IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Hey Champ :superman:

Stort tilllykke med familieforøgelsen

Doktoren

Hej Steen... Selvom om jeg skal være far kommer jeg sgu nok og siger hej og pumper lidt jern i LVK en dags tid alligevel... Tak tak - ærgeligt at du og børsten ikke kom til DM... Vil dog sige jeg har meget stor respekt for hans valg... En sand familiefar der tænker med hjertet og ikke med kroppen... :4thumbup:

:superman: Ses gamle

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Gang i loggen...! :w00t:

Meget forsinket skal du også have et kæmpestort TILLYKKE fra mig! En ufattelig præstation når du samtidig har skullet tage dig af dine egne og familienes følelser ifb med at miste jeres lille dreng.

Blev bare så GAL da jeg læste at dbff enndu engang beviste, at de ikke kan finde ud af at tælle point sammmen :nonono: - synes simpelthen det er total mangel på respekt for de atleter der har forberedt sig i månedsvis og møder op og gør deres allerbedste! :mad::mad::mad: Deres (manglende) dopingpolitik slår hovedet på sømmet ifht at det ikke er en forening jeg har lyst til at være medlem af fremover :mad: !

Før jeg hidser mig helt op ( :tongue: ) skal jeg huske også at ønske et kæmpestort tillykke med familieforøgelsen :smile:.

Stine.

Ja der har sgu været godt gang i loggen - ikke træningsmæssigt men på anden måde... Jeg orker ikke lige det logføring... Jeg er skam også vildt vildt stolt over at jeg nåede til DM og i super form.. Det var en fed oplevelse på trods af regnefejlen... :devil:

Jaaa må nok indrømme at jeg også er meget tæt på at trække stikket ud med kontigentet til DBFF - forstår heller ikke helt deres dopingpolitik... Men okay ingen penge ingen kager... :laugh::laugh::laugh:

Tak tak Stine - vi er også glade og samtidigt triste - sjovt nok... :wink: Men det er nok helt naturligt at føle de ting vi gør...

Nu er det også slut et stykke tid med konkurrencesport - men hvem ved måske dukker jeg uventet op et eller andet sted??? :laugh::laugh::laugh::laugh:

Tak søde - Vh. Michael

Link to comment
Share on other sites

Det har været et følelsernes år for jer må man sige! Kan ikke forestille mig andet end at der må være allemulige følelser forbundet med at skulle være forældre igen! (... hvis ikke ville I ihvertfald være nogle underlige nogen :crazy: ). Heldigvis virker I som et stærk makkerpar som ved hvad det vil sige at kæmpe! :superman:

Mht MOL er jeg (også) kørt lidt sur i log-føringen for tiden. Er dog begyndt at løbe en del og det er SUPERFEDT, så måske jeg vender tilbage med en løbe-log engang (....når jeg kan præstere nogle resultater der er værd at skive om :laugh::laugh::laugh: ).

Mange tanker jeres vej! :smile::smile::smile:

S.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det har været et følelsernes år for jer må man sige! Kan ikke forestille mig andet end at der må være allemulige følelser forbundet med at skulle være forældre igen! (... hvis ikke ville I ihvertfald være nogle underlige nogen :crazy: ). Heldigvis virker I som et stærk makkerpar som ved hvad det vil sige at kæmpe! :superman:

Mht MOL er jeg (også) kørt lidt sur i log-føringen for tiden. Er dog begyndt at løbe en del og det er SUPERFEDT, så måske jeg vender tilbage med en løbe-log engang (....når jeg kan præstere nogle resultater der er værd at skive om :laugh::laugh::laugh: ).

Mange tanker jeres vej! :smile::smile::smile:

S.

Hej Stine

Fra BF til løb - du er sgu sej... :devil: Kan dårligt selv løbe 100 meter - er astmatiker men fighter.... :laugh::laugh::laugh::laugh: Fandme sejt at du nu har fundet dig selv i løbet..

Tak for tankerne - skulle hilse mange gange fra Heidi også... :4thumbup: Vi kigger nok ud i OBBC en dags tid... Kan næsstennnn ikkke moddsssttåååå fristelsen af at træne der... :laugh::laugh::laugh:

:wink: - iver

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Stine

Fra BF til løb - du er sgu sej... :devil: Kan dårligt selv løbe 100 meter - er astmatiker men fighter.... :laugh::laugh::laugh::laugh: Fandme sejt at du nu har fundet dig selv i løbet..

