IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Ja det kan du have ret i Iver :superman: nogle store og andre af os SMÅ - det må der bare ændres til næste år.

Har du haft en velfortjente ferie?

Hej Hakan...

Ja vi var fandme små nogen af os... Håber også selv at kunne smide noget mere masse på de følgende år... Håber du havde en god konkurrence debut??

Ja det var sgu en skøn ferie - 40-45 grader i solen og masser af kolde øl... :laugh::laugh::laugh: 6 kg er røget på... :cry::laugh::laugh::laugh:

- iver :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Hakan...

Ja vi var fandme små nogen af os... Håber også selv at kunne smide noget mere masse på de følgende år... Håber du havde en god konkurrence debut??

Ja det var sgu en skøn ferie - 40-45 grader i solen og masser af kolde øl... :laugh::laugh::laugh: 6 kg er røget på... :cry::laugh::laugh::laugh:

- iver :wink:

Meget skuffet over det med forhindringsbanen, men den skuffelse var væk da vi stod på scenen for sidste gang og totalt væk da jeg sad på McD :4mewantfood: :4mewantfood:

Fed oplevelse at deltage i sådan et show... Ja nu skal der smideskg på vores spæde drenge kroppe :laugh::laugh::laugh:

Dejligt at du har fået hygget på ferien :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Meget skuffet over det med forhindringsbanen, men den skuffelse var væk da vi stod på scenen for sidste gang og totalt væk da jeg sad på McD :4mewantfood: :4mewantfood:

Fed oplevelse at deltage i sådan et show... Ja nu skal der smideskg på vores spæde drenge kroppe :laugh::laugh::laugh:

Dejligt at du har fået hygget på ferien :4thumbup:

Forhindringsbanen - hvad skete der?? :dry: Øhhh - jeg tror jeg var lidt væk der... Nååå var det dig der startede og så kørte uret ikke??? :smile: FUCK ja det var lort... :4thumbup:

Ja det er en fed oplevelse - uanset placering... Overvejer du ikke Athletic Fitness ved DBFF??? Kunne måske være noget for dig?? :devil:

Ja det var sgu dejligt med ferie - 12 uger så kalder Thailand i 14 dage... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey du ...

Kan jeg ikke lige få din mailadresse ang. at skulle sende dig mail til kalenderprojekt :smile:

No

Jo helt klart - enten mi @ dfif.dk min arbejdsmail eller iverz @ midtfyn.net

Tak tak - det bliver fedt det projekt - foreningen er ellevilde... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Forhindringsbanen - hvad skete der?? :dry: Øhhh - jeg tror jeg var lidt væk der... Nååå var det dig der startede og så kørte uret ikke??? :smile: FUCK ja det var lort... :4thumbup:

Ja det er en fed oplevelse - uanset placering... Overvejer du ikke Athletic Fitness ved DBFF??? Kunne måske være noget for dig?? :devil:

Ja det var sgu dejligt med ferie - 12 uger så kalder Thailand i 14 dage... :4thumbup:

JO først det med uret og så i anden omgang røg jeg sku ned fra toppen af tovet :crazy::devil: og så var det løb kørt har døjet med smerter i hælen lige siden men håber snart at smerterne forsvinder...

Jo jeg overvejer meget Athletic Fitness næste år... har jo næsten et år til at finde ud af at lave chin ups :laugh::laugh::laugh::laugh:

Thailand det gad jeg godt nu - især nu hvor dagene er blevet mere grå :cry:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
JO først det med uret og så i anden omgang røg jeg sku ned fra toppen af tovet :crazy::devil: og så var det løb kørt har døjet med smerter i hælen lige siden men håber snart at smerterne forsvinder...

Jo jeg overvejer meget Athletic Fitness næste år... har jo næsten et år til at finde ud af at lave chin ups :laugh::laugh::laugh::laugh:

Thailand det gad jeg godt nu - især nu hvor dagene er blevet mere grå :cry:

Ja fuck lort - ja undskyld sproget... Jeg røg også ned at klatrevæggen som var vildt glat... ØV ØV - det kostede dyre sekunder...

Sig til hvis du skal have chin tips... :devil: Endelig...

