Onkel T's muskeleventyr i abeskuret


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Du har ellers en alvorlig scholiose, du burde gå til fysioterapeut. Du burde IHVF aldrig dødløfte med rund ryg :tongue:

Hehe :4thumbup: Min ryg er tjekket 100vis af gange til Manuel væv i Fysioterapi undervisningen, og har fået af vide at jeg har en utroligt lige ryg set bagfra og det eneste der er blev konstateret var at min venstre Erector spinae var lidt større end min højre, hvilket skyldes en usmidig højre ankel.

Ved godt du laver gas, men bare lige for at andre ikke lige skulle misforstå det så er det altså fordi vinklen billedet er taget er skæv :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens fredagsafbrænding i OBBC:

Squat - 10x20kg, 6x60kg, 3x100kg, 1x140kg, 1x140kg(Puha, det var nemt, derfor..), 3x180kg(PR :smile: ), 3x185kg(PR :smile: ), 3x145kg, 3x145kg, 3x145kg, 3x145kg (Kun bælte. Er godt tilfreds da min 3RM med knæbind og bælte er 190kg, så enten får jeg meget lidt ud af knæbindende eller også er jeg bare blevet stærkere :bigsmile: )

Bænkpres - 6x60kg, 2x100kg, 2x100kg, 2x100kg, 2x120kg, 2x120kg, 2x130kg, 2x130kg, 2x140kg, 2x140kg, 2x140kg, 2x140kg (Overvejede at hoppe i trøjen men droppede det da der ikke var specielt mange i centret idag. Desuden tror jeg også jeg har bedre af at kører nogle Raw og arbejde på min bænkpres stil. Alle løft idag var i god stil. Lige pres og røven i sædet. Kan jo ligeså godt vænne mig til det pjat :bigsmile: )

Face pulls - 4sæt x 10reps

Dødløft - 6x60kg, 3x100kg, 1x140kg, 1x140kg, 1x180kg, 1x205kg (På Med Metal Squatter.Str.50)

1x205kg

1x215kg

1x235kg

3x250kg (PR :devil: Big time 3RM PR, da jeg er en skovl til at reppe i dødløft. Men Henning Betterøv lokkede. Den var nu også pæn hård :crazy: )

5x140kg (Med overhåndsgreb)

Pulltrought - 3sæt x 10reps

Supersættet med

Kabel Curls - 3sæt x 10reps

Helt god træning med fin styrke og energi. Der var ikke specielt mange i centret, når man tænker på at det var en fredagstræning, men fik da spottet Henning lidt i udstyrssquatten og han råbte også lidt af mig under dødløften.

Dr.Delt var der også lige kortvarigt men han forstuede sin tommelfinger da han skulle give håndtryk med Jan, som er kendt for et gevaldigt hårdt håndtryk hver gang :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Fandme leee'd det der dødløft. :4thumbup: :superman:

Hesten har grund til at være bange, rigtig bange. :devil:

Jo, tak! Det var godt du pressede lidt :4thumbup: Det er Now't da gi'r Lee'hee' sådan nogle heavy ass 3ere :4thumbup:

Hesten satte STOR raw-pr idag....hvis rygterne om at han får mere end 60kg ud af en dragt så bliver det sgu vildt.

Okay, hvor meget tog han da :smile: Det er sgu fedt nok at han er blevet så Lee' i dødløft. Nu er Bamsen jo skadet så er det godt at man har nogle af battle med i klubben :4thumbup:

Det tegner til at blive rigtigt spændende. :4thumbup:

Triple Threat Match:

Hesten vs. Claus Lee vs. Onkel Troels. :devil:

Who's gonna take the title??? :w00t:

Yeah, det bliver Fee'.. Måsen vil vidst også gerne være med :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Uh yeah, så er det pludselig blevet til en Fatal Fourway. :devil:

Med speciel guest referee Mr. Friis. :innocent::laugh:

Så længe Mr.Friis er en flink dommer, så er det bare nice :bigsmile: Husk dette er en kamp udenfor alle regler og normer. Det bliver the Rumble in the Jungle, hvor kun den stærkeste Viking overlever :devil: Yeah, Lee' :superman:

Link to comment
Share on other sites

Så længe Mr.Friis er en flink dommer, så er det bare nice :bigsmile: Husk dette er en kamp udenfor alle regler og normer. Det bliver the Rumble in the Jungle, hvor kun den stærkeste Viking overlever :devil: Yeah, Lee' :superman:

Det bliver rent showbrydningsstil med en hård og uretfærdig dommer, som ikke går af vejen for at lave lidt rav i den. :innocent::devil:

Link to comment
Share on other sites

Godt trukket onkel, så fik du lige cementeret at du er klar til dysten :cool:

Jo, Tak Horsie :bigsmile: Ja, jeg er ved at være klar. Synes godt nok 8 uger er laaangt tid. Hvad med at vi laver dysten om et par uger? Jeg er jo været på diæt de sidste par uger, så kan jo ikke love at jeg er en ååål på 90kg om 2 måneder :laugh:

Har faktisk spist rigtig sundt og skiftet Faxe kondien ud med Dansk vand her de sidste par uger...Håber jeg kan holde den 4-5uger mere, så jeg når ned på en 98-99stykker. :smile:

Min styrke har ihvertfald ikke taget skade af det endnu, faktisk har jeg aldrig været stærkere end lige nu i alle 3 øvelser :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Har faktisk spist rigtig sundt og skiftet Faxe kondien ud med Dansk vand her de sidste par uger...

Helt seriøst, så var jeg ved at falde ned af stolen af grin, da jeg læste det her, når jeg tænker på alle de bajere du har kæwlet ned de sidste par uger! :laugh::laugh::laugh::laugh:

:wink:

Ellers lee' trukket :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jojo, men øl slanker jo...Det ved du da godt :innocent:

Og rent faktisk drak jeg slet ikke øl igår...Og det var Fredag :blink::crazy:

Virkeligt? Med mit indtag i går må jeg da have smidt 5 kg, mindst, så... Mit stakkels hoved har gjort ondt i dag :innocent::blush:

Regner nu med at drikke igen i aften - og så kan du også gøre det godt igen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Virkeligt? Med mit indtag i går må jeg da have smidt 5 kg, mindst, så... Mit stakkels hoved har gjort ondt i dag :innocent::blush:

Regner nu med at drikke igen i aften - og så kan du også gøre det godt igen :wink:

så skal du vel også i mosen på mandag?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share