Tak for tankerne - skulle hilse mange gange fra Heidi også... :4thumbup: Vi kigger nok ud i OBBC en dags tid... Kan næsstennnn ikkke moddsssttåååå fristelsen af at træne der... :laugh::laugh::laugh:

:wink: - iver

HEY IVERDRENG.........shit jeg er svimmel :superman::superman: Har sku` drukket 23 liter de sidste 24 timer :devil: Håber jeg kan finde til Herning imorgen :laugh::laugh::laugh: Der stiller 22 op til fitnesscuppen :crazy::crazy: så der kamp til stregen :devil::devil::devil::devil: ...

SEE YOU IN TOWN :strat::strat::strat::strat:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:wink:

HEY IVERDRENG.........shit jeg er svimmel :superman::superman: Har sku` drukket 23 liter de sidste 24 timer :devil: Håber jeg kan finde til Herning imorgen :laugh::laugh::laugh: Der stiller 22 op til fitnesscuppen :crazy::crazy: så der kamp til stregen :devil::devil::devil::devil: ...

SEE YOU IN TOWN :strat::strat::strat::strat:

Hej Keld - okay det lyder sgu da ike skide godt mester... Du skal nok finde til Herning - vi ses mester... Kommer også og kigger lidt... :devil: :4thumbup:

22?? FUCK et felt... Sejt nok - er der nogen deltagerliste nogen steder???

:wink: - iver

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Godaften...

Så har gammelfar Iver været til sin sidste fitness konkurrence i et stykke tid...

Deltog i mod min forventning i Fitness Cuppen i Herning i aften... :cool::bigsmile: Jaaaa kunne sgu ikke lade være når nu formen spillede....

En fed fed oplevelse med et kanon hårdt felt af super flotte 21 atletter... :devil: Jeg blve samlet nr. 17 - et resultat jeg faktisk er vildt glad for da det er første gang jeg prøver en forhindringsbane...

Nok en af de hårdeste ting jeg nogensinde har prøvet - den bane trak tænder ud... :4thumbup:

Vil lige benytte lejligheden til at takke Jan Smedegaard (den gamle dreng) - fordi han gad varme en gammel fitness atlet op igen en uge efter DM...

Nu står søndag og næste uge i familiens tegn - en uge i sydens sol venter - jeg er fyldt af fede oplevelser... :wink:

Skriver om en uge og updater med lidt billed lir og rapportage fra Fitness Cuppen.... :w00t::superman:

Link to comment
Share on other sites

Godaften...

Så har gammelfar Iver været til sin sidste fitness konkurrence i et stykke tid...

Deltog i mod min forventning i Fitness Cuppen i Herning i aften... :cool::bigsmile: Jaaaa kunne sgu ikke lade være når nu formen spillede....

En fed fed oplevelse med et kanon hårdt felt af super flotte 21 atletter... :devil: Jeg blve samlet nr. 17 - et resultat jeg faktisk er vildt glad for da det er første gang jeg prøver en forhindringsbane...

Nok en af de hårdeste ting jeg nogensinde har prøvet - den bane trak tænder ud... :4thumbup:

Vil lige benytte lejligheden til at takke Jan Smedegaard (den gamle dreng) - fordi han gad varme en gammel fitness atlet op igen en uge efter DM...

Nu står søndag og næste uge i familiens tegn - en uge i sydens sol venter - jeg er fyldt af fede oplevelser... :wink:

Skriver om en uge og updater med lidt billed lir og rapportage fra Fitness Cuppen.... :w00t::superman:

Hey Iver

Fino omgang i Herning i dag - Dog utroligt som WorkOut vil ha deres egene MR Fitness atleter frem. Synes godt nok Christian blev snydt i dag. Hvad sker der for Martin blir nr 3! Utroligt :nonono: Du gjorde hva du kunne. Den bane var jo insane :w00t::superman: Lee omgang :cool::bigsmile:

Rigtig go tur sydover! Nyd nu timerne med ungerne og konen - du/i fortjener det :4thumbup: :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hey Iver

Fino omgang i Herning i dag - Dog utroligt som WorkOut vil ha deres egene MR Fitness atleter frem. Synes godt nok Christian blev snydt i dag. Hvad sker der for Martin blir nr 3! Utroligt :nonono: Du gjorde hva du kunne. Den bane var jo insane :w00t::superman: Lee omgang :cool::bigsmile:

