IVERZ LOGBOG


Guest Fitness-iver
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger

Træning lørdag...

Bryst og ryg

Bænkpress

3 x 10 - 70-80-90 kg

1 x 6 - 100 kg

Skrå dumbell

4 x 10 - 24-28-30-34 kg

1 x 6 - 40 kg

Flies skrå

3 x 10 - 24-24-26 kg

Pullover

3 x 10 - 40-40-45 kg

Cable cross

3 x 10 - 30-35-40 kg

TRæk til nakken

4 x 10 - 75-80-90-90 kg

BOR

4 x 10 - 45-55-55-60 kg

Chins

1 x 6

1 x 5

1 x 4

One arm row

4 x 10 - 30-34-40-40 kg

Hyber extension

3 x 15 - bw

Træning søndag

Ben

Squath light

5 x 10 - 70-80-90-100-110 kg

BEnspark

5 x 10 - 40-45-45-50-55 kg

STående baglår et bens

4 x 10 - 20-25-25-25 kg

Bencurl

4 x 10 - 30-30-35-40 kg

Siddende læg

5 x 10 - 60-60-70-70-75 kg

Sluttede af med diverse mavetræning...

Havde fruen og Freya med begge dage... LÆkkert at træne med fruen igen...

Link to comment
Share on other sites

Hey Champ

Troede li du her i det sidste træningspas havde fyret alt det der af indtil jeg så dagene :w00t: Men stadig vil volumen du holder dig!! :superman: Skal du ik til at køre noget program som Smolov jr el lign til din bænk så vi kan få skruet den lidt i vejret?? :4flex: '

Kommer du snart over og besøger mig igen? :cry::dumbbell_lift:

Edited by musse 1984
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Mester...

Jo kigger faktisk lidt på det smolov shit... :wub:

Jeg er på øen den 12 - 13 nov.. Træner i Lyngby da jeg er på kursus derude... :tongue:

Dagens træning

Bryst og ryg... Ingen logføring i dag da jeg passer min kone som ligger med smerter efter sterilisation i morges....

Link to comment
Share on other sites

Hej Mester...

Jo kigger faktisk lidt på det smolov shit... :wub:

Jeg er på øen den 12 - 13 nov.. Træner i Lyngby da jeg er på kursus derude... :tongue:

Dagens træning

Bryst og ryg... Ingen logføring i dag da jeg passer min kone som ligger med smerter efter sterilisation i morges....

Hov hov, du skal da træne med mig! :mad: Men vi må li ses en af dagene alligevel! :wub:

Hueha... Pas på hende og hils :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

De sidste par dage har træningen stået lidt stille pga af fruens uhyggelige operations bivirkninger... :wink: De fandt ud af at det nok var de gas arter de pumper ind i maveregionen, at fruen ikke kunne tåle... Var godt nok en uhyggelig oplevelse...

Men i dag skal den have gas i centret...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
De sidste par dage har træningen stået lidt stille pga af fruens uhyggelige operations bivirkninger... :wink: De fandt ud af at det nok var de gas arter de pumper ind i maveregionen, at fruen ikke kunne tåle... Var godt nok en uhyggelig oplevelse...

Men i dag skal den have gas i centret...

Lyder godt at konen er ved at være på højkant igen Iver :bigsmile: Ikke at jeg skal blande mig i dit/jeres privat liv :tongue: Men Iver kunne du ikke have fået denne sterilisation istedet ? Da dine kone jo netop lige har givet dig en lille datter :superman: Så kunne du vel godt klare lidt smerte Gamle :innocent:

Men du/i må have en god weekend på Fyn, og giv den nu gas i centre, har hørt rygter om at du har tabt dig ?? Ved ikke om det er en and ? men held og lykke med den bogensepille :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Lyder godt at konen er ved at være på højkant igen Iver :bigsmile: Ikke at jeg skal blande mig i dit/jeres privat liv :tongue: Men Iver kunne du ikke have fået denne sterilisation istedet ? Da dine kone jo netop lige har givet dig en lille datter :superman: Så kunne du vel godt klare lidt smerte Gamle :innocent:

Takker mester...

