepsi er et meget overset område, og epilepsiforeningen er meget meget dårligt stillet økonomisk. Der forskes ikke meget på området og folk generelt er meget dårligt oplyste om det og det der følger med sygdommen...

Jeg mistede selv min søn til epilepien i marts...

Jeg har planer om (lidt inspireret af Red Barnet) at lave en kalender for 2007 med billeder af fitness atletter og BB - som så sælges hos www.epilepsiforeningen.dk og overskuddet går til foreningen.

Jeg kontakter foreningen med ideen hvis vi er nok til at få det på benene... :devil:

Vi atletter stiller med et billede og en kort beskrivelse af os selv resultater o.s.v. - jeg laver designet og får den trykt i et mindre oplag.. Lækkert design med spiralryg og hele svineriet...

12 atletter bedes melde sig hvis de har lyst - jeg smider selvfølgelig en kalender eller et par stykker efter jer når og hvis den bliver til noget... Jeg tager kontakt til et trykkeri om donation af tryk - skal nok finde ud af noget... :wink:

Meld jer her - og husk jeg er på ferie i næste uge og det ville fint hvis vi blev 12 atletter - gerne flere - se laver vi bare flere sider i kalenderen...

KOM NU SKRIV JER PÅ:......

1. Fitness-iver (Michael Iversen)

HEY Iver......

Lyder som en god ide det med kalender :4thumbup: Jeg kan jo sende dig et par fotos til fri afbenyttelse når du kommer jeg fra ferie :superman::superman: så kan du jo se om der er noget du kan bruge ? ? :devil::devil: Tak for sidst, vi blev og så miss fitness om aften :smile::smile: det er en stor mundfuld at skulle prøve MR fitness :w00t::w00t: men vil ihvertfald ikke udlukke at prøve det :tongue::tongue: Men holder fri fra konkurnece i 2007 :violin::violin: Glæder mig til at se resultaterne fra fitnesscuppen tider og de point fra symetrien :wink: Fik heldigvis væsken ud denne gang, og fik min revance :rocketwhore: da sidste weekend(DM) sku ikke var ret sjov :blush: Men Iver god ferie :w00t::alright::alright::alright:

Link to comment
Share on other sites

Invitation til alle Fitness atlleter...

Har fået en skør men synes jeg selv god ide... :4thumbup:

Epilepsi er et meget overset område, og epilepsiforeningen er meget meget dårligt stillet økonomisk. Der forskes ikke meget på området og folk generelt er meget dårligt oplyste om det og det der følger med sygdommen...

Jeg mistede selv min søn til epilepien i marts...

Jeg har planer om (lidt inspireret af Red Barnet) at lave en kalender for 2007 med billeder af fitness atletter og BB - som så sælges hos www.epilepsiforeningen.dk og overskuddet går til foreningen.

Jeg kontakter foreningen med ideen hvis vi er nok til at få det på benene... :devil:

Vi atletter stiller med et billede og en kort beskrivelse af os selv resultater o.s.v. - jeg laver designet og får den trykt i et mindre oplag.. Lækkert design med spiralryg og hele svineriet...

12 atletter bedes melde sig hvis de har lyst - jeg smider selvfølgelig en kalender eller et par stykker efter jer når og hvis den bliver til noget... Jeg tager kontakt til et trykkeri om donation af tryk - skal nok finde ud af noget... :wink:

Meld jer her - og husk jeg er på ferie i næste uge og det ville fint hvis vi blev 12 atletter - gerne flere - se laver vi bare flere sider i kalenderen...

KOM NU SKRIV JER PÅ:......

1. Fitness-iver (Michael Iversen)

Hey Iver..! Lyder som en rigtig fin idé..! Og jeg vil da meget gerne være med hvis du får et "Go!" fra foreningen..! :smile:

Håber du får en lækker ferie! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej min ven

Jeg er altid klar i en god sags tjenste. Og med dig som bagmand, altid :4thumbup

Har du læst mit blogs om Dm?

Mvh Per

Invitation til alle Fitness atlleter...

Har fået en skør men synes jeg selv god ide... :4thumbup:

Epilepsi er et meget overset område, og epilepsiforeningen er meget meget dårligt stillet økonomisk. Der forskes ikke meget på området og folk generelt er meget dårligt oplyste om det og det der følger med sygdommen...

Jeg mistede selv min søn til epilepien i marts...

Jeg har planer om (lidt inspireret af Red Barnet) at lave en kalender for 2007 med billeder af fitness atletter og BB - som så sælges hos www.epilepsiforeningen.dk og overskuddet går til foreningen.

Jeg kontakter foreningen med ideen hvis vi er nok til at få det på benene... :devil:

Vi atletter stiller med et billede og en kort beskrivelse af os selv resultater o.s.v. - jeg laver designet og får den trykt i et mindre oplag.. Lækkert design med spiralryg og hele svineriet...

