IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Kæmpe tillykke herfra. :4thumbup: :4thumbup:

Og det lyder også til tøserne er vilde med 'the old man'. Sådan! :cool::smile:

Tak til Kongen af Kent - i råver jo bare lidt næste gang vi ses ikk... I gør det jo godt... :laugh::laugh::laugh:

Tusind tak... :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"Mine døtre synes jeg er verdens sejeste far - du er en vinder uanset din placering i lørdags... Og du gav dem kamp til stregen.. Vi synes du er rå... " :devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::smile:

Du ER fan'me også sej Iver..! :bigsmile::superman:

:w00t: NÅ JA og så skal jeg være far til maj igen... :wink:

Ha' en super dag - :4thumbup: :cool:

Wuaw..! Sådan.! Stort stort tillykke mester..! :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Du ER fan'me også sej Iver..! :bigsmile::superman:
Tak mester - ja det kan jeg jo roligt kalde dig nu....

Ja synes sgu alt taget i betragtning at det gik herre nice - hvis man ser bort fra deres regnefejl... :4thumbup:

Wuaw..! Sådan.! Stort stort tillykke mester..! :yahoo:

Tak glæder mig også - selvom det samtidig gør lidt ondt indeni... Det er ikke en ny Frederik - men et nyt barn jo...

P.s. min hjemmeside er opdateret med lidt fotos af formen og stævnet... Kan ikke lige nå at lægge flere ind lige nu - men måske efter ugen i Egypten.... :tongue:

www.iverz.midtfyn.net

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tillykke jas! :4thumbup:

Fitnesscuppen er det næste weekend og hvor? er det i forbindelse med feel good messen?

Takker mester... :smile:

Fitnesscuppen ligger i forbindelse med Feelgoodmessen i Herning Kongress Center... Samme sted som DM... Mener billetten koster 120 kr men så er der vist også fri adgang til hele messen... :devil: Samme dag er der Miss Fitness også.... Men jeg kigger kun lidt på fitnesscuppen - skal hjem og pakke til ferien næste uge... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tak mester - ja det kan jeg jo roligt kalde dig nu....

Ja synes sgu alt taget i betragtning at det gik herre nice - hvis man ser bort fra deres regnefejl... :4thumbup:

Som jeg sagde på dagen, så var din form god, og jeg regnede egentlig også med, især efter styrkerunden, at du ville nå finalen.. Det bli'r lidt spændende at se hvordan pointfordelingen er i symmetrien.. :smile:

Men du kan helt sikkert klappe dig selv på skulderen, især når man tager alt med i betragtning.. :smile:

Tak glæder mig også - selvom det samtidig gør lidt ondt indeni... Det er ikke en ny Frederik - men et nyt barn jo...

P.s. min hjemmeside er opdateret med lidt fotos af formen og stævnet... Kan ikke lige nå at lægge flere ind lige nu - men måske efter ugen i Egypten.... :tongue:

www.iverz.midtfyn.net

Jeg er i hvert fald glad på dine vegne Iver..! Ønsker kun det bedste for dig og familien! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Som jeg sagde på dagen, så var din form god, og jeg regnede egentlig også med, især efter styrkerunden, at du ville nå finalen.. Det bli'r lidt spændende at se hvordan pointfordelingen er i symmetrien.. :smile:

Men du kan helt sikkert klappe dig selv på skulderen, især når man tager alt med i betragtning.. :smile:

Jeg er i hvert fald glad på dine vegne Iver..! Ønsker kun det bedste for dig og familien! :smile:

Tak min ven - :4thumbup: :4thumbup:

Ja jeg er også spændt på symetripointene - er godt klar over jeg ikke ligger i toppen - men fronten var nice, ben, bryst, skuldre - baglår og ryg hænger dog lidt i bremsen hvis jeg skal sige noget... :smile::superman:

Vi må sgu teame op en dag i Århus CJ, Per, Uffe, Jon, Tommy osv og så du og jeg til et lille atlet træningspas... Kunne være hygge.. :4thumbup: :cool:

Link to comment
Share on other sites

Fik lige den dejligste melding i går... :bigsmile::cool:

"Mine døtre synes jeg er verdens sejeste far - du er en vinder uanset din placering i lørdags... Og du gav dem kamp til stregen.. Vi synes du er rå... " :devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::smile:

Dejligt med de små daglige guldkorn... :4thumbup:

Sidste træning i dag inden turen til Egypten - holder så pause i 14 dage, da jeg kan mærke kroppen trænger til det.. :devil:

I weekenden tager jeg nok sammen med min opvarmer Jan et smut til Feelgood fitness messen i Herning og hepper lidt på drengene til Fitness Cuppen og kigger mig lidt omkring...

:superman: Er så stolt og glad for at jeg valgte at kæmpe mig vejen frem til DM igen i år...

:w00t: NÅ JA og så skal jeg være far til maj igen... :wink:

Ha' en super dag - :4thumbup: :cool:

Tillykke Iver

Mon ikke det bliver en lille fitness atlet? :smile::superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tillykke Iver

Mon ikke det bliver en lille fitness atlet? :smile::superman:

:smile:

Barnet er så bredt at det skal tages med kejsersnit.... :laugh::laugh::laugh::laugh: Jo helt klart Rasmus - med de gener... :devil::devil:

:wink: Ses... - iver

Og tillykke med dit resultat - du var blevet lee'....

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hygge backstage - Per og jeg chatter lidt... :4thumbup: Per er satme en lee' fætter - hyggelig at være sammen med... :devil:

Billedet er lånt på Tommy Rands hjemmeside....

post-6578-1159350070_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

NÅ JA og så skal jeg være far til maj igen...

