Konstantin Konstantinov dødløfter 430kg


Charlie T
 Share

Recommended Posts

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hun mener vel at ham ikke laver sumo dødløft, men rent faktisk dødløfter konventionelt som man ikke ser så mange af de helt tunge drenge gøre.

Jeg tror så at det er en indforstået joke blandt mange :smile:

Norah>> :nonono::bottom::tongue:

Edited by p1kz0r
Link to comment
Share on other sites

Der er kun en slags korrekt dødløft, klassisk set, og det er konventionel dødløft. Dødløft er traditionelt set et løft som skal teste rygstyrken, og det formål går lidt fløjten når man laver løftet om til et squat med hænderne på stangen (læs: sumo-dødløft).

Men sumo-dødløft er et godkendt løft i styrkeløft idag, og det er også helt fint, det vil bare ikke i mine og mange andres øjne, have noget som helst med klassisk dødløft at gøre overhovedet :smile:

Det er godt der er løftere som Onkel Troels, som tager det med at bruge ryggen i dødløft bogstaveligt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

ok... Jeg mente at det var Ed Coan, som skrev at der var en 10-20 kilos forskel...

Det må vel også afhænge meget af løfterens svagheder og styrker. Hvis det at kunne starte stangen i bunden er en svaghed må man antage at man får en smule ud af de der stænger, mens hvis svagheden ligger længere oppe så burde ikke have samme betydning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Der er kun en slags korrekt dødløft, klassisk set, og det er konventionel dødløft. Dødløft er traditionelt set et løft som skal teste rygstyrken, og det formål går lidt fløjten når man laver løftet om til et squat med hænderne på stangen (læs: sumo-dødløft).

Men sumo-dødløft er et godkendt løft i styrkeløft idag, og det er også helt fint, det vil bare ikke i mine og mange andres øjne, have noget som helst med klassisk dødløft at gøre overhovedet :smile:

Det er godt der er løftere som Onkel Troels, som tager det med at bruge ryggen i dødløft bogstaveligt :4thumbup:

Det lyder som en undskyldning for at have små pige-ben...

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

thomas J <---- så burde vi da også squatte highbar og med smal stand. Alt det andet tester jo mere torso styrke end benstyrke. - JEG er game. Men gad vide om alle de ranglede freaks der hyler over os sumoløftere også er det?? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

thomas J <---- så burde vi da også squatte highbar og med smal stand. Alt det andet tester jo mere torso styrke end benstyrke. - JEG er game. Men gad vide om alle de ranglede freaks der hyler over os sumoløftere også er det?? :laugh:

YEAHH :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det var sidste år..

Ja med 0,5kg :nonono:

okay sejt, og egentlig godt at se han dødløfter i Inzer hardcore (ligesom mig :smile: ) da jeg er tæt på at købe en Titan dødløfter for at se om den sparker mere ASS end min Inzer dødløfter!

Ingen tvivl om at titan squatter er bedre end inzers squatdragt, men fedt at det tungeste dødløft nogensinde er lavet i en Inzer YIIIIHAAAAAA :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share