Tilmeldninger til DM


L^P
 Share

Recommended Posts

Damn 110 bliver VILDT spændende! Tonni Jensen, Stefan Vorup og Casper T ligger tæt.

Både 90 og 100 ser også spændende ud.

Og så er der jo Morten Sørig, der er ved at være så tæt på den danske rekord i squat og totalt, at de kan ryge hvis dagen er rigtig.

Tonni vinder og Morten smadrer alle rekorder, ellers siger Helge at de ikke må vise sig i klubben igen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lidt synd asbjørn ikke deltager i 110 også så ville casper t, Tonni, Vorup, få lidt at se til :w00t:

han skal vist til NM junior ? så mon ikke han gemmer kræfterne til dér...

med lidt held har han så haft tid til at finde en ny trøje hvor han rent faktisk kan få 255 til brystet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

BAre gå HÅRDT!!!! jeg vil ikke se noget piveri på podiet KUN PR`S :devil:

Jaja, nu må vi se om jeg overhovedet kommer så langt som til bænkpressen :laugh:

Men ihvertfald mener jeg at gulvet til et DM i styrkeløft SKAL være i orden. Og mon ikke også de har fikset det, så man har noget ordentligt at stå fast på :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så håber jeg godt nok de har skaffet en ordentligt gulv denne gang. Alle til stævnet havde store problemer med deres opspænd fordi det var et glat trægulv man bænkede på. Gjorde ihvertfald at jeg bommede til det stævne.

Men håber da at det bliver noget gulvtæppe ligende man kan stå fast på denne gang :smile:

Nu foreskriver reglerne jo at der skal være et gulvtæppe på podiet, så mon ikke der også kommer det :wink:
Link to comment
Share on other sites

Okay, det lyder godt! Men det var der så ikke til Dm i bænkpres 2004. Så må det have været en fejl dengang :smile:
I 2004 var det heller ikke et krav, dengang var det blot en anbefaling at bruge et gulvtæppe. Ved kongressen i 2005 blev det vedtaget at gøre det obligatorisk at dække podiet med et tæppe.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share