Rigtig go tur sydover! Nyd nu timerne med ungerne og konen - du/i fortjener det :4thumbup: :bigsmile:

Hej min ven - hyggeligt at kramme lidt med dig og Per i dag.... :4thumbup:

Jaaa Workout er vist lidt "farvet" af deres favoriter - meget tydeligt at se - specielt som førstegangs Workout atlet... :laugh::laugh::laugh:

Ja for satan den bane var vild - aldrig aldrig har jeg været så smadret - men en fed oplevelse... Mit mål var at gennemføre banen og det gjorde jeg... :devil:

Tak Casper - vi må finde tid til lidt fælles samling i Århus - jeg savner jer herlige gutter.... :4thumbup: :bigsmile:

Ses - nat nat

Link to comment
Share on other sites

Hey Iver

Fino omgang i Herning i dag - Dog utroligt som WorkOut vil ha deres egene MR Fitness atleter frem. Synes godt nok Christian blev snydt i dag. Hvad sker der for Martin blir nr 3! Utroligt :nonono: Du gjorde hva du kunne. Den bane var jo insane :w00t::superman: Lee omgang :cool::bigsmile:

Rigtig go tur sydover! Nyd nu timerne med ungerne og konen - du/i fortjener det :4thumbup: :bigsmile:

Så sejt at du var med Iver :4thumbup:

... og ikke mindst glad for at læse at det var en god oplevelser (med forhåbentligt ingen regnefejl :wink: )

Kan også fortælle at Chr følte sig "lidt" snydt!!

Han havde vist spurgt Lisser om hans placering efter showet og hendes kommentar var ... at det da så rimeligt ud og han var på rette vej :laugh:

Blev Martin ikke nr. 2?

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Så sejt at du var med Iver :4thumbup:

... og ikke mindst glad for at læse at det var en god oplevelser (med forhåbentligt ingen regnefejl :wink: )

Kan også fortælle at Chr følte sig "lidt" snydt!!

Han havde vist spurgt Lisser om hans placering efter showet og hendes kommentar var ... at det da så rimeligt ud og han var på rette vej :laugh:

Blev Martin ikke nr. 2?

Jaa fandme også glad for at jeg gjorde det... Har video har min skod tid fra banen på 3.18 tror jeg nok , den skal jeg nok smide op på en eller anden side på et tidspunkt...

Det var fedt og hårdt - sover nok det meste af dagen væk i morgen - og NUL træning de næste 7-14 dage... Er bare så beatet... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Jan og jeg hyggede og jokede som vanligt - super fed tur... Og også hyggeligt at hilse på OBBC drengene og pigerne - følte mig helt hjemme... :4thumbup:

Jo Martin blev nr. 2.... :wink: Han var efter min mening noget blød at se på.... :tongue::devil::cool:

Link to comment
Share on other sites

Jaa fandme også glad for at jeg gjorde det... Har video har min skod tid fra banen på 3.18 tror jeg nok , den skal jeg nok smide op på en eller anden side på et tidspunkt...

Det var fedt og hårdt - sover nok det meste af dagen væk i morgen - og NUL træning de næste 7-14 dage... Er bare så beatet... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Jan og jeg hyggede og jokede som vanligt - super fed tur... Og også hyggeligt at hilse på OBBC drengene og pigerne - følte mig helt hjemme... :4thumbup:

Jo Martin blev nr. 2.... :wink: Han var efter min mening noget blød at se på.... :tongue::devil::cool:

Og verdens største tævepatter :nonono:

Både Kasper og Christian var klasser over ham! Mener faktisk Christian sku være blevet mindst nr 2! Faktisk godt se ham som vinder :4thumbup: Manden har jo de onde ben. Og vindere havde glemt at træne sine :w00t: Men god ryg og front - det skal han ha :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Og verdens største tævepatter :nonono:

Både Kasper og Christian var klasser over ham! Mener faktisk Christian sku være blevet mindst nr 2! Faktisk godt se ham som vinder :4thumbup: Manden har jo de onde ben. Og vindere havde glemt at træne sine :w00t: Men god ryg og front - det skal han ha :smile:

Ja nu du siger det??? TÆVETITS... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Kasper og Christian var klasse helt sikkert... Christian er lee' :devil: Men Jonas var heller ikke ringe...

:superman: Nååå nu kryber jeg ind i min egen lille forhindringsbane af en seng med et stk super dejlig gravid kone med kvalme og brækfornemmelser.... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ja nu du siger det??? TÆVETITS... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Kasper og Christian var klasse helt sikkert... Christian er lee' :devil: Men Jonas var heller ikke ringe...