JEPS Thailand bliver lækkert.... :superman::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ja fuck lort - ja undskyld sproget... Jeg røg også ned at klatrevæggen som var vildt glat... ØV ØV - det kostede dyre sekunder...

Sig til hvis du skal have chin tips... :devil: Endelig...

JEPS Thailand bliver lækkert.... :superman::w00t:

Der var mange der røg i mange af forhindringer syntes jeg, det overraskede mig meget...

Altid frisk på at modtage tips :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
JO først det med uret og så i anden omgang røg jeg sku ned fra toppen af tovet :crazy::devil: og så var det løb kørt har døjet med smerter i hælen lige siden men håber snart at smerterne forsvinder...

Jo jeg overvejer meget Athletic Fitness næste år... har jo næsten et år til at finde ud af at lave chin ups :laugh::laugh::laugh::laugh:

Thailand det gad jeg godt nu - især nu hvor dagene er blevet mere grå :cry:

Hejsa Hakan :4thumbup:

Du skal passe på med at vægttræne for meget :tongue: hvis du ville stiller op til AF :wink: da det trækker at have lidt muskler på kroppen :devil::devil: Og ja go ide at starte med chins og romaskinen nu :laugh::laugh: da det jo er godt at være klar :strat::strat: altså i god tid ! " og dommerne ser ufatteligt forskelligt på volumen i de to forbund :sneaky2: Er ihvertfaldt stoppet med i dbbbf. Da der ikke har en konkurence der passer til mig :4signme::4signme: Men held og lykke herfra............

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hejsa Hakan :4thumbup:

Du skal passe på med at vægttræne for meget :tongue: hvis du ville stiller op til AF :wink: da det trækker at have lidt muskler på kroppen :devil::devil: Og ja go ide at starte med chins og romaskinen nu :laugh::laugh: da det jo er godt at være klar :strat::strat: altså i god tid ! " og dommerne ser ufatteligt forskelligt på volumen i de to forbund :sneaky2: Er ihvertfaldt stoppet med i dbbbf. Da der ikke har en konkurence der passer til mig :4signme::4signme: Men held og lykke herfra............

Nååå er du blevet for stuurrrr Keld??? :laugh::laugh::laugh::smile: KELD bodybuilding????

Keld er du med på kalenderidéen?? Har fået go fra Dansk Epilepsiforening... Håber på du er klar..

Send mig billede - og Navn, placering, fotografnavn på min mail mi @ dfif.dk hvis du er med... Ville være fint hvis jeg kunne blive færdig med projektet inden for 14 dage... :wink:

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Hejsa Hakan :4thumbup:

Du skal passe på med at vægttræne for meget :tongue: hvis du ville stiller op til AF :wink: da det trækker at have lidt muskler på kroppen :devil::devil: Og ja go ide at starte med chins og romaskinen nu :laugh::laugh: da det jo er godt at være klar :strat::strat: altså i god tid ! " og dommerne ser ufatteligt forskelligt på volumen i de to forbund :sneaky2: Er ihvertfaldt stoppet med i dbbbf. Da der ikke har en konkurence der passer til mig :4signme::4signme: Men held og lykke herfra............

Hej Keld,

Nu må vi jo se om der kommer flere muller på den lille krop over de næste 10mdr. :laugh::laugh::laugh: Nu må vi se hvad det bliver til, til næste år måske tager jeg som så mange andre begge stævner...???

Du holder dig måske kun til Cup'en fremover?

Hakan

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Keld,

Nu må vi jo se om der kommer flere muller på den lille krop over de næste 10mdr. :laugh::laugh::laugh: Nu må vi se hvad det bliver til, til næste år måske tager jeg som så mange andre begge stævner...???

Du holder dig måske kun til Cup'en fremover?

Hakan

”Træn hårdt, spis sundt og tro på dig selv”

Asbjørn Riis

:laugh::laugh::laugh::laugh: TRO PÅ DET MESTER - skal nok gå...

:wink: -iver

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Keld,

Nu må vi jo se om der kommer flere muller på den lille krop over de næste 10mdr. :laugh::laugh::laugh: Nu må vi se hvad det bliver til, til næste år måske tager jeg som så mange andre begge stævner...???

Du holder dig måske kun til Cup'en fremover?