He he jo du vil blande dig... :laugh: Nixen jeg skal ikke have sorte boller og desuden er jeg en tøs når der kommer nåle frem... :laugh::laugh::laugh:

Men du/i må have en god weekend på Fyn, og giv den nu gas i centre, har hørt rygter om at du har tabt dig ?? Ved ikke om det er en and ? men held og lykke med den bogensepille :laugh:

Det er ingen and... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Du må hilse fruen og sige go´bedring :bigsmile: Fedt at se du kører med 40érne i skrå bænk - syntes du sagde en dag du ikke kunne ( du er for beskeden ) He He, godt at se træningen kører :superman:

Tak Kenneth - det gør jeg... Hun har det meget meget bedre.. :4thumbup:

Tja jo jeg tror det kreatin virker lidt på mig alligevel.... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hejsa Iver

Jeg er ked af at høre Fruen har haft det skidt... Det er jo ikke lige det man forventer ved sådan en operation :blush:

Du må ønske hende god bedring.. og ellers god weekend til jer alle sammen :flowers:

KnuZ Nita

Hej søde..

Tusind tak min ven.... Hun har som sagt fået det langt bedre - så det går absolut fremad... :4thumbup: Ja det burde ha' været en forholdvis enkel operation.... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Træning den 29. oktober 2007

Bryst og ryg

Bænkpress

4 x 10 - 70-80-90-90 kg

1 x 5 - 100 kg

Skrå bænkpress i smith - bredt greb

3 x 15 - 60-60-70 kg

Skrå flies

5 x 10 - 20-22-24-26-28 kg Yeahh kørte bare...

Cable cross med træk nede fra

4 x 10 - 25-30-30-35 kg

Pec deck

3 x 10 - 60-65-70 kg

Træk til nakken

4 x 8 - 70-75-80-85 kg

1 x 6 - 95 kg

Træk til bryst

4 x 10 - 80-85-90-95 kg

Chins

4 x 6 - bw - spillede overhovedet ikke...

BOR

5 x 8 - 55-60-65-70-80 kg

Hyberextension

4 x 10 - bw

Og sluttede af med lidt mavselir... yirrrr :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

post-6578-1193813364_thumb.jpgTræning i går...

30 minutter på crosstrainer...

Deruover fik konen og jeg solgt vores Mazda 6 stationscar og købt en ny dyt...

Valget faldt på en Kia Cee´d 1,6 SW diesel - fed øse i sort med alubanditer og masser lækkert ekstraudstyr... Mmmm glæder mig til januar hvor vi kan hente vores nye bil...

Link to comment
Share on other sites

post-6578-1193813364_thumb.jpgTræning i går...

30 minutter på crosstrainer...

Deruover fik konen og jeg solgt vores Mazda 6 stationscar og købt en ny dyt...

Valget faldt på en Kia Cee´d 1,6 SW diesel - fed øse i sort med alubanditer og masser lækkert ekstraudstyr... Mmmm glæder mig til januar hvor vi kan hente vores nye bil...

Uhhh, den ser naaaaaice ud! :4jumpy:

Håber at fruen er på benene igen :flowers:

:4winkkiss:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Uhhh, den ser naaaaaice ud! :4jumpy:

Håber at fruen er på benene igen :flowers:

:4winkkiss:

M :elvis:

Tak søde... Jo den er fandme lækker-- 6 stjerne i FDM bladet - så det nok ikke det dårligste køb...

Fruen er frisk igen - hun har det faktisk godt igen... Det var vist nok de gasarter de pumper ind i maven ved OP som hun bare ikke kunne tåle...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Træning den 31. okt 07...

Biceps, triceps og skuldre...