12 atletter bedes melde sig hvis de har lyst - jeg smider selvfølgelig en kalender eller et par stykker efter jer når og hvis den bliver til noget... Jeg tager kontakt til et trykkeri om donation af tryk - skal nok finde ud af noget... :wink:

Meld jer her - og husk jeg er på ferie i næste uge og det ville fint hvis vi blev 12 atletter - gerne flere - se laver vi bare flere sider i kalenderen...

KOM NU SKRIV JER PÅ:......

1. Fitness-iver (Michael Iversen)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Slettet bruger
HEY Iver......

Lyder som en god ide det med kalender :4thumbup: Jeg kan jo sende dig et par fotos til fri afbenyttelse når du kommer jeg fra ferie :superman::superman: så kan du jo se om der er noget du kan bruge ? ? :devil::devil: Tak for sidst, vi blev og så miss fitness om aften :smile::smile: det er en stor mundfuld at skulle prøve MR fitness :w00t::w00t: men vil ihvertfald ikke udlukke at prøve det :tongue::tongue: Men holder fri fra konkurnece i 2007 :violin::violin: Glæder mig til at se resultaterne fra fitnesscuppen tider og de point fra symetrien :wink: Fik heldigvis væsken ud denne gang, og fik min revance :rocketwhore: da sidste weekend(DM) sku ikke var ret sjov :blush: Men Iver god ferie :w00t::alright::alright::alright:

Ja du fik revance- gamle gamle dreng... Fandme sejt gået i den latterlige forhindringsbane.. :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: ja var øm flere dage efter...

Du er hermed skrevet på listen over atletter til kalenderen - vi er på tiden 7 stk. mangler 5 stk. men satser meget på nogle Odense og Århus atletter er klar - skal bare lige have fat i dem... Derudover muligvis en lille overraskelse af en atlet - ikke hvem som helst... :devil: :4thumbup:

Ses gamle - jeg skriver lige når jeg ved noget mere med kalenderen ikke??? :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:laugh::laugh:

Hey Iver..! Lyder som en rigtig fin idé..! Og jeg vil da meget gerne være med hvis du får et "Go!" fra foreningen..! :smile:

Håber du får en lækker ferie! :superman:

Det er noteret - er glad for du netop lige sprang med... Der skal jo også være noget for blondinerne ikke??? :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Nej seriøst kanon at du gider... :devil: Håber jeg får det på benene... :4thumbup:

- iver

P.s. Ferien var super 6 kg er røget på drengen.... :w00t::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej min ven

Jeg er altid klar i en god sags tjenste. Og med dig som bagmand, altid :4thumbup

Har du læst mit blogs om Dm?

Mvh Per

Hej Per

Kanon - det er jeg virkeligt glad for - håber vi kan skrive nordisk mester på dig i kalenderen så... :4thumbup:

Ja jeg har læst din blog mester - du fik mig sgu gjort helt forlegen - :devil: :4thumbup: TAK CHAMP - det varmede virkeligt - jeg var mindst lige så stolt af at stå på scenen med dig... :superman::wink:

Har sendt dig mit mobilnummer champ - ses ikke??

:wink: - iver

Link to comment
Share on other sites

Hej Per

Kanon - det er jeg virkeligt glad for - håber vi kan skrive nordisk mester på dig i kalenderen så... :4thumbup:

Ja jeg har læst din blog mester - du fik mig sgu gjort helt forlegen - :devil: :4thumbup: TAK CHAMP - det varmede virkeligt - jeg var mindst lige så stolt af at stå på scenen med dig... :superman::wink:

Har sendt dig mit mobilnummer champ - ses ikke??

:wink: - iver

Hej gamle dreng

Det er noget vi gør, helt sikker :4thumbup:

Jeg ville vildt gerne ned og træne sammen med dig en dag. Har snakket med min søn om det, og han er også klar :4thumbup:

Så engang efter Nm og en masse at spise, så skal vi ses til en gang hygge. Spisning og træning, ok Iver?

Tusinde tak, har fået dit mobil nr.

Hygge og kram

Per

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej gamle dreng

Det er noget vi gør, helt sikker :4thumbup:

Jeg ville vildt gerne ned og træne sammen med dig en dag. Har snakket med min søn om det, og han er også klar :4thumbup:

Så engang efter Nm og en masse at spise, så skal vi ses til en gang hygge. Spisning og træning, ok Iver?

Tusinde tak, har fået dit mobil nr.

Hygge og kram

Per

Hej Per & søn... he he...

Lyder fandme kanon - så kunne vi måske mødes i OBBC eller også hos os i det lokale center i ringe - I bestemmer - lad os finde en dato...

