Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Jeg er villig til at sætte en kasse bajsere på spil, så fremt du tæller kalorier og lover mig mindst 250 gram prots om dagen og minimum 4000 kcal. :4signme:

Hvis bare du gav alle de bajer som du allerede skyldte så ville jeg jo lynhurtigt få de kalorie som jeg skulle :w00t:

Tror da også der er dage hvor jeg faktisk nærmer mig det antal kalorie. Men det hører nok mere til sjældenhederne, hehe!

Lover du mig også sådan en stor flot mave som du har hvis jeg følger dine anvisninger :wub:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagstræning:

Bænkpres - (10x60kg, 3x100kg, 3x100kg), 1x140kg, 2x140kg, 3x140kg, 4x140kg, 5x140kg, 6x140kg, 5x140kg, 4x140kg, 3x140kg, 2x140kg, 1x140kg (Kæææft, bee', svee', nappede og gjorde ve' :crazy: Men kom igennem. Var også noget stiv i kroppen under opvarmningen, og kunne næsten ikke lave opspænd grundet nasty DOMS efter dragonflags igår :crazy: Min højre side halter lidt styrkemæssigt i forhold til den venstre, så nogle af løftene blevet noget skæve. Tog dem iøvrigt ikke i helt nævnte rækkefølge idag, da jeg gemte de 5erne og 6eren tilsidst. Måske ikke det smarteste. Men skulle lige tage tilløb rent psykisk :smile: )

Pullups - 6sæt x 3-10reps med 0-20kgs i bæltet

Kabel flyers (Stående m.træk nedefra) - 3sæt x 8-10reps (Ren nydelse efter mit bænkpres helvede, hehe)

Mågen - 3sæt x 12reps med 12kgs håndvægte

Skulderpres i maskine - 3sæt x 8reps

+ Lidt Saxon sidebends, udstrækning, Laterels på bold, pushdowns

Super duper vejr udenfor hvilket lige gør humøret 27,4% bedre :4thumbup: Men havde alligevel lyst til at træne og det viste sig at blive en helt god runde.

Min pavel Ladder i bænken kan jeg nok ikke trække så meget længere nu, men hvis jeg føler mig rigtig frisk på mandag så skal jeg lige prøve med 145kg også. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandagstræning:

Box Squat - (6x90kg, 6x90kg), 3x110kg, 3x120kg, 3x130kg, 3x140kg, 3x150kg

(Halv dragt + bælte på + en skive mere på box) - 3x160kg, 3x170kg, 3x180kg, 3x190kg

(1 skiver mere i højden) - 3x200kg, 3x210kg

(1 skive mere i højden) - 3x220kg, 3x235kg, 3x245kg, 1x255kg (Fik ondt i min højre balle på det sidste sæt :dry: Ellers en udemærket runde hvor der blevet fyret nogle sæt af)

Leg extension - 6sæt

Leg curls - 3sæt

Towel Chins - 3+3xmig, 6xmig, 6xmig, 6xmig (Brænder simpelthen så meget i nallerne :crazy: )

Lidt hyperextension + Curls

Det var en ren sauna i OBBC idag, så der gik en del tid med bare at vade rundt og beklage sig :laugh:

I morgen stå den på Bænkpres :smile:

Link to comment
Share on other sites

Droppede at tage op i Centret idag, da vejret simpelthen er for super godt til at træne indenfor.

Træning udenfor på græsplænen med mine 14kgs håndvægte:

Dumbell Swings - 6sæt x 10reps med 14kg med hver arme. Superlet vægt, men er god kredsløbstræning med sådan 120reps ialt uden pause andet end når der skal skiftes arm.

Dumbell Laterels - 6sæt x 12reps med 14kgs håndvægte

Isolated Dumbell Curls - 3sæt x 20reps med 14kgs håndvægt

En arms måge - 3sæt x 10reps med 14kgs håndvægt

Hurtig gang med 14kgs håndvægt i hver hånd - Ca. 5-600meter rundt om blokken. Easy i starten men blev uhyggeligt hårdt tilsidst :crazy:

Fin lille udendørstræning. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Droppede at tage op i Centret idag, da vejret simpelthen er for super godt til at træne indenfor.

Kan kun give dig ret dér :crazy:

Træning udenfor på græsplænen med mine 14kgs håndvægte:

Se det kan jeg jo godt se det sjove i eftersom du jo bor i lejlighed - så kunne du rigtig stå der

og svinge musklerne i vanvittige vinkler imens de søde naboer tog solbadning :wink:

Link to comment
Share on other sites

Kan kun give dig ret dér :crazy:

Se det kan jeg jo godt se det sjove i eftersom du jo bor i lejlighed - så kunne du rigtig stå der

og svinge musklerne i vanvittige vinkler imens de søde naboer tog solbadning :wink:

Hehe! Der var desværre ingen små søde nipsting der var igang med at solbade, men en af grundene til at jeg trænede ud var da får at få noget sol, så det foregik med bar dunk og det hele :blink:

Tjaa, det er her når det bliver sommer at man ville ønske man havde været lidt mere påpasselig med kosten :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Hehe! Der var desværre ingen små søde nipsting der var igang med at solbade, men en af grundene til at jeg trænede ud var da får at få noget sol, så det foregik med bar dunk og det hele :blink:

Tjaa, det er her når det bliver sommer at man ville ønske man havde været lidt mere påpasselig med kosten :nonono:

Suk...tjaaa...men det smager jo godt det skidt :innocent:

- og forresten er der ikke noget med at du faktisk før HAR prøvet det der protein? :laugh::wink:

Link to comment
Share on other sites

Suk...tjaaa...men det smager jo godt det skidt :innocent:

- og forresten er der ikke noget med at du faktisk før HAR prøvet det der protein? :laugh::wink:

Hehe! Ja, det har du sgu ret i, og når jeg tænker over det ville jeg heller ikke bytte al den gode mad ud med lidt mindre dunk :bigsmile:

Og jo, har jo prøvet det der protein og det virkede ret godt egenligt. :4thumbup: Har faktisk bestilt en spand prot pulver, så kan det være jeg kan komme op på de de 100gram protein om dagen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Man kender vel onklen... spørgsmålene er så om han har brugt 8 flasker, var det masterbrew ved kropstemperatur som onklen foretrækker det og var det PR?... onklen går meget op i specielt PR

Hvis det kun har været 8 masterbrew @ kropstemperatur, kan det da umuligt være PR :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Var ølflasken så tom, halvtom, halvfuld, fuld eller en blanding af disse under dine rotatorcuff-øvelser med selvsamme flaske?

:flipa: :moon:

...Brugte Gummi......

I form af mine terapi elastikker. Hvis jeg træner noget i med hensyn til bajer så er det til de Ølympiske lege anno 2006. Og det træner jeg da seriøst med i nogle af weekender.

Man kan se fra legene her:

http://www.broderskab.dk/htmsider/oel.htm#6

Hvor vi i 2003 stod som vindere med holdet "De tørstige Jyder" :devil:

Godt spottet, Thomas! :laugh:

Ja, han er en værre skarnsknægt ham, TykkeThomas! Og betydeligt kvikkere end han ser ud :w00t:

Man kender vel onklen... spørgsmålene er så om han har brugt 8 flasker, var det masterbrew ved kropstemperatur som onklen foretrækker det og var det PR?... onklen går meget op i specielt PR

Jep jep, går helt klart op i PR's!

Mine rekorder er dog ikke helt vilde, men håber at kunne slå dem til dette års ØL. Vi har dog rekordholdere af en liter øl på tid. ca. 10sek på en liter øl fra krus. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Så kom der en Prots, Kreatin og Celltech med posten :4thumbup: Ved godt at Celltech mest af alt bare er kreatin og sukker, men har næsten kun hørt positivt om produktet, og jeg reagere ikke særligt meget på alm. kreatin så ville lige se om et kreatin produkt med transportere gør forskellen :smile:

Så det er altså dét, jeg skal trænes op til at slå...

Jeps, du må lige prøve fra et ordentligt liter krus en dag. Det er sværere end man umiddelbart tror.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Bænkpres - (6x70kg, 3x100kg, 3x100kg), 1x145kg, 2x145kg, 3x145kg,(....), 3x145kg, 2x145kg, 1x145kg, 6x105kg, 6x105kg, 6x105kg, 6x105kg (Så gik den sgu ikke længere med mit bænkpres projekt. Der var ikke til en 6er og 2 5ere med denne vægt ihvertfald. Kørte nogle lette 6ere for at kompensere for den manglende volumen)

Low Hammerstrenght Rows - 5sæt x 10reps med 80kg (Bare let her idag)

French Press - 2sæt x 8reps med 50kg

Boldhold - 1time (Klart bedre fokus og kvalitet end sidste undervisning. Slet ikke så ringe endda :smile: )

Her mødte jeg så min gamle makker Martin, og han spurge om jeg ville være med til at træne med ham igen. Det gik jeg med til, så var spørgsmålet bare hvad vi skulle træne. Planen er 4træninger om ugen og helst noget ret planlagt træning. Tænkte både både på Sheiko CMS eller klassisk WSB. Men kom frem til at det skulle være mere BB inspireret så tror sgu jeg prøver Jagd'ens gamle WSB-BB hybrid program. Regner med at starte op med det fra på mandag. Det skal nok blive skægt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning. Understel:

Squat - (6x60kg), 5x80kg, 5x100kg, 5x110kg, 5x120kg, 5x130kg, 5x140kg, 5x150kg, 5x120kg (Uden bælte. God dybde :smile: )

Stivbenet dødløft - 5sæt x 5reps med 100-120kg (M.overhåndgreb. Ballen/lænden drillede lidt, så ikke så tungt)

Leg extension - 4sæt x 8-10reps

Leg Curls - 4sæt x 8-10reps (God styrke her. Spyddet i bund :smile: )

Læg i benpresmaskine - 4-5sæt x 8-12reps op til hele stakken (Nasty god læg øvelse. Har aldrig kørt læg her før, men det bliver ikke sidste gang ihvertfald :smile: )

Bænkpres - 10x60kg, 10x90kg, 10x110kg (Min makker og Jeg kunne ikke lade være med at få lidt pump på patten inden turen gik hjemad :laugh: )

Rigtig god træning faktisk. Trænede med min gamle makker Martin, og Dr.Delt var også i huset, så der blev kæwet lige tilpas. Ved ikke helt om jeg kommer ud og træne imorgen, da der er en makker der lokker med øl. Men ellers træner jeg lørdag igen.