Siddende laterial

4 x 10 - 8-10-12-14 kg

Dumbell press

4 x 8 - 24-28-30-30 kg

Front raises dumbells

3 x 10 - 14-16-16 kg

Siddende bagskulder

4 x 10 - 18-18-20-20 kg

Stående dumbell curl

4 x 10 - 20-22-24-24 kg

Ez curl

3 x 15 - 45-50-55 kg

Siddende hammercurl

3 x 10 - 16-18-18 kg

Push down rope

4 x 10 - 50-55-60-65 kg

One arm kickback

3 x 10 - 20 kg

Push down maskine

3 x 15 - 100 kg

Dips

2 x 8 - baaa lort.... Ikke mere energi..

Bad - prot/krea shake og så hjem i sofaen til fruen...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
post-6578-1193813364_thumb.jpgTræning i går...

30 minutter på crosstrainer...

Deruover fik konen og jeg solgt vores Mazda 6 stationscar og købt en ny dyt...

Valget faldt på en Kia Cee´d 1,6 SW diesel - fed øse i sort med alubanditer og masser lækkert ekstraudstyr... Mmmm glæder mig til januar hvor vi kan hente vores nye bil...

Pas nu på Iver :tongue:

Har hørt at disse søde folk er ude efter typer som dig iøjeblikket :laugh: De er sidst set tæt på Ringe :cool:

Og har jo hørt fra flere at du har svært ved at styrre din højre fod :laugh::laugh:

hastighedskontrolmcsh9.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Pas nu på Iver :tongue:

Har hørt at disse søde folk er ude efter typer som dig iøjeblikket :laugh: De er sidst set tæt på Ringe :cool:

Og har jo hørt fra flere at du har svært ved at styrre din højre fod :laugh::laugh:

hastighedskontrolmcsh9.jpg

He he - kender dem ikke.. Og de når sgu ikke se mig og fruen i dytten..... :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg tror efterhånden jeg er nede i din vægtklasse...Vejede 88,6 kg her til morgen!! Men, rart så kan jeg bedre tillade mig at guffe til jul

:laugh::laugh::laugh: Verdensklasse Kenneth... Jeg vejer dog cirka 89 for tiden... - :blush: Så du er jo en ål bette mand... :laugh::laugh:

Men starter diæt today - sååå mon ikke jeg hurtigt kommer LANGT under dig champ? :superman:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh: Verdensklasse Kenneth... Jeg vejer dog cirka 89 for tiden... - :blush: Så du er jo en ål bette mand... :laugh::laugh:

Men starter diæt today - sååå mon ikke jeg hurtigt kommer LANGT under dig champ? :superman:

Hej Iver post-11838-1193921410.gif

Diæt.....? Måske det er mig der har sovet i tiemn, men skal du til december cuppen?

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh: Verdensklasse Kenneth... Jeg vejer dog cirka 89 for tiden... - :blush: Så du er jo en ål bette mand... :laugh::laugh:

Men starter diæt today - sååå mon ikke jeg hurtigt kommer LANGT under dig champ? :superman:

Ja, He HE - Det tror jeg også hurtigt du gør. Du plejerr jo at have masser af selvdisciplin på det område. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Iver post-11838-1193921410.gif

Diæt.....? Måske det er mig der har sovet i tiemn, men skal du til december cuppen?

- Pia (Bambi)

Hey Pia...

Hemmeligt min ven - men lader det snart sive... :devil: Nej december cuppen når jeg sgu ikke - en fedt procent på 12-15 den går sgu ikke... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja, He HE - Det tror jeg også hurtigt du gør. Du plejerr jo at have masser af selvdisciplin på det område. :superman:

Tak mester.. Ja nu må vi se om selvdisiplinen holder hen over julen...

Jeg har indlagt et par spisedage - bl.a. skal fruen og jeg til KBH og i Tivoli og julehygge, så der skal sgu ædes.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share