Spisning og træning - det er fandme en aftale... Helt sikkert... Kunne være kanon hyggeligt...

Ses gamle - :wink: - iver

Link to comment
Share on other sites

Hej Per & søn... he he...

Lyder fandme kanon - så kunne vi måske mødes i OBBC eller også hos os i det lokale center i ringe - I bestemmer - lad os finde en dato...

Spisning og træning - det er fandme en aftale... Helt sikkert... Kunne være kanon hyggeligt...

Ses gamle - :wink: - iver

Super aftale :4thumbup:

Jeg skriver til dig fra sverige og holder dig up to date med hvordan det går, ok?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Kort efter skulle vi så ned at høre, hvem de 5 var som gik i finalen. Iver, Uffe, Tommy, Jon, også ”den gamle”. Morten og Keld blev sorteret fra. Et svært valg, men godt det ikke var mig, som sidder med den tjans.

Men desværre var der sket en lille tællefejl, og det gik så ud over Michael Iver. Jeg lå i samme rum som Michael og det gjorde sku ondt, at se, hvor skuffet han var. At det skulle gå ud over Iver, var næsten for ondt. Men Michael er en mental stærk fætter, utrolig stærk. Som den sportsmand han er, sagde han bare, det er noget pis det her, men jeg kommer sku igen, jeg skal vise de tog fejl.

Med de ord ligger man så bare og tænker, RESPEKT for den mand. Det kommer fra hjertet Michael, du er en stor sportsmand, og repræsentere din sport på bedst vis. Jeg var stolt over, at stå deroppe med dig, Michael!!

FUCK mand Per - den her varmede - tak tak... Du er sgu alletiders - fandme en rar gut...

:smile:

TAK TAK... :wink:

Arbejder i øvrigt stadig på den kalender - ser ud til at epilepsiforeningen er varme og med på idéen - nu mangler jeg bare at få trykkeriet med på idéen også... :superman: Skal sgu nok blive til noget - håber jeg... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Super aftale :4thumbup:

Jeg skriver til dig fra sverige og holder dig up to date med hvordan det går, ok?

JA tak meget meget gerne - er fandme også så spændt... Meget...

GI DEN GAS og riv de langhårede fjeldaber rundt... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

:wink:

Link to comment
Share on other sites

FUCK mand Per - den her varmede - tak tak... Du er sgu alletiders - fandme en rar gut...

:smile:

TAK TAK... :wink:

Arbejder i øvrigt stadig på den kalender - ser ud til at epilepsiforeningen er varme og med på idéen - nu mangler jeg bare at få trykkeriet med på idéen også... :superman: Skal sgu nok blive til noget - håber jeg... :wink:

Når folk gør indtryk på mig på den måde du gjorde, så skal de sku vide det. Og det var fortjent Iver :4thumbup:

Jeg er sikker på, du får det på banen. Med din vilje sker det helt sikkert :bigsmile: Glæder mig til at skulle støtte dit projekt Iver, og det er jo i en god sags tjenste :4thumbup:

Per

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja du fik revance- gamle gamle dreng... Fandme sejt gået i den latterlige forhindringsbane.. :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: ja var øm flere dage efter...

Du er hermed skrevet på listen over atletter til kalenderen - vi er på tiden 7 stk. mangler 5 stk. men satser meget på nogle Odense og Århus atletter er klar - skal bare lige have fat i dem... Derudover muligvis en lille overraskelse af en atlet - ikke hvem som helst... :devil: :4thumbup:

Ses gamle - jeg skriver lige når jeg ved noget mere med kalenderen ikke??? :superman:

Har du nogen gode fotos fra Fitnesscuppen på lagre ? ? :innocent: Da jeg er nød til at have sat et billedet op på mit køleskab :laugh::laugh::laugh: Da jeg ikke stiller op i 2007 :devil::devil: og skal bruge noget som motivation til næste gang scenen skal INDTAGES :superman::superman: Og syntes bestemt ikke at forhindringsbanen var latterlig ! :4thumbup: den skilte jo bare mændene for drengene :tongue::tongue::tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja du fik revance- gamle gamle dreng... Fandme sejt gået i den latterlige forhindringsbane.. :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: ja var øm flere dage efter...

