Tilmeldninger til DM


L^P
 Share

Recommended Posts

Ja, men der er forskel på at have sat ny PR i squat før man skal dødløfte - og så trække dødløft frisk til træning. Dermed ikke sagt han ikke laver mere, jeg tror bare ikke de tal jeg skrev der er helt ved siden af. :smile:

Såfremt han kun trækker 310 bliver han sgu sat af på Sprogø på vejen hjem!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:laugh: You pervert! :tongue:

Så klemmer han nok hans spændstige balder om min tommelfinger, og pulveriser min finger :crazy::tongue:

Det er Bare Prehn brødrernes fantasier de tit snakker om nede i kælderen, uha uha der er ikke dem Prehn-brødrerne ikke ville passificere med tomlen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nu siger du Prehn-brøderne kan du indskrænke det til Jacob.

Sagtens!!!

Hvis en hund eller hvilket som helst andet dyr angriber, så er det eneste rigtige at gøre at få kvælertag om dyret og pacificere den ved at stikke sin tommelfinger op i røven på den

:laugh:

Nix, hvis et dyr kigger truende på dig kan du gøre et af følgende:

1. Hvis du er bevæbnet, skyd dyret.

2. Hvis du er i bil kør dyret over (kan være et problem med små biler og store dyr).

3. Kvælertag om dyret og pacificere den ved at stikke sin tommelfinger op i røven på den.

4. Hvis det er et lille dyr træd på den indtil den dør.

Det vigtigste er at man ikke er blødsøden, det gælder dit liv. Fornemmer dyret svaghed er du dødsens, hvis du altså ikke herefter handler efter 1-4.

:laugh: Brødrerne PREHN :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share