Hakan

Tror ikke jeg holder mig til så meget fremover ? :blush: venter og se hvad fremtiden bringer :smile: Men stiller op igen når tiden tillader det :superman::superman: og når jeg føler at der er fremskridt inden diæten starter :violin::violin::violin::violin::violin::violin::violin::4pizza::4pizza::4pizza::4pizza::4pizza::king::king::king::king::king::king::king::king:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nååå er du blevet for stuurrrr Keld??? :laugh::laugh::laugh::smile: KELD bodybuilding????

Keld er du med på kalenderidéen?? Har fået go fra Dansk Epilepsiforening... Håber på du er klar..

Send mig billede - og Navn, placering, fotografnavn på min mail mi @ dfif.dk hvis du er med... Ville være fint hvis jeg kunne blive færdig med projektet inden for 14 dage... :wink:

NEJ bare rolig :laugh::laugh::laugh: du kommer ALDRIG til at se mig lege tarzan i små underbukser :thumb_down::thumb_down::thumb_down: Bodybuilding er slet ikke mig, jeg syntes at man ser mere "naturlig" ud i fitness. :superman::superman::superman: .

De billeder du vil have ? hvordan skal de se ud ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
NEJ bare rolig :laugh::laugh::laugh: du kommer ALDRIG til at se mig lege tarzan i små underbukser :thumb_down::thumb_down::thumb_down: Bodybuilding er slet ikke mig, jeg syntes at man ser mere "naturlig" ud i fitness. :superman::superman::superman: .

De billeder du vil have ? hvordan skal de se ud ?

Du finder bare et par stykker -så vælger jeg det bedste...

Gerne i den højst mulige opløsning... Kanon at du er med...

Tarzan - he he - kan sgu ellers godt se dig i små underhosen... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Dagens træning den 12. oktober 06

Skulder, biceps og triceps...

Laterial raises

4 x 8 - 12-12-14-16 kg

Dumbell press

3 x 10 - 24-28-28 kg

Armstrong backshoulder

4 x 10 - 70 kg

Zane raises

3 x 10 - 16-16-18 kg

Skulderpress i maskine

3 x 8 - 45-45-55 kg

Ez curl

4 x 10 - 40-40-45-50 kg

Dumbell curl

3 x 8 - 18-20-20 kg

Spidercurl

3 x 10 - 45 kg

One arm concentration curl

4 x 15 - 20 kg

Push down

4 x 8 - 70-80-80-90 kg

Push down maskine

3 x 8 - 90-90-100 kg

Dips (puha hader den efter DM) :laugh::laugh::laugh::laugh:

3 x 15 - BW

Dips between bench

4 x 20 - BW

One arm reverse push down

3 x 10 - 15 kg

Small bænkpress

3 x 8 - 50 kg

Kickbacks

3 x 10 - 20 kg

:superman: Dejligt at være tilbage i centret igen... Planen er 3 gange træning i ugen... Har lovet fruen at lige skrue lidt ned for træningen i et stykke tid... Helt i orden med mig - selvfølgelig... Skal bare holde formen nogenlunde og så bygge lidt mere masse på de næste tre år...

Næste projekt - DM 2009... ILL BE BACK... :laugh::laugh::laugh::laugh:

De næste år står i familien tegn... Planlægger et comeback i AF eller hvad det nu hedder til den tid 39 år gammel... :laugh::laugh:

Men bare rolig updater en gang i mellem i min log...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej der...

Håber nogen køvenhavnske Mol'erkan anbefale lidt til mig...

Jeg skal på kursus i KBH den 14-15 nov i København K og igen den 27-28 nov i København Ø... Nogen anbefalinger med hoteller???'

:wink: - iver

Link to comment
Share on other sites

Hej Iver

Er selv en del i det KBH´ske. Jeg kan abefale First Hotel på Vesterbro. Der kan man desuden hente et kort i receptionen, så man kan træne gratis længere nede af gaden i et center. Morgen buffeeten er deusden også tiptop :4thumbup:

Godt nok har de ikke 50 kg´s håndvægt og powerrack, men det kan bruges i en håndevending hvis man ikke har andet.

PS: Har forresten fået startet en lille log op nu her.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share