Du er hermed skrevet på listen over atletter til kalenderen - vi er på tiden 7 stk. mangler 5 stk. men satser meget på nogle Odense og Århus atletter er klar - skal bare lige have fat i dem... Derudover muligvis en lille overraskelse af en atlet - ikke hvem som helst... :devil: :4thumbup:

Ses gamle - jeg skriver lige når jeg ved noget mere med kalenderen ikke??? :superman:

Har du set resultaterne på wwe.Workout.dk ? ? syntes ikke de point de har givet forhindringsbanen passer sammen med de tider de forskellige deltager lavede på netop forhindringbanen ! ! :sneaky2: :

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Har du nogen gode fotos fra Fitnesscuppen på lagre ? ? :innocent: Da jeg er nød til at have sat et billedet op på mit køleskab :laugh::laugh::laugh: Da jeg ikke stiller op i 2007 :devil::devil: og skal bruge noget som motivation til næste gang scenen skal INDTAGES :superman::superman: Og syntes bestemt ikke at forhindringsbanen var latterlig ! :4thumbup: den skilte jo bare mændene for drengene :tongue::tongue::tongue::tongue:

YEP har en ordentligt stak liggende - ved ikke hvor mange du er med på... Brænder gerne en cd og sender til dig.. Send din adresse på en PM...

Mændene fra drengene - host host... :laugh::laugh::laugh: Mmmm synes nu heller ikke den var latterlig med HÅRD.. Meget... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Har du set resultaterne på wwe.Workout.dk ? ? syntes ikke de point de har givet forhindringsbanen passer sammen med de tider de forskellige deltager lavede på netop forhindringbanen ! ! :sneaky2: :

Nææ undrer mig også lidt... :cool: Kasper Christensen fik en tid på 4,40 og jeg fik en på 3,30 - men alligevel er vi næsten ens i point på banen... :laugh::laugh::laugh: STRANGE??? :nonono:

Jeg har set pointene - på scenen blev jeg nr. 17 og nu er jeg pludselig nr. 18???? :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: NICE :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Nå ja - glemte at smide et link til min egen hjemmeside - her ligger et lille udsnit af billeder fra Fitness Cuppen...

www.iverz.midtfyn.net :devil: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hey... :wink: VEDRØRENDE KALENDER...

Angående projektet med en atlet kalender - kan de atletter som har meldt ud at de er klar så ikke sende mig et billede som de ønsker optaget i kalenderen - plus statements om jer selv.. Dvs Navn - og placeringer i diverse... Hvis I har haft epilepsi inde på livet så skriv lidt om det - hvis ikke så undlad det... :devil:

Det gør kalender ideen nemmere at sælge hvis jeg kan præsentere et færdigt produkt til diverse trykkerier.... :4thumbup:

Send det til mig på min mail - [email protected].... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey... :wink: VEDRØRENDE KALENDER...

Angående projektet med en atlet kalender - kan de atletter som har meldt ud at de er klar så ikke sende mig et billede som de ønsker optaget i kalenderen - plus statements om jer selv.. Dvs Navn - og placeringer i diverse... Hvis I har haft epilepsi inde på livet så skriv lidt om det - hvis ikke så undlad det... :devil:

Det gør kalender ideen nemmere at sælge hvis jeg kan præsentere et færdigt produkt til diverse trykkerier.... :4thumbup:

Send det til mig på min mail - [email protected].... :smile:

Hey Iver..! :smile:

Helt sikkert..! Er der nogen krav til billedet? Størrelse osv..?

Måske det ville være en idé at lave en hurtig skabelon, som folk skal følge, således der står noget forholdsvist ens hos alle..?

(Navn, Alder, placeringer osv...)

:smile:

Igen, syntes det er et super fedt initiativ Iver! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Iver..! :smile:

Helt sikkert..! Er der nogen krav til billedet? Størrelse osv..?

Måske det ville være en idé at lave en hurtig skabelon, som folk skal følge, således der står noget forholdsvist ens hos alle..?

(Navn, Alder, placeringer osv...)

:smile:

Igen, syntes det er et super fedt initiativ Iver! :superman:

Hej Anders

Et høj format billede ville være kanon - jeg har lavet et udkast til kalenderen - ser super ud... Kan sende en pdf fil til de interesserede..

Navn, alder og placeringer ville være fint... Jeg er den HÅRDE layouter og sørger for at det står ens hos alle...

Billeder/t skal helst være i den højeste opløsning i kan levere i... Billedet bliver cirka 42 cm højt og omkring 22 bredt - så et fedt stort pic... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

Et høj format billede ville være kanon - jeg har lavet et udkast til kalenderen - ser super ud... Kan sende en pdf fil til de interesserede..

Navn, alder og placeringer ville være fint... Jeg er den HÅRDE layouter og sørger for at det står ens hos alle...

Billeder/t skal helst være i den højeste opløsning i kan levere i... Billedet bliver cirka 42 cm højt og omkring 22 bredt - så et fedt stort pic... :w00t:

Super, jeg sender lige et når jeg får lejlighed til at kigge på det..! :smile: Der er jo mange billeder der skal ses igennem..! :innocent:

Sender lige en PM med mail, så må du meget gerne sende pdf'en til mig..! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share