Stort tillykke herfra bro (Var det det hemmelige projekt - ja, så må man sige at det slår alt.....), selvom jeg er lidt skuffet over du ikke vil træne op til Marathon sammen med mig :wink:

Har iøvrigt hørt rygter om at du sater på BB +95 om 2 år - GRRRRRRRRRRRRRR - Way to go :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Barnet er så bredt at det skal tages med kejsersnit.... :laugh::laugh::laugh::laugh: Jo helt klart Rasmus - med de gener... :devil::devil:

:wink: Ses... - iver

:devil:

Og tillykke med dit resultat - du var blevet lee'....

:tongue:

Jamen så skal der da også lyde et stort tillykke herfra Kolding :4thumbup: :4thumbup: Ja der er nogen der siger at det og blive far er det "største" :cheer::cheer: så at du nu skal være far for tredje gang gør jo ikke det mindre :bowdown::bowdown: Jeg skal også ud at arbejde på sagen :laugh: Og skal også have trænet mere styrke :tongue: Ikke at jeg ikke var tilfreds til DM ! ! Men kan jo ikke sådan lave om på at jeg vejer 90 kg :superman::superman: Så kommer nok aldrig til at kunne slå nogen på 75 kg i disse øvelser.........Men som man siger Rom blev ikke bygget på en dag :4eat::pumpin::pumpin::pumpin:.

Men Iver jeg må hellere over til drikkedunken :tongue::tongue: skal have 10 liter ned idag :devil: :devil: Håber sku den væske udtømning virker :superman::superman:

SEE YOUR Iver..............

Link to comment
Share on other sites

Tak min ven - :4thumbup: :4thumbup:

Ja jeg er også spændt på symetripointene - er godt klar over jeg ikke ligger i toppen - men fronten var nice, ben, bryst, skuldre - baglår og ryg hænger dog lidt i bremsen hvis jeg skal sige noget... :smile::superman:

Vi må sgu teame op en dag i Århus CJ, Per, Uffe, Jon, Tommy osv og så du og jeg til et lille atlet træningspas... Kunne være hygge.. :4thumbup: :cool:

Det er jeg helt sikkert frisk på mester! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
SÅ ER DER MOL JULEFROKOST I OFF TOPIC

Ka'i-så-kom-a-ste!!!

Kærligste hilsner og bjældeklang!

Sally :smile:

He he - kan sgu godt være jeg skulle det kunne være sjovt helt klart...

Du taler jo FYNSK Sally Girl??? :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Stort tillykke herfra bro (Var det det hemmelige projekt - ja, så må man sige at det slår alt.....), selvom jeg er lidt skuffet over du ikke vil træne op til Marathon sammen med mig :wink:

Har iøvrigt hørt rygter om at du sater på BB +95 om 2 år - GRRRRRRRRRRRRRR - Way to go :4thumbup:

Tak dit grumme uhyre....

Og nej det er ikke mit hemmelige projekt - vidste det godt til DM at jeg skulle være far... Den eneste jeg delte det med var Per Fisker - vi svinger sgu meget godt sammen... Vi er også nogen gamle drenge... :laugh::laugh::laugh:

Du må vente skal nok fortælle om mit projekt - det eneste jeg kan sige er - der er ikke så længe til...

BB +95 kg - yes sir - vælter Kim Kold på scenen... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:tongue:

Jamen så skal der da også lyde et stort tillykke herfra Kolding :4thumbup: :4thumbup: Ja der er nogen der siger at det og blive far er det "største" :cheer::cheer: så at du nu skal være far for tredje gang gør jo ikke det mindre :bowdown::bowdown: Jeg skal også ud at arbejde på sagen :laugh: Og skal også have trænet mere styrke :tongue: Ikke at jeg ikke var tilfreds til DM ! ! Men kan jo ikke sådan lave om på at jeg vejer 90 kg :superman::superman: Så kommer nok aldrig til at kunne slå nogen på 75 kg i disse øvelser.........Men som man siger Rom blev ikke bygget på en dag :4eat::pumpin::pumpin::pumpin:.

Men Iver jeg må hellere over til drikkedunken :tongue::tongue: skal have 10 liter ned idag :devil: :devil: Håber sku den væske udtømning virker :superman::superman:

SEE YOUR Iver..............

hej Keld - tak for sidst... Nu er det fjerde gang jeg skal være far altså... :laugh::laugh: Har to piger på 14 og 17... :4thumbup: Og så Frederik som døde i marts...

Held og lykke i weekenden min ven - kommer og hepper på dig.. :devil:

Hvad sagde din tid sidst i forhindringsbanen til Fitness Cup egentligt????

:superman: held og lykke med de 10 liter.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Du er sku en sej fyr. Virkelig godt gået, du kan virkelig være stolt af din præstation. :4thumbup:

Du havde alle odds mod dig, og alligevel klarede du det!!!!!! :superman:

Tak mr. rothman dit stuuurree bb monster... :devil: Ja odd'ne var ikke gode - men jeg klarede det... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke daddy!!!

Tillykke tillykke champ!!.. For fedt du skal have endnu en.. Det må underbygge min teori om at det vidst ikke kun er mig der kalder dig "big daddy" :w00t::wink: Lyder leee at barnet er stort.. Tror vidst at du godt kan stoppe med at give din kone prot shakes :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:4band: Tillykke du gamle! :4band:

Der er altid gang i ålen... :wink::tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Ja det var sgu bedre end medaljer.... :devil: :4thumbup: Ålen er i live... :laugh::laugh::laugh:

Ses Pauli - glemmer aldrig aldrig jeres fede opbakning... Takker i øvrigt alle Mollere på min hjemmeside - der er lidt fotos også...

www.iverz.midtfyn.net :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share