Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Hm... og det kommer fra manden der forlod festen i utide for at få intim massage af en ukendt mindreårig... :laugh:

Tak til Troels for en MAX fed fest! -Det er god stil... "klap dig selv på skulderen"... :cool:

/MR. Guns :tongue:

men dog..har du os fundet vej herind nu :smile:

manden med kevlar OG hydraulik i sine triceps :blink::crazy::cool: lee'...

Link to comment
Share on other sites

Hm... og det kommer fra manden der forlod festen i utide for at få intim massage af en ukendt mindreårig... :laugh:

Tak til Troels for en MAX fed fest! -Det er god stil... "klap dig selv på skulderen"... :cool:

/MR. Guns :tongue:

Hey! Tak, i lige måde! Vidste sgu ikke at du også havde en profil herinde :4thumbup:

Jeps, det var sgu hyggeligt. Det er altid gæsterne der skaber festen og det klarede i sgu godt. :4thumbup:

:innocent:

Ej, altså! Så forlader du os bare på grund af en 18årig tøs :nonono:

Lee' :4thumbup:

men dog..har du os fundet vej herind nu :smile:

manden med kevlar OG hydraulik i sine triceps :blink::crazy::cool: lee'...

Hey Hest! Ærgeligt at du ikke kunne være med igår. Håber det går bedre med helbreddet :smile:

Tak for en lee fest igår :smile:

Tak, i lige måde! Kæft det var sjovt da du skulle opdrage på ham Jens's fulde ven over telefonen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey! Tak, i lige måde! Vidste sgu ikke at du også havde en profil herinde :4thumbup:

Jeps, det var sgu hyggeligt. Det er altid gæsterne der skaber festen og det klarede i sgu godt. :4thumbup:

Ej, altså! Så forlader du os bare på grund af en 18årig tøs :nonono:

Lee' :4thumbup:

Hey Hest! Ærgeligt at du ikke kunne være med igår. Håber det går bedre med helbreddet :smile:

Tak, i lige måde! Kæft det var sjovt da du skulle opdrage på ham Jens's fulde ven over telefonen :laugh:

Jo, oprettede den for et par dage siden... :cool: -infiltrerer jer indefra, lurer jeres teknikker og slår jer alle til stævne næste år... :devil: måske... eller noget... :tongue:

Ej, det var sku en feeeé fest! -jens's ven er leé! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Fik trænet lidt derhjemme med håndvægtene igår:

Dumbell Laterels - 10sæt x 12reps med 14kgs håndvægte

Lidt blandet restitutions benbøjninger og mave

Og så fik jeg iøvrigt Commando med Arnold i indflyttergave. Så nu skal der ses Arnold action :4thumbup:

Jo, oprettede den for et par dage siden... :cool: -infiltrerer jer indefra, lurer jeres teknikker og slår jer alle til stævne næste år... :devil: måske... eller noget... :tongue:

Ej, det var sku en feeeé fest! -jens's ven er leé! :superman:

Synes nok der måtte være en grund til at dine arme er vokset så meget :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Mandagstræning i OBBC:

Squat (Reverse Band box squat. Parrel) - 3x140kg, 3x140kg, 3x140kg, 3x150kg, 3x170kg, 3x180kg, 3x190kg, 3x200kg, 3x210kg

(Halv dragt på + 2skiver mere på boxen) - 3x220kg, 3x230kg, 3x240kg, 3x250kg, 3x260kg, 3x270kg (Udemærket squatrunde. Lang tid siden at jeg har haft mange kg på nakken, men det gik da nogenlunde)

Bænkpres (Bands) - Arbejde mig op til en 3er på 60kg med 3 lilla bands under bænken. Kæft det bee' :crazy: Nok 10-12sæt ialt. Altsammen 3ere. 3 lilla bands skal man godt nok ikke kimse ad :devil: )

Bænkpres (Uden bands) - 3x60kg, 3x100kg, 1x140kg, 1x160kg, 1x170kg(Fik lidt forced), 3x140kg, 3x140kg, 3x140kg (Skulle lige prøve at kører alm. bænkpres efter at have kørt med bands. 140kg uden bands i bænken var LAAANGT lettere end 50kg med 3 bands :w00t: Kørte sammen med en stærkmand, så kørte min gamle bænkpresstil hvor røven havde det med at lette.)