Og fra på mandag af går jeg igang med det nye program. WSB-BB-hybriden.

Håber at det både kan øge styrken og massen. Ideen med at skife den dynamiske dag ud med 6x6 med korte pauser kan jeg ihvertfald godt lide. :smile:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Min makker er gået kold på sofaen, så jeg kan ligeopdatere dagens træning:

Pulldowns - 6sæt x 4-12reps op til spyddet i bund

Dumbell Rows. (Uden stropper) - 10x40kgs, 8x50kgs, 8x60kgs, 10x45kgs

Supported Rows- 8x50kg, 8x60kg, 8x60kg

Bænkpres - 10x60kg, 6x80kg, 3x100kg, 3x120kg, 2x130kg, 1x140kg, 1x150kg, 1x160kg, 1x172,5kg(Miss), øv, fik desværre ikke de 172,5kg, de 160kg var eller med pause på brystet, og styrken var kanon idag :smile:

Decline bænkpres - 10x60kg, 10x80kg, 10x100kg, 10x120kg, 8x140kg

Incline Dumbell Press - 4sæt x 6reps med 40-45kgs håndvægte

Kæft, en feeee, træning! Strong as hell. Lee' :devil:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagstræning:

Bænkpres (Reverse Band - Grønne) - 10x100kg, 3x140kg, 3x160kg, 3x165kg, 3x170kg, 3x175kg, 3x180kg, 3x187,5kg, 1x200kg, 1x210kg(Miss), 3x160kg, 3x160kg, 3x160kg, 3x160kg, 3x160kg, 3x160kg (Moos lokkede med bands, og det kunne jeg jo ikke sige nej til, selvom det så er 4dag i streg med bænk :innocent: Varierede grebsbredden. Var chanceløs på de 210kg, selvom de 200kg rent faktisk var ret nemme. )

Gluteham Raises - 6xmig, 6xmig+5kgs, 3(6)xmig+10kgs, 6xmig (På sættet med 10kg i hænderne tog jeg kun 3 reps med 10kg i hænderne og gav herefter betterøv vægten, og tog de resterende 3. 10kg er sindsygt tung at kører med i denne øvelse :blink: ..For mig ihvertfald)

Hyperextensions - 4sæt x 12reps

Laterels i maskine - 3sæt x 10reps

Halve Turkish Getups - 3sæt x 6reps med Ol stang(20kg) (Skiftede arm efter 3 reps. En lille sjov historie angående denne øvelse. Min makker er rimelig hård til denne øvelse, og lå og kørte den, da OBBC's største makker. TestoJens kom hen og spurgte om han var igang med gymnastik og om han ikke skulle træne ordenligt. Så måtte min makker jo bede ham om at gøre det samme bare med stangen. Det viste sig at han ikke kunne lave en eneste rep...Så ku' han lærer det :devil: )

Biceps - 4-6sæt (Masser af faaaarceeedd og dropsæt :4thumbup: )

Mave - 1sæt x 50reps

Prøvede også at dødløft men det vil min balle/lænd stadig ikke rigtigt være med til. Underligt da jeg slet ikke mærker noget til det i dagligdagen og i stort set ingen andre øvelser.

Hvis man ser bort fra det lille problem, så var det faktisk en fee' træning. Sjovt at prøve at lave 200kg i Reverse bands bænkpres. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Halve Turkish Getups - 3sæt x 6reps med Ol stang(20kg) (Skiftede arm efter 3 reps. En lille sjov historie angående denne øvelse. Min makker er rimelig hård til denne øvelse, og lå og kørte den, da OBBC's største makker. TestoJens kom hen og spurgte om han var igang med gymnastik og om han ikke skulle træne ordenligt. Så måtte min makker jo bede ham om at gøre det samme bare med stangen. Det viste sig at han ikke kunne lave en eneste rep...Så ku' han lærer det :devil: )

Wahahahahha, så kan man lære at at lade være med at komme med dumsmarte kommentarer. :laugh::devil:

Var det Martin? Og hvad sagde TestoJens så bagefter?!

Link to comment
Share on other sites

Wahahahahha, så kan man lære at at lade være med at komme med dumsmarte kommentarer. :laugh::devil:

Var det Martin? Og hvad sagde TestoJens så bagefter?!

Hehe, nemlig :cool: Ja, det var Martin. Han er af underlige årsager rigtig stærk i den øvelse. Ved ikke hvad Testo han sagde bagefter. Det var Martin der fortalte mig historien. Men mon ikke han var lidt lang i spyttet sagt på godt jydsk :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share