:superman: Nååå nu kryber jeg ind i min egen lille forhindringsbane af en seng med et stk super dejlig gravid kone med kvalme og brækfornemmelser.... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Jonas´s farve var elendig! Fatter ik hva der skete med den. Han så helt grøn ud og den løb helt vildt jo - synd for en ellers flot fysik. Godt at se at alle OBBC atleterne har onde wheels :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jonas´s farve var elendig! Fatter ik hva der skete med den. Han så helt grøn ud og den løb helt vildt jo - synd for en ellers flot fysik. Godt at se at alle OBBC atleterne har onde wheels :superman:

Jaaa de er onde de fynboer.... ILL BE BACK - når den lille er stor nok indløser jeg medlemsskab i OBBC og tager de onde ben med til Ringe... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Ja den løb god nok en del den farve - :nonono: ØV det så lidt træls ud... Han var vist også træt af det... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jonas´s farve var elendig! Fatter ik hva der skete med den. Han så helt grøn ud og den løb helt vildt jo - synd for en ellers flot fysik. Godt at se at alle OBBC atleterne har onde wheels :superman:

Tror Mass havde solgt ham dreamtan spray her efter DM som han ville prøve i stedet for protan og det funker bare ikke hvis man ikke tager sine forholdsregler hvilket jeg også sagde til ham!!

Mange nordiske mennesker har simpelthen forkert pH i huden hvorfor dreamtan'en bliver grøn :4slap:

(... og det bliver kun værre med hudens pH kontra dreamtan når man dehydrerer!!)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Og verdens største tævepatter :nonono:

Både Kasper og Christian var klasser over ham! Mener faktisk Christian sku være blevet mindst nr 2! Faktisk godt se ham som vinder :4thumbup: Manden har jo de onde ben. Og vindere havde glemt at træne sine :w00t: Men god ryg og front - det skal han ha :smile:

Tør jo næsten ikke nævne Martins biiiiiiiiip efter det indlæg han har lavet i min gæstebog :blink:

... og Ja - selvom jeg ikke var tilstede og se showet så har jeg sjældent set nogen så komplet som Christian så undrer mig lidt hvilke argumenter der ligger til grund for hans symmetri placering kontra top-3??!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Invitation til alle Fitness atlleter...

Har fået en skør men synes jeg selv god ide... :4thumbup:

Epilepsi er et meget overset område, og epilepsiforeningen er meget meget dårligt stillet økonomisk. Der forskes ikke meget på området og folk generelt er meget dårligt oplyste om det og det der følger med sygdommen...

Jeg mistede selv min søn til epilepien i marts...

Jeg har planer om (lidt inspireret af Red Barnet) at lave en kalender for 2007 med billeder af fitness atletter og BB - som så sælges hos www.epilepsiforeningen.dk og overskuddet går til foreningen.

Jeg kontakter foreningen med ideen hvis vi er nok til at få det på benene... :devil:

Vi atletter stiller med et billede og en kort beskrivelse af os selv resultater o.s.v. - jeg laver designet og får den trykt i et mindre oplag.. Lækkert design med spiralryg og hele svineriet...

12 atletter bedes melde sig hvis de har lyst - jeg smider selvfølgelig en kalender eller et par stykker efter jer når og hvis den bliver til noget... Jeg tager kontakt til et trykkeri om donation af tryk - skal nok finde ud af noget... :wink:

Meld jer her - og husk jeg er på ferie i næste uge og det ville fint hvis vi blev 12 atletter - gerne flere - se laver vi bare flere sider i kalenderen...

KOM NU SKRIV JER PÅ:......

1. Fitness-iver (Michael Iversen)

Link to comment
Share on other sites

Invitation til alle Fitness atlleter...

Har fået en skør men synes jeg selv god ide... :4thumbup:

Epilepsi er et meget overset område, og epilepsiforeningen er meget meget dårligt stillet økonomisk. Der forskes ikke meget på området og folk generelt er meget dårligt oplyste om det og det der følger med sygdommen...

Jeg mistede selv min søn til epilepien i marts...

Jeg har planer om (lidt inspireret af Red Barnet) at lave en kalender for 2007 med billeder af fitness atletter og BB - som så sælges hos www.epilepsiforeningen.dk og overskuddet går til foreningen.