Pulls i hammerstrenght maskine - 4-5sæt

Fee' træningrunde idag!

Havde kun fået en kande kaffe og 2 stykker ølkage med smør idag inden træningen, men det gik faktisk udemærket da mit CNS lige blev tændt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det for en stærkmand? :smile:

Det er ham den store polak. Han snakker ihvertfald om at han træner til stærkmand. Han missede dog 180kg 2 gange idag. Men han ligger også flad som en pandekage på bænken, så med lidt tekniktræning kunne han nok taget noget mere.

Du lee'

Hehe! Mange tak, og i lige måde! Ihvertfald måtte jeg nød til at hente min dragt for at følge med dig i squatten idag :devil:

Altså, derfra hvor jeg sad, så det nu ud til at han havde en hånd på de 160 kg. :smile:

Jeg hjælp dig næsten ikke, du havde den helt selv... :tongue::laugh:

Hehe! Jaja, det er godt med dig! Kunne mærke at han ikke hjalp, hvilket han også sagde at han ikke gjorde. Normalt vil jeg også have at folk skal holde nallerne helt væk, men da det hverken var pr forsøg eller noget så var jeg ret ligeglad. :wink:

Haha - mr. Troels, det er ufatteligt hvad du kan lave på så usandsynlig ringe kost :laugh:

Jeg troede ellers at kost og ernæring også var en del af fys. studiet :raisebrow:?

Hmm :hmmm:, du var måske gået til fredagsbar når den undervisning var i gang? :beerchug:

:tongue:

Hehe! Nej, kost fylder faktisk ikke noget på fysioterapi studiet. Selvfølgelig snakker man lidt om det med studiekammeraterne, men det er ikke en del af pensum. Det er jo de vi har diætister til. Og må indrømme at kostdelen interesseret mig overhovedet ikke.

Det er sjovt at træne men det er jo ikke sjovt at skulle spise noget bestemt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdagstræning:

Dødløft - 3x80kg, 3x80kg, 1x120kg, 1x120kg, 1x150kg, 1x170kg(Det var vidst max. på dagen :laugh: Kæft, min røv vil bare ikke restituere, så løfter kun med baglår og ryg, hvilke ser noget løjerligt ud. Så gad ikke det pjat mere)

Pull Trought - 5sæt x 10reps op til stakken (Et forsøg på at få lidt hurtigere restitution af min bagside)

Hyperextension - 2sæt x 20reps

Supersættet med

Floating chrunches - 2sæt x 12reps

Halve pres i smithstativ - 5sæt x 6reps op til 100kg

Tate press - 10x20kgs, 10x22,5kgs, 10x25kgs

Biceps - 16sæt x 8-12reps fordelt på 4-5 forskellige øvelser

Sluttede af med forskelligt balancetræning på bold, pistols, onearmed pushups, udstrækning.

Blev overrasket over hvor let onearmed pushups kørte, da jeg jo havde kørte triceps inden. Kunne snildt lave +10 på 3 fingre. Ok når man aldrig træner det synes jeg :smile:

En halværgelig træning må jeg sige, men når Glutes ikke vil være med til at dødløfte, så må man jo bare improvisere og få gjort lidt ved mine sørgelig små arme. De fik så også pænt mange tæsk. Og de ka' li det :cool:

Link to comment
Share on other sites

Var du øm efter squatten igår sveske :tongue:

Jeps, det kunne godt mærkes. Men der må ligge en yderligere overtræning til grund for at mine glutes slet ikke ville være med. For havde slet ingen pop i dødløften.

Meeen ellers er det da en god forklaringen at der blev kørt tungt squat igår :w00t: Og så at det var box squat som smadre mine glutes endnu mere end alm. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

En halværgelig træning må jeg sige, men når Glutes ikke vil være med til at dødløfte, så må man jo bare improvisere og få gjort lidt ved mine sørgelig små arme. De fik så også pænt mange tæsk. Og de ka' li det :cool:

Sådan Troels... store guns... det er vejen frem :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Sådan Troels... store guns... det er vejen frem :4thumbup:

Jep jep, store massive triceps hjælper en masse i bænken, og bicepstræningen giver også større underarme der hjælper en i dødløften.