Jeg kontakter foreningen med ideen hvis vi er nok til at få det på benene... :devil:

Vi atletter stiller med et billede og en kort beskrivelse af os selv resultater o.s.v. - jeg laver designet og får den trykt i et mindre oplag.. Lækkert design med spiralryg og hele svineriet...

12 atletter bedes melde sig hvis de har lyst - jeg smider selvfølgelig en kalender eller et par stykker efter jer når og hvis den bliver til noget... Jeg tager kontakt til et trykkeri om donation af tryk - skal nok finde ud af noget... :wink:

Meld jer her - og husk jeg er på ferie i næste uge og det ville fint hvis vi blev 12 atletter - gerne flere - se laver vi bare flere sider i kalenderen...

KOM NU SKRIV JER PÅ:......

1. Fitness-iver (Michael Iversen)

Har jo desværre ikke mit kamera i øjeblikket iver :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det var sku en smuk tanke Iversen - GO FOR IT !

Du kunne måske også tænke på andre salgskanaler. Endvidere kunne i sikkert få en masse gratis omtale/PR i TV og aviser på sådanne et flot projekt - så der kunne skabes endnu mere fokus på emnet og skrabe flere midler sammen :wink:

Kunne sagtens forstille mig projektet præsenteret i TV i eksempelvis Godmorgen Danmark og diverse aviser. Kan måske hjælpe dig lidt med at få lidt info om det smidt i de lokal aviser, hvis du ønsker dette og kommer så langt !

Må endnu engang sige, har sjældent mødt en der udviser så stort overskud som dig, FLOT :4thumbup:

Skriv da bare direkte til de athleter som du kunne være interesseret i, tror ikke folk vil sige nej til sådan et projekt !

Held og lykke med projeket !

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Hej Michael

Bare lige en lille hilsen her dagen der på.

Hyggeligt at hilse på dig, og tak for dysten. Det var et stort felt i år, men det gør jo det hele noget sjovere.

Ville som sagt meget gerne ha været med sidste lørdag også, men nåede ikke at tilmelde mig indenfor dispensationsgrænsen.

Dips og chins ville ha passet mig bedre end forhindringsbanen. Den var jeg ikke specielt gode venner med... mildt sagt ha ha.

Håber i får en rigtig god ferie.

Mange hilsner

Kasper (Nr 9)

- Har en masse billeder jeg evt kan poste i loggen eller sende til dig hvis du er interesseret?

Edited by Shredded
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Michael

Bare lige en lille hilsen her dagen der på.

Hyggeligt at hilse på dig, og tak for dysten. Det var et stort felt i år, men det gør jo det hele noget sjovere.

Ville som sagt meget gerne ha været med sidste lørdag også, men nåede ikke at tilmelde mig indenfor dispensationsgrænsen.

Dips og chins ville ha passet mig bedre end forhindringsbanen. Den var jeg ikke specielt gode venner med... mildt sagt ha ha.

Håber i får en rigtig god ferie.

Mange hilsner

Kasper (Nr 9)

- Har en masse billeder jeg evt kan poste i loggen eller sende til dig hvis du er interesseret?

Hej Kasper :4thumbup:

Ja det var sgu en super hyggelig og uhyggelig dag... Den bane tog sgu nogen alt ud af mig - dammm den var hård...

Ja det var et super hårdt og stort felt - er dog som debutant i Workout konkurrencer meget godt tilfreds med placeringen - havde jo egentligt slet ikke trænet efter det her...

Jeg har faktisk også en masse billeder jeg kunne sende til dig hvis det var - vi kunne jo bytte brændte cd'ere hvis det var??? Jeg skal alligevel hen og brænde en til en anden atlet.. :devil::bigsmile:

Vi kan lige snakkes ved når jeg lander i DK næste mandag - tak for hilsenen - hyggeligt - rigtigt hyggeligt at sige hej til dig i går...

:wink: - iver

Link to comment
Share on other sites

Dem vil jeg meget gerne se. Jeg skal lige ha styr på det hele - er ikke hjemme i Kbh endnu. Men fin ide med at bytte cd'er.

Men kan dog sagtens komprimere dem, så de ikke fylder så meget, og så sende dem over mail, hvis det skal gå lidt hurtigere.

Ku godt være man skulle starte en log, nu der er så mange atleter herinde efterhånden. Gør jo det hele meget sjovere,

når man kender hinanden.

Og ja, super hyggeligt at hilse på.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share