Og sidst men ikke mindst så ser det jo bare mere Lee' uu' med Nasty guns :devil: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Din glutes struttede også godt i dag :wink::wink::wink:

JA..... jeg kigger!!! :w00t:

:bigsmile: Hehe, Vind og jeg var vidst også lidt tykpandet da du kom hen og komplimenterede henholdsvis glutes på undertegnede og underarme på Vind :blush:

Jeg takker ærbødigst :smile:

Ja jeg har godt lagt mærke til at I gamle mennesker går og tjekker hinanden ud.. ad :crazy:

Jaja, Thomas! Er det 24år du er. Ja, bare vent til om 2 år når du er 26 ligesom Norah og jeg, så begynder du også at kigge efter andet end 18årige skolepiger på diverse netdatingssider :tongue:

Jeg kan ikke helt lure,. hvorfor nogen har tvangsfodret tossen med ritalin... Det er hverken fordi han ser sulten ud, eller ikke er irriterende nok i forvejen... Hmm... :blink:

LOL... (Måtte lige nød til at google ritalin.. http://www.netdoktor.dk/medicin/fakta/ritalin.htm ..Produktet sagde mig noget, men kunne ikke lige huske hvad effekten var :blush: )

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Bænkpres - (10x60kg, 2x100kg), 1x120kg, 2x120kg, 3x120kg, 4x120kg, 5x120kg, 6x120kg, 5x120kg, 4x120kg, 3x120kg, 2x120kg, 1x120kg (God runde. Korte pauser da jeg skulle have boldhold, så det brændte lidt på de sidste sæt, men de første 6-7sæt var super easy :smile: )

Boldhold - 1time (Vi var ikke mange på holdet idag, men kørte træningen rimeligt hårdt, så svedte godt nok meget efterfølgende. Masser af balance, styrke, muskeludholdenhed og cardiovaskulær træning :smile: )

Military press - 2sæt x 10reps med 50kg

Ikke det store at tilføje. Bænkpressen kører helt ok for tiden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredagsafbrænding:

Squat - (6x60kg, 6x60kg), 5x90kg, 5x110kg, 5x120kg, 5x130kg, 5x140kg (Uden bælte og fokus på hurtig ned og op. Fin dybde :smile: )

DE Box Squat - 6sæt x 2reps med 110kg (Med bælte)

Pullups - 6xmig, 6xmig+5kg, 6xmig+10kg, 6xmig+15kg, 6xmig+15kg, 12xmig (God runde :smile: )

Bænkpres - (3x80kg, 3x110kg), 1x125kg, 2x125kg, 3x125kg, 4x125kg

Bænkpres i trøje - 3x160kg(8cm board), 3x170kg(8cm board), 1x170kg, 1x170kg (Bænkpres i trøje var noget jap. Grimme løft, men har heller ikke været i trøjen længe)

Bænkpres - 5x130kg, 6x130kg, 5x130kg, 4x130kg, 3x130kg, 2x130kg, 1x130kg (Bamz'far kørte med 130kg, så jeg kørte bare med her. Det blev godt nok også noget hårdt tilsidst, da trøjebænken også havde kostet lidt. Men mit 1,2,3,4,5,6,5,4,3,2,1 program skulle da gennemføres :smile: )

Dødløft - 6singels med 160kg (Kører stadig lidt dårligt. Missede iøvrigt 160kg med overhåndsgreb :laugh: )

Dødløft overhåndsgreb statisk hold på tid - 1min og 7sek med 120kg. Bare lige for at slå Faber :4thumbup:

Facepulls - 3sæt x 10reps med stakken

PlateRaises - 2sæt x 10reps med 25kgs skive

Pistols - 2xmig, 2xmig+10kg, 2xmig+20kg, 2xmig+35kg(PR), 1xmig+45kg(PR. Henning godkendte den og den var helt i kælderen og der var pause i bunden. Tror da vidst at det er nok til at slå Maxpower i denne øvelse uden at træne den :tongue: )

Rigtig solid træning med masser af energi. Det meste kørte fint, lige bortset fra dødløften, men det skal nu nok komme.

I aften har jeg et spillejob og i morgen skal jeg til Vejle for at være hjælper til et ligestævne, sammen med nogle andre fra klubben.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share